SPORT
A Rovatból

Hamiltonnal, Alonsóval, Schumacherrel tér vissza a Forma-1 - összeszedtük a szezon 10 legfontosabb kérdését

Ha az autóversenyzés királykategóriája csak egy kicsit is előrébb lép a tavalyi szezon izgalmaihoz képest, már megéri vasárnaponta a képernyők elé ülni.
Malinovszki András - szmo.hu
2021. március 26.



Már pénteken felbőgtek a motorok Bahreinben, és ezzel visszavonhatatlanul kezdetét vette a Forma-1 2021-es szezonja. A rajt előtt összeszedtük az idei év tíz legfontosabb kérdését, ami közül számos bizonyára olyanokat is érdekel, akik nem a sportággal fekvő és kelő fanatikus rajongók.

Mikor lép be Hamilton a „százasok klubjába”?

Fotó: MTI/AP/Getty Images/Dan Istitene

Mindkét kategóriájában rekordnak számító 95 futamgyőzelmével és 98 rajtelsőségével szinte nem is kétséges, hogy el fogja érni a bűvös százas határt az utóbbi évek verhetetlen bajnoka, a kérdés sokkal inkább az, hogy mikor. Ehhez persze szorosan kapcsolódik az is, hogy mennyire tudják megszorongatni a Mercedest ellenfelei. Ha a teszteken mutatott gyengeségeik a futamokra is megmaradnak, miközben a Red Bull, esetleg a McLaren hozza az előzetesen mutatott formát, van rá esély, hogy nem rögtön az év elején zsebeli be „százasait” a brit bajnok, de az idénre tervezett 23 futam minden bizonnyal elég lesz, hogy meglegyen a bámulatos álomhatár. És persze nem elhanyagolható az a kérdés sem, hogy vajon meglesz-e az áhított nyolcadik bajnoki cím, amivel lehagyná a legendás Michael Schumachert, és egyedül vezetné az örökranglistát. Azzal már túl messzire mennénk, ha azon töprengenénk: ha minden fontos rekordot megdöntött, vajon tart-e még a motivációja, vagy egy korszak ismét véget ér az F1-ben...

Hova tovább Räikkönen?

Idén 42. életévébe lép a sportág egyik legnépszerűbb, kétségkívül legnagyobb egyéniségnek számító pilótája, 2007 világbajnoka. Akinek ferraris másodévei is már jutalomjátéknak számítottak, az Alfa Romeóval folytatott kalandja pedig már tényleg igazi levezetés. A minden idők legtöbb futamán részt vett finn a Netlfix Drive to Survive (Hajsza a túlélésért) című sorozatában 2020-ban elmondta, hogy a sportág számára már inkább hobbi, mint komoly kihívás – kérdés, mikor lehet erre ráunni. (Ne feledjük, 2010 és '11 között egyszer már hátat fordított ennek a „szabadidős tevékenységnek”.) Kicsi az esély, hogy a patinás nevű csapattal Räikkönen idén jelentősen előre tudjon lépni a középmezőny második feléből, ugyanakkor az emberek még mindig imádják, az életet lazán veszi, a vezetésnél jobban pedig semmit nem szeret, úgyhogy ha a csapata is úgy akarja, kivárhatja, amíg idén 6 éves fia, Robin leváltja a Forma-1-ben...

Továbbviszi-e édesapja örökségét Mick Scumacher?

Fotó: MTI/AP/Getty Images/Dan Istitene

Különleges érzés lesz régi Forma-1 rajongóknak idén újra az M. Schumacher nevet és az MSC névrövidítést látni a sportban. A hétszeres világbajnok legenda, Michael fia, a 22 éves Mick megkezdi az utat édesapja nyomdokain, de nem lesz egyszerű dolga. A sportba nem olyan elemi erővel érkezik, mint tette azt apja majdnem 30 évvel ezelőtt, de az alsóbb kategóriák szorgalmas tanulási időszaka és a tavalyi év Forma-2-es bajnoki címe jó belépő a Forma-1-be. Ahol azonban idén még türelmesnek kell lenniük neve rajongóinak, hiszen a HAAS egyértelműen a leggyengébb csapatnak tűnik, akik ráadásul épp a napokban jelentették be, hogy a 2022-es alapvető szabályváltozásokra spórolva idén nem fejlesztik autójukat. Így az első év rögtön egy próba lesz a szimpatikus és a sajtóval nagyon intelligensen bánó Schumachernek, hogy megmutassa, jól kezeli a nehéz helyzeteket, és hogy készen áll egy nagyobb (gyanúsan a Ferrari csapathoz köthető) kihívásra. Ha stabilan le tudja győzni szintén újonc orosz csapattársát, Nyikita Mazepint, és ha nem múló türelemmel tud válaszolni az apja állapotát firtató kérdésekre, nem lehet különösebben rossz bemutatkozó éve.

Eljön-e az Aston Martinnál Vettel harmadvirágzása?

A négyszeres világbajnok Sebastian Vettel, az egykori Red Bull-os csodagyerek, majd érett profi, másodszor hagyja ott egykor sikeresebb istállóját egy fiatalabb csapattárssal szembeni alulmaradás után. Kétségtelen, hogy a 33 éves német az utóbbi legalább két szezonban nagyon nem találta a ritmust, de róla tudvalevő, hogy nehezebben viseli a nem tökéleteshez közeli helyzeteket. Az nagy kérdés, hogy a tavaly kis híján bronzérmes Racing Point istálló utódjánál, a gyönyörűre festett Aston Martinnál megtalálja-e számítását, és a Forma-1-ben először Mercedes motorral is képes lesz-e a dobogó tetejére röpülni. Ha a nagyon ambiciózus csapat megtartja tavalyi, Vettel pedig megtalálja évekkel korábbi formáját, nincs akadálya, hogy a patinás angol márkát egy német járassa a csúcsra. Akinek azonban meg kell harcolnia fiatal csapattársával, egyben főnöke fiával, az egyre javuló Lance Stroll-lal, és a teszteken jelentkező esetlegesen megmaradó műszaki hibákkal is.

Sikerül-e a visszatérés Fernando Alonsónak?

Fotó: MTI/EPA/XPB Images/FIA

Mikor nagyjából öt évnyi (részben ferraris, nagyobbrészt mclarenes) szenvedés után a kétszeres világbajnok Fernando Alonso búcsút intett a Forma-1-nek páran már pedzegették, hogy van még „elintézetlen ügye”, hisz hihetetlen, hogy a minden idők legjobbjai között is emlegetett spanyolnak a két korai renault-s siker után 2006 óta egyszerűen nem jött újabb elsőség. Páratlanul rossz ütemű átigazolásaival sokszor saját magát gáncsolta el, és bár többször is a vb-cím közelébe került, végül már csak futamgyőzelemig jutott – igaz, azokból a tekintélyes mértékű 32-ig. Aztán úgy tűnt remekül érzi magát a csúcskategória nélkül: többször (bár kis sikerrel) próbálkozott az Indianapolis 500-as oválversennyel, megnyerte a Le Mans-i 24 órást, majd az egész Endurance-világbajnokságot is, és még a Dakar-ralin is bepróbálkozott. Most úgy tűnik, mindez csak edzés volt a nagy visszatéréshez, méghozzá nem máshova, mint egykori sikercsapata, a Renult utódjához, akik idén a sportautó-gyártó Alpine nevén versenyeznek. A Forma-1 nagy visszatérői között voltak olyanok (Lauda, Prost, Mansell), akik „másodkarrierjüket” bajnoki címmel ünnepelték, de akadt olyan is (például Michael Schumacher), akiknek már nem termett babér. Első évében a 40 éves spanyoltól senki nem vár vb-címet, reálisan még győzelmet sem, de aki kicsit is ismeri Alonsót, tudja, hogy (pl. Räikkönennel ellentétben) ő nem szokott csak úgy a poén kedvéért belevágni valamibe.

Kijön-e a gödörből a Ferrari?

Fotó: MTI/EPA/Valdrin Xhemaj

1980 óta nem zárt olyan siralmas évet a Ferrari, mint 2020-ban, amikor többször az időmérő edzés első kieséses szakaszából való továbbjutás is kihívást jelentett. 2021-re elhagyta a legendás csapatot az egyre motiválatlanabb Vettel, és érkezett a helyére a sikerre éhes, és azt a McLarennél az elmúlt években már megkóstoló Carlos Sainz. Az olaszok tavaly kényszerűen megváltoztatott motorjukat igyekezték minél jobban átépíteni, és ott van nekik a stabil ember, Charles Leclerc is, aki minden idők leghosszabb távú szerződését kapta a legendás csapattól. Ilyen alapanyagból illene előre lépni, még ha idén a legfanatikusabb szurkolókon (a tifosin) kívül senki nem is vár reálisan győzelmet tőlük. Mellettük szól ugyanakkor az a statisztika, hogy a Forma-1 1950 óta íródó történetében, eddig összesen egyszer, jó 28 évvel ezelőtt volt olyan időszakuk, amikor egymást követő több évben nem tudtak futamgyőzelmet szerezni.

