10 nagyon durva üzenet, amelyeket pincéreknek hagytak a blokkokon
Néha a vendégek brutálisan őszinték tudnak lenni - például egy étteremben, amikor a kiszolgálást értékelik. Sokan ezt úgy oldják meg, hogy ráírják a blokkra a véleményüket. Ezzel a rövid gesztussal azt is megmagyarázzák, miért nem adtak borravalót a pincérnek.
A felszolgálónak adott fogyási tipptől a vendégek idejét vesztegető pincér ledorongolásáig terjed az az összeállítás, amit a The Sun az olvasói leveleiből gyűjtött össze.
1. Fogyj le
Ez a pimasz vendég tanácsot adott az őt kiszolgálónak: "Leadhatnál néhány kilót".
2. Az idő a lényeg
Egy sznob vendég valószínűleg nehezményezte, hogy nem vitték ki neki azonnal, amit kért. Legalábbis ebből a lekezelő üzenetből ez derül ki: "Többet keresek, mint te, így az időm is többet ér, mint a tiéd."
3. Nem sikerült lenyűgözni
Az elégedetlen vendég egyértelművé tette, hogy nem volt lenyűgözve a kiszolgálástól: "Pff. Megbuktál" - írta.
4. Nem hiszel a szemednek
A személyzet tagjai nemcsak, hogy nem kaptak borravalót, de még egy figyelmeztetést is kaptak: "Ne legyetek hülyék".
5. Ez nem stimmel
Bár ez a vendég hagyott borravalót, de azt állította, csak azért volt fukar, mert nem tud jól számolni.
6. Új személyzet
Valaki egyenesen az étterem vezetőjének adott tanácsot, méghozzá azt, hogy vegyen fel olyan új séfeket, akik hamarabb elkészítik az ételt.
7. Füles
Ez a hozzáértő ügyfél rájött, hogy valami nem stimmel a szolgáltatási díjakkal a nyugtán, és inkább utánaszámolt.
8. Te jóságos ég!
A vendég kifejezte álláspontját arról, hogy miért kellene neki többet adnia a felszolgálónak annál, amit Istennek ad...
9. Bogaras ügy
Itt még csak megjegyzést sem kellett tennie a vásárlónak, illetve a borravalóval sem volt gondja, ugyanis az ételében csótány volt. Ezt a blokkon is feltüntették, jó nagy betűkkel. Végül semmit nem kellett fizetnie a fogyasztásáért.
10. Fizess a semmiért
Na, itt valószínűleg nem fognak még borravalót is adni, miután kifizettek 50 dollárt a "semmi"-ért...
Oszd meg, ha tetszett az összeállítás!