News here
hirdetés

ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés

Négy motiváló gondolat az életmódváltáshoz

Sikertörténeteket mutatunk be előtte-utána képekkel és motiváló gondolatokkal, amik neked is segíteni fognak

Link másolása

hirdetés

Az életmódváltás sikerének legfőbb titka az elszántság és az akaraterő. De mi van akkor, ha – egyébként teljesen természetes módon – nehézségek adódnak, lelki gödörbe kerülünk és már éppen ott tartunk, hogy feladnánk? Négy motiváló gondolatot hoztunk olyan emberektől, akik már sikerre vitték életmódváltásukat. Bátorító gondolataik neked is segíteni fognak, ha éppen úgy érzed, elakadtál és jól jönne egy kis segítség.

Nincs mit szépíteni, az életmódváltás kőkemény meló: a helyes táplálkozás és a rendszeres sport mellett a céltudatosság, az akaraterő és a következetesség is mind kellenek a sikerhez. De néha mindannyian elfáradunk az úton, ilyenkor kell mások tapasztalataiból és szavaiból erőt meríteni. A BioTechUSA 2020 Legnagyobb átalakulója verseny négy különdíjasának sikertörténetét mutatjuk be előtte-utána képekkel és motiváló gondolatokkal, amik neked is segíteni fognak, hogy ne add fel és higgy magadban!

Egyél jókat

„Napi ötszöri étkezés, finom, kedvemre való ételek és sok süti fogyasztása mellett fogytam le. A fő változás az alapanyagokban, az étkezések gyakoriságában és a mennyiségekben mutatkozik meg.” Piszker Ivett életmódváltása először „csak” a fogyásról szólt, mostanra azonban már az egészség került a középpontba számára. A kiegyensúlyozott táplálkozás gyorsan látványos eredményt hozott, hiszen már 1 hónap után mínusz 10 kg-mal csökkent a testsúlya, mostanra pedig 54 kg a 156 cm-es magasságához képest. Az új életmód teljesen beszippantotta, ahogyan ő fogalmaz, kicsit megszállott lett. Elvégzett egy tanfolyamot, ahol életmód- és táplálkozási tanácsadást, illetve sporttáplálkozást, táplálkozáskiegészítést tanult.

Keress egy célt és nagyon akard

„Legyen egy cél. Egy messzi nagy cél és közben állj meg az ellenőrző pontoknál, vegyél egy nagy levegőt és ne add fel, bármennyire is nehéz. Ha van egy gyenge hét (edzés, félrekajálás) ne dobj el mindent. Rázd meg magad és hajrá tovább! Keress számodra motiváló embereket és biztos vagyok benne, hogy szívesen segítenek majd.”

Forray Zoltán mozdonyvezető, elsősorban izomépítés volt a célja, mikor belevágott az életmódváltásba, majd a testzsír százalékát szerette volna csökkenteni. Céljai elérésében felesége, Melinda nagy segítségére volt, aki korábban nagyobb súlyfeleslegtől szabadult meg. Az immáron fitt család szeretne jó példát mutatni gyermeküknek és minél hosszabb és teljesebb életet eltölteni vele egészségben.

hirdetés

 

Nincs olyan, hogy majd holnap

„Ha akarsz valamit, akkor fejben azonnal át kell állni és nyomni ezerrel, különben nem sok esély lesz a változásra. Ne mondd mindig, hogy majd holnap meg majd jövő héten meg január 1-jén. Akaraterő, kitartás és türelem, a többi meg majd adja magát!”

Scherer Martin hónapok kemény munkájával 112 kg-ról 78 kg-ra fogyott. A háromműszakos munkarend mellett nehéz mindig motiváltnak maradnia, de a rekordok őt igazolják. Egyik napról a másikra lett elege saját tükörképéből, beiktatta a mozgást a mindennapjaiba és a táplálkozására is elkezdett tudatosan odafigyelni. Egyre jobb időket és távokat teker és fut, ma már a több mint 200 km tekerés, vagy épp a félmaratonok tempósabb lefutása sem okoz neki gondot. A következő nagy cél pedig egy maraton teljesítése.

Adjanak erőt a változások

„Látom, hogy minden nap képes vagyok arra, hogy jobb, erősebb és gyorsabb legyek. Motiválnak a folytonos apróbb sikerek, elismerések, ahogy az emberek hozzáállása, magatartása jó irányba változik velem szemben. Eközben én is motiválok másokat azzal, hogy szimplán azt csinálom, amit szeretek, még akkor is, ha nem vagyok hozzá jó passzban.”

Szabó Milánnak 104 kg-nál lett elege a megszokott, lusta, túlsúlyos és mentálisan gyenge életéből, bizonyítani akart mindenkinek, de legfőképpen önmagának. Diétával és mozgással 26 kg-ot sikerült leadnia, mostanra az edzések teljesen az élete részévé váltak és saját tapasztalatai megosztásával szívesen segít másoknak is céljaik elérésében.

Ivett, Zoltán, Martin és Milán átalakulása bárki számára példaértékű. Ha neked is van egy célod: ledobnál pár pluszkilót, vagy szálkásítanál, esetleg éppen izmosodni szeretnél, a BioTechUSA Lifestyle Programja segít célod elérésben! A szakemberek által összeállított online életmód programban egy kérdőív kitöltése után személyre szabott tanácsokat és megoldásokat kapsz, az ingyenes Facebook csoportban pedig az inspiráló tartalmak mellett a közösség motiváló ereje is segít majd céljaid elérésében.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
Napjaink legaktívabb vulkánjai, amiket jobb a képernyőn keresztül megtekinteni

Link másolása

hirdetés

Kecsegtető látványt nyújtanak azok a helyek, ahol vulkánnal találkozhatunk, de fontos felhívni a figyelmet ezeknek a veszélyeire. A turisták körében igen népszerű a vulkánok látogatása, de ne feledkezzünk meg arról, hogy léteznek ma is aktív tűzhányók, amiket jobb elkerülni. Ezeket gyűjtöttük most össze nektek a Vegas.hu csapatával.

A füstölgő hegy

A világ legmélyebb fekvésű vulkánja, az Erta Ale Etiópiában helyezkedik el. Ha épp nem a füst lepi el a mélyedést, akkor a „füstölgő hegy” átváltozik a „pokol kapujává” és láthatóak lesznek a gyönyörű lávaszökőkutak, illetve a különleges lávató. Ennek megközelítése veszélyes a kiszámíthatatlan talaj miatt, ami lehet frissen megszilárdult, vagy kénes gőzöket kieresztő, az olvadt kőzetanyag képes túlcsordulni a kráter peremén. A Vegas.hu oldalán lávafolyó helyett pénztengerben fürödhetsz, ugye te sem szeretnéd ezt az élményt kihagyni?

A tűz hegye

Az Indonéziában található Merapi vulkán 2010-ben óriási pusztítást végzett. Még a légitársaságokat is arra kérték, hogy tizenkét kilométeres távolságban ne közelítsék meg a vulkánt a levegőbe került vulkanikus hamu miatt. A hamu veszélyesebb tud lenni, mint maga a láva, mert képes óránként 150 kilométeres sebességgel leereszkedni és szétszóródni hatalmas területekre, ahol jelentős kárt okoznak. A Mount Mazuma játékban szerencsére semmi veszély nem fenyeget, sőt remekül szórakozhatsz közben, hiszen itt a hamuszórás helyett pénzeső vár Rád.

A fortyongó földanya

Szicília fennséges ételeinek titkos „hozzávalója” maga az Etna vulkán. A helyiek természetanyaként tisztelik a vulkánt, mert az abból kitörő láva bár elsőre pusztító, később életet adó erővel bír, ugyanis rengetek ásványi anyagot hoz magával a felszínre a mélyből, amiből aztán előszeretettel táplálkoznak a dél-olasz növények. Bár az Etna is tud pusztító lenni olykor, mégis e folyamatok által annyi kincset adományoz a helyieknek, mint a Vegas.hu kitörő vulkánja a jackpotot szakító szerencséseknek.

Válaszd a Vegas.hu virtuális vulkánját!

Ha biztonságosan szeretnéd megtekinteni, hogyan tör ki egy vulkán, akkor nincs más dolgod, mint ellátogatni Magyarország első legális online kaszinó oldalára, a Vegas.hu-ra és máris kipróbálhatod a Mount Mazuma játékot, ahol azonnal 150 ingyen pörgetést kapsz a bónusz kiválasztását követően, sikeres befizetés esetén. A látványos nyeremény kitörések akár 32-szeres szorzót is kreálhatnak, így még nagyobb élményben lehet részed. A Vegas.hu weboldalára kattintva még több információt tudhatsz meg a részletes felhasználási feltételekről és az ajánlat pontos leírásáról.

hirdetés

A szerencsejátékban 18 éven aluliak és sérülékenynek minősülő játékosok nem vehetnek részt. A túlzásba vitt szerencsejáték függőséget okozhat.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés
Videóban magyarázta el egy tiktoker, hogyan lehet mindent elárasztó orgazmusa a nőknek
A partner mindkét keze kell a tökéletes női orgazmushoz, ami akár olyan is lehet, mint „a Niagara-vízesés”.

Link másolása

hirdetés

Már majdnem 15 millióan látták azt a videót, amiben egy tiktoker gondosan illusztrálva elmagyarázza, hogyan lehet mindent elárasztó orgazmust elérni a nőknél, írja a Daily Star. Taylah Davies úgy fogalmaz, hogy aki követi tanácsait, egyenesen „a Niagara-vízeséshez” hasonló gyönyört okozhat partnerének.

A nő szerint a technika egyszerű: az egyik kezet az alhasra kell helyezni és enyhén benyomni. Eközben a másik kéz ujjaival a nő vaginájában olyan mozdulatokat kell végezni, mintha éppen odahívnánk valakit. Még hatásosabb lehet a végeredmény, ha mindeközben alulról egy párnával megtámasztjuk a nő derekát.

A konkrét mozdulatsort ebben a néhány másodperces angol nyelvű videóban mutatja be:

@taylahdavies1 Reply to @melstander #bigsisteradvice ♬ original sound - Taylah Davies

A kommentelők közül a nők többsége egyetért a Taylah tanácsaival, bár olyan is akad, aki szerint minden test más, így nem biztos, hogy mindig be fog válni a trükk. Olyan is akad, aki egyenesen rosszul lesz attól, ha a párja így akar örömet szerezni neki, míg másvalakinek rendre megfájdul a hasa a módszertől.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés
Azt hitte, valami belement a szemébe, erre kiderült..

Link másolása

hirdetés

..hogy csak száraz a szeme! Gondolta volna, hogy rengeteg ember küzd szemszárazsággal anélkül, hogy bármilyen szembetegség állna a hátterében? Szemviszketés, idegentest érzése a szemben, szúró vagy égető érzés sőt, a homályos látás mind-mind jelei a szemszárazságnak, azaz a nem megfelelő mennyiségű könnytermelésnek. Rövid távon „csak” rendkívül fájdalmas vagy bosszantó lehet, hosszú távon azonban komoly látási nehézségekhez is vezethet a szemszárazság. Ha kizártuk orvosi vizsgálattal is a szembetegségeket, akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy milyen élethelyzetünk vagy rendszeres tevékenységünk az, amely a szemszárazság rémes tüneteihez vezet.

A szemszárazságnak fokozottan ki vannak téve az 55 év felettiek, nemtől függetlenül, ugyanis a szem öregedésével a könnytermelési nehézségek is együtt járnak, a kontaktlencsét viselők, a monitor előtt vagy szabadtéren, esetleg erős fényben, porral szennyezett területen dolgozók, illetve azok, akik egész nap megfeszített figyelemmel erőltetik a szemüket: sofőrök, műtős orvosok, vagy kézimunkát végzők például.

A napi tevékenységeken túl hat a könnytermelésre az, iszunk-e elég folyadékot naponta, űzünk-e vízi sportokat, sokat járunk-e uszodába, strandra, de az elegendő alvás fontosságát is érdemes megemlíteni, ugyanis a szemünk pihentetésének mennyisége is sokat számít a szemünk jó közérzetében. Ezenkívül a változatos szembetegségeken átesettek is sokan szenvednek a szemszárazság kínzó tüneteitől, ahogy néhány gyógyszer mellékhatásaként is megjelenhet.

A szemszárazság bántó tüneteinek orvoslásában sokat segíthet, ha változtatunk azon a néhány tényezőn, amelyre van közvetlen hatásunk (vízfogyasztás, alvás például), ezenkívül bátran használjunk a természetes könnyel kémiailag szinte megegyező műkönnyeket! Kisméretű kiszerelésük és szobahőmérsékleten való tárolhatóságuk miatt bármilyen táskában magunkkal vihetjük munkába vagy nyaralásra és azonnal segíthetünk magunkon, ha érezzük a fenti tünetek egyikét. Ha rendszeresek a tünetek, akkor válasszunk olyan összetételű szemcseppet (azaz műkönnyet), amelyet jól tolerál a szemünk rendszeres használat esetén, ennek kiválasztásában szívesen segítenek a hozzáértő gyógyszerészek.

A VIZULIZE termékcsalád olyan műkönnyeket tartalmaz, amely bármely okból fakadó szemszárazságon segít. A kék jelzésű Vizulize Hypromellose 0,3% Eye Drops azonnali megkönnyebbülést hoz a száraz és irritált szemnek váratlanul fellépő tünetek esetén. A lilával jelölt Vizulize Dry Eyes Eye Drops hatékonyan enyhíti a száraz, fáradt és érzékeny szemeket, csökkenti az időnként jelentkező irritációt és kellemetlen érzést, míg a piros jelzéssel ellátott Vizulize Intensive Dry Eyes Eye Drops-ot a tartós szemszárazság okozta folyamatosan fellépő kellemetlen tünetek enyhítésére fejlesztették ki. Mindhárom szemcsepp bátran használható kontaktlencse-viselés közben is, további részletekről tájékozódjon gyógyszerészénél!

hirdetés

A Vizulize termékeket keresse bevezető áron országszerte a Kulcs Patikákban!

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés
Nyári magányt érzel? Így küzdhetsz meg vele
Sokan érzik magukat egyedül ilyenkor, amikor sok a társas program. Íme pár tipp, ami segíthet túllendülni a magányosságon.

Link másolása

hirdetés

Sokak számára a nyár az év legjobb időszaka, amely egyet jelent a baráti összejövetelekkel, utazásokkal, bulizással, strandolással és minden olyan tevékenységgel, amit kint, a jó időben lehet végezni – általában társaságban. Ugyanakkor a nyár magányos is lehet, sőt ezek a hónapok még jobban felerősíthetik a magányt. Az egyedüllét bármely életkorban és időszakban megjelenhet, de a fiatalok számára talán a nyár az, amikor a legrosszabb ez az érzés. Hiszen azt látják, hogy a barátaik, ismerőseik fesztiválokra járnak, kirándulnak, strandolnak, táboroznak, és új kapcsolatokat építenek. A közösségi média világában, amikor mindenki mindent megoszt másokkal pedig még nehezebb lehet azt látni, hogy míg mások boldogan töltik a nyarat, ők magányosan ülnek otthon.

De nem szabad azt gondolni, hogy ez csak velünk történhet meg, hiszen a nyári magányt nagyon sokan tapasztalják.

A Metro által megszólaltatott Dr. Rina Bajaj pszichológus szerint ez részben azért van, mert társas lények vagyunk, természetes, hogy igényeljük a társaságot. Az internetnek köszönhetően pedig ismeretlenekkel is kapcsolatba tudunk lépni, ugyanakkor a közösségi média hátránya az is, hogy a megosztott képek és videók alapján összehasonlítjuk magunkat és az életünket másokéval. Ráadásul érezzük az elvárások miatti nyomást, és azt, hogy ha nem csinálunk bizonyos dolgokat, akkor lemaradunk valamiről. Ez pedig szomorúságot érzünk, rossz hangulatba kerülünk, és hajlamosak vagyunk olyan negatív gondolatokra, mint pl. „senkit nem érdekel, mi van velem”, vagy „mindenkinek jobb élete van, mint nekem”.

„Ilyenkor azonban fontos észben tartani, hogy az emberek általában önmaguk és az életük legjobb verzióját mutatják az interneten. Csak azért, mert esetleg te nem vagy annyira társasági ember, nem jelenti azt, hogy az életed kevésbé jó, mint másoké”

– mondja a szakember.

Azt is hangsúlyozza, hogy el kell fogadnunk, hogy életünk bizonyos szakaszaiban szembesülünk a magánnyal. Ezt még azok az emberek is megtapasztalják, akik úgy néznek ki, mintha mindig jól éreznék magukat. Az pedig teljesen normális, hogy időnként magányosnak érezzük magunkat. Az a fontos, hogy felismerjük ennek jeleit, így lehetőségünk van kezdeni vele valamit. Hasznos tevékenység lehet ilyenkor a naplóírás, bármilyen művészet vagy egy jó beszélgetés valakivel.

„Emlékeztesd magad arra, hogy oké ezt érezni, és hogy az érzés intenzitása csökkenni fog. Érdemes ilyenkor elterelni a figyelmedet, például hallgass zenét vagy menj ki a természetbe – ez segít javítani a hangulatodon”

– tanácsolja a pszichológus.

hirdetés

Az is hasznos ilyenkor, hogy saját magunkat ostorozása helyett – amiért ebben meg abban nem vagyunk jók –, inkább koncentráljunk az erősségeinkre, arra, mi megy nekünk jól. Akár listát is írhatunk a képességeinkről, ez később is jól jöhet, ha ismét nem vagyunk túl jó passzban. Segíthet az is, ha elképzelünk egy szituációt vagy egy helyet, amiben vagy ahol jól éreznénk magunkat, vagy felidézünk egy korábbi szép emléket. Ez megnyugtató, pozitív hatással lehet ránk.

Szuper "gyógymód" a magányra a mozgás is. Ha társaságban sportolsz, máris kevésbé érzed magad egyedül, a mozgás pedig feltölt.

A szakember azt is javasolja, hogy gondold végig, kikkel beszélgetsz, töltesz időt szívesen. Ha nincs ilyen, vagy nincs számodra elegendő ilyen ember az életedben, a közeledben vagy akár az interneten is kereshetsz támogató csoportokat. Fontos azonban, hogy a kapcsolataid minőségére fókuszálj, ne a mennyiségére. Tartsd észben azt is, hogy ha magaddal rendben vagy, könnyebben tudsz másokhoz is kapcsolódni.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: