Mindenekelőtt fontos megemlíteni, hogy a Pixar animációs stúdió fennállása óta először fordult elő, hogy Domee Shi személyében egyedüli női rendezője legyen egy egész estés filmjüknek, és mivel első darabjuk, a Toy Story – Játékháború 1995-ben készült, így „csupán” 27 évet kellett várni erre.
Női társdirektor már volt: Brenda Chapman ugyanis Mark Andrews mellett vezényelte le – Oscar-díjat érdemlően - a 2012-es Merida, a bátort. S lám, épp a Merida az, amivel a Pirula panda több fronton is rokonságot mutat. A sztori középpontjában ugyanis egy pubertáskorban lévő, függetlenedni óhajtó tinédzser leány, egy anya-lánya kapcsolat, vörös hajak és különféle medvék állnak: a Meridában barnamacik, ezúttal pedig vörös pandák (oké, ez utóbbiak a macskamedvefélék családjába tartoznak). A helyszín és korszak legalább más.
Bár az igaz, hogy a Pirula panda sem napjaink sztorija, ugyanis húsz évvel ezelőtt, 2002-ben játszódik, így erős nosztalgiafaktorral bír, a mai harmincasokat pedig visszarepíti áldott vagy áldatlan tinikorukba. Az Oscar-díjas rövid animáció, a Bao rendezője, Domee Shi és társszerzője, Julia Cho szkriptje ezt az érát (és egy torontói terepet) választott ahhoz, hogy elmesélje a tipikus, 13 éves tinilány, Meilin sztoriját, amelyben a reális és a természetfeletti világ egyaránt helyet követelt. Meilin ugyanis elérte azt a kort, amikor már nem csupán szülői (jelen esetben főként anyai) útmutatás mentén élné az életét: saját döntéseket hozna, saját stílust alakítana ki, őt magát is meglepő érdeklődést és az ezzel járó, új érzéseket kezd táplálni a fiúk iránt, a szülei helyett immár a barátnői (Abby, Miriam és Priya) a legfontosabb emberek az életében, és hihetetlenül odáig van a 4*Town nevű fiúbandáért. Egy reggel pedig megdöbbenten veszi tudomásul, hogy nem csupán az érzelmei és a vágyai újak, hanem a megjelenése is.
Meilin ugyanis egy óriási vörös pandává változott, s hamar felfedezi, hogy metamorfózisának kiváltó okai a heves érzései: az izgatottsága, a kétségbeesése, a dühe – mindaz, ami egy tinilány számára nemhogy napi program, akár óránként bekövetkezhet.
Három méter magas, pufi, szőrös cukiságként pedig nem egyszerű létezni. De Meilin számára nem ez a legdurvább, hanem hogy édesanyja, Ming meg sem lepődik ezen…
Talán a fentiekből is tisztán érezhető, hogy a Pixar milyen témába nyúlt bele ezúttal: egy felettébb kényesbe, ha azt vesszük, hogy alapvetően fiataloknak készülő, nagyköltségvetésű animációs filmet készítettek. Az eredeti cím, a Turning Red (Vörössé válni) és a vöröspanda-metafora is egyértelműen a leánygyermek nővé válásának első állomására, a menzeszre utalhat, ezt a magas labdát pedig azonnal le is csapja a film, amikor az először hatalmas szőrgolyóvá alakult lány szégyenében a fürdőszobában bujkál édesanyja elől, aki azt hiszi, megjött az első havi vérzése, és már szalad is az intim betétért.
S bármennyire is tűnik ez a legkevésbé gyerekmatériának, a Pixar ezúttal is hozza a formáját, és rendkívül okosan, érzékenyen és finom utalásokkal mesél erről a szülő és gyermek számára is nehéz időszakról.
A szokásos magas színvonalú szórakoztatás mellett tehát a szinte észrevétlen életre nevelés és elgondolkodtatás ezúttal is működik, talán némiképp előnybe hozva e téren a fiatal lányokat és a szülőket, ők többet okulhatnak a látottakból.
De szót érdemel most már az a bizonyos szórakoztatás is, hiszen a Pirula panda e szempontból sem mond csődöt. Egyrészt ott van gyönyörű animáció, másrészt a működő humor, valamint a már említett, és bizony, már retrónak számító, ezredforduló utáni korszak, benne például Meilin táskájára akasztott Tamagocsijával vagy a 2000-ben alakult O-Town nevű amerikai fiúbanda által ihletett 4*Townnal (vonatkozó poén: „Miért 4 város, ha 5-en vannak?”), amelynek közelgő koncertje hősünk leghőbb álma. Emellett ebben az érában az anime is kiemelkedően népszerű volt (Dragon Ball, Sailor Moon, Pokémon stb.), így ez a japán animációs stílus is többször visszaköszön például a szereplők óriásira táguló, csillogó szemében. Csupa olyan múltidéző fricska, amely a harmincas-negyvenes korosztály számára is nézőcsalogató lehet.
A legfőbb topik mégis az a bizonyos kölcsönös meg nem értés anya és tinilánya között, amely elemi erővel határozza meg ezt a néhány évet, és amelynek során az anya hajlamos elfelejteni, hogy hasonló dolgokon ment ő is keresztül anno, avagy épp nagyon is emlékszik rá, s ettől próbálja foggal-körömmel óvni a szeme fényét… akinek egyre kevesebb szüksége van a szülői féltésre és jelenlétre.
A Pirula panda, noha tematikájában kifejezetten merész és (már megint) úttörő, összességében azért nem említhető egy napon a Pixar olyan örökbecsű darabjaival, mint pl. a Némó nyomában, a WALL-E, a Fel!, a Toy Story 3, a Coco, az Agymanók vagy a Lelki ismeretek, mivel hiányzik belőle az a plusz, ami miatt igazán emlékezetessé válhat, az azonban vitathatatlan, hogy fontos és pofátlanul szórakoztató film, ami tovább öregbíti az asztali lámpás cég szinte kifogástalan hírnevét.
Mindenekelőtt fontos megemlíteni, hogy a Pixar animációs stúdió fennállása óta először fordult elő, hogy Domee Shi személyében egyedüli női rendezője legyen egy egész estés filmjüknek, és mivel első darabjuk, a Toy Story – Játékháború 1995-ben készült, így „csupán” 27 évet kellett várni erre.
Női társdirektor már volt: Brenda Chapman ugyanis Mark Andrews mellett vezényelte le – Oscar-díjat érdemlően - a 2012-es Merida, a bátort. S lám, épp a Merida az, amivel a Pirula panda több fronton is rokonságot mutat. A sztori középpontjában ugyanis egy pubertáskorban lévő, függetlenedni óhajtó tinédzser leány, egy anya-lánya kapcsolat, vörös hajak és különféle medvék állnak: a Meridában barnamacik, ezúttal pedig vörös pandák (oké, ez utóbbiak a macskamedvefélék családjába tartoznak). A helyszín és korszak legalább más.
Bár az igaz, hogy a Pirula panda sem napjaink sztorija, ugyanis húsz évvel ezelőtt, 2002-ben játszódik, így erős nosztalgiafaktorral bír, a mai harmincasokat pedig visszarepíti áldott vagy áldatlan tinikorukba. Az Oscar-díjas rövid animáció, a Bao rendezője, Domee Shi és társszerzője, Julia Cho szkriptje ezt az érát (és egy torontói terepet) választott ahhoz, hogy elmesélje a tipikus, 13 éves tinilány, Meilin sztoriját, amelyben a reális és a természetfeletti világ egyaránt helyet követelt. Meilin ugyanis elérte azt a kort, amikor már nem csupán szülői (jelen esetben főként anyai) útmutatás mentén élné az életét: saját döntéseket hozna, saját stílust alakítana ki, őt magát is meglepő érdeklődést és az ezzel járó, új érzéseket kezd táplálni a fiúk iránt, a szülei helyett immár a barátnői (Abby, Miriam és Priya) a legfontosabb emberek az életében, és hihetetlenül odáig van a 4*Town nevű fiúbandáért. Egy reggel pedig megdöbbenten veszi tudomásul, hogy nem csupán az érzelmei és a vágyai újak, hanem a megjelenése is.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
93 éves korában elhunyt Kalmár Tibor, Jászai Mari-díjas rendező és érdemes művész. A hírt a Rádió Bézs közölte, ahol megható sorokkal emlékeztek rá.
A Facebookon azt írták: a szórakoztatás nagymestere csak 93 éves volt. Hozzátették, hogy cselekvési kedve, szelleme és humora nem volt korhoz köthető.
„Kalmár a Valahol Európában című filmben "csak" epizódszereplő volt. Ott azt kérdezte tőle a gyerekfőszereplő Kuksi, hogy "Még mindig verik őket?" Mire ő azt válaszolta, hogy "tudja a rosseb". Ezen aztán mindenki nevetett. Mi most nem nevetünk. Meghalt Kalmár Tibor, akiről mindenki azt hitte, hogy 120 évig él majd, aki több mint száznyolcvan egész estés tévéműsort rendezett, aki legnagyobbakkal dolgozott. Korai volt. Mulattattam és mulattam volt az egyik könyvének a címe. Reméljük Kalmár Tibor jól szórakozott. A közönsége egészen biztosan” – fogalmaztak a bejegyzésben.
A Szeretlek Magyarország 2018-ban készített interjút a népszerű szerző-rendezővel.
Augusztus 21-én, 96 éves korában elhunyt Gyökössy Zsolt színházi- és televíziórendező. A szomorú hírt az IdőJel Kiadó osztotta meg a Facebookon.
Nevéhez fűződik a legendás Szeszélyes évszakok, de rengeteg más színházi és televíziós produkcióban is maradandót alkotott. Nemrég még Sztárok-Sztorik című könyvét mutatta be, amelyben pályájának emlékeit gyűjtötte össze.
„Még fél éve sincs, hogy a Jókai Szalonban együtt ünnepelhettük kötetének bemutatóját – lám, a Fennvaló még megadta neki azt a nagyszerű ajándékot, hogy ebben a maga nemében páratlan emlékezés-gyűjteményben mintegy tisztelegve nemcsak előttünk, de Előtte is felvonulhattak különleges rendezői, televíziós pályájának jólismert művészei – Antal ImrétőlMáthé Erzsiig, Dörner GyörgytőlLatinovits Zoltánig, Alfonzótól és Bodrogi GyulátólKabos Lászlóig és tovább. Mindnyájuk munkatársa volt – a velük megélt élményeket, a közös munka sok közös történetét örökre emlékezetes módon osztotta meg közönségével e kiadónk által útjára bocsájtott, feledhetetlen könyvében” – írta a kiadó.
Gyökössy Zsolt 1929. június 8-án született Körösladányban. 1952-ben szerezte meg rendezői diplomáját, és közel tíz éven át több magyar nagyváros színházában dolgozott. Rendezett prózai és zenés darabokat, operetteket, operát és daljátékokat is.
Budapesten a Tarka Színpad, majd a Kamara Varieté művészeti vezetőjeként tevékenykedett több mint egy évtizeden át. Később a Magyar Televízióban folytatta munkáját, ahol a főszerkesztőség vezető rendezője lett.
A Szeszélyes évszakok mellett olyan műsorok fűződnek a nevéhez, mint a Fejezetek a cirkuszlexikonból, a Gálvölgyi-show, a szilveszteri műsorok, a Kató néni kabaréja, a Hogy volt! Hogy volt?, a Sportolók a porondon és az Antal-show.
Augusztus 21-én, 96 éves korában elhunyt Gyökössy Zsolt színházi- és televíziórendező. A szomorú hírt az IdőJel Kiadó osztotta meg a Facebookon.
Nevéhez fűződik a legendás Szeszélyes évszakok, de rengeteg más színházi és televíziós produkcióban is maradandót alkotott. Nemrég még Sztárok-Sztorik című könyvét mutatta be, amelyben pályájának emlékeit gyűjtötte össze.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Claudia Maria Schiffer 1970. augusztus 25-én született a németországi Rheinbergben, egy Düsseldorf közelében lévő kisvárosban, Heinz és Gudrun Schiffer gyermekeként, egy jómódú középosztálybeli családban, amely hamarosan két fiútestvérrel, Stefannal és Andreasszal, valamint egy húggal, Ann Carolinnal bővült. Visszatekintve Claudia elmondta, annak ellenére, hogy a szülei nagyon elfoglaltak voltak a munkájukkal, végig jelen voltak az életükben. Különösen az édesanyja. „Ő lett a hősünk, mert mindent tudott, és mindenre volt válasza. Segített nekünk a házi feladatokban, különösen akkor, ha valamelyik tantárgyban nehezen boldogultunk. Minden délután leült velünk, és elmagyarázta nekünk, amit nem értettünk” – emlékezett vissza erre az időszakra a modell.
A szülei ugyanakkor más módon is segítették őt és a testvéreit, mivel nem akarták, hogy rossz hatások érjék őket a suli után, ezért gondoskodtak róla, hogy sok más tevékenységekben is részt vegyenek. Claudia például megtanult zongorázni, teniszórákat vett, aerobikra, jazzre, sztepptáncra, és úszásra járt.
Elmondása szerint a szüleinek köszönhető, hogy nem iszik, nem dohányzik, és hogy sosem tartozott azok közé, akik minden este elmentek szórakozni, és reggel 6-ig buliznak. „Olyan gyerekeket akartak, akikben megbízhatnak, akik hazajönnek, és elmondják nekik az igazat” – tette hozzá.
Egy diszkóban fedezték fel
Az iskolában Claudiát nem rajongták körbe annyira a többiek, mint gondolnánk. Nem volt a suli sztárja, nem tartozott a legnépszerűbbek közé, akikkel minden fiú randizni akart. Saját elmondása szerint azért, mert ő annyira más volt: túl magas, túl vékony és a többiekhez képest túl gazdag. A magassága (180 cm) miatt ráadásul szégyenlős is volt. Soha nem akart a figyelem középpontjában lenni, ezért egy idő után nem is vett magának új ruhákat. Elmondása szerint az anyja nem is értette ezt: „Olyan gyönyörű vagy, miért nem öltözöl úgy?” – kérdezte Claudiától, aki azonban csak farmert és teniszcipőt akart viselni.
Ettől függetlenül az osztály egyik legjobb tanulója volt, a nyelvek például különösen jól mentek neki: anyanyelve, a német mellett például folyékonyan beszélt franciául és angolul is, egy ideig pedig azt gondolta, hogy az apja nyomdokaiba lép majd, és sikeres ügyvéd lesz. Még latinul is tanult az iskolában emiatt, mert arra szüksége lesz a jogi tanulmányokhoz. Sokszor elkísérte az apját a bíróságra, az utolsó sorban ült, figyelte őt, és azt gondolta: „Hű, én is ezt akarom csinálni.”
A sors azonban más szakmát tartogatott a számára. 1987 októberében, 17 évesen néhány barátjával elment táncolni egy düsseldorfi diszkóba. Aline Souliers, a Metropolitan modellügynökség munkatársa meglátta ott őt, adott neki egy névjegykártyát, és azt mondta, megvan benne az, ami a modellkedéshez kell.
Másnap aztán Aline találkozott a szüleivel is, és meghívta őket Párizsba. Heinz és Gudrun érezték, hogy ez hatalmas lehetőség a lányuknak, de haboztak, mert szerették volna, ha befejezi a középiskolát.
Így is lett, Claudia még hat hónapig tanult, hogy leérettségizhessen, ez idő alatt pedig senkinek sem mondhatta el az iskolában, hogy a vizsgák után Párizsba megy modellkedni, még a legjobb barátnőjének sem. Csak az indulása előtti napon mondta el a barátainak, hogy hova utazik, és miért.
1000 címlap
Párizsban aztán gyorsan jött a siker. A híres Elle magazin szerkesztői meglátták őt, megtetszett nekik, és szinte azonnal címlapra tették. Ez volt Schiffer első magazinborítója. Hamarosan kiválasztották a Guess farmermárka egyik kampányához, amelynek során az arca és az alakja bejárta az egész világot. Egy éven belül már az első divatbemutatóján modellkedett, méghozzá a Chanelnek. Ezután következett a Versace, a Valentino, a Dior és a divatipar összes többi óriása. Kapcsolata a Chanellel és a Metropolitan Souliers-vel egészen 1996-ig tartott. 1992-ben Claudia kizárólagos globális szerződést írt alá a Revlon céggel 10 évre, több millió dollárért, ez a megállapodás tette őt a történelem legjobban fizetett modelljévé.
Az Elle és a Vogue mellett számos más magazin címlapján is megjelent, többek között a Harper's Bazaar, a Cosmopolitan és a Time címlapján, sőt, ő volt az első modell, aki a Vanity Fair, a Rolling Stone és a People címlapján is szerepelt. 1997 májusában a Playboy borítóján és a magazin fotósorozatában is szerepelt, összesen pedig több mint 1000 magazin címlapján jelent meg.
A divatvilágban töltött addigi kilenc éve alatt ugyanakkor Schiffer megtanulta, hogy nem mindenki viselkedik helyesen ebben a szakmában. Egyrészt ott volt a kábítószer-szubkultúra. „Eleinte nem is vettem észre. Olyan tiszta helyről jöttem, annyira naiv voltam. Utána mondták, hogy a stúdióban rajtam kívül mindenki be volt tépve, és én nem is tudtam róla. Most már észreveszem. De soha nem tennék ilyet. Nem szeretem elveszíteni az önkontrollt. Nem szeretem azt az érzést, hogy nem tudom irányítani, amit mondok vagy gondolok” – nyilatkozta erről.
Igazából producer
Ahogy a modellek gyakorta, ő is kipróbálta magát a nagyvásznon, noha sosem voltak kifejezett színészi ambíciói. Először az 1994-es Richie Rich: Rosszcsont beforrban tűnt fel, ahol a címszereplő Macaulay Culkin aerobiktanárát alakította, illetve feltűnt a Filmszakadás (1997), a Fekete-fehér (1999), a Csajok, mindent bele (1999), a Halálos hajsza (2000), a Zoolander: A trendkívüli (2001 – ebben saját magát alakította), a Meg vagyunk lőve (2002) című filmekben, a Dharma és Greg, avagy kettőn áll a vásár című sorozat két epizódjában (2002), valamint a 2003-as Igazából szerelemben Carolként.
Érdekes módon ez utóbbi volt eddig a legutolsó szerepe, vagyis az utóbbi 22 évben nem lehetett őt látni semmilyen filmben, rövidfilmben, videóklipben, és nem is szinkronizált. Csupán önmagaként tűnt fel tévéműsorokban, dokumentumfilmekben stb. Életének ezt a részét, úgy tűnik, végleg maga mögött hagyta.
Elkezdett viszont producerkedni. Olyan filmekben dolgozott e minőségében, mint a Kick-Ass 2 (2013), a Kingsman: A titkos szolgálat (2014), az Eddie, a sas (2015), a Kingsman: Az Aranykör (2017), a Rocketman (2019), a Csendes éj (2021), a King’s Man: A kezdetek (2021), a Tetris (2023) vagy az Argylle: A szuperkém (2024). Ebben persze erősen szerepet játszott, hogy hozzáment feleségül a filmes fenegyerekhez, a rendező-producer Matthew Vaughnhoz. De ne szaladjunk ennyire előre!
Bűvésztrükkök, filmtrükkök
Claudia még 1993-ban egy berlini gálán ismerkedett meg az amerikai bűvésszel, David Copperfielddel, aki felhívta őt a színpadra, hogy részt vegyen egy gondolatolvasó mutatványban. A trükk annyira jól sikerült, hogy 1994 januárjában eljegyezték egymást. A jegyességük alatt Schiffer néha fellépett Copperfielddel, mint különleges vendégasszisztens: lebegett, guillotine alá került, vagy kettévágták egy fűrésszel.
Ők voltak a kilencvenes évek egyik legnagyobb sztárpárja, mígnem 1999 szeptemberében bejelentették, hogy a munkarendjük miatt véget vetettek a kapcsolatuknak.
Két évvel korábban beperelték a francia Paris Match magazint, miután a lap azt állította, hogy a kapcsolatuk csak színjáték volt, és Schiffer fizetést kapott azért, hogy Copperfield menyasszonyának adja ki magát, pedig nem is kedvelte őt. 1999-ben a szupermodellnek egy nem nyilvános összegű kártérítést ítéltek meg, a Paris Match-nek pedig helyreigazítást kellett közölnie, miután egy francia bíróság a magazin cikkét hamisnak ítélte.
A Copperfielddel való szakítása után Schiffernek rövid ideig (2000-ig) volt kapcsolata a műkereskedő Tim Jefferiesszel, majd jött a nagy szerelem. 2000 novemberében ismerkedett meg Matthew Vaughnnal, aki addig Guy Ritchie állandó producereként volt ismert, később azonban ő maga is sikeres rendezői karriert futott be. 2002. május 25-én házasodtak össze Suffolkban, és még abban az évben megvásárolták ott a Coldham Hall nevű Tudor-kori kastélyt. Schiffernek és Vaughnnak egy fia és két lánya született: Caspar 2003-ban, Clementine Poppy 2004-ben, Cosima pedig 2010-ben született.
Hollywoodi mércével Schiffer és Vaughn kapcsolata már kifejezetten hosszúnak számít, idén ünnepelték a 23. házassági évfordulójukat.
Claudia pedig ma, 55 évesen sikeres üzletasszony. Új lakberendezési kollekciókat tervez a Bordallo Pinheiro és a Vista Alegre számára, és továbbra is a divatvilág kulisszái mögött tényedik. Nemrég szerepelt a Versace 2024 tavaszi és a Balenciaga 2025 téli kampányában, valamint megjelent saját könyve, a Captivate! Fashion Photography from the '90s.
Claudia Maria Schiffer 1970. augusztus 25-én született a németországi Rheinbergben, egy Düsseldorf közelében lévő kisvárosban, Heinz és Gudrun Schiffer gyermekeként, egy jómódú középosztálybeli családban, amely hamarosan két fiútestvérrel, Stefannal és Andreasszal, valamint egy húggal, Ann Carolinnal bővült. Visszatekintve Claudia elmondta, annak ellenére, hogy a szülei nagyon elfoglaltak voltak a munkájukkal, végig jelen voltak az életükben. Különösen az édesanyja. „Ő lett a hősünk, mert mindent tudott, és mindenre volt válasza. Segített nekünk a házi feladatokban, különösen akkor, ha valamelyik tantárgyban nehezen boldogultunk. Minden délután leült velünk, és elmagyarázta nekünk, amit nem értettünk” – emlékezett vissza erre az időszakra a modell.
A szülei ugyanakkor más módon is segítették őt és a testvéreit, mivel nem akarták, hogy rossz hatások érjék őket a suli után, ezért gondoskodtak róla, hogy sok más tevékenységekben is részt vegyenek. Claudia például megtanult zongorázni, teniszórákat vett, aerobikra, jazzre, sztepptáncra, és úszásra járt.
Elmondása szerint a szüleinek köszönhető, hogy nem iszik, nem dohányzik, és hogy sosem tartozott azok közé, akik minden este elmentek szórakozni, és reggel 6-ig buliznak. „Olyan gyerekeket akartak, akikben megbízhatnak, akik hazajönnek, és elmondják nekik az igazat” – tette hozzá.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Megújul a Reggeli: új műsorvezetők érkeznek, hárman távoznak szeptembertől
Ősztől négy páros váltja egymást a műsorban, köztük olyan nevek, akik korábban már vezették a Reggelit. Szabados Ági, Ember Márk és Nádai Anikó viszont új feladataikra vagy magánéletükre koncentrálnak.
Az RTL hétfő este bejelentette, hogy ősztől új korszak kezdődik a Reggeli életében. Három ismert tévés is csatlakozik a műsorhoz: Jakupcsek Gabriella, Ábel Anita és Szujó Zoltán. Utóbbi kettő nem ismeretlen a nézők számára, hiszen korábban már láthattuk őket a reggeli adásokban, írja a 24.hu.
A változás részeként három műsorvezető elköszön a stábtól. Szabados Ági a Fókuszra és annak vezetésére szeretne több figyelmet fordítani. Ember Márk a színházi és filmes munkái mellett az RTL képernyőjén is feltűnik majd, méghozzá a Sztárbox egyik műsorvezetőjeként. Nádai Anikó pedig családi okok miatt mond búcsút a Reggelinek egy időre.
Szeptember 1-től négy páros váltja egymást a műsorban:
Jakupcsek Gabriella és Szujó Zoltán, Ábel Anita és Tihanyi Péter, Peller Anna és Papp Gergő, valamint Peller Mariann és Szondi Vanda.
Az RTL és a Reggeli szerkesztősége sok sikert kívánt mind a jelenlegi, mind a korábbi tagoknak.
Az RTL hétfő este bejelentette, hogy ősztől új korszak kezdődik a Reggeli életében. Három ismert tévés is csatlakozik a műsorhoz: Jakupcsek Gabriella, Ábel Anita és Szujó Zoltán. Utóbbi kettő nem ismeretlen a nézők számára, hiszen korábban már láthattuk őket a reggeli adásokban, írja a 24.hu.
A változás részeként három műsorvezető elköszön a stábtól. Szabados Ági a Fókuszra és annak vezetésére szeretne több figyelmet fordítani. Ember Márk a színházi és filmes munkái mellett az RTL képernyőjén is feltűnik majd, méghozzá a Sztárbox egyik műsorvezetőjeként. Nádai Anikó pedig családi okok miatt mond búcsút a Reggelinek egy időre.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!