Mire lesz képes a McLaren és a Mercedes második házassága?

Fotó: MTI/EPA/Valdrin Xhemaj

A McLaren csapat nemrég már besült egy régi felálláshoz való visszatéréssel: a Senna-Prost korszakot idéző McLaren-Honda második házasság olyan szörnyen sikerült, hogy a két világbajnok pilóta, Alonso és Button is csak az utolsó helyeken harcolt. Most pár év Renault-s intermezzo után a Forma-1 történetének második legsikeresebb csapata visszatér leghosszabb kapcsolatához, és az elmúlt évek verhetetlen gyártójától, a Mercedestől kapja a motorokat. A korábbi ilyen frigyből Häkkinen és Hamilton világbajnok lett, de nem szerepelt rosszul Coulthard, Räikkönen vagy Button sem. A csapat most megszerezte az egyik legsikeréhesebb pilótát, a Red Bull-os évek után újra bizonyítani akaró Daniel Ricciardót, a bizonyítási vágytól szintén fűtött, fiatal Lando Norris pedig már a csapat stabil tagjának számít. Annyi már most bizonyos, hogy a két legviccesebb, a szórakoztató infantilizmus hatását súroló pilótának köszönhetően kétségtelenül a McLaren boksza fog a leghangosabb lenni a csapattagok röhögéseitől. A kompetens csapatvezetéssel talán minden eddiginél közelebb áll az istálló ahhoz, hogy 2012 után végre ismét a dobogó tetején ünnepelhessenek. Ha pedig ez megtörténne, valószínűleg ott nem állnának meg...

Cunoda Juki megtöri-e a „japán átkot”?

A Forma-1 rutinosabb nézőinek bizonyosan mondanak valamit az olyan nevek, mint Kobajasi Kamui, Szató Takuma, Katajama Jukió, Szuzuki Aguri vagy épp Nakadzsima Szatoru. Ők voltak a sportág ismertebb japán pilótái, akikben leginkább az volt a közös, hogy kisebb vagy nagyobb megvillanásaik mellett afféle kamikáze-pilótáknak tartották őket, akik meggondolatlan manővereikkel jelentős anyagi kárt (és álmatlan, autójavító éjszakákat) tudtak szerezni csapatuknak. Voltak közülük többen, akik más kategóriákban aztán bizonyították tehetségüket, de tény, hogy a Forma-1 sosem volt a felkelő nap országa fiainak terepe. Most a fiatal Cunoda Jukin a világ szeme, hogy megmutassa, nemzetének is teremhet babér az autóversenyzés csúcsán. Cunoda a két alsóbb kategóriában ért már el figyelemre méltó eredményeket, és a teszteken is bizonyította, hogy nem ijed meg a feladattól. Középcsapathoz igazolva ráadásul rögtön egy futamgyőztes csapattársat kapott Pierre Gasly személyében, így igazán mély vízben mutathatja meg képességeit. Ha idén még nem is láthatunk tőle csodát, két dologgal mindenképp feltűnést keltett. Egyfelől az egyre „magasodó” Forma-1-es mezőnyben negatív értelemben „kitűnik” mindössze 159 centiméterével, amivel a sportág történetének egyik legalacsonyabb pilótájának számít. Amiben viszont mindenképp rekorder: ő a sport első, 2000-es években született versenyzője – májusban tölti be 21. életévét.

Képes lesz-e legyőzni a Red Bull a Mercedest?

Fotó: MTI/EPA/Valdrin Xhemaj

Néhány évig a Vettellel felálló Ferrari számított a teljes, 2014 óta tartó turbókorszakban egyeduralkodó Mercedes csapat első számú kihívójának. De mint fentebb említettük, ezek az idők elmúltak. Most a '10-es évek elejének sikercsapatán, és még mindig piszok fiatal sztárjukon, Max Verstappenen a sor, hogy bizonyítsák, ismét ott a helyük a világ tetején. A feladat persze idén sem egyszerű, bár kétségtelen, hogy a téli tesztek során a Mercik meglepően gyenge (a szokásos „altatásnál” sokkal gyengébb) oldalukat mutatták, míg a Bikák a magabiztosság és a tökéletesség mintaképeinek szerepében tetszetelegtek. Ha hinni lehet a szakemberek számolgatásainak, bár még mindig a német gyári csapat számít az első számú favoritnak, szerencsés csillagzat esetén a Honda motorokkal utoljára próbálkozó Red Bulloknak 7 év után most lehet a legnagyobb esélyük borsot törni Hamiltonék orra alá. Pilótafronton mindenesetre nem bíztak a véletlenben: híres junior-programjuk kifulladása után a páratlanul tehetséges Verstappen mellé leszerződtették a tavalyi év legnagyobb pozitív meglepetését, az autókkal az egyik legkezesebben bánó 30 éves Sergio Pérezt. A mexikói pilóta így 10 év F1-es karrier után végre egy, a tehetségéhez méltó, győztes autóban csillogtathatja meg képességeit.

Lesznek-e nézők a futamokon?

A fenti kérdést úgy is átalakíthatnánk, hogy egyáltalán meg lesz-e tartva a rekordhosszúságú szezon mind a 23 tervezett futama. Tavaly, mint minden másba, a Forma-1 életébe is alaposan belerondított a koronavírus, az utolsó utáni pillanatban lefújt szezonnyitó, és a négy hónapot csúszó szezonrajt után végül az F1 számára új és egykori pályák bevetésével mentették 17 futamosra a szezont – amiből kimarad a legendás helyszínek fele, köztük a patinás Monte Carlo-i verseny. A szezon nagy része azonban így is üres lelátók előtt zajlott, és ugyan a tévé képernyői előtt ülve ez maximum a díjátadókkor szúrt szemet, a versenyzőknek és a csapatoknak így is rendkívül nehéz helyzet lehetett. Most, az új szezon rajtjának pillanatában a legtöbb helyen még javában tombol a járvány (a nyitónak szánt ausztrál futam ezért is került át a szezon végére), de úgy tűnik, a Forma-1 megtanulta kezelni a kihívásokat, és le tudják bonyolítani az összes versenyt, köztük a visszatérő Holland és az újonnan bemutatkozó Szaúd-Arábiai Nagydíjat is. Azt persze még megtippelni is igen nehéz, hogy a jósolhatatlanul viselkedő pandémia miatt melyik versenyen hány néző vehet részt. Például kilátogathatunk-e mi magyarok nyáron a Hungaroringre, és vajon az autósport legnépszerűbb ága is beveti-e a japánok által az olimpiára tervezett, „csak hazaiaknak” szóló engedélyt.

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


SPORT
A Rovatból
„Héder eltűnt a pénzzel, ígérgetett, de nem fizet” – tavaly nyár óta várnak a pénzükre az olimpia vívóversenyein dolgozó stábtagok
A stáb több tagja végrehajtást indított a Sportos Aramis Média Zrt. ellen, de a számlán mindössze 200 ezer forint alatti összeg volt. Héder Barna elismerte a tartozást, és ígéretet tett arra, hogy három héten, de legfeljebb egy hónapon belül kifizeti az elmaradásokat.
Fotó: MTI/Zih Zsolt - szmo.hu
2025. szeptember 02.



A Nemzeti Sport információi szerint Héder Barna, az ismert sportriporter a 2024-es párizsi olimpia vívóversenyein dolgozó 47 ember bérét még mindig nem rendezte. A tartozás összege legalább 50 millió forint, de ennél nagyobb is lehet.

A lap arról számolt be, hogy Héder elismerte a tartozást, és ígéretet tett arra, hogy három héten, de legfeljebb egy hónapon belül kifizeti az elmaradásokat. Azt mondta, mindenki megkapta az előleget, és a fedezet is rendelkezésre áll. Hozzátette, hogy a nyár és a szabadságok miatt lassult le a folyamat, de a múlt héten ismét tárgyalások kezdődtek az ügyben.

A Nemzeti Sport felidézte, hogy az olimpiai közvetítések kifizetésével évek óta gondok vannak. Már a 2021-es tokiói játékokon is előfordult, hogy a magyar Emmy-díjas stáb késve vagy egyáltalán nem kapta meg a pénzét, pedig a fedezet akkor is megvolt. A stáb a Sportos Aramis Média Zrt.-vel kötött szerződést, amelynek vezetője Héder Barna.

A helyzet egy Facebook-videó alatt került napvilágra, ahol Varga Norbert és Ács Ferenc is hozzászóltak. Varga arról írt: „Héder neki és a teljes magyar stábnak tartozik a fizetésével, ám nem lehet őt elérni, és azt sem tudni, hol van a pénz.” Ács hozzátette: „Héder eltűnt a pénzzel, ígérgetett, de nem fizet, és heteken-hónapokon keresztül elérhetetlen.”

A lap szerint a stáb több tagja végrehajtást indított a Sportos Aramis Média Zrt. ellen, de a számlán mindössze 200 ezer forint alatti összeg volt. A végrehajtók a cég telephelyén sem találtak semmit, mert Héder korábban eladta az ingatlant.

A 47 érintett közös levélben fordult Mark Wallace-hoz, az Olympic Broadcasting Services tartalomgyártásért felelős sportigazgatójához. Azt kérték tőle, hogy a jövőben, ha elégedett a magyar stáb munkájával, inkább más céggel kössön szerződést.

A Nemzeti Sport cikke szerint a tartozás folyamatosan nő, mivel a párizsi olimpia óta már egy év telt el, és minden hónapban késedelmi kamat rakódik az összegre. Héder egyszer, 2024. október 15-én tájékoztatta e-mailben a stábot, hogy a cég vállalja a következményeket, de a források szerint a feltételek irreálisak voltak.

A lap emlékeztetett arra is, hogy Héder Barna három évtizede ismert szereplője a sportmédiának. Dolgozott a Telesportnál, az Eurosport magyar adásában, volt a Magyar Atlétikai Szövetség elnöke, az M4 Sport igazgatója, legutóbb pedig az RTL Sztárbox című műsorának műsorvezetőjeként láthatták a nézők. Az olimpiai közvetítések rendezőjeként 1996 óta dolgozik.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

SPORT
Hell Boxing Kings: Istenes Bence és Varga Viktor csapott össze a címegyesítő mérkőzésen
A mérkőzés végén egyhangú pontozással Istenes Bence győzött. A két versenyző kezet fogott, majd meg is ölelték egymást.


Istenes Bence és Varga Viktor hónapok óta készültek arra a címegyesítő mérkőzésre, amelyet szombaton rendeztek meg a Hell Boxing Kings új évadában. A két ismert szereplő a nagy hőség ellenére sem hagyta abba a felkészülést, hiszen a tét két bajnoki öv volt.

A küzdelem előtt mindketten üzentek egymásnak. Varga Viktor úgy fogalmazott: „Ez a menet egyféleképpen tud véget érni, mégpedig úgy, hogy Bence a földön fekszik, én pedig felsegítem.” Istenes Bence erre így reagált: „Az lesz nagyon ciki neki, hogy egy műsorvezető fogja megverni (...) Mindenkinek addig van egy terve, amíg pofán nem verik, ez a Viktorral is így lesz.”

Az első menetben mindkettőjüknek volt tiszta találata, de a kommentátorok szerint „nem volt sok pontos találat, de ezt a menetet Bence vitte”. A második etapban is a műsorvezető irányította a küzdelmet, miközben Viktor egyre fáradtabbnak tűnt. A szakértők szerint az énekesnek okosabb és higgadtabb bunyóra lett volna szüksége.

A harmadik menetben Istenes jó erőben küzdött, Viktor viszont kevésbé bírta a tempót. A kommentátorok úgy értékelték, „szétesett” az énekes, és hozzátették: ez volt Bence legjobb menete. A negyedik körben a műsorvezető még inkább beleerősített, pontos ütéseket vitt be, és jól látszott, hogy taktikailag is sokat fejlődött a tavalyi döntő óta.

A mérkőzés végén egyhangú pontozással Istenes Bence győzött. A két versenyző kezet fogott, majd meg is ölelték egymást.

A győztes így nyilatkozott: „Nagyon kemény volt, pont olyan, amilyenre számítottam, tudtam, hogy ilyen elánnal fog jönni Viktor. Kemény edzőim vannak, szeretnék kihozni belőlem a maximumot, mindig fejlődni akarok.”

Varga Viktor pedig azt mondta: „Végre lehetett egy igazi mérkőzésem egy profival. Én mindent beletettem, amit megtanultam a másfél év alatt” – majd gratulált Istenesnek.

Forrás: Blikk


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SPORT
A Rovatból
Videó: Szoboszlai Dominik bombagóljával verte a Liverpool az Arsenalt
A magyar válogatott csapatkapitánya a 83. percben lőtt szabadrúgásból a londoni csapat kapujába. Rayának esélye sem volt a 25 méterről megeresztett lövés ellen.


Harmadik meccsét is megnyerte a Premier League idei szezonjában a Liverpool. A bajnokcsapatban ezúttal is jobbhátvédként kapott szerepet a kezdőcsapatban Szoboszlai Dominik, a védelem másik szélén Kerkez Milos játszott.

A mérkőzés előtt mindkét csapat 2-2 győzelemmel állt a tabellán, a lefújás után azonban már csak a Liverpool mérlege maradt száz százalékos. A meccs egyetlen gólját Szoboszlai Dominik szerezte szabadrúgásból a 83. percben.

A magyar válogatott csapatkapitánya 25 méterről vágta a jobb sarokba a labdát, mely előtte még a kapufát is érintette. Hiába vetődött Raya, az Arsenal kapusa, esélyes sem volt elérni a lövést.

A bombagólt itt lehet megnézni a bíró szemszögéből:

Itt pedig egy néző szemszögéből:


Link másolása
KÖVESS MINKET:


SPORT
Bárdosi Sándor felesége nem érti, hogy győzhetett újra Boráros Gábor a Hell Boxing Kings csúcstalálkozóján
A bírók egyhangú pontozással hirdették ki Boráros győzelmét. A mérkőzés szorosabb volt, mint tavaly, de az MMA-harcos ismét jobbnak bizonyult.
F. O. - szmo.hu
2025. augusztus 24.



Szombat este ismét megtelt a Riz Levente Sport- és Rendezvényközpont, ahol a Hell Boxing Kings nemzetközi bokszverseny zajlott. A rendezvényen olimpikonok, Eb-érmesek, sztárok és MMA-harcosok léptek ringbe. A programban szerepelt Istenes Bence is, aki két bajnoki övvel térhetett haza, miután megszerezte Varga Viktor sztárboxos övét is.

A közönség nagy érdeklődéssel várta Bárdosi Sándor és Boráros Gábor visszavágóját. Tavaly kettejük párharcát Boráros nyerte meg a harmadik menet után, idén azonban Bárdosi sokkal felkészültebben állt ki ellene.

A mérkőzés szorosabb volt, mint egy évvel ezelőtt, de a bírók egyhangú pontozással ismét Borárost hozták ki győztesnek.

A helyszínen szurkolt férjének Bárdosi Ildikó is, aki a meccs után közös fotót osztott meg, és így fogalmazott: – Nekünk te vagy győztes. Végtelenül sokan szeretünk, és mindig ott leszünk neked. EZ A BÁRDOSI TEAM. Szeretlek.

Egy későbbi bejegyzésében hozzátette, hogy szerintük Sanyinak kellett volna nyernie. – Mondhat bárki bármit, Sanyi szíve különleges, és ezt csak azok tudják, akik igazán ismerik őt.

A meccs végén mindenki odajött hozzám, és nyugtatott: "Nyugi, ez a meccs Sanyié". Nem lett az. A mérkőzés utáni testbeszéde az ellenfeleknek sokatmondó volt, mindenki érezte legbelül, hogyan teljesített.

Nem mondom, hogy mindegy, mert nem az, de számomra a legfontosabb az volt, hogy Sanyi élvezze, és ne sérüljön meg. Élvezte, és nem sérült meg. Büszke vagyok rád! Nem most kezdtünk el szembenézni a kívülről jövő, ismeretlen fröcsögésekkel – és ahogy eddig, úgy ezután sem fogunk rájuk figyelni. Csak az számít, amit mi tudunk: hogy Sanyi szíve és küzdőszelleme páratlan.

(via Blikk)


Link másolása
KÖVESS MINKET: