
Dietz Gusztáv nekiment Bárdosi Sándornak: Tudom, beálltál digitális harcosnak, a propaganda csicskájának. Kérlek, lépj ki az árnyékodból!

Mint arról mi is beszámoltunk: nemrég a Véleményvezér című megafonos műsor vendége volt Bárdosi Sándor. Az olimpikon birkózó többek között Magyar Péterről is elmondta a véleményét. „Nekem ő nem egy kiválasztott ember. Olyannyira senki, hogy nem is vagyok hajlandó beszélni róla. Nem tud érdekelni. Hisztérikus, nem normális, végtelenül hatalomvágyó, pénzsóvár” – fogalmazott a birkózó.
Dietz Gusztáv ezután egy posztban üzent Bárdosinak – szúrta ki a 24.hu.
„Söndör...láttam a legújabb produkciódat! Megleptél megint, megmondom őszintén” – kezdte a színész, aki kifejtette, hogy először a Nyerő Párosban lepte meg nagyon a birkózó. Mint írta, először ezt hitte, hogy eláshatják a csatabárdot, és Bárdosi nem is olyan „szarfej”, mint amilyennek gondolta. De a műsor után rájött, hogy rosszul gondolta.
– fogalmazott Dietz, aki sejtelmesen arra is utalt, hogy vele már tárgyalnak, és hamarosan Bárdosit is megkeresik. Igaz, az nem világos, hogy esetleg egy jövőbeli Sztárbox-összecsapásra gondolt, vagy esetleg másra.
„Emlékszel, mit mondtál nekem, bocsánat, üzentél nekem az első meccsünk előtt? Azt mondtad, kivered az összes fogamat. igaz?! Magadnak pedig hatalmas MMA-karriert jósoltál...a meccsünk másfél percig tartott a bevonulással együtt, és te abbahagytad utána az MMA-t. Nem szeretnék hasonló hibába esni, csak azt kérem, állj bele férfi módjára a véleményedbe! Ott azt majd nem lehet és nem is kell magyarázni, és tökre örülnék, ha elhoznád a kopasz barátnődet is! Vele is boldogan megyek egyet közvetlenül utánad. Sőt, ti akár jöhettek egyszerre ketten is!
– írta a színész.

Wanda Perdelwitz éppen kerékpárral közlekedett Hamburgban, amikor nekiütközött egy autó nyitott ajtajának.
A színésznő 41 éves volt.
A rendőrség vizsgálja a történteket, azt is, hogy viselt-e sisakot. A kerékpárt a vizsgálat idejére lefoglalták, írja a Bild.
Perdelwitz művészcsaládban nőtt fel: édesanyja a berlini Deutsches Theater tagja volt, édesapja rendezőként és színészként dolgozott. Tizenhat évesen kapta az első szerepét, később Rostockban tanult színészetet, és játszott többek között a berlini Maxim Gorki Színházban és a Deutsches Theaterben.
Felbukkant a Katie Fforde: Az őrült családom, a Rosamunde Pilcher – Egy furcsa pár, az Álomhajó és az Egy mukkot se című produkciókban is. Elkötelezett környezetvédő volt.
Utolsó nyilvános megjelenése négy nappal a baleset előtt történt, a hamburgi filmfesztivál megnyitóján. Egy hatéves kisfiút hagyott hátra.
(via Blikk)

Molnár Ferenc Caramel a Forbes Dealben beszélt pályájáról és arról, hogyan látja ma a közéletet és a hírességek szerepét. Felidézte, hogy gyerekként két célja volt: megismerni önmagát és őszintének maradni. A beszélgetést a Blikk szemlézte.
A Megasztár 2005-ös győzteseként a törökszentmiklósi roma telepről jutott el a hazai könnyűzene élvonalába. Azt mondta, nem olyan álmokat kergetett, hogy a McDonald’sban dolgozzon, hanem azt, hogy számítson a szava.
„Én is arról álmodoztam, hogy lesz erőm, fontos lesz, amit mondok, és megváltoztatom a világot. Minden gyereket megetetek és felnevelek, akinek nincsenek szülei” – mondta az énekes. Hozzátette, már nem ugyanaz az ember, mint gyerekkorában: idealistának tartja magát, de van benne tárgyilagos, sőt pesszimista oldal, mellette pedig egy örök álmodozó, romantikusabb is.
Arról is beszélt, hogy ma már egyszerű popénekes szeretne lenni. Úgy látja, sok minden túl van misztifikálva, és közben eltűnt az alázat.
„A legtöbb ember túl fontosnak hiszi magát… Celebek, újságírók, politikusok, vezetők, mindenki picit túlmisztifikálja magát. Eltűnt az emberekből az alázat, a fontos emberekből is” – mondta. Szerinte nem a hírességek alázata a kulcs, hanem azoké, „akik működtetik a gépezetet”.
„Mindenki nélkülözhetetlennek hiszi magát, nem viseli el a kritikát, s mindent személyes támadásnak vesz azoktól akinek ‘van pofája’ nem úgy gondolkozni, mint ők. Iszonyat egoista lett az egész világ.”
A társadalmi kérdések kapcsán úgy fogalmazott: „Nem popénekeseknek kellene társadalmi kérdésekről beszélni, hanem azoknak, akik működtetik a gépezetet.” Hozzátette, „jelentéktelen” popénekesként azt szeretné, ha az embereket csak az érdekelné, tetszik-e az új dala.
Szerinte ma minden témába belekeveredik a politika, ezért nehéz megosztás nélkül beszélgetni a közéletről. Az elit fogalmát is elutasítja:
A beszélgetés végén a megbocsátásról szólt. „Megbocsátás nélkül nincs továbblépés. Akinek lelke van, az nem lehet gondtalan. Akár nagyon súlyos dolgokat is meg tudna bocsátani bárkinek.”
A teljes interjút itt lehet megnézni:
Az egyik leghíresebb hollywoodi világsztár a friss Nobel-díjas Krasznahorkai László elsőszámú rajongója

Krasznahorkai László irodalmi Nobel-díja újra reflektorfénybe állította a kortárs magyar prózát. Az ellenállás melankóliája, a Báró Wenckheim hazatér és a Sátántangó szerzőjének művei Tarr Béla feldolgozásain keresztül is sokakhoz eljutottak.
A Sátántangó külön történetet kapott Hollywoodban is, írja a Bors. Brad Pitt 2000-ben Budapesten forgatta a Kémjátszmát Robert Redford társaságában, és ekkor találkozott a hét és fél órás filmmel. Vágási Emőke egy korábbi interjúban mesélte el, hogy a színész egy hotelszobai tévézés közben kapcsolt rá az M1-en futó vetítésre.
A beszámolók szerint Pittet azonnal beszippantotta Tarr Béla világa.
Sőt, egy házibulin is a Sátántangó ment a háttérben.
A magyar alkotók hatása más amerikai filmesek munkáiban is tetten érhető. Gus Van Sant több alkalommal emelte ki, mennyit jelentettek számára ezek a művek, a Gerry és az Elefánt című filmjein jól felismerhető Tarr Béla hatása.
„Voltak próbálkozások kettőnk között a műsor után” – kiderült, mi történt A Kísértés után Kerimmel és Anitával