KULT
A Rovatból

Dancing With the Stars: Marics Peti bimbóvillantós sodronyinge jól jött volna a keresztesháborúkban

Az egyéjszakás kalandok estéjén volt csók, piros lakkruha, és még Lékai-Kiss Ramóna is magánéleti botrányba keveredett. Végül persze az esett ki, akire számítani lehetett. A Dancing With the Star készítői pedig immár adásról adásra megbízhatóan a pornófilmek világából merítenek ihletet.


Egy éjszakás kalandba csöppentünk a Dancing With the Stars 6. adásában. A cím arra utalt, hogy a második körben a táncosok partnercseréltek, mindenkihez érkezett egy „harmadik”. Ilyen még nem volt a műsor történetében.

Marics Peti és Sztana Alexandra kezdett. A műsor sokszor meglepett már, de azt nem hittem volna, hogy egyszer valaki a You Shook Me All Night Longra fog paso doblézni. Mondanám, hogy most már láttam mindent, de most már óvatos vagyok.

Egy érdekes börtönkaland bontakozott ki a koreográfiából, amilyen persze csakis táncműsorokban és pornófilmekben fordulhat elő.

.

Stohl András meg is jegyezte később Marics Petinek, miszerint nem emlékszik, hogy neki ilyen cellatársa lett volna.

Annak mindenesetre örülök, hogy Buci tud már nevetni rajta.

A zsűri nem dicsérte annyira agyon őket, mint szokta, de végül azért mégis csak arra jutottak, hogy jó volt, úgyhogy 27 pontot kaptak. Szerintem Marics Peti bimbóvillantós sodronyinge zavarta össze őket, amit én is szívesen felednék. A keresztesháborúkban viszont jól jött volna, egyrészt a meleg délvidéki klíma miatt, másrészt a szemérmes muszlimok nem mertek volna a kockahasú deli vitézekre nézni csata közben.

Hunyadi Donatella és Bődi Dénes egy hete a nézők jóvoltából jutott tovább. Most Katy Perry Last Fridya Nightjára ropták a cha-cha-chát. Azért milyen igazságtalan ez az világ. A koreográfiában gyakorlatilag alig volt olyan mozdulat, amiből nem kerekedne mee too botrány, ha én próbálkoznék vele. Az is igaz, hogy amennyiben én próbálnám a lába között átnyúlva magasba emelni Donatellát, alighanem tolókocsiban végezném.

A tánc kicsit olyanra sikerült, mintha a Wednesday Enidje megrendezné a Grease-t a Nevermore Akadémia színjátszókörében.

.

Az igazi szenzációt viszont a tánc végén elcsattant csók jelentette. Amíg Mikes Anna és Krausz Gábor esetében csak találgatni tudunk, mi történt valójában, itt nem lehetett semmi kétség, bár persze elképzelhető, hogy Dénesnek csak kiszáradt a szája, és mivel nem volt kéznél szőlőzsír, kért egy kicsit Donatella rúzsából.

Vajknak az volt a benyomása, hogy Donatella nem készült fel annyira, mint előző héten. Ördög Nóra szerint az esetlenség a koncepció része volt, hisz a történet szerint Donatella az ágyában arra ébredt, hogy a poszteréről lemászott egy szépfiú táncolni.

Juronics Tamásnak is hiányérzete volt, 22 pontot kaptak. Hogy a csók mit jelentett, azt nem tudtuk meg.

Mikes Anna és Krausz Gábor bécsikeringőzött. Ezzel kapcsolatban megtudtuk, hogy a sztárszakácsnak nem volt szalagavatója, mert balhés gyerekként az egyik iskolából kirúgták, a másikban meg már túl voltak a szalagavatón. Berkes Gábor Világítótorony című dalára táncoltak nagyon finoman, érzelmesen. Anna és Gábor között szikrázik a levegő, és csak találgathatjuk, mi van-e mögött. Tripla 9-est kaptak.

Persze az Éhezők viadala óta tudjuk, hogy egy románc mindig segít túlélni a valóságshow-t.

.

