FELFEDEZŐ
A Rovatból

Felrobbantotta a Facebookot a Lidl húsgolyós posztja: nem nagyon van most ennél viccesebb az oldalon

Már 12 ezer felett van a hozzászólások száma, lassan minden ismert márka marketingese kommentel valamit.


Kedden egy húsgolyót reklámozó posztban a Lidl finoman odaszúrt az IKEÁ-nak. Azt írták:

„Nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz! Ráadásul ehhez az egyszerű recepthez nem kell szerelési útmutató!”

A svéd bútoráruház hozzászólásában azt válazolta:

„Tényleg nem kell Svédországig menni egy kis húsgolyóért.”

- utalva a magyarországi áruházaikban is kapható tradicionális svéd ételre.

Ami ezután történt talán bizonyos szempontból médiatörténelem.

A posztra egy nap alatt több mint 29 ezer reakció, és 12 ezer feletti komment érkezett. Hírességek és magánemberek osztották meg, összesen több mint 6400-an. És az ok?

Több száz világmárka, nagy-, közép- és kisvállalat szólt hozzá az eredeti poszthoz saját magukat hirdetve, de énekesek, rádiók, sőt a Központi Statisztikai Hivatal vagy az Országos Meteorológiai Szolgálat is hozzátett egy-egy frappáns megjegyzést.

A bejegyzés és a kommentcunami bizonyította, hogy sok magyarországi vállalat marketingesei és kreatív szakemberei megérdemlik a munkájukért kapott pénzt, a hozzászólások nagy többsége rendkívül ötletesre sikerült.

Nincs kizárva, hogy érkezik még néhány jópofa mondat, de lassan valósznűleg "végeredményt" lehet hirdetni. Érdemes a teljes bejegyzést megtekinteni, de a kiválogattunk párat a legjobbakból:

Országos Meteorológiai Szolgálat (utalva a tegnapi időjárásra is):

„Szinte egész nap szakadunk, nagyon jók vagytok!”

Györke Attila, a Rádió 1 műsorvezetője:

„Hahóóóóóó! Van itt valaki?! Megérkeztem Svédországba. A helyiek nem csak a húsgolyót, hanem az Igazi Mai Slágereket is imádják!”

LEGO DUPLO (építőkockájukat ábrázoló kép mellé):

„Ha szülő vagy és nyugodtan fogyasztanád el az autentikus húsgolyóidat. ;) ”

Central Dent:

„Ne fájjon rá a foga, ha mégis, állunk rendelkezésére!”

Budapest Bike Maffia:

„És ha megmarad belőle valamennyi melegítsd meg, csomagolj egy-ket adagot és add oda egy hajléktalan embernek.”

Vodafone Hungary:

Ha pedig felhívnál valakit Svédországban, hogy megdícsérd a receptet, akkor: Vodafone RED

Samsung:

„Bármelyik húsgolyót is választod végül, ne felejtsd el lefotózni! #GalaxyS10 #húsgolyóchallenge”

A Kométa felvágottak Facebook-oldala pedig csak ennyit írt: „Mi csak a kommenteket jöttünk olvasgatni...” - természetesen jól láthatóan elhelyezve terméküket.

Ha van 15-20 percetek, tényleg érdemes megnézni a többi remekművet is:

Lidl Magyarország

A sültkrumpli és a hamburger is akkor a legjobb, ha van mellé egy ki... s extra íz! Te mit szósz hozzá? ;) Állítsd össze most a saját hamburgeredet a Lidl alapanyagaiból. https://bddy.me/2uLwwPl See More


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Mészáros Lőrinc: A „legyetek bátorak” mondat külön életre kelt, pedig, aki tartott már előadást, vagy adott már interjút, az tudja, hogy ott néha bakizik az ember
A „gondolom, nem gyalog” kifejezéséről is beszélt. Azt mondta, szerinte kicsit vicces, kicsit pikírt, válasznak szánta a személyes támadásokra, a folyamatos karaktergyilkossági kísérletekre.


Mint azt mi is megírtuk: Mészáros Lőrinc hosszú interjút adott az Indexnek, melyben beszélt a cégei válságkezeléséről, a magyar gazdaság helyzetéről, sőt Magyar Péterről is. Az interjú során többször kérdezték őt politikai, közéleti témákkal kapcsolatban, ám ezekre mind azt reagálta, hogy nem foglalkozik a politikával, csak annyira, amennyire szükséges.

Az újságíró felvetésére, miszerint ha levédette a „gondolom, nem gyalog” kifejezést, mégiscsak foglalkozik egy kicsit politikával, úgy válaszolt, hogy szerinte ez a megjegyzés jól hangzott.

„Valóban kicsit vicces, kicsit pikírt. De válasz is arra, amiről az interjú elején beszéltünk: a személyes támadásokra, a folyamatos karaktergyilkossági kísérletekre. Ezzel csak azt szerettem volna üzenni, hogy nem érzem ezeket a politikai nyomásokat, inkább humorral kezelem a helyzetet. A »legyetek bátorak« mondat is külön életre kelt, pedig, aki tartott már előadást, vagy adott már interjút, az tudja, hogy ott néha bakizik az ember”

- fogalmazott Mészáros.

Az ország leggazdagabb emberét még idén májusban a müncheni BL-döntő előtt kérdezte a 444 arról, hogy mivel utazott a helyszínre, mire ő csak annyit válaszolt: „gondolom, nem gyalog”. A mondat azóta valóban szállóigévé vált, ahogy a „legyetek bátorak” megjegyzése is, ami egy fiataloknak tartott előadása közben hangzott el.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

FELFEDEZŐ
A Rovatból
„Ez undorító!” – Megdöbbentő dolgot tett a jakuzziban a hotel dolgozója, a vendégek kiakadtak
A vendégek videóra vették a bizarr esetet, majd panaszt tettek. Mint kiderült, ez a szállodánál régóta bevett gyakorlat.
DKA - szmo.hu
2025. november 11.



Döbbenetes eset történt egy amerikai hotelben: döbbent vendégek videózták le, ahogy az Expressway Suites egyik alkalmazottja a szálloda jakuzzijába dobálja a foltosnak mondott ágyneműket, majd egy seprűnyéllel kavargatni kezdi azokat a klóros vízben – írta meg a New York Post.

„Ez undorító. Viccelnek? Ezeken az ágyneműkön alszunk? Teljesen kiakadtam”

– mondta az egyik vendég, miután végignézte a jelenetet.

A szálloda vezetősége azzal védekezett, hogy a jakuzzis áztatást csak végső megoldásként, a makacs foltok eltávolítására használják, és elvileg csak záróra után. Állításuk szerint a dolgozót megrovásban részesítették, amiért a vendégek előtt végezte a műveletet.

Egy rögzített telefonhívás során az egyik alkalmazott azt is elmondta a panaszkodó vendégnek, hogy a módszerrel „apró kis foltokat” szednek ki, majd a medencét leeresztik és alaposan kitisztítják.

A helyi közegészségügyi hatóság azonnal megtiltotta hotelnek, hogy a vendégeknek fenntartott jakuzziban áztassa a lepedőket. Bár a bizarr gyakorlat miatt nem szabtak ki bírságot, mert nem állapítottak meg közvetlen veszélyt, a hatóság több utóellenőrzést is elrendelt.

Egy, a szállodánál 2010-ben dolgozó volt alkalmazott szerint a gyakorlat egyáltalán nem új keletű. Azt állította, hogy a jakuzzis előáztatás már akkoriban is bevett eljárás volt az erősen szennyezett textíliák esetében.

Az amerikai járványügyi központ (CDC) szerint a nem megfelelően karbantartott jakuzzik a meleg víz és a belekerülő testnedvek miatt a baktériumok melegágyai lehetnek. Olyan súlyos betegségeket terjeszthetnek, mint a legionáriusbetegség, de okozhatnak kellemetlen bőrkiütést is.

„Ahogy az ember ül a forró vízben, a bőre szó szerint leválik… vedlik le róla” – fogalmazott Amy Vandal, a másik vendég, aki jelentette az esetet a hatóságoknak.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Orbán Viktor: Nekem már megjött az első szállítmány
Az ATV-ben készült firkából napok alatt lett mém, majd jótékonysági termék. A miniszterelnök már be is mutatta a saját darabját a közösségi oldalán.


Orbán Viktor a Facebook-oldalán jelentette be, hogy már kapható az a pulóver, amelyen az a rajz szerepel, amit ő „az ország kedvenc jegyzetének” nevez. A miniszterelnök posztjában azt írja, neki már meg is érkezett az első szállítmány.

A bejegyzés szerint a termék a dpkshop.hu honlapon rendelhető meg. Azt is közölte, hogy

„a pulóverekből befolyt minden bevétel a kárpátaljai gyermekeket segítő KEGYES Alapítványnak megy,

a 'Jónak lenni jó!' kampány keretében.”

Az akció előzménye, hogy Orbán Viktor 2025. november 11-én az ATV Mérleg című műsorában, Rónai Egonnak adott interjúja közben egy A4-es lapra jegyzetelt.

A rajzról készült kép hamar mémmé vált, a felhasználással kapcsolatos kérdésekre pedig a miniszterelnök november 13-án a Forbes Facebook-posztja alatt jelezte, hogy „az engedélyt mindenkinek megadom. Szabadság van.”

A termékeket a Digitális Polgári Körök (DPK) webshopja árulja. A DPK a miniszterelnök által 2025-ben indított online közösségszervező kezdeményezés, amely idén ősszel tömegrendezvényt tartott, majd országjárást hirdetett.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Pulcsi és póló készült Orbán Viktor rajzáról – két párt is árul ilyet, mától bárki viselheti magán a miniszterelnök jegyzeteit
A Digitális Polgári Kör webshopjában lehet megvásárolni a ruhadarabokat, amelyeket még kedvezményes áron árulnak. Ugyanakkor már a Magyar Kétfarkú Kutyapárt is árusít hasonlót.
Fotó: dpkor.hu - szmo.hu
2025. november 14.



Péntektől bárki megvásárolhatja azt a pulóvert, amelyen Orbán Viktor sokat emlegetett rajza szerepel - írja a Magyar Nemzet.

A Digitális Polgári Kör (DPK) indította el a webshopot, ahol a miniszterelnök által inspirált termékeket árulják. A befolyt összeget pedig teljes egészében a „Jónak lenni jó!” kampánynak ajánlják fel.

A ruhadarabok egyelőre csak előrendelhetőek, így jelenleg a póló 5 500 forintba, a pulcsi pedig 9 495 forintba kerül.

A póló teljes ára egyébként 7 335 forint a pulcsi pedig 12 660 forint lesz.

Orbán Viktor legendás rajzát a november 11-i Rónai Egonnak adott ATV-interjúja közben készítette, majd a műsor végén a műsorvezetőnek ajándékozta.

A „firka” kereskedelmi hasznosítása azonban sokáig kérdéses volt a szerzői jogi védelem miatt, a helyzetet végül a miniszterelnök oldotta meg egy csütörtöki Facebook-kommentben.

„Az engedélyt mindenkinek megadom. Szabadság van!”

– írta a kormányfő.

A miniszterelnök egy korábbi videóban egyébként azt mondta, ő nem rajzolgat, hanem jeleket tesz a papírra.

A vásárlók által támogatott „Jónak lenni jó!” kampány idén a háború sújtotta Kárpátalján élő beteg, árva és otthonukat vesztett gyerekeket segítő KEGYES Alapítvány javára gyűjt. Az adományvonal a 1358-as számon érhető el, egy hívás vagy SMS 500 forintot ér.

Nem a Fidesz (illetve az ahhoz köthető szerveződés) azonban az egyetlen, sőt még csak nem is az első, amelyik ilyen ruhadarabot árul. Egy nappal korábban a Magyar Kétfarkú Kutyapárt jelentette be, hogy webshopra dobnak hasonló terméket. Állításuk szerint már most hatalmas az érdeklődés rá.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk