Luxusszállodák alkalmazottai mondták el, mik voltak a legőrültebb kívánságok, amik vendégektől érkeztek
Egy vendég egyszer átadott Samnek egy jelöletlen és majdnem üres parfümös palackot. Néhány évvel ezelőtt vásárolta Dubaiban, de nem emlékezett rá, hol pontosan hol. A munkatárs azt mondja: Dubainak több mint 200 parfüm üzlete van - egyikükben sem találta meg a keresett darabot. Így elvitette az üveget egy gyártóhoz, hogy újra keverje ki a parfümöt, így sikerült megvalósítania a vendég kérését.
"Amikor odaadtam a vendégnek, el volt ájulva, négy napja kereste már, hogy vajon hol vásárolhatta. Ezek nagy kihívások és ha jó szakember vagy, meg tudod csinálni ezeket is" - tette hozzá.
A Renaissance Downtown Hotel Dubaiban az ügyfélszolgálatos munkatársakat "navigátorok" néven ismerik. "Helyi szakértők"-ként mutatják be őket, akiknek az a feladata, hogy azt is meg tudják mondani, amit az útikönyvek nem.
Egyikük elmesélte: legcsodálatosabb eredménye az volt, hogy sikerült a Gyokuro Genmaichát, egy ritka, japán zöld teát szereznie egy vendég számára.
"Azt mondta, hogy az elmúlt 4-5 hónapban kereste ezt a fajtát, és nem talált rá sehol" - árulta el a Cleatus George nevű navigátor.
A Les Clefs d'Or tagjává és munkatársávé válni nem könnyű feladat. Legalább öt éves vendéglátói tapasztalatra van szükség, és átfogó tesztelésen és interjúfolyamaton kell átmenni érte.
"Nézzük a szakmai tudásukat, készségeiket és hozzáállásukat" - mondja Sam. "Azt, hogy milyen szenvedélyes, hogy milyen lelkes, és mennyire hajlandó igent mondani a kihívásokra" - árulta el a cég munkatársa.