A Blikk interjújában Bánsági Ildikó több témáról is mesél, például arról, hogy mennyire féltette a lányát a színészi pályától, illetve arról, hogy mennyire más volt ez a közeg az ő idejében, azaz, hogy mennyire ledarálódott azóta a szakma.
A lap emellett arról is kérdezte, hogy hogyan boldogul azóta, hogy szabadúszó lett.
Tavaly jöttem el a Nemzeti Színházból. A Színház- és Filmművészeti Egyetem átszervezése és a körülötte lévő dolgok miatt döntöttem úgy, hogy nem folytatom ott tovább a munkát. Ez erkölcsi, morális kérdés volt. Nem féltem, mert tudtam, hogy elmentem a falig, és lépnem kell. Így láttam jónak, és nem bántam meg. Azóta nem érkezett konkrét felkérés, hogy lépjek be társulatba, de hívnak játszani.
Konkrétan arra is rákérdeztek, hogy hogyan tud megélni a mostani munkáiból és a nyugdíjából. A színésznő válasza pedig lesújtó képet fest a jelenlegi nyugdíjhelyzetről.
A nyugdíjam 75.800 forint, abból nem élnék meg. Ha nem lennék a Nemzet Művésze, akkor nagy bajban lennék
– mondta. Hozzátette:
Az elismeréssel együtt havi apanázs is jár, emellett pedig folyamatosan dolgozom. Nem akarok panaszkodni, de ebből talán látszik, mi a helyzet a művészek világában. Persze azt rég tudjuk, hogy a nagy pénz nem Csehov és Shakespeare darabok játszásában van, hanem a nagy költségvetésű tévéműsorokban. Hiába szeretnék, én már nem mehetnék táncolós show-ba, pedig élvezném, ha fiatalabb lennék
– nyilatkozta Bánsági. Az interjú kicsengése mindezek ellenére pozitív lett, a színésznő lezárásként arról beszélt, hogy számtalan ötlete van, hogy milyen milyen kihívásokat és utakat szeretne még megtapasztalni, az optimizmusa pedig minden viszontagság ellenére töretlen.
Időközben a színésznő egy közleménnyel egészítette a ki a Blikk oldalán megjelent interjút:
Kedves Barátaim, Ismerőseim, a Blikk című lapban megjelent egy velem készült interjú, amelynek címe hamis állítást tartalmaz. A cikk írójának nem panaszkodtam arról, hogy alacsony a nyugdíjam. Nem is lenne tisztességes tőlem, hiszen kitüntetett művészként más járandóságom is van. Nem szoktam az anyagi helyzetemen keseregni, már csak azért sem, mert pontosan tudom, hogy ebben az országban milyen sokan élnek a létminimumon vagy az alatt. Ezt a közleményt elküldöm a szerkesztőségnek is! Tisztelettel, Bánsági Ildikó.
A Blikk interjújában Bánsági Ildikó több témáról is mesél, például arról, hogy mennyire féltette a lányát a színészi pályától, illetve arról, hogy mennyire más volt ez a közeg az ő idejében, azaz, hogy mennyire ledarálódott azóta a szakma.
A lap emellett arról is kérdezte, hogy hogyan boldogul azóta, hogy szabadúszó lett.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Mint arról mi is beszámoltunk: nemrég a Véleményvezér című megafonos műsor vendége volt Bárdosi Sándor. Az olimpikon birkózó többek között Magyar Péterről is elmondta a véleményét. „Nekem ő nem egy kiválasztott ember. Olyannyira senki, hogy nem is vagyok hajlandó beszélni róla. Nem tud érdekelni. Hisztérikus, nem normális, végtelenül hatalomvágyó, pénzsóvár” – fogalmazott a birkózó.
Dietz Gusztáv ezután egy posztban üzent Bárdosinak – szúrta ki a 24.hu.
„Söndör...láttam a legújabb produkciódat! Megleptél megint, megmondom őszintén” – kezdte a színész, aki kifejtette, hogy először a Nyerő Párosban lepte meg nagyon a birkózó. Mint írta, először ezt hitte, hogy eláshatják a csatabárdot, és Bárdosi nem is olyan „szarfej”, mint amilyennek gondolta. De a műsor után rájött, hogy rosszul gondolta.
„Most megleptél újra, haver, mert azt hittem, hogy minden frusztrációddal együtt azért te egy reálisan gondolkodó ember vagy, legalábbis erre utaltak a beszélgetéseink! A legutóbbi produkciód után viszont rá kellett jönnöm, hogy hitványabb vagy, mint amit valaha gondoltam volna rólad! Nem szeretném én ezt magyarázni tovább: egészen egyszerűen bele akarok verni a fejedbe párat, hátha észhez térsz!”
– fogalmazott Dietz, aki sejtelmesen arra is utalt, hogy vele már tárgyalnak, és hamarosan Bárdosit is megkeresik. Igaz, az nem világos, hogy esetleg egy jövőbeli Sztárbox-összecsapásra gondolt, vagy esetleg másra.
„Emlékszel, mit mondtál nekem, bocsánat, üzentél nekem az első meccsünk előtt? Azt mondtad, kivered az összes fogamat. igaz?! Magadnak pedig hatalmas MMA-karriert jósoltál...a meccsünk másfél percig tartott a bevonulással együtt, és te abbahagytad utána az MMA-t. Nem szeretnék hasonló hibába esni, csak azt kérem, állj bele férfi módjára a véleményedbe! Ott azt majd nem lehet és nem is kell magyarázni, és tökre örülnék, ha elhoznád a kopasz barátnődet is! Vele is boldogan megyek egyet közvetlenül utánad. Sőt, ti akár jöhettek egyszerre ketten is!
Tudom, most beálltál digitális harcosnak, mondanám úgy inkább, hogy a propaganda csicskájának, de kérlek, lépj ki a saját árnyékodból és mutasd meg, hogy miért is vagy te egy valaha szebb időket látott birkózó olimpikon”
Mint arról mi is beszámoltunk: nemrég a Véleményvezér című megafonos műsor vendége volt Bárdosi Sándor. Az olimpikon birkózó többek között Magyar Péterről is elmondta a véleményét. „Nekem ő nem egy kiválasztott ember. Olyannyira senki, hogy nem is vagyok hajlandó beszélni róla. Nem tud érdekelni. Hisztérikus, nem normális, végtelenül hatalomvágyó, pénzsóvár” – fogalmazott a birkózó.
Dietz Gusztáv ezután egy posztban üzent Bárdosinak – szúrta ki a 24.hu.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Wanda Perdelwitz éppen kerékpárral közlekedett Hamburgban, amikor nekiütközött egy autó nyitott ajtajának.
Az esés során súlyos fejsérülést szenvedett, a mentők kórházba vitték, de már nem tudták megmenteni az életét.
A színésznő 41 éves volt.
A rendőrség vizsgálja a történteket, azt is, hogy viselt-e sisakot. A kerékpárt a vizsgálat idejére lefoglalták, írja a Bild.
Perdelwitz művészcsaládban nőtt fel: édesanyja a berlini Deutsches Theater tagja volt, édesapja rendezőként és színészként dolgozott. Tizenhat évesen kapta az első szerepét, később Rostockban tanult színészetet, és játszott többek között a berlini Maxim Gorki Színházban és a Deutsches Theaterben.
Felbukkant a Katie Fforde: Az őrült családom, a Rosamunde Pilcher – Egy furcsa pár, az Álomhajó és az Egy mukkot se című produkciókban is. Elkötelezett környezetvédő volt.
Utolsó nyilvános megjelenése négy nappal a baleset előtt történt, a hamburgi filmfesztivál megnyitóján. Egy hatéves kisfiút hagyott hátra.
Molnár Ferenc Caramel a Forbes Dealben beszélt pályájáról és arról, hogyan látja ma a közéletet és a hírességek szerepét. Felidézte, hogy gyerekként két célja volt: megismerni önmagát és őszintének maradni. A beszélgetést a Blikk szemlézte.
A Megasztár 2005-ös győzteseként a törökszentmiklósi roma telepről jutott el a hazai könnyűzene élvonalába. Azt mondta, nem olyan álmokat kergetett, hogy a McDonald’sban dolgozzon, hanem azt, hogy számítson a szava.
„Én is arról álmodoztam, hogy lesz erőm, fontos lesz, amit mondok, és megváltoztatom a világot. Minden gyereket megetetek és felnevelek, akinek nincsenek szülei” – mondta az énekes. Hozzátette, már nem ugyanaz az ember, mint gyerekkorában: idealistának tartja magát, de van benne tárgyilagos, sőt pesszimista oldal, mellette pedig egy örök álmodozó, romantikusabb is.
Arról is beszélt, hogy ma már egyszerű popénekes szeretne lenni. Úgy látja, sok minden túl van misztifikálva, és közben eltűnt az alázat.
„A legtöbb ember túl fontosnak hiszi magát… Celebek, újságírók, politikusok, vezetők, mindenki picit túlmisztifikálja magát. Eltűnt az emberekből az alázat, a fontos emberekből is” – mondta. Szerinte nem a hírességek alázata a kulcs, hanem azoké, „akik működtetik a gépezetet”.
„Mindenki nélkülözhetetlennek hiszi magát, nem viseli el a kritikát, s mindent személyes támadásnak vesz azoktól akinek ‘van pofája’ nem úgy gondolkozni, mint ők. Iszonyat egoista lett az egész világ.”
A társadalmi kérdések kapcsán úgy fogalmazott: „Nem popénekeseknek kellene társadalmi kérdésekről beszélni, hanem azoknak, akik működtetik a gépezetet.” Hozzátette, „jelentéktelen” popénekesként azt szeretné, ha az embereket csak az érdekelné, tetszik-e az új dala.
Szerinte ma minden témába belekeveredik a politika, ezért nehéz megosztás nélkül beszélgetni a közéletről. Az elit fogalmát is elutasítja:
„A mai elit nem valódi elit, hanem újgazdagok magamutogatása. Régen az elit mögött tradíció, felelősség és elegancia és teljesítmény volt.”
A beszélgetés végén a megbocsátásról szólt. „Megbocsátás nélkül nincs továbblépés. Akinek lelke van, az nem lehet gondtalan. Akár nagyon súlyos dolgokat is meg tudna bocsátani bárkinek.”
A teljes interjút itt lehet megnézni:
Molnár Ferenc Caramel a Forbes Dealben beszélt pályájáról és arról, hogyan látja ma a közéletet és a hírességek szerepét. Felidézte, hogy gyerekként két célja volt: megismerni önmagát és őszintének maradni. A beszélgetést a Blikk szemlézte.
A Megasztár 2005-ös győzteseként a törökszentmiklósi roma telepről jutott el a hazai könnyűzene élvonalába. Azt mondta, nem olyan álmokat kergetett, hogy a McDonald’sban dolgozzon, hanem azt, hogy számítson a szava.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Krasznahorkai László irodalmi Nobel-díja újra reflektorfénybe állította a kortárs magyar prózát. Az ellenállás melankóliája, a Báró Wenckheim hazatér és a Sátántangó szerzőjének művei Tarr Béla feldolgozásain keresztül is sokakhoz eljutottak.
A Sátántangó külön történetet kapott Hollywoodban is, írja a Bors. Brad Pitt 2000-ben Budapesten forgatta a Kémjátszmát Robert Redford társaságában, és ekkor találkozott a hét és fél órás filmmel. Vágási Emőke egy korábbi interjúban mesélte el, hogy a színész egy hotelszobai tévézés közben kapcsolt rá az M1-en futó vetítésre.
A beszámolók szerint Pittet azonnal beszippantotta Tarr Béla világa.
A budapesti DVD- és VHS-üzletekben ezt követően összegyűjtötte a rendező filmjeit, majd azokat akkori feleségének, Angelina Jolie-nak adta ajándékba.
Sőt, egy házibulin is a Sátántangó ment a háttérben.
A magyar alkotók hatása más amerikai filmesek munkáiban is tetten érhető. Gus Van Sant több alkalommal emelte ki, mennyit jelentettek számára ezek a művek, a Gerry és az Elefánt című filmjein jól felismerhető Tarr Béla hatása.
Krasznahorkai László irodalmi Nobel-díja újra reflektorfénybe állította a kortárs magyar prózát. Az ellenállás melankóliája, a Báró Wenckheim hazatér és a Sátántangó szerzőjének művei Tarr Béla feldolgozásain keresztül is sokakhoz eljutottak.
A Sátántangó külön történetet kapott Hollywoodban is, írja a Bors. Brad Pitt 2000-ben Budapesten forgatta a Kémjátszmát Robert Redford társaságában, és ekkor találkozott a hét és fél órás filmmel. Vágási Emőke egy korábbi interjúban mesélte el, hogy a színész egy hotelszobai tévézés közben kapcsolt rá az M1-en futó vetítésre.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!