Durván bántalmazott egy ártatlan vásárlót a Lidl biztonsági őre
Emberi méltóságában is megalázták, ráadásul durván bántalmazták is a Lidl egyik vásárlóját a fővárosban – írja a sértett beszámolója alapján a Blikk.
László a VIII. kerületi Corvin sétányon található üzletbe sétált be, hogy megvegyen egy akciós terméket. Mivel az áru már nem volt kapható, üres kézzel távozni akart, ám az egyik pénztárnál a bolt biztonsági őre feltartóztatta.
Emelt hangon közölte vele, hogy tudja, lopni akart az üzletből.
„Nyugodtan léptem ki, az egyik zsebemben egy másik üzletben vásárolt termékkel, annak a blokkjával, amikor elém pattant egy ember.
– számolt be kellemetlen élményeiről a vásárló.
– folytatta a szörnyű élményeket.
A járőrök nagyon hamar bebizonyították, hogy a vevőnek volt igaza, aki ennek ellenére úgy döntött, hogy nem kíván feljelentést tenni, mert állítása szerint nem szeretné a hatóság és a bíróság előtt újra átélni a történteket. Egyedül azt kérte az üzletvezetőtől, hogy fizessék ki a kárát. Erre aztán az őr hang nélkül, a tárcáját elővéve, készpénzben fizette ki a vevő által mondott kárösszeget.
Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációért felelős vezetője a Blikknek elmondta, valóban megtörtént a sajnálatos incidens. Bocsánatékérésüket azóta a vásárló felé is jelezték. Hozzátette, hogy a biztonsági őrök nem a bolt alkalmazásában állnak, azt azonban üzleti titokra hivatkozva nem árulták el, hogy a feladatot melyik cég látja el.