SZTÁRVILÁG
A Rovatból

Puskás Peti a legek embere, Adél megmakacsolta magát - ilyennek láttuk az X-Faktor Tábor 2. részét

Ha lenne sok pénzem, indítanék egy műsort, amely az X-Faktorból kidobott tehetségeket szedné össze, hogy megmutathassák, mennyire jók. Egy X-Faktor élőadásnyi simán kijönne belőlük.


Folytatódott a Tábor, még három mentornak kellett kiválasztania azt a 6 embert, akit magával visz a Mentorházba.

Elsőként Bye Alex és a fiúk következtek. Sajnos egyik kedvencem, a Körmendi János hasonmás Escobar elvérzett. Viszont ott lesz a mentorházban Balázs Alex – Alee, aki a célratörő, „Leszarom” című dalával lépet színpadra.

Lehetne a címe „Kamasz himnusz” is, végig az volt az érzésem, mintha a fiammal beszélgetnék. Viszont így, hogy már harmadszor hallottam a srácot, feltűnt: Alee egyik fő fegyvere az, hogy képes nagyon gyorsan, nagyon tisztán beszélni. Minden dalában van ilyen rész, ami nagyon jól szól és megemeli a produkciót.

Viszont egy idő után unalmas lesz, ha mindig erre épít. Pont olyan idegesítővé válhat, mind az olyan énekes, aki minden dalában scattel.

Kíváncsi vagyok, Alex kezd-e ezzel valamit, és hogyan állja meg a helyét Alee a „mankója” nélkül.

Kétségtelenül a mezőny egyik érdekes figurája Árvavölgyi Patrik. De mindent összevetve csodáltam, hogy Alec magával vitte a Mentorházba. Pedig én is megörültem, amikor kiderült, hogy Edit Piaf dallal készült. Egyfelől jó ízlésre vall, másrészt bevállalós, mert Edith Piaf minden idők egyik legnagyobb énekesnője és előadóművésze volt.

Sajnos, a Tábor első köréhez hasonlóan, most sem énekelt igazán jól. Sokadszor is hangsúlyozva, hogy nem vagyok szakember, szerintem neki nincs nagy hangja. Van egy tartomány, amin belül egész jól tud énekelni – ennek lehettünk tanúi a válogatón –, ami elég lehetne, ha ő egy olyan énekmondó szeretne lenni, mint Cseh Tamás vagy Bob Dylan. Csakhogy ő nem az.

Ha jól értem, Alex – mentor társai egyetértésével – azért vitte tovább, mert „jó forma”, karakter, egyéniség. De én ebben is kezdek kételkedni. Kétségtelenül szuper, hogy ennyire önazonos, ennyire jól érzi a bőrében magát annak ellenére hogy – efelől kétségem sincs – sok bántást, beszólást kaphat és még fog is kapni.

Ezzel együtt nem érzem rajta, hogy hű milyen nagy egyéniség lenne, nincs erős kisugárzása (vagy legalábbis én a tévén keresztül nem érzek ilyet), a hangját sem hallom különlegesnek.

Egy aranyos, az átlagnál érettebb és tehetségesebb kamaszfiúnak tűnik, de nem látom magam előtt, amint emberek százai rohannak a koncertjeire.

Tóth Roland tovább jutását inkább értem. Bár most nagyon hamisan énekelt, de a válogatón és a Tábor elején megmutatta, hogy tud énekelni, és neki valóban nagyon érdekes hangszíne van.

Rajtuk kívül a Pápai Joci dallal érkező Varga Norbert, Szajkó Attila és Mehringer Marcell került Alex csapatába.

A fiúk közül azt hiszem, Marcellt bírom a legjobban, remélem, messze jut az élő adásokban.

Összességében Alex választásaival sokkal nagyobb mértékben egyet tudtam érteni (vagy legalább elfogadni azokat), mint előző nap Laci esetében.

