Hónapok óta le vannak hányva és szét vannak esve a megállók az 1-es villamos vonalán
Viktort, egy rendszeres BKV-használót nem hagyja nyugodni az 1-es villamos - régi vagy felújított szakasz, egyre megy - állapota. Márciusban kezdett el foglalkozni a dologgal, első levelére, amit a BKV-nak írt, lekoptató választ kapott a 24.hu szerint. Most újabb levelet írt a BKK-nak, amelyet a BKV-Figyelőnek is eljuttatott.
Ebben leírja, hogy úgy látja: a BKV egész egyszerűen hazudik az ügyfeleknek, hiszen azt írták vissza a fotókkal illusztrált megkeresésre, hogy "minden rendben van, az állomások állapota tiszta, megfelelően takarítják őket".
Viktor ezért úgy döntött, rendszeresen dokumentálni kezdi a megállók állapotát. Így fotózott már le például egy szétesésnek indult példányt kihajló panelekkel, amit egy kővel támasztottak ki, hogy ne hajoljon be az utasok közé. Igaz, hogy a hiányzó paneleket azóta pótolták fémlapokkal, bár a követ is ott hagyták, és a behorpadt, lehányt panelekhez se nyúltak hozzá.
- fogalmaz a levelében Viktor, hozzátéve: az utasok több mint negyedéve ugyanazon a hányásfolton várják a villamost.
Levelét elküldte a sajtó képviselőinek, Vitézy Dávidnak és politikai pártoknak is, sőt privát fórumot is létrehozott a megállók folyamatos feltérképezésére. Ezt a fórumot "a megfelelő időben" megosztja majd a nagyközönséggel is.
Viktor sajnálja, mennyire nem érzi a BKV vezetősége, mekkora felelőssége van egy-egy ilyen témával kapcsolatban, hiszen egy nagyvárosban, mint írja, csak a tömegközeledés lehet a jövő.
Arra is kéri a tömegközlekedési társaságot, hogy ne hárítsák át a felelősséget az általuk alkalmazott takarítócégre.