Nagyszabású nyereményjátékkal várnak a Magyarország Újratöltve kampányban részt vevő cégek
Lezárult a „Magyarország Újratöltve” idei országjáró körútja melynek zárásaként egy nagyszabású nyereményjátékkal kedveskednek a kampányban részt vevő cégek. A nyertes közel 50 000 Ft értékű nyereménycsomaggal lesz gazdagabb. A játék november 16 – november 22-ig tart. Nem kell mást tenni, mint az influencerek Gökler Krisztina és Görbe Palkó facebook oldalára kattintani és követni az utasításokat.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2020-ban is sikeresen zárta közösségi marketing kampányát. A kampány célja az volt, hogy a fiatalokkal megismertesse és megszerettesse a védjegyes magyar termékeket. Influencerek a Renault Zoé elektromos autói segítségével fedezték fel hazánkat, helyi szokásokat, a magyar termékeket gyártó cégeket.
Elsőként a Duna-Dráva Cement Kft- hez látogattak. A cég megbízható munkáltatóként működik két hazai cementgyárában: Beremenden és Vácott. A Váci Gyár 2013-ban ünnepelte fennállásának 50. évfordulóját, míg a beremendi cementgyártás 110 éves jubileuma idén, 2020-ban esedékes. Magyarországon, magyar munkaerővel és magyar alapanyagokból állítják elő cementtermékeit, amelyért 2014 őszén 7 termékük megkapta a rangos Magyar Termék, 4 cement termékük pedig a Hazai Termék minősítést.
Az influencerek nagy izgalommal várták a Pápai Hús Kft fejlesztését, az új vegán terméküket. A húsfogyasztók sokszínű étrendre törekvését és a vegán termékek térhódítását vette figyelembe a cég, amikor úgy döntött vegán termékek fejlesztésébe kezd. Kétféle szendvicsfeltétet és burgerpogácsát dobott a piacra, amelyek nem tartalmaznak állati fehérjét, ebből fakadóan laktózmentesek, egyben szója-és gluténmentesek is. Természetesen egyéb húskészítményiek továbbra is a hazai piac élvonalában találhatók.
Vegán vonalon maradva a Ceres Vegán Vekni terméke is kiemelkedő szerepet kapott az idei kampányban. Kriszti és Palkó isteni szendvicsket készített belőle. A vekni olyan speciális zabkovásszal készül, ami ízletes zöldségdarabkákat (sárgarépát, paszternákot, zellert, paprikát, vöröshagymát) és előfőzött, puhított napraforgómagot és lenmagot is tartalmaz. A különleges hozzávalók miatt a kenyér tovább megőrzi frissességét és puhaságát. A Ceres évek óta a hazai sűtőipar meghatározó szereplője széles körű termékkínálatával.
Nagy sikert aratott a fogyasztók körében az Eisberg Magyarország terméke is, mely Az Ország Salátája névre hallgat. Idén úgy döntött a cég, hogy bízva a magyar salátafogyasztók ízlésében, átadják nekik a stafétát. A piros, fehér, zöld szalaggal átkötött fóliába végül a jégsaláta, római saláta, sárgarépa, kukorica és az édes frizé saláta került a szavazatok alapján. A felhívás remek lehetőséget biztosított arra, hogy kiderüljön, mely alapanyagokat kedvelik leginkább a hazai salátafogyasztók és Az Ország Salátája termék megvásárlásával ráadásul magyar munkavállalókat és – amikor csak lehet - a hazai termelőket támogatják.
A védjegyhasználók között nemcsak élelmiszeripari cégekkel találkozhatunk. A Sofidel papíripari cég a csoport törekvéseinek megfelelően a korábbi Forest magyarországi márkát a nemzetközi ’Regina’ márkára váltotta. Az új arculat kialakításánál törekedtek arra, hogy a Forest hagyományos értékeit megtartva a termékek felismerhetőek maradjanak, de érezhető legyen a magasabb minőség irányába való elmozdulás is. A vállalat kiemelt célja, egy fenntarthatóbb jövő megteremtése és megóvása, ezért minden egyes termékük FSC tanúsítvánnyal rendelkezik. Továbbá idén a Regina Blitz háztartási papírtörlő csomagolása a hagyományos polietilén csomagolás helyett új, növényi alapú, könnyen újrahasznosítható anyagból készül.
Rendhagyó módon a kampány végén az influencerek a Dunakanyar Fővárosát fedezték fel, Esztergomban jártak. A város egyedülálló mennyiségű kulturális és történelmi látnivalóval, programmal rendelkezik. Akár egy napra is érdemes oda látogatni. A termelő és régiség piac keretein belül lehetőségünk van beszerezni antik tárgyakat, valamint kiváló minőségű helyi termékeket. Ha pedig megéheznénk látogassunk el a Prímás Pince éttermébe, egy isteni ebédre.
A kampányban részt vevő cégek fontosnak tartják, hogy együtt hívják fel a figyelmet a magyar termékek vásárlásának és a magyar munkahelyek támogatásának a fontosságára, különösen ezekben a nehéz időkben, ezért a kampány 2021-ben is folytatódik a gyártók igényeihez igazodva.