Következett Adél és a zenekarok. A Crush remekül elindította a kört, és „rajt cél győzelmet” arattak, vagyis rögtön leülhettek és ott is maradtak.

Ezután fura irányt vett a műsor. Adél sorba ültette le a finoman szólva kétes vegyértékű produkciókat. A sort a Kultúrkör kezdte, akik viccesnek szánt rap számukkal nem voltak túl ütősek.

A mentor fiúk haza küldték volna őket – „ez ciki volt” – de Adél megmakacsolta magát, mondván, hogy ő érez bennük valamit, ezért leültette őket, és el sem engedte a kezüket.

Következett a Voisingers kórus, akiket előző nap azzal engedtek tovább a mentorok, hogy legyen a kórusnak szólistája (vagy szólistái), akik kiállnak a többiek elég.

Ezt csak félig teljesítették. Úgy, hogy bizonyos pontokon egy-egy kórustag egyedül énekelte a dallamot, de a többiek között maradva. Senki sem nőtt a többiek fölé.

A mentoroknak ez persze nem tetszett, ők mindenképp valami Apáca Shows performanszt vártak volna. De Balásy Szabolcs egyértelművé tette:

olyan nem lesz, hogy egyetlen tagot kiemelnek a többiek közül szólistának.

Adél ennek ellenére adott nekik széket, de a Mentorházba végül nem jutottak be.

Hasonló sorsra jutott a The Wonder nevű duó, akiket a mentorok raktak össze az előző adás végén. Érthetetlen, hogy Adél miért ültette le őket (talán hogy dacoljon mentortársaival), mert harmat gyengék voltak.

A kőkemény, zúzós zenével érkező Avantgarde-ot viszont hazaküldte, pedig sokkal jobbak voltak nemcsak a The Wondernél, de a Kultúrkörnél is.

Az este pozitív meglepetése a Harmonies. A lánytrió, akiket szintén a mentorok hoztak össze. Elképesztően jól énekelték Gnarls Barkley Crazyjét, meg is kapták a Voisingers székét.

Adél csapata végül így alakult: Crush, Kultúrkör, Harmonies, The Palace, Beneath My Skin, DD Night.

A lányok hatosa állt össze utoljára. Nem megyek végig fellépőről fellépőre a programon, akit érdekel, nyilván látta vagy visszanézi az adást.

Puskás Peti lett a legek embere.

Először is, hozzá köthető az adás talán legmeghatóbb, legemberibb pillanata, amiért sok mindent megbocsátottam neki – lásd gagyi énekesek tovább juttatása a válogatóról –, amikor is személyes kedvencét, a kórusában éneklő Jankát kellett felállítania a székről.

Ugyancsak ő hozta meg az est legérthetetlenebb döntését, amikor felállította Laurát. Egyetlen magyarázatot tudok, miután Laura nagyon a műsor elején énekelt, Peti a végére elfelejtette, mennyire jó volt. Sokkal inkább vittem volna tovább őt, mint a rapper lányt, Hannát, vagy a régi táncdalfesztiválokat idéző Nagy Reginát.

Végül Petihez kötődik a legszenyóbb felállítás is. Petinek van érzéke a drámához, de egy ilyen kiélezett pillanatban nem a legkorrektebb elhitetni mindenkivel, hogy Szakács Erikát fogja felállítani, hogy aztán egy váratlan fordulattal Szabó Kamilla Lillát küldje haza.

Ugyanakkor nem kérdés, hogy Ferenczi Kamillának le kellett ülnie. Talán a legjobb hang a mezőnyben. Ha minden versenyző ilyen szintű énekes lenne, igazán jó színvonalú lehetne a műsor.

Rajtuk kívül Tabatai Nejad Flórával és Kovács Harmattal találkozhatunk jövő hétvégén.

A kiesők közül Laura mellett Kovács Kitti fog nagyon hiányozni, aki egyik kedvenc dalomat, a Creepet énekelte a Radioheadtől.

