KULT
A Rovatból

Leonardo DiCaprio végre Oscart nyert, legjobb film a Spotlight

Élő közvetítésünkből megtudhatod, hogy kik a 2016-os Oscar-gála legnagyobb nyertesei.


A 88. Oscar-gála nekünk magyaroknak egyértelműen a Saul fiáról szól. Mi a legjobb külföldi film kategóriájának az eredményhirdetésére várunk, hiszen Szabó István Mephisto című filmjének diadala óta magyar film igazából a közelébe sem jutott ekkora elismerésnek. Pedig ez a mostani díjátadó sokkal izgalmasabb, mint az utóbbi években bármelyik. A legjobb film és rendezés díját gyakorlatilag lehetetlen volt megjósolni, mi is csak találgatni tudtunk a minap. Az Oscar-gála kevés nagy favoritot tud felmutatni most, a legtöbb kategória minimum kétesélyes. Inkább a színészek kategóriáiban vannak nagy esélyesek, sokan drukkolnak például Leonardo DiCapriónak, hogy végre kapjon már egy díjat, még ha nem is élete legnagyobb alakításáért. Ha a fogadóirodák tippjeit nézzük, akkor a Saul fia egyértelműen a legnagyobb favoritok közé tartozik, egyértelmű esélyese a kategóriának. A Golden Globe és a független filmek Oscarjának nyerteseként elég nehéz nem Nemes Jeles László filmjét a legsanszosabb befutóként értékelni.

A nyertesek:

Legjobb eredeti forgatókönyv: Spotlight

Legjobb adaptált forgatókönyv: A nagy dobás

Legjobb női mellékszereplő: Alicia Vikander (A dán lány)

Legjobb jelmeztervezés: Mad Max: A harag útja

Legjobb látványtervezés: Mad Max: A harag útja

Legjobb smink: Mad Max: A harag útja

Legjobb operatőr: Emmanuel Lubezki (A visszatérő)

Legjobb vágás: Mad Max: A harag útja

Legjobb hangvágás: Mad Max: A harag útja

Legjobb hangkeverés: Mad Max: A harag útja

Legjobb vizuális effektek: Ex Machina

Legjobb animációs rövidfilm: Bear Story

Legjobb animációs film: Agymanók

A legjobb férfi mellékszereplő: Mark Rylance (Kémek hídja)

Legjobb rövid dokumentumfilm: A Girl in the River

Legjobb dokumentumfilm: Amy

Legjobb rövidfilm: Stutterer

Legjobb idegen nyelvű film: Saul fia (Magyarország)

A legjobb női főszereplő: Brie Larson

A legjobb rendező: Alejandro G. Innarratu A visszatérőért

A legjobb férfi főszereplő: Leonardo DiCaprio

A legjobb film: Spotlight

6.00

A legjobb film: A Spotlight nyerte el idén a legjobb filmnek járó Oscar-díjat. A szobrocskát Morgan Freeman adta át az oknyomozó újságírásról szóló film készítőinek és a főszereplőknek, Mark Ruffalonak, Micheal Keatonnek és Rachel McAdamsnek.

5.58

A legjobb férfi főszereplő: És végre! Hat jelölés után Leonardo DiCaprio végre elhódította az Oscart! A díjat A visszatérőben nyújtott alakításáért kapta meg. "A visszatérő egy fáradhatatlan stáb fáradthatatlan munkája volt..." - mondta, ez igaz az ő karrierjére is.

61leonardo-di-caprio

5.50

A legjobb női főszereplő: élete első jelölését rögtön díjra is váltotta Brie Larson, A szobában nyújtott alakításáért.

5.38

A legjobb rendező: Alejandro G. Innarratu zsinórban másodszor nyerte meg a szobrocskát, ezóttal A visszatérő című filmért.

5.22

A legjobb filmzene kategóriában Ennio Morricone kapott díjat, az Aljas nyolcas c. Tarantino-film zenéjéért. A legnagyobb ováció talán eddig. Olaszul beszélt az idős mester.

5.09

A LEGJOBB IDEGEN NYELVŰ FILM: A SAUL FIA!!!!!!! A díjat Nemes Jeles László veszi át!

o1

o2

A díjat átvéve Nemes Jeles László köszönetet mondott alkotótársainak, köztük a főszereplő Röhrig Gézának, valamint Magyarországnak, amiért támogatta a filmet. "Az emberiség legsötétebb óráiban is talán van bennünk egy belső hang, amely lehetővé teszi, hogy emberek maradjunk. Erről a reményről szól ez a film" - fogalmazott.

