KULT
A Rovatból

Ilyen volt a Winterfest a Budapest Parkban: új téli fesztivál, új helyszín, kedvenc hazai bandák

Az első nap Blahalouisiana, a Vad Fruttik, a Punnany Massif és az Elefánt robbanthatott a színpadon, az átállások között minikoncertek is voltak. A buli azonban ezután sem állt le, és meglepő helyeken folytatódott.


A Budapest Parkban mostantól nem csak nyáron, hanem télen is lehet bulizni. A helyszín azonban nem a közkedvelt szabadtéri terület a Rákóczi híd lábánál, hanem az egyre több koncertnek otthont adó MVM Dome.

Winterfest néven először rendezték meg a kétnapos téli fesztivált, ahol a magyar zenekaroké a főszerep.

Na de milyen volt az első este?

Irgalmatlan rohanással estünk be a Blahalouisiana koncertjére, ugyanis a jól megszokott este 7-8 órás kezdés helyett 6-kor már a húrok közé csaptak. A Dome belsejébe érve két dologra kaptam fel azonnal a fejem. Az egyik, hogy szinte egy az egyben a Budapest Park színpada tárult a szemünk elé, a másik, hogy az eleve lefelezett helyszínt is csak kb. félig sikerült megtöltenie négy olyan zenekarnak, akiket még az átlag magyar hallgató is ismer. Ez a Blahalouisiana, a Vad Fruttik, a Punnany Massif és az Elefánt. A szövegközpontú bandák egymást váltották a színpadon és most végre kiderült, hogy mekkora energiát tudnak átadni akkor, amikor nem lehet érteni, hogy miről énekelnek. Mert nem lehetett. A hangosítás kritikán aluli volt, rettenetes hangerővel szólt egy hatalmas massza, amiből csak nagy nehezen lehetett kihallani, hogy ki mit játszik, vagy énekel. Már ha ki lehetett. Egyedül a Blahalouisiana műsora szólalt meg jól, viszont ők voltak a leghalkabbak az este során. Hozzájuk képest a Vad Fruttik és az Elefánt kegyetlenül hangos volt, míg a Punnany Massif az arany középúton táncolt.

A Blahalouisiana hozta a kötelezőt. A közönség táncolt, énekelt és együtt mulatott az eddigi korszakát lezáró és a jövőben megújuló zenekarral. A habos-babos ruhakölteményben fellépő frontember, Schoblocher Barbara elárulta, hogy ezzel a koncerttel a Sötét Villám fejezetnek vége.

Eljátszottak egy még kiadatlan dalt, ami bizakodásra ad okot az új érával kapcsolatban.

Az énekesnő a koncert után elmondta nekünk, hogy jó a kapcsolatuk a többi zenekarral, főleg a második napon fellépő Ivan and the parazollal. Éves hagyomány lett abból, hogy együtt lépnek fel. Hozzátette, hogy bele akarták tenni a Blahalouisiana esszenciát az egy órás műsorba, pont úgy, ahogy a fesztiválokon is szokták, ugyanis itt is megvolt annak a lehetősége, hogy valaki először hallja őket élőben. Ők pedig ehhez önmagukat adják, ahogy mindig.

A Blahalouisiana korábban még nem lépett fel az MVM Dome-ban, így a kérdésre, hogy láthatjuk-e majd őket újra ezen a színpadon, azt válaszolta, hogy nagyon élvezték ezt a helyzetet és szuper lenne, ha visszatérhetnének.

Az erőteljes kezdés után

a nyár koncertjeivel nosztalgiázhattunk, amelyekből a kivetítőkön láthattunk egy válogatást. Azahriah, Desh, Sisi és még sokan mások.

Egy ilyen videó láttán tudatosul az emberben, hogy mennyi programot biztosít a Budapest Park nyaranta.

Rövid átállás után

színpadra lépett a Vad Fruttik zenekar, akik nem húzták az időt, futószalagon vágták az emberek arcába a jobbnál jobb dalokat. A közönséggel való kommunikációt nem vitték túlzásba, de nem is volt rá szükség, a zene beszélt helyettük.

Sajnos a szöveget nehezen, alkalmanként pedig egyáltalán nem lehetett érteni. Ez a Blahalouisianát leszámítva minden zenekarra igaz volt. Kétségtelen, hogy nagyon rövid idő volt a zenekarok közötti átállásra, de ismét elmondhatjuk, hogy a Dome ilyen formában kihangosíthatatlan. Az utóbbi időben egyedül Péter Bence koncertje szólalt meg jól és az is csak azért, mert egy darab zongora volt. Ha már egy dob felkerül a színpadra, vethetjük is a kereszteket.

Visszatérve a Vad Fruttikra, egy energikus, hangszálakat nem kímélő bulit láttunk, amely teljesen magával ragadta a 20 és 35 közötti korosztályt. A zenekar depresszív dalokból álló repertoárjában mindenki talál magának valamit, amivel azonosulni tud. Sőt, van, aki mindegyikkel.

A zúzda után szükség volt egy kis pihenésre, amit a szervezők nagyon jól érzékeltek. Éppen ezért Bérczesi Róbert, a Hiperkarma énekese megjelent egy szál akusztikus gitárral és előadott pár dalt.

A produkció romantikája az volt, hogy nem a road-lepte nagyszínpadon bukkant fel az énekes, hanem a jobb oldali ülőhelyeknél. Ezzel a húzással még személyesebbé vált az előadás, a közönség pedig lelkendezve fogadta a nem mindennapi show-t.

Ha már Show, Bérczesi után

berobbant a színpadra a Punnany Massif, akik megállás nélkül durrogtatták slágereiket.

A szinte ugyanolyanra effektelt rapperek hangja mára a magyar hiphop és mainstream egyik alapjává vált, azonnal fel lehet ismerni a zenekart a rádióban és élőben is. Legutóbb, amikor a belvárosban meg szerettem volna nézni a zenekart, a koncert elmaradt, a közönség pedig csalódottan távozott. Most azonban kárpótoltak,

egy ízig-vérig Punnany bulit láthattunk, amit mindenki élvezett. Még egy twerkelő 50-es férfit is láttam az egyik ülőhelyen. Minden pénzt megért! A kezek az égben, szemek a színpadon, a hangulat a mennyekben.

Az utolsó koncert előtt

Lil Frakk is felszabadult egy kisebb szettre a színpadra. Szó szerint felszabadult, ugyanis úgy rohant be, mintha nem lenne holnap.

Az biztos, hogy valaki más fél karját odaadná azért, hogy ennyi energiája lehessen. Egy pillanatra sem állt meg, ugrált, rappelt, szórakoztatott. S bár stílus szempontjából kilógott az est többi fellépője közül, a nézők jól vették a kikacsintást és hatalmasat buliztak a minikoncertre, ami alig, hogy elkezdődött, már véget is ért.

Az est utolsó fellépője az Elefánt volt. És akkor most jön az, hogy a résztvevők és maga a zenekar is el fog átkozni. Élvezhetetlen volt a koncert, többen haza is mentek. Irgalmat nem ismerve zúzott a zenekar borzalmasan hangosan.

Ilyen decibelnél lehetetlen bármi értelmeset kihozni a hangosításból, semmit nem lehetett kivenni az énekből és a hangszerekből sem. A dallamok elvesztek a masszában, a szövegből szinte egy szót sem lehetett érteni. Hogyha valaki nem ismerte kívülről a dalokat, az nyomban fel is adhatta azt, hogy most kerüljön közelebb a zenekarhoz. Természetesen a pozitívumokat is meg kell említeni. A rajongók hatalmas hangulatot csináltak, ugráltak, énekeltek, táncoltak. Számukra valószínűleg nagy élmény volt egy ekkora színpadon látni szeretett zenekarukat.

A koncertek után sem állt meg az élet. Az MVM Dome életében eljött a pillanat, amikor a techno-szeretők hányását kellett kerülgetni a mosdókban. A nagyszínpadon Jumodaddy tolta a kőkemény elektronikus zenét, majd következett Hundred Sins és Stadiumx. Az előtérben Daniel Ban és Daniel Santiago szórakoztatta a népet a dj pult mögött.

Ami pedig a legváratlanabb fordulat volt, hogy az egyik mosdóban egy titkos bulit tartottak.

Nagyjából harminc ember fért be a sintér-techno partyba, amiről előzetesen senki sem értesült.

Összességében a Budapest Park egy rendkívül hangulatos minifesztivált szervezett az év végére. A nevük továbbra is garancia a minőségre és a szórakozásra. A technikai hátrányokat leszámítva egy színes, élvezetes és egyedi élményben lehetett részünk.

Képgaléria: A kétnapos fesztiválról. Fotók: Nagy Márton, Budapest Park

A koncertről készült fotókat a Budapest Park oldalán, ITT láthatod.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Meghalt Szűcs Márta
A Liszt Ferenc-díjas magyar operaénekes 72 éves volt.
Malinovszki András - szmo.hu
2025. április 24.



Elhunyt Szűcs Márta Liszt Ferenc-díjas magyar operaénekes, a Magyar Köztársaság Arany Érdemkereszt kitüntetettje – írja a Papgeno.

Szűcs Márta 1952. szeptember 7-én született. 1981-ben diplomázott a Zeneakadémián Révhegyi Olga növendékeként. Közvetlenül diplomaszerzése után a Magyar Állami Operaházhoz szerződött. Giuseppe Verdi Rigolettójának Gilda szerepével debütált.

1983-ban a Brüsszeli Belcanto Énekversenyen a legjobb női alakítás díját nyerte Donizetti Lammermoori Luciájával. 1984-ben Edinburgh-ban, Glasgowban, Liverpoolban és Newcastle-ben Gilda szerepét énekelte nagy sikerrel.

Szűcs Márta olyan világsztárokkal énekelt együtt, mint Renato Bruson, Piero Cappuccilli, Sherill Milnes, Jevgenyij Nyesztyerenko, Jennifer Larmoore vagy Peter Dvorsky.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Komoly bakival ért véget a Hunyadi sorozat záróepzódja
Nem valószínű, hogy a tévedés utólag elhomályosítaná a rendkívül népszerű széria sikerét, mindenesetre egy kis odafigyeléssel el lehetett volna kerülni.


Elképesztő sikere volt a Hunyadi sorozatnak, amibe tényleg apait-anyait beleadtak a készítők: mind látványvilágában, mind történetmesélésében, mind a színészek játékában új korszakot hozott a magyar mozgóképkészítés világába.

A hírekbe sokszor a fülledt erotika miatt bekerülő sorozat utolsó részének utolsó perceibe ugyanakkor egy komoly baki csúszott be, amit egy kis odafigyeléssel el lehetett volna kerülni – vette észre az ATV.hu.

A mű természetesen szabadon kezeli a történelmi eseményeket, de azért arra igyekeztek vigyázni a készítők, hogy tárgyi tévedések ne rontsanak az élvezeti élményen. Az utolsó rész utolsó perceiben azonban a záró feliratban azt lehet olvasni, hogy az V. László után a következő magyar királyt, Hunyadi Mátyást „a Duna jegén koronázták meg”.

Azon túl, hogy a Duna jegén történt eseményeket a történészek ma már egységesen cáfolni szokták,

azt soha senki nem is állította, hogy maga a koronázás is Duna jegén történt volna – a legenda szerint csak Mátyás királlyá választása történt ott.

Történelmi tény, hogy Hunyadi János fiát csak évekkel később, 1464. március 29-én koronázták meg, ráadásul a Dunától jócskán messze, Székesfehérváron.

A sorozat népszerűségének azonban ez a tévedés valószínűleg mit sem fog ártani: a Hunyadi – A Holló felemelkedése húsvétvasárnaptól ráadásul már a Netflixen is elérhető.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
A Bűnösök dögös, fülledt, bizsergető, véres, brutális, elképesztő – A Creed és a Fekete Párduc rendezőjének új zenés horrorja az év kiemelkedő mozis élménye
Képzeljük el az Alkonyattól pirkadatigot az 1930-as évek amerikai délvidékén fekete blueszenével és ír vámpírokkal! Vérbő 137 perc következik.


Csoda, hogy behozták a magyar mozikba a Bűnösöket. Persze nem azért, mert a főszereplő Michael B. Jordan vagy a rendező Ryan Coogler ne lennének itthon is ismertek. Hiszen egyrészt ők ketten együtt szinte elválaszthatatlanok, mivel közösen forgatták A megállót (2013), a Creed: Apollo fiát (2015) és a Marvel-féle Fekete Párducot (2018), másrészt Jordant még olyan további darabokban is megkedvelhettük, mint az Aranytartalék (2001), a Drót (2002-es epizódok), Az erő krónikája (2012), a Csajkeverők (2014), A Fantasztikus Négyes (2015), A kegyelem ára (2019), a Bűntudat nélkül (2021) és persze a további Creed-filmek (2018, 2023), amelyek közül a harmadikat ő is rendezte.

Szóval velük akár a magyar mozikba is be lehet csalogatni a nézőket.

Sokkal inkább azért volt merész vállalás a hazai forgalmazás, mivel a témára nem igazán tud rezonálni egy átlag hazai moziba járó: 1930-as évek, amerikai délvidék, fekete közösség, blueszene… Soroljuk még? A felszínen, pontosabban a Bűnösök első felében ezt kapjuk, bár már ez sem piskóta.

Egy Chicagóban gengszterkedő ikerpár, Smoke (Michael B. Jordan) és Stack (Michael B. Jordan) térnek haza pénzzel kitömve gyapotültetvényes szülővároskájukba a sztori elején azzal a céllal, hogy a helyi, használaton kívüli malomból egy szórakozóhelyet rittyentsenek a város fekete közössége számára: exkluzív piák és kaják, nem utolsósorban pedig a legjobb zenészek asszisztálásával. A talpalávalóról többek között a helyi veterán muzsikus, Delta Slim (Delroy Lindo) gondoskodik, valamint az ikrek unokaöccse, a már fiatalon is profi gitáros-énekes Sammie. (az énekes-dalszerző Miles Caton filmes debütálása), történetünk kvázi főhőse. A sztori első felében Smoke és Stack ezt a nyitóbulit próbálják összehozni, annak minden részletére kitérve, miközben a városbeli múltjukkal és annak szereplőivel, traumáival is szembe kell nézniük újra.

Majd hirtelen kapunk egy több, mint éles váltást. Valami természetfeletti erő üti fel ugyanis a fejét, pontosabban egy vámpír egy fiatal fehér fickó, Remmick (Jack O’Connell) testében, aki szeretné meghívatni magát az ikrek bulijába egy vérgőzös este reményében…

Igen, ha ez ismerősen hangzik, az nem véletlen, a Bűnösök dramaturgiája ugyanis erősen megidézi az 1996-os Alkonyattól pirkadatigot, ám míg Robert Rodriguez menő filmje a puszta szórakoztatás jegyében fogant, addig a Bűnösökbe Coogler nem kevés tematikát sűrített bele. Természetesen benne van a rasszizmus kérdése, a Jim Crow-féle szegregációs törvények, ugyanakkor a zene és az „ördög” kapcsolata is igen hangsúlyos.

Klasszikus toposzok bukkannak itt fel, miszerint az igazán tehetséges zenészek, előadók azért lettek ennyire kiemelkedők, mert eladták a lelküket a vén patásnak? Egyáltalán a blueszene (és bármilyen új, az előző generáció számára furcsa/értékelhetetlen/meg nem értett muzsika) az ördögtől való? Hogy annak hívására az emberek, kiszakadva a valóságból, áhítatban adják át magukat buja vágyaiknak, mint a tánc, a szex, az alkohol és a drogok?

E világi és túlvilági ösztönök, kultúrák (a vámpírok által megtestesített ír bevándorlók), rasszok, sőt idősíkok összeütközése, van itt minden. Mindezt pedig egészen parádés jelenetek kíséretében kapjuk az arcunkba. Az egyikben például tanúi lehetünk annak, ahogy a bulin a múlt, a jelen (’30-as évek) és a jövő zenei stílusai keverednek, s mindhárom kor képviselői egyszerre és együtt ropják egy nagyszabású, közös, időkön átívelő partin az épphogy nem kakofóniába hajló egyvelegben, hiszen a zene egy univerzális, közös nyelv, amely összeköt embereket, időket, helyszíneket. De említhetjük még azt a szcénát is, amikor a bejutásukra váró, s emiatt kint rostokoló vámpírhorda a saját maga által előadott ütős ír népzenére ropja – ilyet sem látni gyakran mozgóképen. Minderre jön rá pedig az utolsó, hosszabb felvonásban a kemény hentelés, nem árulunk el azzal ugyanis nagy titkot, hogy a vérszívók természetesen beszabadulnak a buliba…

A Bűnösök egy furcsa, a tetten érhető inspirációi ellenére mégis mással össze nem hasonlítható műfaji egyveleg, egy amolyan zenés horror-gengszter-dráma, ami egyszerre nagyon dögös, izzasztóan fülledt, kifejezetten brutális és kegyetlen, ugyanakkor sokatmondó, színes és megható is.

A csúcshatás eléréseben pedig óriási szerepe van az operatőr Autumn Durald Arkapaw (Loki, Fekete Párduc 2, Az utolsó táncosnő) csodálatos képeinek s legfőképp a kétszeres Oscar-díjas zeneszerző, Coogler állandó munkatársa, Ludwig Göransson elképesztő aláfestésének, amely a film teljes, 137 perces játékideje alatt egy lüktető, bizsergető, az alantas öszöntökre és az értelemre egyaránt ható csodás műfajmixszel ajándékozzák meg a nézőket. Az év egyik legkiemelkedőbb mozgóképe lesz, érdemes hát alkut kötni az ördöggel egy mozijegy erejéig.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Fekete öves taekwondós, az anyjának köszönheti a karrierjét, és a Föld 100 legnagyobb hatású embere közé sorolták – 35 érdekesség a 35 éves Dev Patelről
A Gettómilliomos főszereplőjeként robbant be a filmvilágba 18 évesen, azóta pedig talán a leghíresebb indiai származású színész lett belőle, sőt, van, aki szerint ő a legszexibb élő férfi.


1. 1990. április 23-án született London Harrow nevű kerületében.

2. Az édesanyja, Anita Patel gondozóként dolgozik, az apja, Raj Patel pedig IT tanácsadóként.

3. A szülők egyébként szintén nem Indiában születtek, hanem Kenya fővárosában, Nairobiban, ahol jelentős indiai diaszpóra található. S bár mindketten Kenyából származtak, külön-külön költöztek Nagy-Britanniába, és már Londonban ismerték meg egymást.

4. Saját elmondása szerint gyerekkorában „hihetetlenül energikus” volt, és emiatt gyakran került bajba.

5. A harrow-i Longfield Middle Schoolba és a Whitmore High Schoolba járt gimibe.

6. Van egy Trushna nevű nővére, aki négy évvel idősebb nála.

7. A*-t, vagyis csillagos ötös minősítést kapott GCSE Dramából (egy olyan tantárgy, amely lehetővé teszi a diákok számára, hogy a színház művészetét gyakorlati és írásbeli munka kombinációján keresztül fedezzék fel), miután a könnyekig meghatotta vizsgáztatóját egy a beszláni iskolai túszdrámában részt vevő tanuló alakításával.

8. A legelső színészi szerepét egy iskolai darabban, a Vízkereszt, vagy amit akartokban kapta: ő játszotta Sir Andrew Aguacheeket.

9. 188 centiméter magas.

10. Bár Angliába született, elmondása szerint kifejezetten fontosak számára a gyökerei, épp ezért gyakran utazik Indiába.

11. A közösségi média egyáltalán nem érdekli, nincs profilja sem a Facebookon, sem az X-en (Twitteren), sem az Instagramon.

12. Saját magát „technofóbnak” vallja, idegenkedik minden technikai vívmánytól, kütyütől, ezért sincs róla egyébként túl sok információ az interneten.

13. Jártas a harcművészetekben, például nyolc éven keresztül taekwondózott, amiből meg is szerezte a fekete övet.

14. Állítása szerint egyáltalán nincs hallása a zenéhez, sem ritmusérzéke. „Ha az életemről lenne szó, akkor sem tudnék énekelni. A tánc sem megy, szóval a Grease remake-jét biztosan nem kapom meg!” – nyilatkozta. Ehhez képest azért kaptunk tőle egy pofás táncjelenetet első filmje, a Gettómilliomos fináléjában…

15. 16 évesen szerepelt a Skins című brit tinidrámában, az anyja intézte el neki a meghallgatást. „Neki köszönhetem, hogy a szakmában vagyok. Meglátott egy hirdetést a Skins castingjáról a Metro nevű újságban, kitépte, és elrángatott a londoni National Youth Theatre-be. Lógnom kellett a suliból miatta” – emlékezett vissza Dev.

16. A Gettómilliomos 2007-es forgatása előtt sosem járt Indiában.

17. Óriási Bruce Lee-rajongó. Mindent gyűjt, ami a tragikusan fiatalon elhunyt harcművész-színészhez köthető: filmplakátokat, ereklyéket stb.

18. A Bruce Lee-imádat már kisgyerekkorában elkezdődött, vele együtt pedig odavolt az akció- és a harcművészeti filmekért. Minden bizonnyal emiatt fogant első játékfilmes rendezése, a 2024-es A Majomember is e műfajokban.

19. A 2008-as Hancock című film londoni premierjén órákig várt, hogy lefotózhassa Will Smith-t. „Három órán keresztül szobroztam. Majd sikerült lőnöm egy képet a homlokáról, és emlékszem, arra gondoltam: hű, ez annyira hihetetlen!” – mesélte egy interjúban.

20. A 2012-es Pi életének még a meghallgatására sem engedték el: „A Gettómilliomos után nem lehetett enyém az a szerep, mert a filmesek »túlexponáltnak« tartottak engem. Suraj Sharma, aki megkapta a szerepet, elképesztő munkát végzett, és a film is lenyűgözött, de egy részem azt gondolja, hogy a fenébe is, bárcsak kaptam volna egy esélyt!”

21. Nem küld SMS-eket. „Utálom” – mondta a The Guardiannek. „A barátaim azt mondják: »Haver, írnod kell SMS-t. De ehelyett inkább felhívom a kocsimból az illetőt, és beszélgetünk. Úgy tűnik, ez manapság túl intim az emberek számára.”

22. A Gettómilliomos bemutatása után jött össze a filmbeli partnerével, Freida Pintóval (A majmok bolygója: Lázadás), akivel hat éven át voltak együtt, 2014-ben szakítottak. Hogy miért váltak szét, arról úriember lévén nem volt hajlandó beszélni.

23. A 2016-os Oroszlánban való szerepléséhez új fizikumot kellett kialakítania, így ennek érdekében rengeteg órát töltött az edzőteremben. Szakállt is növesztett, és ausztrál akcentust vett fel. Összesen 8 hónapig készült a szerepre.

24. Állítása szerint egyébként elkezdtek potyogni a könnyei, majd elbőgte magát, amikor először olvasta az Oroszlán forgatókönyvét.

25. 2017 óta az ausztrál színésznő, Tilda Cobham-Hervey (Lány a hullámok hátán, Almaecet) a barátnője, akivel a Hotel Mumbai forgatásán ismerték meg egymást.

26. Meghallgatták egy szerepre a 2015-ös Star Wars: Az ébredő Erőhöz, ami saját elmondása szerint meglehetősen rosszul sült el. Bár nem hozták nyilvánosságra, hogy melyik szerepre jelentkezett, a feltételezések szerint Finn vagy Poe karaktere lehetett, akiket John Boyega, illetve Oscar Isaac alakítottak.

27. 2017-ben a műsorvezető Ellen DeGeneres a „legszexibb élő férfinak” nevezte őt.

28. A sportokhoz annyi kötődése van, hogy imád sakkozni, és szenvedélyes Arsenal-drukker.

29. Szerepelt a Time magazin 2024-es 100-as listáján, vagyis a szerzők szerint ő a világra legnagyobb hatást gyakorló embereinek egyike jelenleg.

30. Eddig egyszer jelölték Oscar-díjra: 2017-ben az Oroszlán mellékszerepéért.

31. A Golden Globe-on azonban már két nominációval is büszkélkedhet, az Oroszlánon kívül 2021-ben jelölték a David Copperfield rendkívüli élete című 2019-es filmért a legjobb férfi színész – musical/vígjáték kategóriában.

32. A 2024-es International Film Festival Australia Awards díjátadón a legjobb játékfilmes rendező díját kapta A Majomember című 2024-es akciófilmjéért.

33. A Brit Filmakadémia díját, a BAFTA-t azonban elnyerte az Oroszlánért 2017-ben, mellette pedig jelölték a Gettómilliomos férfi főszerepéért 2009-ben, valamint legjobb elsőfilmesként A Majomemberért idén.

34. „Olyan karaktereket keresek, akik maradandó hatást gyakorolnak a nézőkre, olyan történeteket, amelyek megmaradnak az emberek fejében. Igyekszem minél sokoldalúbb lenni a felkínált karakterekben” – mesélte egyszer arról, hogy mi szerint próbál szerepet választani.

35. A jótékonysági aktivitása is számottevő: olyan szervezetekkel működik együtt, mint pl. a LionHeart, hogy anyagi segítséget nyújtson több mint 11 millió, utcán élő indiai gyermeknek. Továbbá jelentősen támogatja a Railway Children nevű szervezetet is, amelyet az Egyesült Királyságban, Indiában és Tanzániában az utcán élő, kiszolgáltatott gyermekek védelmére alapítottak, valamint a Greenpeace-t, amely a globális környezetvédelemért kampányol.


Link másolása
KÖVESS MINKET: