Drágulást jelentett be az RTL, emelik a streamingszolgáltatás díját
Az RTL+ júniustól új előfizetési csomagokat kínál. Az „RTL+ Premium reklámokkal” nevű lehetőség ugyanazokat a kiemelt tartalmakat nyújtja, mint a jelenlegi „Premium” csomag, de a nézők számíthatnak reklámokra a lejátszások alatt. A havi díj 2990 forint, az éves előfizetés pedig 26 910 forintba kerül, ami tizenkét hónapos hozzáférést jelent kilenc havi díjért. Ebben a csomagban nem lehet letölteni a tartalmakat, és egyszerre kevesebb készüléken lehet nézni őket.
A reklámmentes RTL+ Premium csomag ára is emelkedik. Június 2-től a havi előfizetés 3490 forintba kerül, az éves változat pedig 31 410 forint lesz. Aki még június 1-jéig előfizet, az a jelenlegi áron juthat hozzá a csomaghoz.
Az „RTL+ Premium reklámokkal” előfizetés teljes hozzáférést biztosít az RTL+ kínálatához, köztük a 2025–26-os UEFA Bajnokok Ligája meccseihez, az RTL+ saját gyártású sorozataihoz és reality műsoraihoz is. Emellett elérhetők lesznek külföldi partnerek filmjei és sorozatai is, többféle műfajban - írja a Médiapiac.
Az RTL+ technikailag is fejlődik. A szolgáltatás már működik LG és Samsung okostévéken, Apple TV-n és PS4 konzolon is. Továbbra is elérhető marad a Telekom One platformon. Dudás Gergely igazgató a Digital-Média Hungary konferencián azt mondta: „A nyári időszakban hirdetők számára is új lehetőségeket kínálnak, az első két hétre pályáztatással választják ki a reklámblokkok kizárólagos partnerét.” A promóció keretében egy Luis Figo által aláírt labda is gazdára talál.
A nyáron új műsorokat is kapnak az RTL+ előfizetők. Folytatódik a saját gyártású tartalmak bővítése. Érkezik az Exek csatája című reality, amelyben ismert expárok mérik össze erejüket. Új részekkel jön vissza a Pusztakezes Viadal, ősszel pedig bemutatkozik a Bróker Marcsi című drámasorozat.