SZTÁRVILÁG
A Rovatból

L.L. Junior Pataki Zita férjének: „Legalább a feleséged diplomájához legyél már kulturált”

Több konfliktus is kialakult a Nyerő Páros szerdai adásában: a játék után például Szárnyas Attila beszólt L.L. Junioréknak, amiért szerinte a tétrakásnál most nem voltak bevállalósak. A zenész pedig kibukott ezen.


A Nyerő Páros szerda esti adásában rengeteg feszültség volt, több páros is konfliktusba került. A játék után például Pataki Zitáékra sértődtek be előbb Molnár Gusztiék, majd L.L. Juniorral is szóváltásba keveredtek.

Zitáék utolsónak jöttek vissza a játékról, így a párok már nagyon várták őket, hiszen kíváncsiak voltak rá, mennyi idő alatt teljesítették a feladatot, és az ő eredményük hogyan befolyásolja majd a sorrendet. Molnár Guszti és felesége, az étkezőben ültek, amikor Zita és Ati megérkeztek. Gusztiék azonnal az idejükre voltak kíváncsiak, ám Zitáék nem árulták el, csak annyit mondtak, hogy most szeretnének először ketten beszélgetni. Gusztiék ezen nagyon kiakadtak, a színész meg is jegyezte, szerinte ez nem volt korrekt.

Miután Zitáék csatlakoztak a kertben a többi párhoz, kiderült, hogy ők lettek az utolsók, mert nekik maradt a legkevesebb pénzük. Ati aztán ekkor odaszólt L.L. Junioréknak, akik korábban többször minden pénzt feltettek az adott játékra, hogy most nem voltak bevállalósak. Ezen a zenész és felesége is nagyon felhúzták magukat, hiszen nem értették, miért kellett volna most is így tenniük.

"Ha magadhoz nem, akkor legalább a feleséged diplomájához legyél már kulturált...ne menjünk már át b.sztatásba"

- mondta Junior Atinak, aki erre kezet nyújtott a zenésznek és elnézést kért.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Steiner Kristóf Grazba járt kezelésekre – haza kellett költöznie, de váratlan hozadéka is lett betegségének
Az író egy korábbi evészavara következményei miatt járt ajurvédikus kezelésre Ausztriába. A kényszerű ingázás szülte a díjnyertes podcast ötletét, amivel a szorongását is feldolgozta.


Steiner Kristóf a múlt pénteken vehette át a legjobb videopodcastért járó díjat a Creator Awards gálán, ám most kiderült, a siker mögött egy komoly egészségügyi küzdelem áll. A gasztroblogger a lapnak elárulta, a sors kifürkészhetetlen útjai vezettek a díjnyertes műsorhoz, ami egy kiújult egészségügyi problémájának köszönhető – írta meg a Blikk.

„Egy régi, több mint tíz évvel ezelőtti egészségügyi problémám jött újra elő, s egy ajurvéda orvoslási módszerhez folyamodtam, ami miatt sokat kellett átjárnom Ausztriába, mert ott volt az orvos” – mondta Kristóf, aki korábban már beszélt arról, hogy evészavarral küzdött: „A dolgok nem múlnak el nyomtalanul... minden, amit teszünk, annak következménye van. Szerencsére nem olyan tragikus a helyzet, de muszáj volt elmennem erre a beavatkozásra.”

A Budapest és Graz közötti ingázás adta az ötletet a Ha már itt vagyunk című podcasthez. „Szerintem nagyon fontos üzenet tud lenni, hogy az ember sokszor a személyes tragédiáiból is tud valamit építeni”

– tette hozzá.

A sorozat, amelyben Kristóf egy ágyban fekve, egy kortárs művész alkotása mellett beszélgetett hírességekkel a világvégéről, befejezett projektnek számít, nem tervezi a folytatását: „Nagyon fontos volt számomra ez a podcast, mert aggódtam amiatt, amilyen irányba tart a világ. Úgy éreztem, a félelmemet szeretném kreativitásba csatornázni.”

A díjátadó időzítése tökéletes volt, ugyanis épp most jelent meg a férjével, Nimrod Dagannal közös szakácskönyvük. „Tiszta szerencse, hogy most van a díjátadó, mert most jelent meg a közös szakácskönyvünk, amelynek a címe: Így is ehetünk – abból ami van, ahogy jól esik. Ebben a két hétben ezzel kapcsolatban járunk eseményekre, aztán visszatérünk a görög falunkba, a nyugodt életünkbe a hat cicánkhoz” – mesélte a két éve alkoholt nem fogyasztó, vegán író.

Kristóf a közéletben is aktív. Nemrég arra biztatta követőit, hogy támogassanak egy fővárosi LMBTQ közösségi ház létrehozását a Fővárosi Közösségi Költségvetés keretében. A szeptemberi szavazás lezárult, de a 120 millió forintos projekt végül nem került be a megvalósuló ötletek közé. Míg a kormányközeli sajtó a terv alacsony támogatottságát hangsúlyozta, más források szerint a magas költségkeret volt a fő oka annak, hogy olcsóbb javaslatokat választottak helyette. Kristóf emellett egy online „tértisztítási kampányt” is indított a bullykultúra ellen.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
SZTÁRVILÁG
A Rovatból
„Gáspár Győző lánya vagyok, celeb, és még cigány is” – Gáspár Evelin elárulta, miért nem tudott elhelyezkedni frissdiplomásként
Hajdú Péternek öntötte ki a lelkét a Sztárbox döntőse. A családi drámák és a nagyapja betegsége is átformálta a gondolkodását.


„Halmozottan hátrányos helyzetű vagyok: Gáspár Győző lánya vagyok, celeb, és még cigány is” – hangzik el Gáspár Evelin meglepően őszinte mondata a Beköltözve Hajdú Péterhez című műsor legújabb epizódjának előzetesében. A műsorvezető közzétette a pénteken, november 28-án adásba kerülő beszélgetés rövid beharangozóját.

A videóban Gáspár Evelin arról vall, milyen nehézségekkel szembesült frissdiplomásként a munkaerőpiacon. Mint mondta, hiába szerzett 25 évesen diplomát és rendelkezik nyelvvizsgákkal, a munkakeresés során falakba ütközött. Úgy érezte, a neve, a hírneve és a származása együttesen gátolja a boldogulásban. Ez a vallomás azonban nemcsak a szakmai kihívásokról szól, hanem egy mélyebb, személyes nézőpontváltásról is árulkodik, amelyet a közelmúlt családi megpróbáltatásai formáltak.

„Főleg a covid után én ezt nagyon átértékeltem, mert a nagyapám, a Győző papa nagyon covidos volt, majdnem elveszítettük őt” – mondja Gáspár Evelin. A család egészsége miatti aggodalom tavaly is meghatározó volt az életükben, amikor édesanyja, Gáspár Bea komoly betegségen esett át. A műsor egy korábbi előzetesében édesapja, Gáspár Győző is drámai őszinteséggel nyilatkozott erről az időszakról: „Mi elveszítjük Beát, nekünk most van vége” – mondta akkor megtörten.

Evelin képe az utóbbi időben sokat árnyalódott a nyilvánosság előtt. A „celebgyerek” skatulyából kilépve idén a sportban is megmérette magát: az RTL Sztárbox című műsorának női könnyűsúlyú mezőnyében egészen a szuperdöntőig menetelt, ahol végül Kulcsár Edinával szemben pontozással maradt alul a november 2-án rendezett fináléban.

A nyilvánosság terheiről Evelin korábban is beszélt már. Egy nyári interjúban úgy fogalmazott: „Közismert ellenségnek tartom magam.” Egy másik alkalommal a gyerekkora óta tartó, külsejét érintő bántásokról vallott: „Tízéves korom óta látnak a tévében, és legtöbbször a testem miatt kapom a megjegyzéseket.”

A teljes beszélgetés, amelyben Gáspár Evelin a hátrányos helyzetről és az azt alakító tényezőkről részletesebben is beszél, pénteken lesz látható; az előzetes, amelyből a mostani idézetek származnak, a műsorvezető hivatalos Instagram-oldalán jelent meg.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Kern András elárulta, melyik kollégájával nem beszélt 8 éven át: Elismerem, vannak hosszú haragok az életemben
A Hot! magazinnak vallott a színészlegenda a Ripacsok rendezőjével való mosolyszünetről. Az idő múlása és a megfogyatkozott baráti kör is szóba került.


Nyolc évig tartó némaság árnyékolt be egy legendás barátságot – Kern András egy friss interjúban beszélt arról, hogy volt olyan közeli barátja, akivel közel egy évtizeden át egy szót sem váltott.

A Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész a Hot! magazinnak adott interjújában vallott arról, hogy bár nem keresi a konfliktusokat, ha egyszer megsértődik, azt nehezen felejti el. A barát, akiről szó van, pedig nem más, mint Sándor Pál filmrendező.

A művész őszintén beszélt arról, hogy a haragtartás a jellemének része.

„Nem szoktam összeveszni emberekkel, de ha épp összeveszünk, akkor az elég hosszúra tud sikerülni. Sándor Palival nyolc évig nem beszéltünk egymással, de aztán visszajött a barátság. Elismerem, vannak hosszú haragok az életemben”

– idézte a színészt a Blikk. Hozzátette, hogy baráti köre az évek során jelentősen megfogyatkozott, aminek több oka is van. „Egyrészt már sokan meg is haltak közülük, másrészt összevesztünk vagy eltávolodtunk egymás életéből… Rengeteg jó haverom volt, viszont ma már jó, ha évente egyszer találkozunk.”

A nyolcéves mosolyszünetnek különös súlyt ad a két alkotó közös múltja és szakmai összefonódása. Sándor Pál rendezte az 1981-es kultikus filmet, a Ripacsokat, amelyben Kern András Garas Dezsővel játszotta a két, egymással rivalizáló komikus főszerepét. A film a magyar filmtörténet egyik kiemelkedő alkotása lett, és a két művész barátságát is szimbolizálta. Együtt dolgoztak a Szabadíts meg a gonosztól című filmben is, kapcsolatuk tehát sok évtizedes múltra tekintett vissza. A hosszú harag azonban nem tartott örökké. Kern András szavaiból kiderül, hogy a barátság Sándor Pállal végül helyreállt

Az interjúban Kern nemcsak a barátságokról, hanem a pálya kezdeti időszakáról is mesélt, amikor az önkifejezés még egészen mást jelentett. „Az önkifejezés nagy divat volt akkoriban is. Jól lehetett vele csajozni is, bár nekem az eleinte nem nagyon sikerült” – idézte fel a színművész.

A színész az idő múlásáról is megrendítő őszinteséggel beszélt. A gondolatoknak különös súlyt ad, hogy a művész tavaly decemberben rosszul lett a Pesti Színházban a Spiró György által írt Az imposztor című előadás közben. A darabot félbe kellett szakítani, Kern Andráshoz mentőt hívtak, de szerencsére később már otthonában lábadozhatott. A történtekről később a TV2 Mokka című műsorában mesélt. „Irtó ijesztő, nagyon kellemetlen volt, és nem lehet tudni, hogy mi történt. Olyan volt, mintha a szívemnek, vagy az agyamnak, vagy az ereimnek, vagy valamelyik fontos szervnek valami nagy baja lenne” – emlékezett vissza.

Ez az élmény is hozzájárulhatott ahhoz, hogy másképp látja az életet és az emberi kapcsolatokat.

„Egy kicsit már érzem, hogy nagyon múlnak az évek. Ami nagy kár, mert összességében jó és érdekes volt ez az élet!”

– fogalmazott most Kern, aki az elmúlással kapcsolatban is elmondta gondolatait. „Most már azért nem annyira dühöt érzek, mint inkább belenyugvást. Megszokja az ember a gondolatot, azt, hogy ennek egyszer csak lesz, nem is olyan sokára.”


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

SZTÁRVILÁG
A Rovatból
Kincsvadászok: jócskán az álomár felett, 350 ezerért kelt el a Till Attila által festett „Menzás Vénusz”
A licitharc végén Molnár Viktor vitte el a képet, Tilla pedig a meghatottságtól alig jutott szóhoz. A teljes bevételt terápiás és segítőkutyák képzésére ajánlotta fel.


„Menzás Vénusz” néven, 350 ezer forintért kelt el Till Attila fiatalkori festménye a Kincsvadászok című műsorban. A házigazda, aki ezúttal eladóként lépett a kereskedők elé, eredetileg 150 ezer forintot remélt a képért, így az eladási ár jócskán felülmúlta a várakozásait. A teljes bevételt jótékony célra, terápiás és segítőkutyák képzésére fordítja.

A november 25-i adásban az 1993-as, női aktot ábrázoló festményre a licit 5 ezer forintról indult. A licitharcban Fejes Tamás, a Tankcsapda dobosa egészen Tilla 150 ezer forintos álomáráig elment, Fertőszögi Péter művészettörténész pedig 200 ezernél szállt ki a versenyből. A legmagasabb ajánlatot végül Molnár Viktor műtárgybecsüs, az Amikor Galéria tulajdonosa tette, aki 350 ezer forintnál csapott le a képre. A licit során Molnár Viktor így fogalmazott: „Most az a kérdés, lesz-e nekem egy Till Attila-képem?” - mondta. Az árverés után a meghatott műsorvezető bevallotta:

„Kicsit még lebegek, egy kisebb összeggel is megelégedtem volna, de nagyon örülök neki”.

A jótékonysági árverés azzal vált igazán emlékezetessé, amikor Tilla bejelentette, hogy a teljes összeggel a terápiás és segítőkutyák képzését támogatja. A bejelentés után a stúdióban meg is jelentek a négylábú kedvezményezettek, ami érzelmes pillanatokat hozott.

A terpeszben ülő női aktot ábrázoló festményt a kereskedők nevezték el „Menzás Vénusznak”, az ötletgazda Fejes Tamás volt. Az alkotó kilétére a „TA” szignó alapján Nagyházi Lőrinc gyanakodott először, mielőtt Tilla felfedte volna magát. A műsorvezető az adás előzetesében elárulta, mennyire izgult a szokatlan szerep miatt. Tilla az adásban arról is beszélt, miért nem lett hivatásos festő, bár tanulta a szakmát.

„Azért egy magányos műfaj, és azt hiszem, én nehezebben viseltem ezt a műtermi magányt.”


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk