NÉGYKERÉK
Új vadászmezőre tévedt a Škoda, ezúttal a szabadidő autók között bizonyítana. Íme az új Kodiaq.
NÉGYKERÉK
Nem ráncosodik a Mondeo, pedig már hároméves a modell. Az alapváltozat és főleg a nálunk járt ST-Line még mindig felveszi a versenyt a vetélytársakkal. A legerősebb dízelt járattuk meg.
NÉGYKERÉK
Az SUV lázzal párhuzamosan szinte teljesen eltűntek az igazán terepre született autók, a Land Rover Discovery viszont az elődökhöz hűen kiválóan alkalmas arra, hogy nehéz körülmények között is elboldoguljunk.
NÉGYKERÉK
Nem veszít a sármjából az alapmodellhez képest a könnyű terepre szánt Volvo V90 CC, viszont kiszolgálja a vagányabb életet élő, eleganciát kereső vásárlók igényeit.
NÉGYKERÉK
A nyers autózás örömét adja a Mazda nagy kultuszú hobbiautója, amely már keménytetős változatban is elérhető.
NÉGYKERÉK
Először gyárt részben, vagy teljesen elektromos autót a Hyundai, ezúttal a hibrid változatot tehettük próbára.
NÉGYKERÉK
Igazán szerethető lett a Hyundai alsó-középkategóriás modelljének harmadik generációs változata, amely sok egyedi megoldás mellett több Európában népszerű modellre is hajaz. De ezért nem haragszunk rá.
NÉGYKERÉK
Hazánk egyik legkedveltebb autójának legújabb modelljeit vezettük: a dízel és a benzines Opel Astrát is teszteltük.
NÉGYKERÉK
Egy ráncfelvarráshoz alapvetően kellenek ráncok. A harmadik generációs 3-as Mazdának viszont alig volt ilyen. Éppen ezért szinte észrevehetetlenek a módosítások a 2017-es Facelift modellen.
NÉGYKERÉK
Ezer forintból hoztuk le a Pest-Balaton távot oda-vissza. Kalandos utazásunk során pedig a múltba és a közeli jövőbe is elkalauzolt minket a tisztán elektromos Volkswagen.
NÉGYKERÉK
Szinte elsőként kínál az autógyártók közül hibrid autótót a Toyota a szabadidő-autós kategóriában. A Rav4 ráncfelvarrott változatát vezettük.
NÉGYKERÉK
Minden idők legszebb Corolláját alkotta meg a Toyota, mely folytathatja az elődök remek szereplését a piacon.
Népszerű
Ajánljuk