T. Danny és Lissák Laura, az idei évadban elsőkként, modern táncot kaptak. Danny úgy érezte, hogy ez igazán neki való. Eljött Juronics Tamás ideje, aki hosszasan ecsetelte a kortárs tánc előnyeit. Nagyon dicsérte a produkciót, amiben volt érzelem, spiritualitás. Ördög Nóra meg is könnyezte, de mint kiderült, ez jót jelentett. Még a kortárs tánccal amúgy hadilábon álló Szente Vajk is megadta magát. Megszületett az idei évad első 30 pontja. Azért valljuk be, a műsor elején senki nem tett volna arra, hogy a táncműsornak a két macsó, Marics Peti és T. Danny lesz a két favoritja.

.

Radics Gigi és Baranya Dávid jelmeze is egy szexshopból érkezett. Mondjuk szederszedéshez jól jönne egy ilyen piros lakcucc, könnyen tisztíthatónak tűnik, és a tüskék sem szúrnak át rajta. Szente Vajk igen találóan fogalmazta meg a showtánc produkció lényegét: Az ördög titkárnőt castingol, és megtalálja Ginát (ezt a nevet kapta Gigi figurája). Ami a minőséget illeti, Ördög Nóra videoklipet látott, Szente Vajk egyenesen halftime-showt. Juronics Tamás is megjegyezte, hogy „Nagyon Amerika volt”. Az RTL köszöni az ingyen promót. 29 pontot kaptak, mert Vajk még mindig vár valamit.

.

A második, „félrelépős” körben Mikes Anna érkezett, hogy lecsapja T. Dannyt Lissák Laura kezéről. Danny most először táncolt standard táncot a műsorban. Az Anna and the Barbies Ünnepélyesen című számára quick stepeltek.

Nekem kicsit túl vidám volt az egész a témájához képest, hiányoltam a feszültséget, a féltékenységet. Tét nélküli volt az egész.

A zsűri nem érezte így, 27 pontot adtak, ami a 30-hoz képest visszalépés, de egyáltalán nem rossz.

.

Donatella Baranya Dávidot kapta plusz egynek a hip-hop produkcióhoz. Én kicsit darabosnak láttam helyenként Donatella mozgását, gyerekkorom tévétornája jutott eszembe róla. Juronics Tamás a gengszterséget hiányolta, inkább volt Rózsadomb, mint nyócker.

Ördög Nóra amiatt aggódott, hogy mit szólhat Donatella anyukája, olyan 18-as karikás dolgok történtek a koreográfiában. De hát Kiszel Tünde ennél sokkal meredekebb dolgokat művelt pályája elején, gondolok itt a Tutti frutti című örökbecsű német vetkőzös show-ra. Összesen 26 pont ért a zsűrinek a produkció.

.

Marics Petiékhez Lissák Laura csatlakozott. Sztana Alexandra meglepően rosszul viselte a dolgot. A charleston helyenként olyan volt, mintha Charlie Chaplin filmjei ihlették volna (Vajknak is a némafilmek jutottak eszébe az értékelésnél).

Végre egy produkció, ami inkább jópofa volt, mint szexi, megmutatva, hogy az egy éjszakás kalandról sem mindenkinek „az” jut eszébe. Vagy legalábbis nem „úgy”.

A zsűri szerint szakmailag is rendben volt a tánc. Megszületett a második 30 pontos értékelés, amivel Petiék holt versenyben T. Dannyék mellé kerültek az élre.

Radics Gigi, Bődi Dénes és Baranya Dávid salsázott. Ez annyira nem volt újdonság, hiszen az előző heti párbajban is együtt táncoltak, épp csak Donatellát ejtették. Volt némi kakaskodás a parketten, de végül is megoldódott a szitu: Gigi eltaxizott Dénessel, Dávid pedig jobb híján a gyanútlan Lékai-Kiss Ramónával vigasztalódott. Juronics Tamás „szigorúan” csak 9 pontot adott, Vajk és Nóra viszont 10-est, így Gigék 29 ponttal a zsűrilista élére repültek.

.

Krausz Gáborhoz és Mikes Annához Sztana Alexandra érkezett chachacházni. Gábor megállapította, amit titkon mind sejtünk, hogy a pasiknak a szája nagy, de ha tényleg ott vannak két nővel – ha csak táncolni is –, bizony megszeppennek.

A fotós és két modell felállás sem éppen a Nickelodeonról ismerős, de hagyjuk is, ez egy ilyen este.

Ördög Nóra minden esetre megjegyezte, hogy Szandrát és Annát csak a jelenlétében fotózhatja Nánási Pál. Aztán gyorsan leszögezte, az csak sztereotípia, hogy a fotósok kikezdenek a modelljeikkel. Mondjuk azért kettejüknél ez mégiscsak bejött. A zsűri rég volt ilyen megosztott, Nóra 8-at, Tamás 9-et, Vajk 10-est adott.

.

Mára is jutott extra produkció. A Játékszín Hölgyválasz című előadását promózta Liptai Claudia, Csonka András, Kolovratnik Krisztián és Molnár Andrea táncművész, no meg a tánckar. Ezzel kapcsolatban meglebegtették, hogy jövőre Liptai Claudia is csatlakozhat a Dancing With the Stars mezőnyéhez. Hát jó.

.

A végjáték meglepetést hozott. Na nem azt, hogy Marics Peti és Sztana Alexandra simán továbbjutott, hanem azt, hogy T. Danny és Lissák Laura a veszélyzónába került. Persze Krausz Gábor az első pillanattól belopta magát a nézők szívébe.

Juronics Tamás lovagiasan szavazott, hölgyet szeretett volna tovább juttatni, Gigire esett a választása. Nóra csodálkozott, hogy a zsűri lista élén végzett Gigi veszélybe került. Ő végül Dannyra szavazott, és Vajk is, így hát ez eldőlt.

A jövő heti adás izgalmasnak ígérkezik, hiszen most már tényleg négy nagyon jó páros maradt, akik között nüanszok dönthetnek a kiesésről.

Legyünk őszinték, akik követték az eddig adásokat, azoknak nem lehetett kétsége afelől, hogy Donatella fog kiesni, és úgy is lett. A búcsúnál Donatella jó barátjának nevezte Bődi Dénest, feloldva a csókkal kapcsolatos kétségeinket.

47 éves vagyok, és soha egyetlen jóbarátomat nem smároltam le. Valamit biztos rosszul csinálok.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Megszólalt Krasznahorkai László: Ha néhány pillanat úgy telt el Magyarországon, hogy sokan boldognak érezték magukat, talán még meg is lehet szokni
A Nobel-díjas író pár mondatban reagált ma a díjra, az azt követő jókívánságokra, és meg is köszönte az olvasóinak őket. Záporoznak is a kommentek a poszt alá.


Néhány napja jelentették be, hogy Krasznahorkai László kapta a 2025-ös irodalmi Nobel-díjat, akkor volt egy rövid nyilatkozata, de azóta nemigen szólalt meg az író. Most a közösségi média oldalán írt pár sort a követőinek a maga fanyar humorával:

„Krasznahorkai László hálás az Elkerülhetetlen Véletlennek, hogy ennyi embernek okozott örömöt. Köszöni a jókívánságokat. Ha néhány pillanat úgy telt el Magyarországon, hogy sokan boldognak érezték magukat, talán még meg is lehet szokni”
– írta a Facebookon.

A kommentek túlnyomó része pozitív reakciókat tartalmaz, köszönik a könyveket, az olvasás élményét, és gratulálnak a frissen díjazott írónak:

"Pont a mester kötetét olvasva kaptam a híreket. Hát persze hogy boldogság."

"Itt Erdélyben is nagy volt az öröm. Egy könyves kávézóban dolgozom, jó volt elsőnek két német egyetemi hallgatónak elújságolni a hírt, hallottak a szerzőről!"

"Mikor évekkel ezelőtt egy brit könyvtárban dolgoztam karbantartóként, mindig megpróbáltam becsempészni a Wenckheim báró hazatér angol nyelvű, keménykötésű kiadását az ajánlott irodalom polcra, de valaki mindig észrevette és visszatették. Végig nekem volt igazam. Gratulálok a díjhoz!"

"Igen, végre önfeledten lehetett örülni, egy időre ki lehetett lépni a nyomasztó, nehezen elviselhető mindennapjainkból. Köszönjük!"

"Hatalmas öröm és boldogság,hogy egy magyar ember ismét feltette hazámat a kultúra felső polcára.Szívből gratulálok,jó egészséget és kreatív energiákat kívánok az elkövetkezendő időkre is!"


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Szerető családapa, rejtőzködő szörnyeteg – az Apám, a BTK gyilkos bepillantást enged a gonosz otthonába
A gyilkos, akit mindenki szeretett: a cserkészvezető, gyülekezeti vezető, aki éjjel igazi szörnyeteg volt. Lánya most szembenéz az örökségével. A Netflix legújabb dokumentumfilmje felfedi, milyen életet él az, aki csak utólag jön rá, hogy az apja Amerika egyik leghírhedtebb sorozatgyilkosa.
B.M.; Fotók: youtube.com - szmo.hu
2025. október 13.



Skye Borgman legújabb dokumentumfilmje, Apám, a BTK gyilkos a Netflix jól bevált true crime-formuláját követi, mégis valami egészen másról szól, mint amit elsőre várnánk. A néző nem pusztán egy hírhedt sorozatgyilkos történetét kapja, hanem egy család széthullásának, egy identitásválsággal küzdő nő lelki útjának intim, néhol kényelmetlenül személyes lenyomatát. Borgman rendezése az ismert BTK-gyilkos, Dennis Rader életét és tetteit idézi fel, de csak felszínesen, mert valójában az áldozatok közül egy különlegeset helyez a középpontba: a gyilkos lányát, Kerri Rawson-t.

A film témája eleve hátborzongató. A „BTK” rövidítés a „Bind, Torture, Kill”, azaz „Megkötöz, Megkínoz, Megöl”. Az egyik legrettegettebb név lett az amerikai bűnügyi történelemben.

Rader a hetvenes évektől kezdve Wichita városát tartotta rettegésben, miközben a külvilág számára átlagos, sőt példás polgárnak tűnt: cserkészvezető, felekezeti vezető, lakóközösségi egyesületi ellenőr, szerető családapa. A kettősség döbbenetes és éppen ez a kontraszt teszi a történetet annyira megrázóvá. A rendőrség évtizedeken át képtelen volt kézre keríteni, miközben a gyilkos nyíltan üzengetett nekik az újságokon keresztül, cinikusan játszadozva a hatóságokkal. Aztán a ’80-as évekre hirtelen csak eltűnt, hogy 2004-ben újra felbukkanjon, ám ekkor már a technológia fejlődése, a DNS-vizsgálatok és a számítógépes nyomozás véget vetett rémuralmának. Végül 2005-ben elfogták, és Rader, mindenki megdöbbenésére, azonnal beismerte a gyilkosságokat, rideg részletességgel mesélve el szörnyű tetteit.

Borgman nem a bűncselekmények rekonstrukcióját helyezi előtérbe. A film sokkal inkább a következményekkel foglalkozik: hogyan éli meg egy család, ha egyik pillanatról a másikra rájön, hogy az apa, akit szeretett, egy szadista sorozatgyilkos? Kerri Rawson visszaemlékezései ennek az ellentmondásnak a fájdalmát tárják fel. Ő az, aki szó szerint egész életét újraépíti abból, amit apja öröksége lerombolt. A generációs trauma, amit Kerriék kaptak a gyilkos apjuktól kegyetlen terhet ró az egész családra. A filmben Kerri kendőzetlenül beszél gyerekkoráról, az apjához fűződő kapcsolatáról, arról a pillanatról, amikor megtudta az igazságot, és arról is, hogyan próbálta feldolgozni a feldolgozhatatlant. A fura az egészben, hogy Kerri nyíltan kimondja, hogy elhidegült a családjától, akik egyébként nem kívántak részt venni a projektben, sőt még az arcuk mutatását se vállalták.

Így kicsit furcsa a helyzet, hogy a lány önmagát állítja a központba, miközben testvére és édesanyja véleményét nem hallhatjuk.

Borgman kamerája türelmes, de nem ítélkezik. Mégis, nézőként nehéz nem érezni bizonyos feszültséget Kerri szerepében. Egyrészt mélyen átérezzük a fájdalmát és a traumáját, másrészt viszont zavarba ejtő, hogy immár több dokumentumfilm és interjú is épül az ő történetére és maga is előadóként, tanácsadóként dolgozik olyan áldozatokkal, akik hasonló helyzetbe kerültek. Ez a kettősség, vagyis a "karitatív munka, ami igazából megélhetés is” egy érdekes kérdéskör, mely finoman, de érezhetően végigvonul a filmen. Mintha Borgman is ezzel a dilemmával küzdene: meddig lehet együttérezni valakivel, aki mégis a hírhedt gyilkos révén vált ismertté és ez definiálta az életét.

A film szerkezete klasszikus netflixes ritmusban építkezik: visszaemlékezések, archív felvételek, interjúk és gondosan megkomponált dramatizált jelenetek váltják egymást. Mindez lendületet ad, ugyanakkor néha kizökkenti a nézőt. A narratíva időnként megbicsaklik, mintha a rendező sem tudná eldönteni, krimit, családi drámát vagy pszichológiai portrét szeretne készíteni. Mindez azonban nem csökkenti a téma erejét: Rader kettős élete, a hétköznapiság és a szörnyűség közötti éles kontraszt olyan kérdéseket vet fel, amelyek túlmutatnak egyetlen dokumentumfilm keretein.

Különösen izgalmas, hogy a film új fényt vet az amerikai sorozatgyilkos-mítoszra is.

Magyar szemmel nézve Dennis Rader neve kevéssé ismert, noha az amerikai popkultúrában mély nyomot hagyott. Aki látta a Mindhunter sorozatot, talán emlékszik rá: BTK volt az a rejtélyes figura, aki a sorozat részeinek elején, vagy végén egy-egy rövid jelenetben feltűnt, mint egyfajta árnyék, akit a néző sosem ismerhet meg teljesen. Sőt, a 2018-as kiemelkedően jó és méltatlanul elfeledett The Clovehitch Killer című film is erősen merített Rader történetéből, nem teljesen, de tekinthető adaptációnak is valamennyire. Hogyan élhet együtt egy család a „jó apa” illúziójával, miközben az valójában szörnyeteg.

Borgman tehát nemcsak a sorozatgyilkosságokat dolgozza fel, hanem egy kulturális jelenséget is boncolgat: mi az oka annak, hogy ennyire vonzódunk a gonosz történeteihez? Miért nézzük újra és újra ezeket a filmeket, miközben elborzadunk? A válasz valószínűleg abban rejlik, hogy a true crime tartalmak biztonságos távolságból engednek bepillantást az emberi természet legsötétebb zugaiba és a Netflix pontosan tudja, hogyan adagolja ezt az élményt. Elképesztő rajongóbázist épített ki magának a valós bűnügyi történeteken alapuló „szórakoztató” zsáner.

Mindezek ellenére az Apám, a BTK gyilkos nem tartozik Borgman legerősebb munkái közé.

A téma megrázó, a történet lebilincselő, mégis hiányzik belőle az a fajta érzelmi vagy stiláris kohézió, ami igazán emlékezetessé tehetné. A film sokkal inkább egy alapos, jól megszerkesztett, de kissé személytelen riport, mintsem egy mélyre hatoló, lélektani tanulmány. Talán épp ez a visszafogottság teszi valamennyire felejthetővé is.

Összességében az Apám, a BTK gyilkos egy megrendítő, de kissé ellentmondásos dokumentumfilm.

Erőssége a témaválasztás és Kerri őszintesége, gyengesége viszont a formanyelv, a rohanás és az érzelmi tompultság. Mégis, ha valaki érdeklődik a true crime műfaj iránt, és kíváncsi arra, hogyan hat a bűn egy család életére generációkon át, ez a film megéri a figyelmet, még akkor is, ha nem hagy maga után katarzist, csak egy kellemetlenül őszinte kérdést: mennyire ismerhetjük valójában azokat, akik köztünk élnek és szeretünk?


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Kiszáll a külföldi tulajdonos a Szigetből, Gerendai Károly mentheti meg a fesztivált
A jelenlegi tulajdonos a 2026-tól esedékes területfoglalási engedélyük megszüntetését kérte. Gerendai mindeközben hajlandónak mutatkozik a világhírű fesztivál hóna alá nyúlni.


Ahogy arról korábban írtunk, Karácsony Gergely főpolgármester hétfő reggel egy Facebook-posztban osztotta meg, hogy bizonytalanná vált a Sziget Fesztivál jövője. Mint írta, a fesztivál vezérigazgatója arról tájékoztatta, hogy kezdeményezni fogja a fővárossal kötött megállapodás felmondását.

A Sziget sajtóosztálya szerint ez nem jelenti a rendezvény végét. Bíznak abban, hogy a fesztivál egy új, magyar tulajdonosi háttérrel még sikeresebb lehet a jövőben.

A szervezők valóban azzal a kéréssel fordultak a Fővárosi Önkormányzathoz, hogy a 2026-tól esedékes területfoglalási engedélyüket közös megegyezéssel szüntessék meg. Ennek okáról azt írták: „A fesztivál külföldi tulajdonosa – annak ellenére, hogy korábban egy hosszabb távú fejlesztési programban gondolkodott – úgy döntött, hogy a jelenlegi struktúrában nem vállal további kockázatot Magyarországon” – írja a Telex.

A döntés hátterében az is szerepet játszik, hogy

„mivel a Fővárosi Közgyűléssel kötött területhasználati megállapodásunk határozott időre szól és a fizetési kötelezettség még jövőre is fennállna, akkor is, ha nem lenne rendezvény, ezért vagyunk kénytelenek a megállapodást ebben a formában felmondani”.

A Sziget ugyanakkor hangsúlyozta, hogy ez nem a fesztivál történetének lezárása. „Ezen döntéssel párhuzamosan – a hazai menedzsment javaslatára – a Sziget Zrt. tulajdonosai felvették a kapcsolatot a fesztivál alapítójával, Gerendai Károllyal, lehetőséget kínálva arra, hogy a rendezvény ismét vele folytathassa működését” – írták.

Az egyeztetések még zajlanak, ezért a szervezők nem kívántak további részleteket elárulni. Közleményükben úgy fogalmaztak: „Mi, a Sziget szervező csapata, őszintén bízunk abban, hogy a fesztivál egy új, független, magyar tulajdonosi háttérrel az eddigieknél is sikeresebb lehetne, hiszen a változás egyszerre nyújt lehetőséget a fejlődésre és a megújulásra, valamint a Sziget klasszikus értékeinek és szellemiségének az újbóli megerősítésére.”

Azt is remélik, hogy számíthatnak a közönség támogatására, a „szakmai partnereikkel ápolt kiváló kapcsolatukra”, valamint a „Főváros megértő együttműködésére is”. Hozzátették: „Hiszünk benne, hogy a Sziget léte nemcsak az abban közvetlenül érdekelteknek, hanem az egész ország számára fontos, közös ügy.”

A Sziget Zrt. tulajdonosai a hazai menedzsment javaslatára keresték meg újra Gerendai Károlyt, aki 2022-ben szállt ki a fesztivál életéből. A Sziget-iroda közölte: „Mivel az egyeztetések jelenleg is folynak a felek között, ezzel kapcsolatban még nem áll módunkban további információkat megosztani.”

Gerendai Károly sem kívánt részleteket megosztani, amíg nincs konkrét megállapodás, de a Forbesnak annyit elárult:

„Bár nemrég még nagyon nem így képzeltem el az elkövetkező éveimet, de a jelen helyzetben határozott célom megoldást találni a Sziget létének hosszú távú biztosítására.”

Az egykori főszervező az elmúlt években főként a Costes csoporthoz tartozó gasztronómiai vállalkozásaira koncentrált, szabadidejének jelentős részét pedig utazással töltötte. Most abban bízik, hogy akár már októberben létrejöhet egy olyan új tulajdonosi struktúra, ami szakmailag és pénzügyileg is biztosíthatja a fesztivál jövőjét.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Színészlegendák és legendás szerepek kísérték Diane Keaton életét – galéria
A 79 éves korában elhunyt színésznő a szakma krémjével dolgozott együtt. Néhány munkakapcsolata párkapcsolattá is alakult, bár sosem ment férjhez. Egy élet és karrier képekben.


Ahogy arról korábban beszámoltunk, szombaton Los Angelesben elhunyt Diane Keaton amerikai színész, rendező és producer.

Az Oscar- és Golden Globe-díjas művész pályafutása során olyan nagy sztárokkal dolgozott számos filmben, mint Woody Allen, Al Pacino, Richard Gere, Warren Beatty, Jack Nicholson, Mia Farrow vagy Jane Fonda.

Megannyi filmes szerepéből olykor romantikus kapcsolat is szövődött kollégáival, bár férjhez soha nem ment. Két örökbe fogadott gyereke Dexter (1996) és Duke (2000).

Filmes szerepeiből, pár- és munkakapcsolataiból készítettünk válogatást (a képekre kattintva galéria nyílik):


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk