Mennyit költöttünk ételre egy nap a SZIN fesztiválon?
Szerdán nyitotta meg kapuit az 56 éves múlttal rendelkező Szegedi Ifjúsági Napok (SZIN). A fesztivál négy napon át, augusztus 28-tól 31-ig tart az újszegedi Partfürdő területén. Tíz zenei színpadon, több mint 200 előadó lép fel, valamint a fesztivál Civil Falujában csaknem 40 civil szervezet mutatja be tevékenységét különböző aktivitásokkal, beszélgetésekkel és egyéb programokkal.
A nemzetközi sztárok mellett a magyar könnyűzenei előadók színe-java is fellép: mások mellett 30Y, Dzsúdló, a Follow The Flow, a Margaret Island, Rúzsa Magdi, Ganxsta Zolee és a Kartel, a Halott Pénz, a Honeybeast, Manuel, a Punnany Massif, a Valmar, Krúbi, Majka, a Wellhello, a Pogány induló, Azahriah, az AWS, a Bagossy Brothers Company, a Beton.Hofi, ByeAlex és a Slepp, a Magna Cum Laude, és Rácz Gergő is.
A SZIN-re kollégánk is ellátogatott, hiszen a legtöbb hazai fesztiválon jelen vagyunk. Vencel fogadott a barátaival, hogy ő kevesebből is megoldja napi étkezést, mint amennyit ők tippelnek.
A bulizás során előbb-utóbb éhes lesz az ember, a bőséges kínálat különböző fogásainak pedig csak az étvágy és a pénztárca szabhat határt. Előre felkészülve megkereste a fesztivál területén belül található Lidl FesztMarketet, amely széleskörű megoldást kínál az étkezésre. A SZIN-en felállított Lidlben zöldséget, gyümölcsöt, pékárut, felvágottat és rágcsálnivalót is lehet kapni. Emellett pedig vannak előre fűszerezett grilltermékek, amelyeket a bolt grillteraszán meg is lehet süttetni.
Ráadásul a Lidl Plus applikációnak köszönhetően a fesztiválra szabott kedvezményre jogosító kuponokkal tovább csökkenthetjük kiadásainkat, így mi is bőven a kitűzött 10.000 forintos ár alatt maradtunk a költésben!


Bevásároltunk náluk és kipróbáltuk a grillteraszukat is! Nézd meg TikTok videónkat róla és próbáld ki te is a LIDL üzletét az augusztus utolsó napjaira időzített SZIN-en:
@szeretlekmagyarorszag.hu A #lidl ♬ Hip Hop Background02 - Cassiopeia
A Lidl programjai az idei SZIN-en
Az áruházlánc izgalmas játékokkal és programokkal kedveskedik a kikapcsolódásra vágyó családok, fiatalok és bulizók számára, akik különböző nyereményjátékokban is megmérettethetik magukat.
Az érdeklődők az áruházlánc HR-aktivitásaival is találkozhatnak, ahol az edukáció és a „töltődés” áll a középpontban. A pályaválasztás, vagy munkahelyváltás előtt állók játékos formában, de mégis edukatív módon sajátíthatják el a tökéletes önéletrajz elkészítésének lépéseit egy TOUCH TV-s játék segítségével, amely után az elkészült CV-t egy QR kóddal le is tudják tölteni.
Az interaktív játék mellett jelen vannak a fesztivál ideje alatt a Lidl toborzásért felelős kollégái is, akik az aktuális nyitott pozíciókról mesélnek és bemutatják a vállalatot. Minden aktivitásban résztvevő a FesztMarketben beváltható ajándékban részesül. A Lidl chill zónában pedig kihelyezett napágyakkal és babzsákokkal várják a buliban elfáradt pihenni vágyókat, ahol a lemerült telefonokat is fel tudják tölteni.
A Lidl mindent megtesz az élelmiszerfelesleg minimalizálásának érdekében is. Ennek a missziónak a keretében az országos élelmiszermentési programmal együttműködésben a megmaradó zöldségeket, gyümölcsöket, pékárukat karitatív partnereiknek ajánlják fel, ezzel havi szinten több tízezer családot segítve.































