"Síró, csalódott gyerekek, ezért érdemes volt, köszönjük!" - Botrányba fulladt a Slime Show Budapesten
Slime Show-t rendeztek a hétvégén Budapesten, amin a tervek szerint sok-sok gyerek együtt készíthette volna el a nyálkás, ám mostanában nagyon trendi trutymót. Az 5 ezer forintos jegyért azonban jóformán csak órákon át tartó várakozást és egy kis vödörben ragasztót kaptak a megjelentek.
Az esemény Facebook-oldalán megjelent kommenteket a 444.hu szemlézte, és azok tényleg mindent elmondanak a szervezésről.
Ilyeneket írtak, akik ott voltak:
"3 gyerek belépőt vettünk, 3x1 kis tubus ragasztót kaptunk, mikor a férjem visszament a lányoknak csillámot kérni, eszméletlen stílusba ki lett oktatva, és persze nem kapott."
"Értem én, hogy a biznisz az biznisz, de ennyire aljas, gyermekeknek meghirdetett rendezvényt még nem làttam. Csalódott gyerekek százai..."
"Az emberek feszültek, idegesek, a gyerekek nyűgösek! Sajnos a helyzet csak egyre rosszabb, a szervezők tétlensége csak jobban megkeseríti a már így is abszurd helyzetet!"
"Semmi info! Teljes káosz! 45 perce állunk a tűző napon a gyerekekkel a második sorban!!! Mert az extra elővételes jeggyel is ennyi volt a sor a bejutásig. És külön sor van, hogy megkaphassák a slime alapanyagokat.... Felháborító és embertelen a gyerekekkel szemben!!!!! "
"Két gyerekkel 300 kilométerről... Kint a sorban síró, csalódott gyerekek... Ezért érdemes volt. »Köszönjük!!!!« A gyerekeim - sokakkal együtt - rém hálásak :( "
"10:45-kor már kiállítottak a sorból, hogy nem férünk be. Gratulálok! Két gyerekkel, hőségben, tűző napon »élvezzük« a többi programot. Hát köszi. Azok közül is, ami esetleg érdekes lett volna, fizetős. És azt még nem is említettem, hogy nem budapestiek vagyunk..."
"A szervezők hozzáállása végképp felháborító!!! Többször jeleztem, hogy legalább annyi legyen bennük, hogy a gyerekeknek ingyen vizet osztogatnak. Mire közölték, hogy menjek ki, vegyek!!!! Mégis hogy?? Hagyjam a kicsi gyerekeimet a sorban magukra??"
A szervezők több kommentben is azt állították, hogy nem számíthattak arra, hogy ennyi "nem elővételes" érkezik. Egy dühös anya erre azt reagálta:
"Nem igaz!!! Maga a szervező mondta el, hogy a jegyek 90% elővételben fogyott el!!!! Nem kell a kamu, kit akarnak hülyenek nézni?????"
Az egyik panaszra a szervezők ezt válaszolták:
„A rengeteg komment által tisztában vagyunk vele, hogy hol voltak a kritikus pontjai a rendezvénynek. Többször is vásároltunk a rendezvény alatt extra alapanyagot, mert vagy felhasználták a slime-hoz, vagy nemes egyszerűséggel hazavitték a gyerekek elől a látogatók."
"Megértjük a csalódottságod, nekünk sem esik jól azt olvasni, hogy hányan etetnének velünk sünt, vagy állnának le velünk verekedni, mert érthető okok miatt nem érezték magukat jól. Ugyanakkor a munkatársaink a lehetőségeikhez mérten igyekeztek mindent megtenni azért, hogy orvosolni tudják a problémákat" - válaszolták egy másik kommentre.
"Kedves Látogatóink!
Elsősorban elnézést kérünk Mindenkitől, aki kellemetlen élményekkel távozott a rendezvényről!
- A rendezvényen valóban voltak fennakadások, ugyanakkor ekkora érdeklődésre az elővételes jegyek száma alapján nem számítottunk. Ennek ellenére, ahogy a többi rendezvényünkön is, felkészültünk a biztonságos lebonyolításra, és annyi embert engedtünk be a területre amennyit a helyszín kapacitása elbírt. Mivel számunkra a látogatók szórakozása mellett, azok biztonsága is kiemelten fontos szempont és feladat, ezért csak annyi látogatót tudunk beengedni a rendezvény területére, ahányat biztonságos körülmények mellett vendégül is tudunk látni. Ezért kellett a pénztárokat szakaszosan leállítani. Szeretnénk megjegyezni, hogy hasonló sorok a világon bárhol, bármilyen tömegrendezvény beléptetésekor előfordulhatnak, legyen szó akár egy zenei fesztiválról vagy egy zsúfolt nyári hétvégéről az állatkertben.
- 2010 óta, 108 olyan hazai és külföldi rendezvényünk volt, ahol a látogatóink száma meghaladta az 5000 főt. Évente több százezer látogató tiszteli meg rendezvényeinket a bizalmával és eddig sem a beengedéssel, sem a biztonsággal, sem a programokkal kapcsolatban nem kaptunk ilyen mértékben szélsőséges visszajelzéseket.
- A parkban rendeztük meg a „PlayKID Gyermeknap” nevű rendezvényünket is, több mint 50 programhelyszínnel, színpaddal. Ez közvetlenül a Slime Show mellett kapott helyet. A belépés minden látogató számára ingyenes volt. Ezért azokat az észrevételeket, amelyek szerint nem voltak programok, szeretnénk visszautasítani.
- A kézmosási lehetőségek hiányát is szeretném cáfolni. A Millenáris összes mosdója rendelkezésre állt és mobil konténerek és kézmosók is voltak kihelyezve. Mivel ez már a sokadik rendezvényünk volt a Millenárison így kijelenthetjük, hogy a helyszín által kínált lehetőségeket maximálisan kihasználtuk.
- Sajnos a rendezvény megnyitása utáni órákban, kollégáinknak már gondoskodnunk kellett a slime előállításához szükséges alapanyagok pótlásáról (borotvahab, ragasztó), mivel több felnőtt látogató egyszerűen elrakta a táskájába a gyerekek számára az asztalokra kikészített alapanyagokat.
- A számlaadás hiányát megemlítő kommentet is cáfolnunk kell. A szülőknek a rendezvény ingyenes volt, így értelemszerűen ők nem kaptak számlát. A gyermekek pedig tősorszámos karszalagot kapnak, amely a NAV által elfogadott nyugtaadásnak felel meg, így minden karszalag egyben a nyugtaként is funkcionált.
A PlayIT, a PlayKid és Mineshow rendezvénysorozat, a Mozdulj Gamer című, a fiatalok egészségesebb életmódja mellett kampányoló ingyenes programunk vagy a beteg kisgyermekeken segítő PlayIT Charity kezdeményezésünk mind arról árulkodnak, hogy gyermekeket nevelő szülőként, mi a cég tulajdonosai is, a fiatal korosztály szórakoztatását, edukációját tartjuk a legfontosabb feladatunknak.
Kárpótlásul azoknak, akik igazolni tudják, hogy vásároltak belépőjegyet a Slime Show rendezvényre fel szeretnénk ajánlani egy-egy tiszteletjegyet a most szombaton, a Hungexpón megrendezésre kerülő PlayIT rendezvényünkre.
Cégünk küldetése, hogy minőségi szórakozást nyújtson azoknak a látogatóknak, akik megtisztelnek minket a bizalmukkal. Reméljük elfogadják a meghívásunkat és erről személyesen is meggyőződnek!
Az esetleges kellemetlenségekért mindenkitől elnézést kérünk és köszönjük, hogy lehetőséget adtak számunkra, hogy ismertethessük álláspontunkat. Természetesen a hibáinkból tanultunk és törekedni fogunk arra, hogy legközelebb elkerüljük azokat.
Köszönettel: A szervezők"