Lehalt a MÁV: nem működtek az automaták, nem lehetett online jegyet venni
"Egyetlen automata sem működik, összesen egy kassza van nyitva, hatalmas a sor"
- írta szeptember 10-én reggel munkatársunk a Keleti pályaudvarról.
"Később nyitottak meg két pénztárt, de a csúcsforgalom miatt annyian vannak, hogy a sor csak nő, nem csökken."
A problémáról a MÁV is közzétett egy bejegyzést a Facebook-oldalán, amelyben azt írták:
"Műszaki hálózati hiba,
az adatbáziskezelő-rendszer leállása miatt jelenleg nem működnek a jegykiadó automaták, az online jegyvásárlási rendszerből sem lehet menetjegyet váltani. A korábban megvásárolt jegyeket pedig nem lehet átvenni az automatákból.
Javasoljuk utasainknak, hogy a jegypénztárakban vagy a MÁV mobilalkalmazás segítségével vásárolják meg menetjegyüket. Az applikációval váltott jegyet okostelefonon lehet bemutatni a vonatokon a jegyvizsgálóknak.
A hiba helyreállításáig az utasok a vonatokon is pótdíjmentesen vehetik meg menetjegyüket."
A fotókhoz kérjük, lapozz!