Kiakadtak a Zara új logója miatt a vásárlók – máris mém lett belőle
A nagyobb márkák marketingjében bizony egy egészen apró változtatást is alaposan meg kell fontolni, mivel akár a legodaadóbb vásárló is szőrszálhasogató kritikussá változhat egy az ízlésével nem egyező fordulat miatt.
Egy logó alakítása pedig különösen kényes lépés, különösen egy sikeres brand esetében, mivel ez az első dolog, ami a fogyasztók lelki szemei előtt megjelenik, ha szóba kerül az adott cég.
A Zara ezek ellenére mégis rászánta magát a dizájnváltásra, az azonban vásárlóik körében közel sem aratott osztatlan sikert. A Mirror nevű brit lap szerint az emberek a régi logót követelik vissza. Vannak, akik olyannyira felháborodtak, hogy állításuk szerint többé be sem teszik a lábukat az üzletbe.
Mások azért poénosabban állnak a dologhoz, ennek köszönhetően már mém is született a Zara logó-evolúciójából:
Seriously #ZARA, what the hell??
— Silvia Sguotti (@SilviaSguotti) 2019. január 30.
You forgot the spaces! #zaralogo #WhatHappened #failrebrand pic.twitter.com/cljuTrp8bS
A különbség egyébként nem különösebben eget rengető, ám tény, hogy a betűk vonalvezetése korábban elegánsabb volt.
Forrás: Mirror