„Azt kívánom, hogy Horváth Lajos Ottó és Szász Júlia is találjon olyan színházat magának, ahol jobban vigyáznak rájuk, mint én”
– mondta Vidnyánszky Attila az ATV Egyenes beszéd című műsorában a 24.hu szemléje szerint. A Nemzeti Színház vezérigazgatója indulataival küzdve beszélt arról a kártérítési ügyről, ami egy tavaly novemberi, előadás közben történt baleset kapcsán indult.
Szász Júlia és Horváth Lajos Ottó is komoly sérüléseket szenvedett a Rómeó és Júlia című előadás díszleteiben. A történtek után Vidnyánszky, aki egyben a darab rendezője is, benyújtotta a lemondását. Röviddel karácsony előtt azonban már úgy érezte, hogy a színház veszélyes üzem, a színészeknek pedig meg kell tanulniuk használni az adott díszletet, majd visszavonta döntését.
Vidnyánszky most az ATV-ben arról beszélt, hogy Horváth Lajos Ottó ügyvédjével három hete találkoztak. Az ügyvéd részéről elhangzott egy összeg, „mi mondtunk egy másik összeget, arra még nem jött válasz.” A Nemzeti Színház igazgatója szerint van a színház és Horváth Lajos Ottó közt egy vita, ami arról szól, hogy Horváth a balesetkor „nem oda ment, ahova 33-szor” korábban ment, hanem „egy másik irányba indult el, és leesett”. Vagyis azon vitatkoznak, hogy Horváth Lajos Ottó mennyire tekinthető felelősnek a baleset kapcsán. Emiatt különböznek a bemondott összegek is.
Ezzel szemben Vidnyánszky szerint Szász Júliával azért nem tudnak megállapodni, mert ő egyáltalán nem kommunikál a színházzal.
„Kicsi lányt diákként a színházba hoztam, fogtam a kezét, szakmailag szépen építettem, eljuttattam a Júliáig, jövőt láttam benne”
– mondta az igazgató. Ennek ellenére szerinte most Szász azért nem akar megállapodni, mert „valakik” befolyásolják őt.
„Ugyanazok az erők, akik 1965-ben felrobbantották a Nemzeti Színházat”, akik most el akarják söpörni a jelenlegi Nemzetit is. Ezek az „erők mást sem csinálnak, mint nagyítóval néznek minket.” Vidnyászky Attila a Nemzeti-ellenes erők és a kártérítési ügy ma már szorosan összefügg. „Ezek az erők abban érdekeltek, hogy minket meghurcoljanak” – tette hozzá.
A műsor elején több összeg is elhangzott Vidnyánszky Attilától, amellyel igazolni próbálta, hogy a Nemzeti Színház minden tőle telhetőt megtesz a kártérítési ügyben. Ezzel kapcsolatban mondta azt, hogy nem pontosak azok a számok, amelyeket Szász közölt.
„Szász Júlia miért nem írja le a Facebookon, hogy másfél millió forintot nem vesz fel?!”
– kérdezte a vezérigazgató.
„Azt kívánom, hogy Horváth Lajos Ottó és Szász Júlia is találjon olyan színházat magának, ahol jobban vigyáznak rájuk, mint én”
– mondta Vidnyánszky Attila az ATV Egyenes beszéd című műsorában a 24.hu szemléje szerint. A Nemzeti Színház vezérigazgatója indulataival küzdve beszélt arról a kártérítési ügyről, ami egy tavaly novemberi, előadás közben történt baleset kapcsán indult.
Szász Júlia és Horváth Lajos Ottó is komoly sérüléseket szenvedett a Rómeó és Júlia című előadás díszleteiben. A történtek után Vidnyánszky, aki egyben a darab rendezője is, benyújtotta a lemondását. Röviddel karácsony előtt azonban már úgy érezte, hogy a színház veszélyes üzem, a színészeknek pedig meg kell tanulniuk használni az adott díszletet, majd visszavonta döntését.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Egy este páholyban – kipróbáltuk, milyen, amikor a szállodai luxus az Operaházban teljesedik ki
Az Anantara New York Palace vendégeként exkluzív páholyokból élvezheted a budapesti Operaház páratlan kulturális élményét, ahol a luxus és a művészet tökéletes harmóniában találkozik.
Vannak esték, amikor az ember nem szimplán egy jó programra vágyik, hanem élményre. Olyanra, amitől kicsit királyibb lesz a hétköznap, amiben van egy kis luxus, egy csipetnyi kultúra, és egy adag olyan „na ezt biztos nem csináljuk minden héten” érzés.
Budapest egyedülálló kulturális és történelmi kincsei közül az Anantara New York Palace Budapest szállóvendégeinek pont ilyen élményt kínál.
Az elegáns szállodai tartózkodás mellett most arra is lehetőséged nyílik, hogy az Operaház előadásait egy exkluzív páholyból élvezd, egy olyan perspektívából, amely valóban különlegessé teszi az estét.
Cikkünkben kipróbáltuk ezt a csodás lehetőséget, és megmutatjuk, milyen plusz szolgáltatások teszik még teljesebbé a náluk töltött időt.
Különleges lehetőség az Anantara vendégeinek
Van valami igazán páratlan abban, amikor egy szállodai tartózkodás nem csupán kényelmes szobákról és finom reggelikről szól. Amikor a hely atmoszférája, a figyelmes kiszolgálás és az extra programok együtt olyan élményt nyújtanak, amit még sokáig emlegetsz majd. Az Anantara New York Palace Budapest pontosan ezt az érzést adja: az ikonikus épület, a patinás New York Kávéház lenyűgöző belső terei és a szálloda elegáns hangulata már az érkezéskor megadja az ember alaphangulatát.
Az elegáns szállodai tartózkodást egy előre foglalható operaélmény teheti még emlékezetesebbé az Anantara vendégei számára.
Ez nemcsak a belépőjegyet tartalmazza, hanem kényelmi szolgáltatásokkal is kiegészül, és lehetővé teszi, hogy az előadásokat az Operaház exkluzív páholyából élvezd.
Ez az ajánlat egyedülálló módon kapcsolja össze Budapest történelmi luxusát a város ikonikus kulturális intézményével, a Magyar Állami Operaházzal. Mi a Verdi Don Carlos című előadásra váltottunk jegyet – egy teljes, négyfős páholyt foglaltunk –, és az este minden várakozásunkat felülmúlta.
Don Carlos páholyból: egy este, amit nem felejtünk
Már az Állami Operaház épületébe lépve megérint a hangulat: a bársonyszőnyegek, az aranyozott részletek, a monumentális csillárok és a történelmi falak súgta elegancia mind azt sugallják: valami különleges következik.
A páholyba érve ez az élmény csak fokozódott – kényelmes bársonyszékek vártak ránk, emellett egy palack Sauska pezsgő és négyféle frissen sütött, sós perec – sajtos, magvas, klasszikus –, így mindenki megtalálta a kedvencét, miközben a színpadon elindult a dráma.
A Don Carlos monumentális díszletei és a szereplők lehengerlő teljesítménye már önmagában lenyűgöző, de abból a magasságból, ilyen kényelmes közelségből, egy külön térből figyelni az előadást – ez valódi kiváltság. Verdi operája gyönyörű, tele érzelemmel – és fentről nézve egészen más rétegei tárultak fel. Láthatod az énekesek mimikáját, a díszlet apró részleteit, és közben olyan, mintha a saját kis zárt univerzumodban ülnél. Társasági élmény is, de mégis intim – pont olyan, amitől az ember különlegesnek érzi magát.
Az operaélmény így nem csupán egy kulturális program, hanem egyfajta meghosszabbított szállodai luxus, amelyet Budapest egyik legszebb épülete tesz még emlékezetesebbé.
Az exkluzív lehetőségről érdemes közvetlenül a szálloda concierge-szolgálatánál érdeklődni: a recepción keresztül a program személyre szabható, az időpont egyeztetése pedig gördülékenyen zajlik – a szálloda csapata pedig kiemelkedően segítőkész volt a szervezés során.
Foglalhatsz például romantikus dunai hajózást városnézéssel 2–10 fős társaságok számára, vagy elmerülhetsz Budapest gazdag kulináris örökségében egy vezetett gasztrotúra keretében.
Ez utóbbi során megkóstolhatod a magyar konyha klasszikusait – mint a gulyás, a lángos és a rétes –, kipróbálhatod a tradicionális párlatokat, például az Unicumot és a pálinkát, és közben mélyebb betekintést nyerhetsz a hazai gasztronómia hagyományaiba, amelyek egyszerre őrzik a múltat és követik a modern irányzatokat.
A program nem csupán a külföldi vendégek számára lehet vonzó, hanem azoknak a magyar látogatóknak is, akik különleges estére vágynak. Ez az élmény ugyanis tökéletes lehetőség arra, hogy egy hétköznapból is igazi ünnep legyen – ahol a luxus és a kultúra együtt teremtenek felejthetetlen pillanatokat, amelyekre még hosszú ideig szívesen emlékszünk vissza.
Vannak esték, amikor az ember nem szimplán egy jó programra vágyik, hanem élményre. Olyanra, amitől kicsit királyibb lesz a hétköznap, amiben van egy kis luxus, egy csipetnyi kultúra, és egy adag olyan „na ezt biztos nem csináljuk minden héten” érzés.
Budapest egyedülálló kulturális és történelmi kincsei közül az Anantara New York Palace Budapest szállóvendégeinek pont ilyen élményt kínál.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Pénteken jelent meg Dopeman és KicsiDope közös száma DIKHTATURHA címmel, amelyben több közéleti szereplő, köztük Majka is szerepet kap.
Majka még januárban adta ki a Csurran, cseppen című dalt, amely politikai áthallásaival nagy visszhangot váltott ki. A szám videóklipje azóta már 22 millió megtekintésnél jár a YouTube-on.
Dopeman korábban elmondta véleményét Majka daláról. Úgy fogalmazott:
„Ma a szórakoztatóiparban a legnagyobb üzlet Orbánékat csesztetni, ez egy jól bevált recept. Ha erre a vonatra felszállsz, jön a népszerűség, és azért Petinek is szüksége van arra, hogy ezt fenntartsa.”
A most megjelent DIKHTATURHA című dalban Dopeman egyértelmű üzenetet fogalmaz meg Majkának, amit a dalszövegben fel-felbukkanó utalások is mutatnak:
„Az aranyeső hullott rám, / ezért nem esett le, hogy ez Bindzsisztán” – hallható a dalban. De elhangzik az is: „Ha minisztert látok, szelfit kérek, / az ellenféltől meg csurran, cseppen” – bár ez utóbbinál nem sikerült olyan veretes rímet faragni, nem sokkal később felzeng a refrén is:
„A diktatúra nagyon jó, / az elnyomás illúzió, / itt mindent szabad a jelszó, / a pénzért bárki bármire hajlandó.”
A szerzeményhez készült videóklipet itt tudjátok megnézni:
Pénteken jelent meg Dopeman és KicsiDope közös száma DIKHTATURHA címmel, amelyben több közéleti szereplő, köztük Majka is szerepet kap.
Majka még januárban adta ki a Csurran, cseppen című dalt, amely politikai áthallásaival nagy visszhangot váltott ki. A szám videóklipje azóta már 22 millió megtekintésnél jár a YouTube-on.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Új évaddal tér vissza az RTL népszerű sorozata, A renitens, ám a főszereplő személye változik, írja a Femina. A harmadik évadban már nem Gáspár Kata alakítja a női főhőst, Somos Renátát – a karaktert Borbély Alexandra viszi tovább.
A sorozatot gyártó Paprika Studios megerősítette a váltást, ugyanakkor a történet cselekménye továbbra is hétpecsétes titkok. A nézők tehát izgalmas fordulatokra számíthatnak, de egyelőre csak annyi biztos, hogy a főszerep új kezekbe került.
A sorozat második évadának részeiben Gáspár Kata még látható lesz az RTL műsorán és az RTL+ Premium kínálatában. A színésznő a harmadik évad forgatásában viszont már nem vesz részt, mivel – ahogy a hivatalos indoklás szól –
„a produkció tervezett gyártási időszakát, valamint ütemezését mindkét fél elkötelezett igyekezete ellenére sem sikerült összeegyeztetni”.
A renitens első epizódja 2024 februárjában debütált az RTL+ platformon, majd márciusban a tévéképernyőkön is bemutatkozott. A sorozat középpontjában egy háromgyerekes, egyedülálló anya, Somos Renáta áll, aki 160-as IQ-val rendelkezik, de takarítónőként dolgozik. Egy véletlen során azonban felfigyel rá a rendőrség, és tanácsadóként alkalmazzák az életvédelmi osztályon. Különös párost alkot a szabálykövető Dobler századossal, akivel együtt oldanak meg izgalmas bűnügyeket.
A széria eddigi két évada friss szemléletével és a bűnügyi történetek humoros megközelítésével sok néző kedvencévé vált. A készítők szerint a harmadik évad is hasonló lendülettel és újdonságokkal folytatódik – immár Borbély Alexandrával a főszerepben.
Új évaddal tér vissza az RTL népszerű sorozata, A renitens, ám a főszereplő személye változik, írja a Femina. A harmadik évadban már nem Gáspár Kata alakítja a női főhőst, Somos Renátát – a karaktert Borbély Alexandra viszi tovább.
A sorozatot gyártó Paprika Studios megerősítette a váltást, ugyanakkor a történet cselekménye továbbra is hétpecsétes titkok. A nézők tehát izgalmas fordulatokra számíthatnak, de egyelőre csak annyi biztos, hogy a főszerep új kezekbe került.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Megjelent Beton.Hofi új klipje a Pokol című dalához. A fekete-fehér videót Amerikában forgatták. A rendezésért a gitáros Kovács Geri Gerrison felelt, a producer pedig Baba Aziz volt.
A dalban Beton.Hofi több erős aktuálpolitikai utalást is tesz.
„Magyar rendőr, hogyha támad a nép, álljatok át
Ezt a nemzetet nem vághatják a vájatok át
Itthon sokan remegve várják a hatodikát
Isten óvja tőletek a 6/A-t”
– hangzik el többek között a klipben.
A dal egy másik sorában azt mondja:
„Inkább túlélésre készüljetek, ne jövőre, a posztjaitok ki írta meg előre?”
Ez már a második olyan klip, amiben Beton.Hofi kritikus hangot üt meg. Az előző május elején jött ki.
Megjelent Beton.Hofi új klipje a Pokol című dalához. A fekete-fehér videót Amerikában forgatták. A rendezésért a gitáros Kovács Geri Gerrison felelt, a producer pedig Baba Aziz volt.
A dalban Beton.Hofi több erős aktuálpolitikai utalást is tesz.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!