Tudod hogyan vernek át a hirdetések?
Biztos te is láttál már a tévében olyan arckrém reklámot, amely előtte-utána fotóval mutatta be a hatását vagy olyat, ahol két mosópor hatékonyságát tesztelik a reklámban. De tudod-e, hogy a kettő közül melyik tiltott és melyiket, milyen esetben használhatják? Könnyen bedőlsz ha a boltokban akciókkal bombáznak vagy utánaszámolsz, mielőtt a kosaradba tennéd az adott terméket?
A DUE Médiahálózat Versenyben az erő! - Nagy Diák Versenykultúra Tesztjén pont az ilyen megtévesztő hirdetésekre hívja fel a figyelmet, hogy segítsen a különféle csalások kivédésében. Ha kitöltöd, nyerhetsz is!
Ezt a tesztet bárki kitöltheti kb. 5-10 perc alatt erre az oldalra kattintva, de a nyereményért csak a 14-24 évesek szállhatnak versenybe.
Az online teszt számítógépen és okostelefonon is kitölthető egészen május 12-ig, az ezt követő két fordulón viszont már személyesen kell megjelennie a legeredményesebbeknek. A májusi középdöntőbe kerülő játékosokból tizenkét fő jut el a végső küzdelembe, ahol egy élő kvíz műsor során dől el, ki nyeri a fődíjat, egy Samsung Galaxy S9+ telefont.
A tesztet a DUE Médiahálózat készítette a Gazdasági Versenyhivatal támogatásával. További más érdekes, tanulságos és játékos teszteket a nagydiaktesztek.hu oldalon találsz.