Szerintem van nála rosszabb Peti csapatában, de jövő hétvégén meggyőzhet a mentor, hogy tévedek.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


SZTÁRVILÁG
A Rovatból
„Gáspár Győző lánya vagyok, celeb, és még cigány is” – Gáspár Evelin elárulta, miért nem tudott elhelyezkedni frissdiplomásként
Hajdú Péternek öntötte ki a lelkét a Sztárbox döntőse. A családi drámák és a nagyapja betegsége is átformálta a gondolkodását.


„Halmozottan hátrányos helyzetű vagyok: Gáspár Győző lánya vagyok, celeb, és még cigány is” – hangzik el Gáspár Evelin meglepően őszinte mondata a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsor legújabb epizódjának előzetesében. A műsorvezető közzétette a pénteken, november 28-án adásba kerülő beszélgetés rövid beharangozóját.

A videóban Gáspár Evelin arról vall, milyen nehézségekkel szembesült frissdiplomásként a munkaerőpiacon. Mint mondta, hiába szerzett 25 évesen diplomát és rendelkezik nyelvvizsgákkal, a munkakeresés során falakba ütközött. Úgy érezte, a neve, a hírneve és a származása együttesen gátolja a boldogulásban. Ez a vallomás azonban nemcsak a szakmai kihívásokról szól, hanem egy mélyebb, személyes nézőpontváltásról is árulkodik, amelyet a közelmúlt családi megpróbáltatásai formáltak.

„Főleg a covid után én ezt nagyon átértékeltem, mert a nagyapám, a Győző papa nagyon covidos volt, majdnem elveszítettük őt” – mondja Gáspár Evelin. A család egészsége miatti aggodalom tavaly is meghatározó volt az életükben, amikor édesanyja, Gáspár Bea komoly betegségen esett át. A műsor egy korábbi előzetesében édesapja, Gáspár Győző is drámai őszinteséggel nyilatkozott erről az időszakról: „Mi elveszítjük Beát, nekünk most van vége” – mondta akkor megtörten.

Evelin képe az utóbbi időben sokat árnyalódott a nyilvánosság előtt. A „celebgyerek” skatulyából kilépve idén a sportban is megmérette magát: az RTL Sztárbox című műsorának női könnyűsúlyú mezőnyében egészen a szuperdöntőig menetelt, ahol végül Kulcsár Edinával szemben pontozással maradt alul a november 2-án rendezett fináléban.

A nyilvánosság terheiről Evelin korábban is beszélt már. Egy nyári interjúban úgy fogalmazott: „Közismert ellenségnek tartom magam.” Egy másik alkalommal a gyerekkora óta tartó, külsejét érintő bántásokról vallott: „Tízéves korom óta látnak a tévében, és legtöbbször a testem miatt kapom a megjegyzéseket.”

A teljes beszélgetés, amelyben Gáspár Evelin a hátrányos helyzetről és az azt alakító tényezőkről részletesebben is beszél, pénteken lesz látható; az előzetes, amelyből a mostani idézetek származnak, a műsorvezető hivatalos Instagram-oldalán jelent meg.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Kern András elárulta, melyik kollégájával nem beszélt 8 éven át: Elismerem, vannak hosszú haragok az életemben
A Hot! magazinnak vallott a színészlegenda a Ripacsok rendezőjével való mosolyszünetről. Az idő múlása és a megfogyatkozott baráti kör is szóba került.


Nyolc évig tartó némaság árnyékolt be egy legendás barátságot – Kern András egy friss interjúban beszélt arról, hogy volt olyan közeli barátja, akivel közel egy évtizeden át egy szót sem váltott.

A Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész a Hot! magazinnak adott interjújában vallott arról, hogy bár nem keresi a konfliktusokat, ha egyszer megsértődik, azt nehezen felejti el. A barát, akiről szó van, pedig nem más, mint Sándor Pál filmrendező.

A művész őszintén beszélt arról, hogy a haragtartás a jellemének része.

„Nem szoktam összeveszni emberekkel, de ha épp összeveszünk, akkor az elég hosszúra tud sikerülni. Sándor Palival nyolc évig nem beszéltünk egymással, de aztán visszajött a barátság. Elismerem, vannak hosszú haragok az életemben”

– idézte a színészt a Blikk. Hozzátette, hogy baráti köre az évek során jelentősen megfogyatkozott, aminek több oka is van. „Egyrészt már sokan meg is haltak közülük, másrészt összevesztünk vagy eltávolodtunk egymás életéből… Rengeteg jó haverom volt, viszont ma már jó, ha évente egyszer találkozunk.”

A nyolcéves mosolyszünetnek különös súlyt ad a két alkotó közös múltja és szakmai összefonódása. Sándor Pál rendezte az 1981-es kultikus filmet, a Ripacsokat, amelyben Kern András Garas Dezsővel játszotta a két, egymással rivalizáló komikus főszerepét. A film a magyar filmtörténet egyik kiemelkedő alkotása lett, és a két művész barátságát is szimbolizálta. Együtt dolgoztak a Szabadíts meg a gonosztól című filmben is, kapcsolatuk tehát sok évtizedes múltra tekintett vissza. A hosszú harag azonban nem tartott örökké. Kern András szavaiból kiderül, hogy a barátság Sándor Pállal végül helyreállt

Az interjúban Kern nemcsak a barátságokról, hanem a pálya kezdeti időszakáról is mesélt, amikor az önkifejezés még egészen mást jelentett. „Az önkifejezés nagy divat volt akkoriban is. Jól lehetett vele csajozni is, bár nekem az eleinte nem nagyon sikerült” – idézte fel a színművész.

A színész az idő múlásáról is megrendítő őszinteséggel beszélt. A gondolatoknak különös súlyt ad, hogy a művész tavaly decemberben rosszul lett a Pesti Színházban a Spiró György által írt Az imposztor című előadás közben. A darabot félbe kellett szakítani, Kern Andráshoz mentőt hívtak, de szerencsére később már otthonában lábadozhatott. A történtekről később a TV2 Mokka című műsorában mesélt. „Irtó ijesztő, nagyon kellemetlen volt, és nem lehet tudni, hogy mi történt. Olyan volt, mintha a szívemnek, vagy az agyamnak, vagy az ereimnek, vagy valamelyik fontos szervnek valami nagy baja lenne” – emlékezett vissza.

Ez az élmény is hozzájárulhatott ahhoz, hogy másképp látja az életet és az emberi kapcsolatokat.

„Egy kicsit már érzem, hogy nagyon múlnak az évek. Ami nagy kár, mert összességében jó és érdekes volt ez az élet!”

– fogalmazott most Kern, aki az elmúlással kapcsolatban is elmondta gondolatait. „Most már azért nem annyira dühöt érzek, mint inkább belenyugvást. Megszokja az ember a gondolatot, azt, hogy ennek egyszer csak vége lesz, nem is olyan sokára.”


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Házasság első látásra: Kiderült, hogyan alakult Becca és Zsolt kapcsolata a műsor után
A pár a műsorban a válás mellett döntött, aztán abban maradtak, hogy folytatják. Még nyaralni is voltak együtt.
Fotó: TV2 - szmo.hu
2025. november 27.



Hiába mondott nemet Zsolt a Házasság első látásra november 24-i fináléjában, a kamerák lekapcsolása után mégis adtak egy esélyt a kapcsolatuknak Beccával. Arról, hogy hogyan alakult azóta a viszonyuk, a keddi Tények Pluszban meséltek. A pár tartotta a szavát, és a műsor után valóban randizni kezdtek, ami szerintük kamerák nélkül még jobban is ment.

„Az első egy-két hétben tök jó volt, akkor még élveztük, hogy visszakaptuk a saját életünket, majd a harmadik-negyedik-ötödik héten éreztük, hogy nincs műsor, nincs forgatás”

– mondta el Becca. Bár a kezdeti lendület biztatónak tűnt, a közös nyaralás után sem alakult ki köztük a várt kötelék.

„Számos alkalommal találkoztunk, elmentünk nyaralni is együtt, viszont három-négy hét után nem volt meg az a fajta dinamika, ami szerintem kellett volna egy kapcsolatban, ezért hagytuk az egészet, és folytattuk tovább nyugodtan, de egyedül”

– jelentette ki az énekesnő.

A műsor során Zsolt többször is hangot adott annak, hogy Becca igényei dominálnak, egy vitájuk során pedig úgy fogalmazott, Becca „egy királylány, akinek nem a herceg kell, hanem egy szolgáló az udvarba”. Pedig voltak biztató jelek is, a kísérlet során például pozitívan hatott rájuk, amikor egy napra szülőkké váltak egy feladat keretében.

A pár végül tehát a válás mellett döntött, de barátok maradtak, sőt, közös munkába is kezdtek. Becca „Nagy falat” című dalához New Yorkban forgattak klipet, a szövegírásban pedig Zsolt is részt vett.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Kincsvadászok: jócskán az álomár felett, 350 ezerért kelt el a Till Attila által festett „Menzás Vénusz”
A licitharc végén Molnár Viktor vitte el a képet, Tilla pedig a meghatottságtól alig jutott szóhoz. A teljes bevételt terápiás és segítőkutyák képzésére ajánlotta fel.


„Menzás Vénusz” néven, 350 ezer forintért kelt el Till Attila fiatalkori festménye a Kincsvadászok című műsorban. A házigazda, aki ezúttal eladóként lépett a kereskedők elé, eredetileg 150 ezer forintot remélt a képért, így az eladási ár jócskán felülmúlta a várakozásait. A teljes bevételt jótékony célra, terápiás és segítőkutyák képzésére fordítja.

A november 25-i adásban az 1993-as, női aktot ábrázoló festményre a licit 5 ezer forintról indult. A licitharcban Fejes Tamás, a Tankcsapda dobosa egészen Tilla 150 ezer forintos álomáráig elment, Fertőszögi Péter művészettörténész pedig 200 ezernél szállt ki a versenyből. A legmagasabb ajánlatot végül Molnár Viktor műtárgybecsüs, az Amikor Galéria tulajdonosa tette, aki 350 ezer forintnál csapott le a képre. A licit során Molnár Viktor így fogalmazott: „Most az a kérdés, lesz-e nekem egy Till Attila-képem?” - mondta. Az árverés után a meghatott műsorvezető bevallotta:

„Kicsit még lebegek, egy kisebb összeggel is megelégedtem volna, de nagyon örülök neki”.

A jótékonysági árverés azzal vált igazán emlékezetessé, amikor Tilla bejelentette, hogy a teljes összeggel a terápiás és segítőkutyák képzését támogatja. A bejelentés után a stúdióban meg is jelentek a négylábú kedvezményezettek, ami érzelmes pillanatokat hozott.

A terpeszben ülő női aktot ábrázoló festményt a kereskedők nevezték el „Menzás Vénusznak”, az ötletgazda Fejes Tamás volt. Az alkotó kilétére a „TA” szignó alapján Nagyházi Lőrinc gyanakodott először, mielőtt Tilla felfedte volna magát. A műsorvezető az adás előzetesében elárulta, mennyire izgult a szokatlan szerep miatt. Tilla az adásban arról is beszélt, miért nem lett hivatásos festő, bár tanulta a szakmát.

„Azért egy magányos műfaj, és azt hiszem, én nehezebben viseltem ezt a műtermi magányt.”


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk