Folyamatosan csecsemőnek nézi a légitársaság egy 101 éves utasát
Az amerikai nénit bosszantja a számítógépes rendszer hibája, ami nem képes feldolgozni az életkorát. Több kellemetlensége is volt már emiatt.
Nem tudja kezelni az American Airlines foglalási rendszere egy 101 éves néni korát, ezért folyamatosan csecsemőként kezelik, írja a BBC. Az 1922-ben született utas egyik legutóbbi kálváriájának a lap tudósítója is szemtanúja volt.
Patricia örülne, ha végre kijavítanák a rendszer hibáját, mert a baki már korábban is okozott kellemetlen perceket neki.
Egyszer például a reptéren dolgozók nem készítették ki számára a kerekesszéket, mert egy karon ülő baba érkezésére számítottak.
„A lányom online lefoglalta a jegyet, és a reptéri számítógép azt hitte, hogy a születési dátumom 2022, nem pedig 1922” – mesélte az idős néni a riporternek. Emiatt még jóval azután is a gépen ücsörgött a kerekesszékre várva, hogy a többi utas már elhagyta a fedélzetet.
A néni szerint a számítógépes rendszer valamiért képtelen feldolgozni, hogy 1922-ben született, és ehelyett egy 100 évvel későbbi időpontot vesz alapértelmezettként. Mindezt annak ellenére teszi, hogy teljes árú jegyet vásárolnak.
Patricia egészen 97 éves koráig egyedül utazott, azóta azonban nagyon megromlott a látása, és ezért már csak a lányával együtt indul útnak. Az egykori ápolónő évente kétszer száll repülőre, amikor a hideg tél elől délre megy látogatóba a családjához, és amikor onnan visszatér Chicagóba. Legközelebb majd ősszel indul haza, és abban reménykedik, hogy addigra megoldják a helyzetet.