Mit tudtunk enni 2500 forintból a Campus fesztiválon?
Vasárnap hajnalban véget ért a 16. Campus Fesztivál Debrecenben. Magyarország egyik legnagyobb nyári kulturális eseményére összesen mintegy 121 ezren látogattak ki, a legtöbben a pénteki napon Dimitri Vegas, illetve Majka fellépésén tomboltak.
A fesztiválra kollégánk is kilátogatott, hiszen a legtöbb hazai fesztiválon jelen vagyunk. A koncertek szünetei között volt ideje kicsit szétnézni, hogy megnézze idén milyen a kínálat étel fronton. Gyros, hot dog, kenyér- vagy krumplilángos, sült krumpli, kolbász, wrap, palacsinta, gofri: csak néhány a legnépszerűbb ételek közül, ezek mind megtalálhatóak voltak. A választásnak már csak az étvágy és a pénztárca szabott határt.
A célunk az volt, hogy 2500 forintból hozza ki a napi étkezését, ekkor futott bele a Lidl FesztMarket néven kitelepülő üzletébe, ami egy alternatív lehetőséget kínál azoknak, akik az étellel próbálnának spórolni. A Campuson felállított Lidlben zöldséget, gyümölcsöt, pékárut, felvágottat és rágcsálnivalót is lehetett kapni. Emellett pedig voltak előre fűszerezett grilltermékek, amelyeket a bolt grillteraszán meg is lehetett sütni.
Ráadásul a Lidl Plus applikációnak köszönhetően a fesztiválra szabott kedvezményre jogosító kuponokkal tovább csökkenthettük kiadásainkat, így a kitűzött 2500 forintos ár alatt maradtunk a költésben!
Bevásároltunk náluk és kipróbáltuk a grillteraszukat is! Nézd meg TikTok videónkat róla és próbáld ki te is az augusztus utolsó napjaira időzített SZIN-en:
@szeretlekmagyarorszag.hu Lehet olcsón is fesztiválozni! #campusfesztivál #lidl ♬ eredeti hang - Szeretlek Magyarország.hu
A Lidl programjai az idei Campuson
Az áruházlánc izgalmas játékokkal és programokkal kedveskedett a kikapcsolódásra vágyó családok, fiatalok és bulizók számára, akik különböző nyereményjátékokban is megmérettethették magukat.
Az érdeklődők az áruházlánc HR-aktivitásaival is találkozhattak, ahol az edukáció és a „töltődés” állt a középpontban. A pályaválasztás, vagy munkahelyváltás előtt állók játékos formában, de mégis edukatív módon sajátíthatták el a tökéletes önéletrajz elkészítésének lépéseit egy TOUCH TV-s játék segítségével, amely után az elkészült CV-t egy QR kóddal le is tudták tölteni.
Az interaktív játék mellett jelen voltak a fesztivál ideje alatt a Lidl toborzásért felelős kollégái is, akik az aktuális nyitott pozíciókról meséltek és mutatták be a vállalatot. Minden aktivitásban résztvevő a FesztMarketben beváltható ajándékban részesült. A Lidl chill zónában pedig kihelyezett napágyakkal és babzsákokkal várták a buliban elfáradt pihenni vágyókat, ahol a lemerült telefonokat is fel tudták tölteni.