Rihanna nem hagyta szó nélkül a megveréséből viccet csináló Snapchat-hirdetést
Tegnap mi is beszámoltunk róla, hogy a Snapchaten megdöbbentő reklámmal találkozhattak a felhasználók a minap: dönteniük kellett, hogy inkább felpofoznák Rihannát, vagy behúznának-e egyet Chris Brownnak?.
Az ízléstelen reklám egy mobilos játékot hirdetett, a Would You Rather-t. A szöveggel egyértelműen arra a 2009-es incidensre utaltak, amikor Chris Brown olyan súlyosan bántalmazta Rihannát, hogy az énekesnő kórházba került. A két sztár ekkor még párkapcsolatban élt.
A közösségi médiában sokan felfigyeltek a botrányos hirdetésre, a kommentelők szerint egyszerűen ki kéne rúgni azokat, akik hagyták, hogy ez megjelenjen, mások pedig hangot adtak azon véleményüknek, hogy ezzel a Snapchat bebizonyította, hogy a családon belüli erőszak mellett van. A Twitteren Chelsea Cilton is reagált az ügyre: "szörnyű, hogy bármilyen cég ilyesmit engedélyez" - írta.
A vállalat a felháborodási hullám hatására eltüntette a hirdetést, és kompletten letiltotta a Would You Rather összes reklámját, valamint hivatalos közleményben kértek bocsánatot az énekesnőtől.
Rihannának azonban nem bocsánatkérésre volt szüksége. Insta-sztoriban fejtette ki, mit gondol az ügyről. Azt írta, nem az ő személyes érzései miatt volt borzalmas, hogy kitették ezt a hirdetést, hanem mert a családon belüli erőszak áldozatait szégyenítette meg, és csinált belőlük viccet.
"Szívesen hívnám tudatlanságnak, de tudom, hogy nem vagytok ennyire ostobák. (...) Minden nőt, gyermeket és férfit, aki valaha családon belüli erőszak áldozata volt, most cserbenhagytatok"
- írta.

Forrás: Rihanna / Instagram
Rihanna posztját követően a Snapchat részvények árfolyama azonnal esni kezdett, ami jelentős pofon a vállalatnak.
Forrás: The Verge