A Saul fia a Mustang című francia, A kígyó ölelése című kolumbiai, az Egy háború című dán és A sivatagon át című jordániai filmmel volt versenyben.

Nemes Jeles László beszéde:

Köszönöm szépen az Akadémiának ezt a fantasztikus megtiszteltetést! Köszönöm szépe a Sony Pictures Classicsnak, Tom Bernardnak és Michael Barkernek, hogy támogattak bennünket! Köszönöm szépen Magyarországnak, hogy finanszírozta ezt a filmet! Szeretném megosztani ezt a díjat Röhrig Gézával, a főszereplővel és a fantasztikus stábbal és szereplőgárdával, hogy hittek ebben a projektben, amikor senki más nem. Az emberiség legsötétebb óráiban is talán van bennünk egy belső hang, ami lehetővé teszi azt, hogy emberek maradjunk. Erről a reményről szól ez a film. Nagyon köszönöm!

5.06

A legjobb élő szereplős rövidfilm: Stutterer.

4.44

A legjobb dokumentumfilm díját az Amy kapta, amely a tragikus sorsú Amy Winehouse énekesnőről szól.

CcWkpApW4AE-AnJ

4.40

A legjobb rövid dokumentumfilm a The Girl In The River. A Mad Max, tréfált Louis CK, aki magyar származású, és a díjat ő adta át.

4.31

A legjobb férfi mellékszereplő: Mark Rylance, a Kémek hídjában nyújtott alakításáért. Az elsősorban színpadi szerepeiről, valamint színdarabíróként ismert brit színész játéka nagy elismerést aratott Steven Spielberg filmjében, sokan azonban arra számítottak, hogy Sylvester Stallone kapja a díjat Rocky Balboa szerepéért a Creed - Apollo fia című filmben.

4.11

A legjobb animációs film:

Pete Docter és Jonas Rivera az Agymanókért. És hát a Pixar természetesen. A Pixar stúdiónak (alapító: Steve Jobs) ez a tizenharmadik Oscar-díja.

oscagy

4.08

A legjobb animációs rövidfilmért Gabriel Osaria és Pato Escala nyert Oscart, chileiek, és a Bear Storyért kapták. A Bear Story - spanyol címén Historia de un oso (Egy medve története) - a Pinkrobot nevű animációs műhelyben készült, és egy öreg medvéről szól, amely visszatekint az életére.

Eközben a színfalak mögött:

3.56

A legjobb vizuális effektekért az Ex Machina kapta az elismerést, ez most már meglepetésnek számít. Mármint hogy nem a Mad Max. Vagy a Star Wars VII.

3.53

A legjobb hangkeverés elismerése, már nem is kell mondani: a Mad Max, Chris Jenkins, Gregg Rudloff, Ben Osmo .

3.50

A legjobb hangvágásért is a Mad Max kapta a díjat. Elképesztő, ez az ötödik szobruk ma éjjel. Mark Mangini, David White veszi át az elsimerést.

3.40

A legjobb vágás Margaret Sixel kapta a legjobb vágás díjat a Mad Maxért. A film rendezőjének, George Millernek a felesége.

3.37

A legjobb operatőr Emanuel Lubezki, aki sorozatban harmadszorra viheti haza a szobrocskát, ami ebben a kategóriában példátlan. Idén a visszatérőért kapta. Az 52 éves, mexikói származású Lubezki tavaly Alejandro Inárritu Birdman avagy (A mellőzés meglepő ereje) című filmjével, két éve pedig Alfonso Cuarón Gravitáció című űrdrámájával győzött az operatőrök mezőnyében.

3.27

A legjobb kosztümért, látványért és sminkért is a Mad Max stábja kapta az elismerést. A jelmezekért Jenny Beavan vehette át az amerikai filmakadémia elismerését. A 65 éves brit tervezőt tizedik alkalommal jelölték a díjra, amelyet egyszer már elnyert a Szoba kilátással című filmért. A legjobb látványtervért járó Oscart Colin Gibson és Lisa Thompson kapta, mindkettőjüket először jelölték a díjra.

A legjobb smink és frizura ugyancsak a George Miller által rendezett filmben volt látható az akadémia szerint, az elismerésen Lesley Vanderwalt, Elka Wardega és Damian Martin osztozott. Mindhárman első jelölésüket váltották díjra.

oscmad2

3.15

A legjobb női mellékszereplő Alicia Vikander lett A dán lányért. Vikandert először jelölték Oscar-díjra a transzneműség kérdésével foglalkozó filmért, amely a múlt század elején játszódik.

oscvik

3.00

A legjobb adaptált forgatókönyv díját Charles Randolph és Adam McKay kapta A nagy dobásért.

2.55

A legjobb eredeti forgatókönyv díját a Spotlight kapta. A Spotlight - Egy nyomozás részletei a Boston Globe tényfeltáró újságíróinak munkáját mutatja be, akik katolikus papok szexuális zaklatási ügyeire derítettek fényt. Az Oscar-díjat a film rendező-forgatókönyvírója Tom McCarthy és a társ-forgatókönyvíró Josh Singer vette át. McCarthy az áldozatok bátorságát is méltatta beszédében.

85th Academy Awards, Telecast

2.45

Chris Rock vezeti a gálát, és félig viccesen, félig komolyan rögtön azzal foglalkozott, hogy nem volt fekete bőrű jelöltje az idei Oscarnak.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Váratlan műsorváltozás a TV2-n: meglepődtek a nézők, visszatért egy népszerű műsor
Elindultak a Kincsvadászok új részei, emiatt borult az eddigi műsorrend. A Házasság első látásra korábban kezdődik, a Legyen Ön is Milliomos! pedig később.
DKA – Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 18.



Hétfő estétől új műsorrenddel jelentkezik a TV2, a változás a csatorna teljes hétköznap esti sávját érinti.

A Házasság első látásra a korábbi 19:45-ös kezdés helyett már 19:20-kor képernyőre kerül, ezt követően 20:40-től a Kincsvadászok vadonatúj részei láthatók, az estét pedig 22:00-tól a Legyen Ön is Milliomos! zárja.

Az eddigi műsorrend a népszerű műtárgy-kereskedő show visszatérése miatt borult, a változás viszont sok nézőt váratlanul ért. A TV2 közösségi oldalain számos értetlenkedő hozzászólás jelent meg.

„Kedves TV2, most mi ez? A Házassâg első látásra 21:20-ig van írva. Akkor most, hogy van ez?” – kérdezte egy kommentelő.

„Hogy került a Kincsvadászok ide?” – írta egy másik.

A Kincsvadászok stábja nem változott: a műsorvezető Till Attila, a műtárgyszakértők Kelen Anna és Megyesi Balázs, a kereskedői székben pedig dr. Katona Szandra, Fertőszögi Péter, Fejes Tamás, Nagyházi Lőrinc és Molnár Viktor foglalnak helyet. A műsorban civil eladók hoznak be különleges tárgyakat a stúdióba, ahol azokat szakértők értékelik, majd a kereskedők licitálnak rájuk. A műsor sikerét a tárgyak mögötti történetek, az értékbecslés és az alku izgalma adja, a csatorna a mostani évadban a szokatlan darabokra és a már ismert, stabil szereplőgárdára épít.

A Palik László nevével fémjelzett Legyen Ön is Milliomos! 2025-ben több új etappal tért vissza, és ismét a TV2 egyik rendszeres esti műsorává vált.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Nem készültél fel rá, mennyire be fog rántani: A bennem lakozó fenevad az év egyik legfeszültebb meglepetése!
Claire Danes és Matthew Rhys párosa olyan feszültséget teremt, amitől még a kanapén is kiegyenesedsz. A bennem lakozó fenevad első pillanattól kezdve beszippant, és az évadzáró után is a nézővel marad.
B.M.; Fotók: imdb.com - szmo.hu
2025. november 17.



A bennem lakozó fenevad már a legelső jelenetével érzékelteti, hogy valami egészen nyugtalanító történetbe csöppenünk: a cold openben történik valami szörnyű, amit még nem értünk teljesen, de azonnal odaragaszt a képernyő elé. Gabe Rotter, aki az X-akták rebootja óta nem rukkolt elő komolyabb projekttel, most visszatér, és nagyon úgy tűnik, hogy nem aprózta el.

A sorozat nem csupán egy jól összerakott pszichothriller, hanem a Netflix egyik legkellemesebb meglepetése is idén.

Ez leginkább az egészen kiváló színészgárdának köszönhető: Claire Danes, Matthew Rhys, Natalie Morales és Brittany Snow ezek nem kis nevek egy sorozathoz képest, némelyik egyedül is képes lenne eladni egy sorozatot.

A történet középpontjában Agatha Wiggs áll, akit Claire Danes a tőle megszokott intenzitással formál meg. Aggie sikeres írónőként próbál boldogulni, vagyis inkább csak próbálna, mert jelenleg egy makacs alkotói válság gyötri. Hiába a karrier, hiába a hírnév, a Pulitzer-díj, az ihlet makacsul kerüli őt, az anyagi helyzet pedig egyre feszültebbé válik.

Az okokra hamar fény derül: Aggie és párja súlyos tragédián mentek keresztül, elvesztették a gyermeküket.

Ez a veszteség olyan mélyen beette magát a nő tudatába, hogy szinte minden döntését, minden rezdülését befolyásolja. A sorozat ezt a lelki törést nem túlmagyarázva, mégis rendkívüli érzékenységgel mutatja be, miközben lassan, de határozottan építi fel Aggie mentális instabilitását.

A helyzetet tovább bonyolítja, amikor a szomszédságba beköltözik egy titokzatos, módos üzletember, Nile Jarvis. Matthew Rhys játéka egyszerre visszafogott és dermesztő, már az első jeleneteiben érezni rajta azt a fajta sötét vibrálást, ami végig ott lüktet a karakterében.

Nem csoda, hogy Aggie figyelmét hamar felkelti, pláne akkor, amikor megtudják a nézők, hogy Jarvis első felesége rejtélyes körülmények között eltűnt.

Mindenki Jarvist gyanúsította, de olcsón megúszta. Most egy új környékre költözött, ám a lakók egyre hangosabban suttognak arról, hogy talán gyilkosság történhetett, Aggie képzelete pedig már ettől is lángra kap. A sorozat ügyesen meglovagolja ezt a kettősséget: vajon tényleg valami szörnyűség történt, vagy ez csupán egy gonosz pletyka. Maradjunk annyiban, hogy nem véletlenül érezzük furának a pszichésen megtört író és a hírhedt üzletember kapcsolatát.

A készítők nem húzzák az időt, nem játszanak felesleges találgatósdit: hamar elhintik a fontos információkat, mégis minden epizód után marad bennünk egy kis feszültség, egy apró kérdőjel, amitől muszáj tovább néznünk.

A hangulat szinte kézzel tapintható, szinte már hitchcocki megoldásokkal él: lassan építkező feszültség, groteszkül hétköznapi pillanatok és mentális instabilitás.

Claire Danes alakítása ebben kulcsfontosságú. Pontosan azt a törékeny, mégis elszánt, a saját bűntudatával küzdő karaktert hozza, amitől nemcsak megértjük Agatha motivációit, de együtt is élünk vele. Matthew Rhys pedig pazar kontraszt: egyszerre megnyerő és ijesztő, mintha minden mosolya mögött bújna egy második, sötétebb jelentés. Rhysnek igazi jutalomjáték Danes mellett gonoszkodni.

Kettejük dinamikája annyira feszült és kiszámíthatatlan, hogy már a második részre teljesen odabilincseli a nézőt. A két karakter között kibontakozó verbális párbajok és sejtelmes félmondatok a sorozat legerősebb pillanatai közé tartoznak.

A Homeland színésznője és a Foglalkozásuk: amerikai színésze nagyon jó párosnak bizonyul.

Az is remek húzás, hogy Jarvis gyakorlatilag „könyörög” Aggie-nek, hogy írjon róla, ez egyszerre abszurd, nyugtalanító és fenyegető, mintha egy ragadozó kedvesen invitálná magához az áldozatát.

A széria végig lendületes marad, nincs üresjárat, a cselekmény pedig kellően izgalmas ahhoz, hogy ne csak egy újabb rejtélysorozatnak érezzük. A dráma kellően mély, emiatt sokkal többet kapunk.

Ez egy olyan történet, amely folyamatosan arra késztet, hogy megkérdőjelezzük a szereplők szándékait, és néha még a saját ítéletünket is.

Bár a finálé talán nem üt akkorát, mint amilyet a felvezetés ígér, ez a kisebb súlytalanság korántsem rontja el az összképet. Ez egy jó sorozat volt, nem bántam meg, hogy megnéztem.

A bennem lakozó fenevad azok közé a szériák közé tartozik, amelyeket jólesik végignézni, majd utána is kicsit elidőzni rajtuk.

Egy feszült, hangulatos thriller, amelynek két főszereplője annyira erős jelenlétet hoz, hogy képes önmagában működtetni az egész sztorit.

Nem sajnáltam érte egyetlen percet sem, és bár biztos akad több apróbb hibája, összességében kifejezetten ajánlott darab mindenkinek, aki szereti a lélektani, lassan kibontakozó, mégis folyamatosan pulzáló sorozatokat. Gratula a Netflixnek, néha megérdemlik.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
„Jani, nem jön a vonat!” – a Bankrupt új dala a MÁV-ot állítja célkeresztbe
Alig néhány hónappal azután, hogy megénekelték „Repülős Petit”, újra támad az utóbbi évek talán legtöbb politikai-közéleti dalát szállító zenekar. Premier!
L.D. - szmo.hu
2025. november 19.



„Ez a szám egy rendőrautóban fogant, útban a veszprémi vasútállomás felé, ahová a járőrnek kellett négyesével bevinnie a sztrádán lerohadt vonatpótló busz utasait. Amióta a Batidai Vámpír kezében a MÁV, bárki gazdagodhat hasonló élményekkel, ha kénytelen igénybe venni a vasúti szolgáltatást, így nem lesz nehéz azonosulni a dalszöveggel.”

A Bankrupt frontembere, Sarkadi Balázs a fenti szavakkal mutatja be a zenekar legújabb dalát, ami egyben a zenekar idei termését összefoglaló új négyszámos EP címadója is.

Nem jön a vonat:

No Train’s Coming:

Spotify-ra és a többi streaming platformra november 28-án érkezik, a lemezbemutató koncert pedig november 29-én az Instantban lesz, ahol a legmenőbb osztrák punk rock zenekar, a DeeCracks lesz a vendégünk. Ezen kívül számos vidéki városban is lesz alkalmunk bemutatni a Fish! és a Kozmosz zenekarokkal már javában zajló turnén. A felvétel ezúttal is a Grenma Stúdióban készült Botlik Mátyással, a borítógrafika pedig ismét Vass Richárd alkotása.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
A Szépművészetiben balhézva és a Dunán hajókázva sem kápráztatnak el igazán a Szemfényvesztők 3 illuzionistái
Azért így is akad néhány csavaros trükk a tarsolyban, csak ne lenne minden karakter ennyire elszállva magától.


Kilenc év után folytatódik a „robinhoodkodó” bűvészbanda kálváriája. A Szemfényvesztők 2013-ban meglepetéssikert aratott: a David Copperfield babérjaira törő illuzionisták látványos akciókkal megtűzdelt és csavaros heistfilmje 351 millió dollárt termelt a világ mozijaiban, ami, ha belegondolunk, mégsem olyan nagy csoda, hiszen olyan sztárokkal volt karimáig pakolva a film, mint Jesse Eisenberg, Mark Ruffalo, Woody Harrelson, Morgan Freeman, Michael Caine, Dave Franco, Isla Fisher, Mélanie Laurent, Common vagy Caitríona Balfe. A minőségről alapvetően ritkán gondoskodó Louis Leterrier rendező (A szállító 1-2, A nyakörv, A hihetetlen Hulk, A titánok harca, Agyas és agyatlan, A leszámolás, Halálos iramban 10) akkor egész szépen betalált, és egy valóban szórakoztató és meglepő fordulatokkal teli filmet tett le az asztalra.

Nem is kellett hát nagyon sokat várni a folytatásra, 2016-ban érkezett a Szemfényvesztők 2. A rendezői széket ezúttal a szintén nem túl erős filmjeiről ismert Jon M. Chu (Step Up 2-3, G.I. Joe: Megtorlás) foglalta el, aki csak később kezdett igazán értékelhető mozgóképeket összerakni (Kőgazdag ázsiaiak, In the Heights – New York peremén, Wicked). A Szemfényvesztők 2 zárta le a rossz korszakát, amely sajnos nem tudta megismételni az első etap erényeit, a gyenge sztori és a fantasztikumot súroló nevetséges jelenetek (a kártyadobálós szcéna eléggé hírhedt lett) megtették a magukét. Az anyagi siker azonban most sem maradt el (főként az USA-n kívüli terepeknek köszönhetően), összesen 334,8 millió dollárt kalapoztak össze a mágusaink, tehát csak egy kicsivel kevesebbet, mint az első résszel.

Úgy tűnik azonban, hogy ez a visszaesés (az Egyesült Államokban csak 65 milliót hozott) elegendő volt ahhoz, hogy a Lionsgate stúdió egy időre parkolópályára állítsa a franchise-t.

Végül azonban újra összegyűlt a banda (legalábbis a nagyja), hogy kilenc évvel a legutóbbi húzásuk után ismét valami nagyon villantsanak. A harmadik alkalomra is új rendező vállalta el a levezénylést, méghozzá a főszereplő Jesse Eisenberg régi haverja, Ruben Fleischer, akivel korábban együtt forgatták a Zombieland első és második részét, valamint a 30 perc vagy annyi se című akció-vígjátékot (Fleischer azért ezek mellett nagyot ment a Venommal és az Uncharteddal is).

Hőseink, avagy a Négy Lovas visszatér, és velük együtt egy új generáció illuzionistái is színre lépnek. Nem kis feladatra vállalkoznak: minden idők legjobban őrzött, legértékesebb ékszerét, a Szívgyémántot tervezik becserkészni a gonosz cégvezér Veronika Vanderbergtől (Rosamund Pike).

Pontosabban csak Atlas (Jesse Eisenberg) vág neki a társai nélkül a körmönfont rablásnak, amelyhez egy új, fiatal illuzionistatriót kér fel társnak, akik épp a Négy Lovas álcája mögött kopasztottak meg legutóbb egy sokakat megkárosító, milliomos kriptohuszárt. A színész Bosco (Dominic Sessa), a fürge June (Ariana Greenblatt) és az „agy” Charlie (Justice Smith) belemennek a játékba, a balhé közben azonban feltűnnek a régi Lovasok is, a kártyazsonglőr Jackkel (Dave Franco), a szabadulóművész Henley-vel (Isla Fisher) és a hipnotizőr Merritt-tel (Woody Harrelson), akik, Atlashoz hasonlóan, kaptak egy új kalandra invitáló kártyát egy titokzatos megbízótól. Vagyis a veteránok és az ifjoncok kénytelenek összefogni a közös nemezissel szemben.

Persze nem eszik olyan forrón a kását egy Szemfényvesztők-filmben, így megannyi csavarra és trükkre kell számítani a játékidő alatt.

Sajnos azonban ezek közül továbbra sem működik mindegyik. Alapvetően nagy gond ezzel a franchise-zal, hogy pontosan tudjuk, a benne szereplő színészek nem igazi illuzionisták, így az általuk bemutatott trükkök láttán sem esik le az állunk, hiszen tisztában vagyunk vele, nem igaziak.

A Szemfényvesztők-filmekben ráadásul már olyan kunsztokat mutatnak be, amelyekre egyszerűen nem is lehet magyarázat, legalábbis a fizika törvényei szerint elfogadhatók, szóval időnként átnézünk a fantasy műfajába is. Ebben a harmadik rész sem kivétel.

Bár a forgatókönyvírók próbálnak időnként különféle magyarázatokkal előállni a trükkökre, azok a legtöbb esetben igen kevésnek bizonyulnak. Ráadásul ebben az epizódban is kapunk egy, a második rész kártyadobálós pillanatához hasonló kínos jelenetet: amikor a hét főhős egymást túllicitálva próbál menősködni saját képességeivel a kastélyban. Jujj!

Azért van jó hírünk is. A fentieket leszámítva egész szórakoztató lett ez a rész, amelyben valóban akadnak meglepő csavarok, amikre talán csak a legedzettebbek jönnek majd rá. A casting is szuper, az új színészek ügyesek, bár mind nagyon el vannak telve maguktól, de Dominic Sessa (Téli szünet), Ariana Greenblatt (65, Ahsoka, Barbie, Borderlands) és Justice Smith (Jurassic World: Bukott birodalom, Pokémon: Pikachu, a detektív, Dungeons & Dragons: Betyárbecsület) jól hozzák a karaktereiket, és sokkal emlékezetesebbek, mint az „öreg rókák”.

Ráadásul nekünk, magyaroknak is tartogat kukkolnivalót a film, hiszen azt részben Budapesten forgatták, így a szemfülesek nem egy fővárosi helyszínt könnyedén kiszúrhatnak (többek között a Szépművészeti Múzeumot, az Operaházat vagy a Dunán hajókázva a háttérben a Rákóczi hidat).

Összességében tehát kijelenthető, hogy bár a borzalmas második résznél jobb lett a Szemfényvesztők harmadik kalandja, az első frissességének és körmönfontságának azért híján volt, szóval továbbra is elkelne még néhány ütősebb trükk a szereplők ingujjaiba.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk