Fizetett hirdetések állhattak a Harcosok Órája kiugró nézettsége mögött
A Telex átnézte Németh Balázs, a Fidesz frakció szóvivőjének új beszélgetős műsora, a Harcosok Órája nézettségi adatait a YouTube-on és a Facebookon. Az eredmények szerint
Az első adások vendégei között volt Orbán Viktor 280 ezer megtekintéssel, Szijjártó Péter 214 ezerrel, Kocsis Máté 227 ezerrel és Takács Péter 128 ezerrel. A második héten a Vitályos Eszterrel készült beszélgetés érte el a legtöbb megtekintést, 32 ezret. Szijjártó Péter kétszer is szerepelt: első alkalommal több mint 200 ezren, másodjára 16 ezren nézték meg a beszélgetést.
A Meta hirdetéstára szerint az első három adásnak darabonként 175-200 ezer, a negyediknek pedig 90-100 ezer megjelenést vásároltak. A lap úgy fogalmaz,
Egy megjelenés nem jelent automatikusan megtekintést, csak akkor számít, ha legalább három másodpercig nézik a videót.
Az utóbbi időszakban a Fidesz és Orbán Viktor is látványosan erősítette jelenlétét a digitális térben. A miniszterelnök több podcastben is szerepelt, legutóbb Dopeman műsorában, emellett beszédet mondott Tusványoson és az MCC Feszten. A digitális jelenlétet erősíti a Harcosok Órája is. A kormánypárt emellett gyorsan megszervezte a Digitális Polgári Köröket, amelyekből már legalább 25 működik.
(via hvg.hu)