News here
hirdetés

KULT

4 évesen állt először színpadon Sara Niemietz, a Postmodern Jukebox énekesnője

Elárulta, hogyan készülnek a feldolgozások, melyik a kedvenc PMJ videója, de beszélgettünk az új szólólemezéről is.

Link másolása

hirdetés

Június 23-án, csütörtök este ismét Budapesten lép fel a YouTube-on népszerűvé vált Postmodern Jukebox. A zenei projekt egyik arca, Sara Niemietz Magyarországon is sok rajongóval rendelkezik.

– Az előadói pályája meseszerűen indult. Egész kisgyerekként énekelt először színpadon, nem kisebb partner táraságában, mint B. J. Thomas.

– A szüleim nagy B. J. Thomas rajongók voltak, sokszor hallgatták a kocsiban, ezért minden slágerét ismertem.

Négy éves voltam, amikor magukkal vittek a koncertjére. Elől ültünk, és B. J. észrevette, ahogy a dalait éneklem. Felhívott a színpadra, hogy énekeljek vele, és azt mondta: „Nem hiszem el, hogy tudja a szöveget!”

– Évekkel később ismét egy színpadon állhattak, immár egyenrangú partnerekként, és közösen adták elő a „Hooked on a Feeling” című dalt. Gondolom, varázslatos pillanat lehetett.

hirdetés

– Igen, a varázslatos a jó szó rá. B. J. Thomas vezetett be a színpad világába. Egy valóra vált álom, hogy újból találkozhattam vele, és együtt énekelhettünk. Nagyszerű barát volt, nagyon hiányzik.

– Az ígéretes, 4 éves kezdet után milyen irányt vett a színészi és énekesi karrierje?

– Már négy évesen is kristálytisztán tudtam, hogy zenélni szeretnék. A szüleim látták az elkötelezettségemet, és segítettek olyan különórákat találni, ahol fejlődhetek, csiszolhatom a képességeimet. Emellett beültem mindenhová, ahová csak lehetett: dzsesszklubokba, karaoke bárokba, kisebb helyekre.

A családom Los Angelesbe költözött, ahol több lehetőség kínálkozott, és elkezdtem meghallgatásokra járni. Később főszerepeket kaptam a Broadwayn, és sok hihetetlen kalandban lett részem.

– A középiskolában Snuffy Waldennel került munkakapcsolatba, aki számos film és sorozat zenéjének a szerzője. Magyarországon talán a Rosanne és Az elnök emberei a legismertebb munkái. Meséljen erről a fantasztikus együttműködésről.

– Még középiskolásként ismertem meg Snuffyt, amikor vendégszereplő voltam a Providence című sorozatban. Egyszer összefutottunk a stúdiójában, és kaptam tőle egy dedikált CD-t (ami a mai napig megvan!). Miután leérettségiztem, ismét kapcsolatba kerültünk, és sok-sok éven át dolgoztunk együtt. Összesen három albumot, több EP-t és kislemezt készítettünk. Kétszer is turnéztunk Európában, csodás emlékeim vannak róla.

– A legelső Postmodern Jukebox videóban is szerepelt, amit valaha láttam. Ez a Spice Girls Wanna Be című slágerének a feldolgozása. Ön a PMJ egyik legrégebbi énekese. Hogy kezdődött a közös munka?

– Először csak rajongó voltam. Láttam, az első All About the Bass feldolgozásukat Kate Davisszel, és teljesen oda voltam érte! Az internet sokat segített. Megtaláltam Scott e-mailcímét, és megírtam neki, mennyire tetszik, amit csinál. Ő pedig nagyon kedvesen meghívott, hogy vegyek részt benne.

Azóta több mint 30 országban turnéztunk!

– Mr. Bradley választja a dalokat, és párosítja az előadókkal, vagy előfordult olyan, hogy Ön javasolt egy dalt, amit szívesen elénekelt volna feldolgozásként?

– Scottal általában az a munkamenet, hogy tele van a feje nagyszerű ötletekkel. Leülünk a zongorához, és végig megyünk rajtuk.

Nagyszerűn érzi, hogy melyik zenész mit tud. Kis idő után hihetetlen feldolgozások kerekednek ki, és akkor kitűzzük a forgatás napját.

– Ön részese volt a Postmodern Jukebox egyik legnagyobb vállalkozásának. A Journey Don’t Stop Believin' című dalát dolgozták fel egy videoklipben. Mennyire segített a televíziós múltja?

– Jól emlékszem a forgatásra. A videó különlegessége, hogy egy snittben vettük fel, vágások nélkül, és rengeteg ember szerepelt benne. Ha bárki egyszer is elrontotta, kezdhettünk mindent először.

Rengeteg idő ment el a világítás beállítással és a koreográfiával. A tévés tapasztalataim határozottan segítettek, hozzá vagyok szokva, hogy azt mondják: „Oké! Ismételjük meg!”

– Melyik a kedvenc PMJ videója?

– Az én kedvencem azok közül, amikben közreműködtem, a Hey Ya. Fertőzően jóhangulatú dal, nagyon élveztük a felvételt, ami szerintem át is jön.

– Ki látogat Budapestre a PMJ csapatából, és melyik dalokat éneklik?

– A társulat csodálatos! Rogelio Douglas Jr. lesz a bemondó, Adam Kubota a zenekarvezető, Dani Armstrong és Effie Passero énekel. A budapesti műsort még nem véglegesítettük, de sok kedvenc elhangzik majd!

– Hamarosan megjelenik új albuma, a Superman. Mennyiben más a korábbi albumjaitól? Lesznek feldolgozások, vagy mind saját dal?

– A Superman nem hasonlít semmi korábbi munkámra. A pandémia alatt született. Alkotótársammal, Linda Taylorral a távolból küldözgettük egymásnak az ötleteket. Linda zseniális zenész, ő az ABC tévécsatorna Whose Line is Anyway című népszerű műsorában a gitáros.

A lemez egy rock album, a kemény, folklorikus himnuszoktól az intim, érzékeny dalokig sok minden található rajta. Összességében a reményről szól.

– Meghallgattam a címadó dalt, a Supermant. A korábbi daloknál nehezebb, körülbelül 10 perc, amire oda kell figyelni és többször is meg kell hallgatni.

– Köszönöm, hogy meghallgatta. Az a szám egy egyedi „űreposz”, ami ebben a formában nem kerül fel az albumra, de a végén hallható rövidebb dal átdolgozva felkerül a Superman albumra.

– A magyar rajongók hogy rendelhetik meg az albumot, és milyen platformokon követhetik?

– Az alábbi linken lehet előrendelni. https://tinyurl.com/presavesara Feliratkozhatnak az ingyenes hírlevelemre, de megtalálnak az Instagramon, a Facebookon és a YouTube-on is.

Free Newsletter with announcements: http://saraniemietz.com/

Instagram: @sarapalooza Facebook: /saraniemietzmusic

YouTube: /saraniemietz

– Nagyon várom, hogy láthassuk és hallhassuk Budapesten!

– Én is nagyon várom, hogy ismét Budapesten léphessek fel!



hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
KULT
A Balaton Sound 2022-ben, két év kihagyás után végre visszatér
Idén ismét megrendezik az egyik legmenőbb tóparti fesztivált, a Balaton Soundot. Összegyűjtöttünk mindent, amit érdemes tudnod, mielőtt beleveted magad a buli – és a Balaton – hullámaiba.

Link másolása

hirdetés

A Balaton Sound helyszíne

Európa egyik legnagyobb és legszínesebb szabadtéri elektronikus zenei fesztiválja. A rendezvényt 2007 óta, minden év júliusában tartják Zamárdiban, a Balaton déli partján, közvetlenül a tóparton.

Esténként a leghíresebb és legizgalmasabb DJ és előadók lépnek fel, de a vízpart napközben is bőven nyújt szórakozási lehetőséget.A különféle Balatonsound jegyek már kaphatóak

Balaton Sound 2022 - időpont

A koronavírus-járvány miatti két éves kényszerkihagyás után idén nyáron június 29. és július 2. között ismét lesz Balaton Sound.

Balaton Sound 2022 fellépők és sztárok

A szervezők most is mindent megtettek, hogy színes, változatos legyen a program.

"A kezdetektől arra törekedtünk, hogy a szolgáltatások, a látvány és a zenei felhozatal egyaránt nemzetközi mércével mérve is a legjobbak közé sorolja a fesztiválunkat. Ennek jegyében a két kihagyott év után olyan visszatérést terveztünk, ami felejthetetlen lesz a fesztiválbeach történetében"

– mondta Fülöp Zoltán, a Balaton Sound főszervezője.

hirdetés

A fellépők között lesz több igazi nagyágyú, illetve visszatérnek régi kedvencek is. Eljönnek olyan nagy nevek, mint például Martin Garrix, Dimitri Vegas & Like Mike vagy Timmy Trumpet is, de láthatod például Sven Vath, Yellow Claw, Loco Dice, Marsmello, Alesso produkcióját is.

Idén is többen debütálnak a Soundon, többek között a kazah, vasúti mérnökből lett Grammy–díjas dj, Imanbek, a Dj Mag top 100 világranglistán negyedik helyéig menetelő Alok vagy a brit awards díjazott Becky Hill.

A hazai zenei világból pedig a Follow The Flow, Majka és Curtis, a Wellhello és Lofti Begi is képviselteti magát.

A fellépők részletes névsorát ITT olvashatod.a Balaton Sound 2022 fellépőinek listája

A színpadok napi bontását ITT találod.

A honlapon az egyes fellépőkről külön információt is találsz. Klipet nézhetsz tőlük, vagy a legkedveltebb számaikat is hallhatod. Az előadók hivatalos közösségi oldalait is összeszedték neked, így alaposan felkészülhetsz vagy ráhangolódhatsz egy-egy koncertre. Például Martin Garrix oldala így néz ki.

Balaton Sound jegyek 2022

Balaton Sound jegy árak

- Napijegyek: 28.900,- Ft

- VIP napijegyek: 57.900,- Ft

Balaton Sound bérlet árak

- 3 napos: 75.900,- Ft

- 3 napos: VIP: 111.500,- Ft

- 4 napos: 85.900,- Ft

- 4 napos VIP: 125.500,- Ft

VIP UPGRADE: 36.900,- Ft-tól

A kedvezményes árú jegyeket korlátozott ideig tudod megvenni.

A részletes árakat, szolgáltatásokat, camping- és fesztiváltranszfereket ITT találod.

A jegyekkel kapcsolatos kérdésekben sok hasznos tudnivalót ITT találsz

A 2022-es Balaton Sound szállásokhoz...

...hasznos és praktikus TIPPEK itt olvashatók.az idei Balaton Sound időpontja

Mit kínál még a Balaton Sound?

A zamárdi fesztivál exkluzív VIP helyszínei, a Main Stage VIP, a The VIP Shore és az Elrow VIP fantasztikus, exkluzív szolgáltatásokkal és bulikkal várnak és közvetlen rálátást biztosítanak a színpadra.

A különleges Boat Partyn a fantasztikus balatoni panorámával körbevéve bulizhatsz a külföldi sztár DJ-k zenéire.

A finom ételek kedvelőire is gondolnak, rengeteg ínycsiklandó finomsággal várnak a húsos ételektől kezdve a vegetáriánusig bármit megtalálsz.

Bővebb információk a Balaton Soundról ITT találhatók.

Ilyen volt a Balaton Sound fesztiválhangulat 2019-ben:

Az idei Balaton Soundra jegyek már kaphatóak

Balaton Sound - a díjnyertes fesztivál

Tudtad? A Balaton Sound színvonalát a szakma is elismerte, a 2012-es fesztivál 2013 elején elnyerte a rangos European Festivals Award kitüntetést a legjobb közepes méretű fesztivál kategóriában.

A látogatottsága is folyamatosan nőtt, 2016-ban 157 000-en, 2018-ban 165 000-en, 2019-ben pedig már 172 000-en buliztak a Soundon, és mindegyik újabb rekordot is jelentett a fesztivál eddigi történetében.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
KULT
A Rovatból
hirdetés
Balaton Sound: 750 forint az ásványvíz, 1190 a legolcsóbb sör, a gyros pitában 3200 forintba kerül
Négy tematikus VIP helyszín várja azokat a bulizókat, akik megfizetik az árát, egy napra 57 900 forintot.

Link másolása

hirdetés

Két év szünet után tért vissza a legnagyobb balatoni fesztivál, a Balaton Sound. A fellépők névsora illusztris. Aki elektronikus zenét hallgat, az idén sem fog csalódni.

A fellépőkről

A mainstream elektronikus tánczene világsztárjai lépnek majd a fesztivál nagyszínpadára, köztük a világ legjobb dj-it jegyző Dj Mag top 100-as listáján ezüstérmes Martin Garrix, a Top 100-as lista 4. helyét birtokló Alok, a kívánságlisták állandó éllovas duója, Dimitri Vegas & Like Mike, az álarc mögé rejtőző világsztár, Marshmello, a svéd house fenomén, Alesso, a slágergyáros német house dj, Robin Schulz valamint Paul van Dyk , az izraeli psytrance duó, a Vini Vici, vagy a Sound egyik legnagyobb közönségkedvence, Timmy Trumpet.

A techno, a tech-house a minimál és a house rajongói sem fognak csalódni az idei évi programban. A hazai legnagyobb underground elektronikus zenei fesztivál, a B my Lake 2022-ben a Balaton Sound keretei között kerül megrendezésre, két zenei színpaddal, a stílus több, mint 50 nemzetközi sztár dj-jének közreműködésével.

A Viper B Stage és a világhírű spanyol partisorozat, az elrow at CocaCola Stage színpadának line up-ját olyan ikonikus nevek fémjelzik, mint a műfaj egyik legnagyobb klasszikusaként számon tartott techno dj, Paul Kalkbrenner, a háromszoros dj awards nyertes Richie Hawtin, Sven Vath, Fisher, Deborah de Luca, Danny Tenaglia, Jamie Jones, Joseph Capriati, Monolink, Ben Böhmer vagy éppen a műfaj olyan állócsillagai, mint Hernan Cattaneo és Nick Warren.

hirdetés

VIP élmény, de mennyiért?

A Sound mar évekkel ezelőtt is híres volt arról, hogy a VIP élményre helyezte a hangsúlyt, és ez idén sincs másképp.

Nem egy, hanem rögtön négy tematikus VIP helyszín várja azokat, akik megfizetik az árát.

És bár a sima napijegy sem olcsó (28.900 Ft), a VIP egy napra 57.900 forintba, négy napra pedig 125.500 forintba kerül.

Emellé az ár mellé nyilván társulnak abszolút hasznos szolgáltatások. Külön mosdók, lelátók, pultok, törölköző a strandoláshoz, kaszinó (valódi pénzmozgás nélkül), és elszeparáltan lehet szórakozni a normál jegyet váltott emberektől.

A dekoráció nem sokat változott a 2019-es állapothoz képest. A VIP-n kívül egy kicsit egyszerűbb lett a díszítés. De tegyük hozzá, hogy mi dél környékén jártuk be a fesztivált. Ha lemegy a nap, és megérkeznek az emberek, ez jóval hangulatosabb lesz.

Kaszinó tematikájú VIP

VIP strand és nappali pihegő

Szafari hangulatú VIP

Épülő Nagyszínpad

Nem tudjuk, hogy ki az, aki csak egy fellépő miatt megy egy ilyen fesztiválra, és spórolni szeretne az inni- és ennivalóval. De ha már egy nagyjából harmincezres jegyet kiköhög valaki magából, akkor valószínűleg fel van rá készülve, hogy budapesti szórakozóhelyekhez hasonló árakkal fog találkozni.

A 750 forintos víz azért mindenkit szíven üt egy picit.

És ha innen indítunk, akkor nem meglepő, hogy 850 egy kóla, hogy 1190 egy sör, és hogy 4 cl gin minimum 2190 forint.

A balatoni lángosárakon bosszankodóknak üzenjük, hogy mi töltött lángost 2900-ért ettünk, de ha a gyrost kívántuk volna, az már 3200 forintba fájt volna.

Az Aldi feliratnak nagyon megörültünk, de félig-meddig téves riasztás volt, mert csak grill ételeket árulnak, bolt nincs a fesztivál területén. Egy igazán olcsó dolgot találtunk kinn, a mosdók melletti ingyenes ivóvizet. (Amúgy tök jó, hogy van, és hogy hideg!)

De a fesztivál nem létszükséglet, és az áremelkedéssel mindenki tisztában van, nagy meglepetésként nem érhet már senkit. Felesleges is rajta sokat bosszankodni!

A szerdai két fő fellépő a Lost Frequencies és Martin Garrix.

Ha még naplemente előtt jöttök, készüljetek naptejjel és fejfedővel, mert a nyári időjárásra nem lehet panasz. A Balaton vize is kitűnő, szóval nem a természeti adottságokon fog múlni a buli.

A biztonság az első!

A szórakozóhelyeken és a fesztiválokon felmerülő problémás esetek elkerülésére és a biztonság növelésére hozták létre a fesztivál szervezői 2018-ban a Safety First kezdeményezést, amelyet idén, két kimaradt fesztiválszezon után még több önkéntes bevonásával és digitális megoldásokkal szeretnének megerősíteni.

A program egyik fő eleme az edukáció, amely olyan szakértők részvételével és segítségével nyújt preventív megoldásokat a váratlan problémákra, mint dr. Hevesi Krisztina egészségfejlesztő szakpszichológus és dr. Zacher Gábor toxikológus.

A Safety First önkéntesek, elsősorban orvostan, nemzetvédelmi és pszichológia szakos hallgatók az egészségügyi szakszemélyzet és a biztonsági szolgálat munkáját segítik a rendezvény ideje alatt azzal, hogy járőrszolgálatot teljesítve vagy a különféle Safety First pontokon ügyeletet ellátva nyújtanak segítséget a fesztiválozóknak.

Az edukáció mellett a látogatók szokásait figyelembe véve a Balaton Sound szervezői idén még nagyobb fókuszt helyeznek a digitális fejlesztésre.

A Balaton Sound applikáción belül elérhetővé válik majd a fesztivál idején Safety First funkció, amely a fesztiválozók biztonságát szolgálja azzal, hogy közvetlenül is segítséget kérhet a Safety First csapatától akár hívással, akár üzenetben, és a segítségkérő pontos helyzete is nyomon követhető.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
KULT
A Király visszatér – Az Elvis-film egy izzadt, eszelős mestermű
Na ilyen életrajzi filmet sem láttunk még – Baz Luhrmann fogta a műfajt, bedarálta, és elénk szórta eddig nem látott, ékkövekként csillogó darabokban.

Link másolása

hirdetés

Las Vegas, Hound Dog, Jailhouse Rock, Graceland, flitter, barkó, lábrázás – Elvis Presley-t mindenki ismeri. Megkerülhetetlen jelenség az egyetemes zenetörténetben. Persze akadtak filmjei is, nem is kevés (1956 és 1969 között 31 mozifilmet forgatott), de a mozgóképes öröksége a nyomába sem ér a zeneinek.

Elvis egy jó 25 éves csodás karrier után 1977-ben, 42 éves korában hunyt el szívrohamban, a halál valódi okáról azonban vita folyik.

Egyesek szerint a szíve volt gyenge, mások a gyógyszerfüggőségére gyanakszanak, illetve akadnak olyanok is, akik szerint menedzsere, Tom Parker ezredes az oka annak, hogy a Király ilyen kevés ideig lehetett köztünk.

Ez utóbbi feltevést járja körül a 2013-as A nagy Gatsby óta először alkotó Baz Luhrmann (Kötelező táncok, Rómeó és Júlia, Moulin Rouge!, Ausztrália), az ő látomásában ugyanis Elvis (Austin Butler) és az ezredes (Tom Hanks) kapcsolata van a középpontban. És már itt elöljáróban fontos leszögezni, hogy Luhrmanntól senki ne várjon egy szokványos életrajzi filmet. Az Elvis nem olyan, mint pl. a Ray (2004), A nyughatatlan (2005), a Piaf (2007), a Bohém rapszódia (2018) vagy a Respect (2021), de még csak nem is olyan musicalmegközelítéses, mint a Rocketman (2019). A különbség, a mássága pedig nem a sztori kapcsán ütközik ki, hiszen az Elvis is egy semmiből érkezett tehetség felemelkedéséről, magánéleti és szakmai örömeiről és zűrjeiről, adott esetben bukásáról és nagy visszatéréséről szól.

A forma az, ami igazán különlegessé, egyedivé és reformerré teszi Baz Luhrmann filmjét. Ebben pedig egyértelműen a rendező személye a „ludas”, az ausztrál szakinak ugyanis messziről felismerhető stílusa van.

Bizony, akadnak direktorok, akiknek elég ránézni a filmjeire, és máris beazonosítható a készítője. Többek között Wes Anderson, Jean-Pierre Jeunet, David Lynch és Tim Burton is közéjük tartoznak, de Luhrmann is régóta tagja ennek a klubnak.

Ő nem elégszik meg azzal, hogy szimplán egymás után vágja a felvett jeleneteket, sőt azzal sem, hogy szimplán felvegye azokat.

hirdetés
Az ő extravagáns kamerakezelése, vágása, montázsai, áttűnései és dramaturgiája még egy karburátorfúvókák típusairól szóló előadást is sodróvá és izgalmassá varázsolnának, képzelhetjük, milyen hatást érnek el egy olyan, alapvetően érdekes sztorival, mint amilyen Elvis Presley élete.

Mert bizony Elvis élete sem volt fenékig tejfel, erre viszonylag rövid életútjából is következtethettünk, a Parker ezredessel való viszonyát azonban sokan nem ismerték. Tom Parker volt ugyanis az, aki sztárt faragott az énekesből, ő irányította a dolgokat a háttérből az egész karrierje alatt, ezzel együtt pedig Elvis életére is óriási hatással volt. A Király halála után azonban súlyos visszaélések derültek ki a menedzserrel kapcsolatban, (aki egyébként nem volt sem ezredes, sem Tom, de még Parker sem, csupán egy illegális holland bevándorló), aki Presley bevételeinek 50%-át lenyúlta.

A film egyértelmű kizsigerelőként mutatja be Parkert, a durván elmaszkírozott, megkövérített, szinte felismerhetetlen Tom Hanks pedig talán sosem játszott még ennyire antipatikus karaktert, de (nem túl nagy meglepetés) ezúttal is nagyot alakít, ott lesz a helye jövőre a legjobb férfi mellékszereplők Oscar-jelöltjei közt. Ahogyan a címszereplő Austin Butlernek is kijárna egy nomináció, aki igazi sztárcsináló szerepet fogott ki az Elvisszel. A 30 éves színész amúgy nem ismeretlen az iparban, hiszen olyan filmekben és sorozatokban tűnt fel 2007-ben startolt pályafutása óta, mint pl. a Derült égből család, A zöld íjász, az Ufók a padláson, a Carrie naplója, A holtak nem halnak meg, de említhetjük eddigi leghíresebb szerepét is: ő volt Quentin Tarantino Volt egyszer egy... Hollywoodjának gyilkos hajlamú, Manson-szektás Tex Watsonja.

Butler pedig alaposan meghálálta a belé vetett bizalmat, széles spektrumon mozgó alakításával a nézők elé veti a Királyt minden hibájával és erényével együtt.

Olyan közel hozza hozzánk a rock and roll-császárt, amennyire csak lehetséges, a finálé-beli fellépésénél pedig ember legyen a talpán, aki kibírja könnyek nélkül.

Ha negatív kritika érheti az Elvist, az talán a játékidejével hozható összefüggésbe, a 160 percet ugyanis meg fogjuk érezni. Na nem az első kétharmadban, abban ugyanis kifogástalanul működik a Luhrmann-mágia, az ide-oda ugráló idősíkok, helyszínek és események cunamijában azt sem tudjuk, hova kapjuk a fejünket. A végére azonban megtörik a lendület, és komótosabb képsorokban nézhetjük Elvis leépülését. E lassabb szcénákat viszont végül helyre rakja a lezárás érzelmi töltete, így egészében egy kivételes élménnyel lehetünk gazdagabbak. Az Elvis méltán lehet majd ott 2022 filmes nagyjai közt.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
KULT
Eltűnt a Besúgó az HBO Maxról, de nem ez az egyetlen széria, ami elérhetetlen
Köddé vált az Aranyélet 3. évada, és több más európai, illetve amerikai gyártású sorozat is.

Link másolása

hirdetés

Áprilisban és májusban is a Besúgó volt az HBO Max legnépszerűbb tartalma itthon. Ennek ellenére szerdára minden előzmény nélkül kikerült a szolgáltató kínálatából a magyar gyártású sorozat - szúrta ki Kreatív.

A lap szerint azonban nem ez volt az egyetlen széria, ami elérhetetlenné vált,

ugyanerre a sorsa jutott többek között az Időbevándorlók két évada, a Szexi svédek és a szintén magyar gyártású Aranyélet 3. évada is.

Sőt, az európai gyártású produkciók mellett köddé váltak amerikai sorozatok is, mint például a Vinyl, a Run vagy a Mrs. Fletcher.

A Kreatív megkereste a Warner Bros. Discovery, az HBO Max tulajdonosának hazai PR managerét az ügyben. Pinczés-Pressing Ádám válaszában azt írta:

„Az HBO Max és a Discovery+ összeolvadásának előkészítéseként zajlik a két platform elemzése és a végső szolgáltatás kialakítása. Ennek a folyamatnak a része, hogy egyes tartalmak lekerülnek a felületekről.”

A lap megkereste a Besúgó alkotóit is, de ők nem akarták kommentálni az esetet.

hirdetés

A Kreatív szerint a lépés nem logikus, hiszen több olyan saját gyártású, friss sorozatról van szó, amelyeket az HBO Max és riválisai is kiemelten kezelnek, jó helyekre tesznek, hiszen ezek saját megrendeléseik, érdekükben áll a sikerük, nézettségük.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: