News here
hirdetés

PROGRAMOK
A Rovatból
hirdetés

Idén újra lesz BrandFestival

Újra offline keretek között, több mint 100 előadó boncolgatja majd a jövő marketingkommunikációs és vállalatvezetési irányait az idei BrandFestivalon.

Link másolása

hirdetés

A BrandFestival trendLAB a hazai reklámiparág több mint 20 szaktekintélyeinek bevonásával vizsgálta a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A vezetőkből álló grémium a döntéshozatali mechanizmusok, a kognitív torzítások és a viselkedés-közgazdaságtan aktualitásai kapcsán vonta le a következtetéseket, melyek az októberi konferencia vezérfonalát alkotják.

Egyre inkább gyorsuló világunkban a szervezet- és vezetőfejlesztésben, a kommunikációs trendek ismeretében lépést kell tartani a változásokkal. Az a túlélőkészlet, amivel a vezetők korábban rendelkeztek, ma már nem működőképes. Olyan kihívásokkal kell szembe néznünk, amelyek befolyásolják a teljes média- és reklámpiaci értékláncot, a médiapiaci szereplők üzleti modelljeit, a vásárlók médiafogyasztását, termék- és szolgáltatásvásárlási szokásait.

BrandFestival trendLAB - trendek, amik a jövőt formálják

A reklám- és kommunikációs iparág hazai vezetőiből álló grémium a jelen tendenciái alapján vizsgálta a jövő marketing-kommunikációs trendjeit, elsősorban a magyar piac sajátosságait figyelembe véve. A BrandFestival programalkotásának alapjául szolgáló, demokratikus-konferenciamodell keretében szervezett „master mind” találkozókon az üzleti környezetet meghatározó, néhány nagyobb ívű, és pár azonnal is érzékelhető trendet sikerült meghatározni. A számos stratégiai fontosságú terület közül kiemelkedett a fogyasztókkal való kapcsolat-teremtés/bevonás jelentősége.

Hogyan befolyásolja a viselkedés-közgazdaságtan az üzleti sikereket?

A Nobel-díjas Daniel Kahneman és Amos Tversky izraeli-amerikai pszichológusok, valamint Dan Aiely, az emberi döntés irracionalitásának legelismertebb szakértője nyomán az üzleti világban számos viselkedés-pszichológia által ismert kognitív torzítás létezik, ami nagyban befolyásolja a vásárlási attitűdöt és ezzel a vállalatok nyereségességét és marketing stratégiáját.

Október 28-29-én többek közötti az alábbi hat fogyasztói döntést befolyásoló torzításé lesz a főszerep:
  • Veszteségkerülés (loss aversion) - Félelem a veszteségtől = kétszeres konverziós ráta.
  • Hiánytorzítás (scarcity bias) - A valós, vagy gerjesztett készlethiány felkorbácsolja az érdeklődést.
  • Társadalmi bizonyíték (social proof) - Ha mások is ajánlják, akkor megnő a vásárlási hajlandóság.
  • A választás paradoxona (paradox of choice)- A bőség zavara kontraproduktív is lehet.
  • Mentális horgonyzás (anchoring effect) - Ártorzító kedvezmények, félrevezető akciók.
  • Csali hatás (decoy effect) - A visszautasíthatatlan kettő az egyben ajánlatok.

Az „irracionális fogyasztói döntések” megértése a korábbiaktól gyökeresen más kommunikációs kompetenciákat, stratégiai tervezést igényel. Ennek a megértésében segít.

hirdetés

Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója idén, 2021. október 28-29-én, a Cinext Etele Moziban a „Viselkedéstudomány” alapgondolata mentén elemzi a jövőt – számos nemzetközi top speaker és hazai előadó segítségével. A részletes programokat hivatalos oldalukon találjátok!

Top Speakerek

Idén a BrandFestival-on megosztja gondolatait többek között Daphne Cheung, a The Walt Disney Company (Disney+) adattudósa és Lauren Kelly, a viselkedés-pszichológia világhírű szakértője.

A Walt Disney jelenleg a világ egyik legjelentősebb szórakoztatóipari vállalata. Számos kasszasikerfilmet készítenek minden évben, a főhősök szereplőiről mintázott figurák és játékok uralják a kereskedelmet, emellett pedig a televíziózásban is meghatározó szerepet játszanak.

Daphne, jelenleg a Disney+ adattudósa, aki a gépi tanulás és az adatvezérelt technológiák segítségével erősíti streaming-márka piaci jelenlétét. A Disney-parkokra, filmekre és a Disney+, feltörekvő streaming-szolgáltatóra fókuszálva mutatja be, hogy miként tökéletesítik a keresőalgoritmust, és miként alkalmazza a viselkedési közgazdaságtan legújabb eredményeit a média álomgyár. (Létezik olyan iparági kutatás, amely szerint vannak, akik évente 187 órát töltenek el azzal, hogy keresnek valamit a Netflixen. Elvileg erre a problémára lettek kitalálva azok az algoritmusok, amelyek folyamatosan próbálják kitalálni az ízlésünket és igyekeznek kedvünkre való tartalmat ajánlani.)

A Mickey egeres cég nemrég egyes alkotásainál bevezette a Disney Plus Premiere Access nevezetű megoldást: a mozis bemutatóval együtt a Disney+-ra felkerülő tartalmakhoz az előfizetői díjon felül további összeg befizetésével férhettek hozzá az amerikai nézők, amely kategóriába a Fekete Özvegy, a Szörnyella és a Dzsungeltúra is beletartozik. Scarlett Johansson, a Fekete Özvegy főszereplője be is pöccent, amikor kiderült, hogy a Disney ugyanazon a napon tette elérhetővé a filmet a Disney+ alkalmazáson, mint amikor a mozikba is megérkezett. Scarlett szerint azért bukta a film bevételei után járó milliós bónuszait, mert a cég a Disney+ felületén keresztül szinte ingyen kínálta a mozit a nézőknek. Mindezért 50 millió dolláros kárterítést követel – korábban általában 90 és 120 nap közötti időszakban kizárólagos vetítési jogot élveztek a mozik. A színésznőnek nem kenyérre kell ez az összeg, hiszen vezette az amerikai Forbes 2018-as és 2019-es legjobban kereső színésznők listáját. Az adózás előtti vagyona 2019 júniusáig 56 millió dollárra rúgott.

Bár az indulásakor még akár úgy is tűnhetett, hogy a The Walt Disney Company saját streaming-szolgáltatása nem lesz képes komoly konkurenciát jelenteni a Netflixnek, hamar rácáfoltak ezekre a teóriákra. Sőt, egyes iparági szakértők manapság már úgy vélekednek, hogy 2026-ra a Disney+-nak több előfizetője lesz, mint Reed Hastingsék jelentősen korábban indult szolgáltatásának.

Milyen eljárásokkal vizslatják az újhullámos marketingguruk a vásárlási szokásainkat?

Lauren, az előadásában közismert márkákon keresztül mutatja be, hogy mire számíthatnak a viselkedéstudományok és a dizájn metszetében dolgozók az elkövetkező évben. (A közelmúltban jelent meg a Behavioral Design Report 2021, ami a két terület legújabb trendjeit foglalja össze.)

A viselkedési közgazdaságtan elsődleges célja, hogy elméletei, modelljei és előrejelzései segítségével jobb üzleti döntések szülessenek.

A viselkedés-tudományi kutatások gyökereiben változtathatják meg a reklámozási szokásokat, hiszen már nemcsak az eladási eredmények mérhetőek, hanem megismerhetőek azok a folyamatok is, melyek vásárlásra késztetik a fogyasztót. Egyes viselkedés-tudományi kutatások szerint a „fogyasztói” gondolatok és az érzelmek 95 százaléka azelőtt születik meg, mielőtt tudatosulna. Az értékesítők mégsem akarnak tudomást venni a tudatalatti folyamatok fontosságáról, ehelyett az agy maradék 5 százalékát bombázzák reklámjaikkal és hagyományos ajánlataikkal.

A viselkedési közgazdaságtan felfedezései velünk vannak, és folyamatosan „bökdösnek” minket. Hogy mire használjuk, és mennyire tesszük vele jobb hellyé a világot, csak rajtunk múlik.

Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója 2021. október 28-29-én, a „Viselkedéstudomány” alapgondolata mentén elemzi a jövőt - számos nemzetközi Top Speaker és hazai előadó segítségével: http://brandfestival.hu/

A BrandFestival trendLAB tagjai:

Barna Tamás: Republic Group, ügyvezető, a BrandFestival elnöke

Bene Nikolett: ex. Spar, head of e-commerce

Bóna Richárd: freelance consultant, monsunkft., ex.ceo

Burka Szilvia: Praktiker Magyarország, marketing manager

Csepreghy Nándor: Miniszterelnökség volt parlamenti államtitkára, miniszterhelyettes

Csikesz Erika: TV2, értékesítési igazgató

Dr. Berkes Péter: BrandFestival, szakmai igazgató

Dudás Gergely: R-time, ügyvezető igazgató

Furák András: Republic Group, portfólió-igazgató

Gabriel Marton: Michelin, business segment manager (brand director) KLEBER & T3 brands – Europe, Middle East and Africa

Goneth Jácint: Promolab.Io, head of business development

Göncz Gábor: Sanofi, head of marketing

Komándi Krisztián: Frontìra strategic design consultancy, consultant, behavioural science

Márton Szabolcs: Republic Group, kreatívigazgató, a BrandFestival kreatív vezetője

Nád-Kántor Mariann: Cofidis, márka- és marketingkommunikációs vezető

Neszveda Gábor: Magyar Nemzeti Bank, senior researcher

Oláh Peter: Lego, head of marketing

Pessenlehner Dóra: Coca-Cola Hellenic Bottling Company, shopper marketing manager

Pogátsa Zoltán: Nyugat-magyarországi egyetem, magyar közgazdász, szociológus, habilitált egyetemi docens, a nemzetközi politikai gazdaságtan szakértője

Schuster Roland: De'Longhi, marketing manager, Romania&Hungary kitchen, home&comfort categories

Szili Tímea: Futureal/Cordia Group Marketing & Communications Director

Szászi Barnabás Imre: Eötvös Loránd University, Decision lab, head of behavioral insight unit at the decision lab

Tasi Dóra: Jacobs Douwe Egberts, category manager



hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
PROGRAMOK
A Rovatból
hirdetés
Legyél te is Játékmentő: az idei gyereknapon cseréld Ferrarira a plüssmacidat
Május 29-én a gyerekek mesés sportkocsikba pattanhatnak és az élményért a „fizetség” nem más, mint egy jó állapotú, de már megunt játék. Ezzel beteg vagy rászoruló kicsik arcára csalhatnak újra mosolyt az ajándékozók.

Link másolása

hirdetés

Idén újra a három évvel ezelőtti pompájában tündökölhet a Meglepkék.hu gyermeknapi programja.

Május 29-én a gyerekek az eddig csak plakátokon vagy filmekben látott mesés sportkocsikba pattanhatnak. Az életre szóló élményért a „fizetség” nem más, mint egy jó állapotú, de már megunt játék, amivel beteg vagy rászoruló kicsiknek csalhatnak újra mosolyt az arcára.

Már gyermekkorban fontos, hogy a kicsik megtanulják: adni jó, az élményszerzés, az öröm megélése mindenkinek jár: egészségesnek és betegnek, jómódúnak és szegénynek egyaránt. A Meglepkék.hu gyermeknapi programja során a gyermekek és szüleik nem pénzzel, hanem jó minőségű, megunt játékokkal fizetnek egy felejthetetlen élményért, és ezzel hozzájárulhatnak sok száz kisgyermek boldogabb és vidámabb életéhez.

„Emlékszem arra, amikor első alkalommal megérkeztünk a kórházba a beteg gyermekekhez. Nem lehet elmondani azt az örömöt és boldogságot, amit egy labda vagy egy társasjáték jelentett számukra, ez tényleg libabőrös élmény volt. Akkor eldöntöttük, hogy minden évben valahogy megpróbálunk mosolyt csalni ezeknek a nehéz sorsú gyerkőcöknek az arcára. Mivel a Meglepkék.hu kínálatában rengeteg autós élmény közül is lehet választani, azt találtuk ki, hogy ezek a különleges versenyautók, sportkocsik egész nap a kisgyermekek rendelkezésére állnak majd, akik beleülhetnek bármelyikbe, és átélhetik az autózás élményét. Természetesen ez gyereknapon nem került pénzbe, csupán egy jó minőségű, akár évek óta az ágy alatt vagy a padláson, dobozokban unatkozó babát, társasjátékot, kisautót, könyvet vagy legót kértünk az élményért cserébe. Sokan érkeztek a játékboltból teljesen új játékokkal, aminek nagyon örültünk, hiszen a kórházaknak csak steril játékokat vihettünk” – mondta el Sashalmi Attila, a Meglepkék.hu élménykutatója.

A rendezvény sikere minden várakozásukat felülmúlta, a nap folyamán 250 kisgyermek vágya teljesült, és szüleikkel együtt annyi játékot hoztak, hogy a padlótól a plafonig megtelt a Meglepkék.hu irodája, sokan érkeztek nagy szatyrokkal, nem az élmény miatt, egyszerűen önzetlenül segíteni akartak.

Az összegyűlt nagy mennyiségű játék számára alapítványok segítségével megtalálták a legmegfelelőbb helyeket, kórházakat, óvodákat, aszerint, hogy az egyes intézmények szabályai milyen típusú és állapotú játékszerek befogadását tették lehetővé.

„A kezdeményezésünket óriási siker övezte, azonban a következő évben, 2020-ban a járvány mindent felülírt, a szigorú bezárások miatt semmilyen aktivitásra nem volt lehetőségünk. 2021-ben a helyzet valamelyest kedvezőbben alakult, bár az előző évhez hasonló, nagy tömegeket megmozgató programot még mindig nem tudtunk rendezni, de szerencsére a játékadomány-gyűjtést így is megvalósíthattuk” – avatott be Sashalmi Attila.

hirdetés

A családokhoz az összegyűjtött játékokért a Meglepkék.hu csapata „csodaautókkal” érkezett. A gyerekek mély érzésekről tettek tanúbizonyságot, amikor teljesen önzetlenül átadták saját játékaikat, hogy azokkal egy hozzájuk hasonló, de náluk nehezebb helyzetben lévő társuknak segítsenek.

„Május 29-én újra személyesen találkozhatunk a Meglepkék.hu irodánál, a IX. kerületben, és együtt szórakozhatunk a gyermeknapon, újra visszatérhetünk az eredeti, 2019-es modellhez. Előkerülnek az autók, a motorok, az élménykínálatunk minden közlekedésre alkalmas járműve készen áll arra, hogy egy teljes napon át teljesítse a lurkók bakancslistás álmait. A remélhetően idén is nagy mennyiségű játéknak pedig ezúttal is a legmegfelelőbb intézményeket fogjuk megtalálni” – ígérte a Meglepkék.hu élménykutatója.

A játékmentésben részt vevő autók listája ITT található

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
PROGRAMOK
A Rovatból
hirdetés
Magyar Tavak Fesztiválja: Idén nyáron a Velencei-tónál, a Tisza-tónál és a Balatonnál is összekötik a kultúrát a sporttal
Idén már három helyszínen jelentkező programsorozat a hazai és a nemzetközi könnyű-, klasszikus és jazz zenei élet legnívósabb előadóit hozza el a tópartokra.

Link másolása

hirdetés

A Magyar Tavak Fesztiválját érdemes választania annak, aki 2022 nyarán a kultúrát és a természet közelségét szeretné ötvözni.

Az immár három különböző helyszínen jelentkező programsorozat a hazai és a nemzetközi könnyű-, klasszikus és jazz zenei élet legnívósabb előadóit hozza el a tópartokra. Június 24–25-én a Velencei-tónál, július 29–30–31-én a Tisza-tónál, augusztus 26-án pedig a Balatonnál lesz megtalálható az egyre népszerűbb fesztivál.

Hazánkban egyedülálló a Debreczeni Ildikó által megálmodott, a Tisza-tónál már közel egy évtizede futó fesztivál, amely ebben az évben mindhárom nagy tavunknál elérhető. A Magyar Tavak Fesztiválja évről évre egyre több látogatót vonz, sikerének kulcsa igen egyszerű: kiviszi a klasszikus zenét a természetbe, mindezt sporttal kombinálja. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egy, két vagy három napon át a vízparton, a szabad ég alatt élvezhetjük a kultúrát madárcsicsergés és a természet nyújtotta gyönyörű panoráma mellett. Mindez nem csupán egy egyszerű csónakázásról vagy kerékpározásról szól, sőt a komolyzene sem mindig komoly… A túrákon mosolygó arcokat, míg a koncerteken táncoló lábakat lehet látni.

A kultúra, az egészséges életmód és az aktív pihenés a természet csodálatával egészül ki, hiszen ez a fesztivál bemutatja hazánk legszebb régióinak növény- és madárvilágát, sőt, a környék népi kultúráját is.

Mivel a klasszikus zenei, opera- és jazz előadások a megszokottól teljesen eltérő, természetes környezetben zajlanak, a hangulat és a művészi élmény ebben a formában sehol máshol nem található meg a világon.

Ezek az élmények idén már hazánk három nagy tavánál: a Velencei-tónál, a Tisza-tónál és a Balatonon is átélhetők lesznek. A fesztivál fővédnöke Áder János köztársasági elnök, míg védnökei Latorcai Csaba, az EMMI államtitkára, F. Kovács Sándor országgyűlési képviselő és a Tisza-tó miniszteri biztosa valamint L. Simon László, a Magyar Nemzeti Múzeum főigazgatója, miniszteri biztos.

Velencei-tó – június 24-25.

hirdetés

Június 24-én a Velencei-tónál nyitja idei évadát a Magyar Tavak Fesztiválja. Az első nap estéjén gálakoncerttel indul a fesztivál, ahol virtuóz zenészek és aranytorkú énekesek előadását lehet meghallgatni a kápolnásnyéki Csajághy Laura Szabadtéri Színpadon. A gálaest művészeti vezetője Novák Péter színész, énekes, szövegíró, zeneszerző, műsorvezető. Színpadra lép a Szolnoki Szimfonikus Zenekar, Miklósa Erika, Horányi Juli, Csiszár István, Rab Gyula, Pataki Bence, Cserta Balázs zenekara és ifj. Balogh Ferenc. Az est házigazdája Bősze Ádám lesz.

A második napon, június 25-én a kerékpározásé lesz a főszerep: a résztvevők a Velencei-tavat tekerik körbe, majd az egyes megállókon neves előadók várják őket produkcióikkal. Az indulás helyszínén, a kápolnásnyéki Halász-kastélynál a Ceglédi Fúvószenekar húzza a talpalávalót. A nap folyamán fellép a Vox Mirabilis Kamarakórus, lesz Latin Jazz Piknik Jász Andris, Horváth Márk, Romhányi Áron és Balássy Betti előadásában, hallható lesz a Sárik Péter Trió és Falusi Mariann Jazzkívánságműsor magyarul produkciója, ott lesz a Bazseva és az I Nuovi zenekar, de a Cimbaliband is felejthetetlen koncertet ad majd. A nap végén, várhatóan 19 óra körül a visszaérkezőket a kápolnásnyéki Halász-kastélyban finom ételek, frissen csapolt Nyéki sör és üdítő fröccs várja.

Tisza-tó – július 29-31.

A Magyar Tavak Fesztiválja legnépszerűbb és egyben legrégebbi helyszínén, a Tisza-tónál három napon át élvezhetjük a természet, a sport és a kultúra adta varázst július 29-én, 30-án és 31-én. Az első nap, péntek este nagyszabású gálaesttel indul útjára a hétvége a tiszafüredi Morotva Kerékpáros Pihenőparkban, ahol a Szolnoki Szimfonikus Zenekar, Miklósa Erika, Iván Szandra, Tóth Vera, Csiszár István, Rab Gyula, Pataki Bence és ifj. Balogh Ferenc is közreműködik. Az est háziasszonya Csete Bea.

A második napon, július 30-án, szombaton az egyik legnépszerűbb Tisza-tavi programmal, a tó körbekerékpározásával, azaz a Tour D’Operával folytatódik a fesztivál, amely nem csupán szimpla biciklizést jelent: minden partmenti településen koncerttel várják a fesztiválozókat. A rajt a tiszafüredi Morotva Kerékpáros Pihenőparkban lesz, ahol a Füredi Fúvósok és a helyi mazsorettesek kívánnak jó utat a résztvevőknek. Poroszlón Porkoláb Gyöngyi és vendégének beszélgetésével indul a túra, Sarudon a Talamba Ütős Együttes és Horgas Eszter fuvolaművész közös előadását lehet meghallgatni, Dinnyésháton pedig Schöck Atala és a Melodika Project tagjai lépnek színpadra. Az ebéd a kiskörei hallépcső melletti Lépcső Bisztrónál lesz, miközben Jász András, Iván Szandra és Horváth Márk előadását hallgathatjuk. Ebéd után, a Tisza-tó keleti oldalára érve az abádszalóki strandon áll meg a csapat, ahol az Emlékem vagy című műsor keretében Lőrincz Judit, Molnár Nikolett, Barabás Botond és Dósa Mátyás művészek műsorát a Szolnoki Szimfonikus Zenekar kíséri. A következő megállónál, Tiszaderzsen szintén a Szimfonikus Zenekarral lép fel Homonnay Zsolt és Polyák Lilla. Az út utolsó előtti megállója Tiszaszőlősön lesz, ahol Szűcs Antal Gábor és Gál Péter közös produkcióját lehet meghallgatni, majd innen a Kormorán Kikötőbe indulva László Boldizsár koncertjén lazíthatják el a résztvevők megfáradt lábaikat. Aki a kerékpáros napra jegyet vált, este kilenc órától az Urbán Verbunk táncprodukcióra is ellátogathat a Morotva Kerékpáros Pihenőparkba. A fesztivál utolsó napján, július 31-én, vasárnap reggel a családi napon először a futásé, majd a csónakázásé lesz a főszerep.

Az Operun örömfutásra a gyermekeket 1 km-es, míg a felnőtteket 10 km-es távon várják a szervezők. A futáshoz a ritmust a Band of Streets muzsikája adja. A futással egyidőben lehet a bográcsok alá gyújtani, hiszen elstartol a főzőverseny is. A közös főzéshez a zenét a Tiszafüredi Ifjúsági Fúvószenekar biztosítja, miközben a helyi mazsorettesek látványos előadással kápráztatják el a jelenlévőket. A családi napot izgalmas színpadi programok színesítik: Debreczeni Dóra DD FIT bemutatója, Benjamin Britten Noé Bárkája című gyerekoperája és a Budapest Ragtime Band koncertje. A főzőverseny eredményhirdetése után az Alma Zenekar muzsikál.

Délelőtt 10 órakor fut ki a Hotel Balneum kikötőjéből a Boat D’Opera, amely során a varázslatos öblítőcsatornák és a tündérrózsák ölelésében csendülnek fel a dallamok. Idén Tiszafüred környékét lehet bejárni csónakkal: a varázslatos morotva világában Bábel Klára hárfaművész, Kalmus Felícián csellóművész mellett St. Martin pánsíp művész is fellép, de Herczku Ágnes és a Banda, valamint Vadkerti Imre előadóművész műsorát is meghallgathatja a nagyérdemű.

Balaton – augusztus 26.

Idén először a Balatonnál, a csodálatos Tihanyi-félszigeten is debütál a Magyar Tavak Fesztiválja, ahol a Tisza-, illetve a Velencei-tónál megszokott hangulatban, minőségben és programmal készülnek a szervezők. Augusztus 26-án, pénteken este nyolc órától a Bujtor István Szabadtéri Színpadon gálakoncertre invitálják az érdeklődőket, ahol fellép a Szolnoki Szimfonikus Zenekar, Miklósa Erika, Iván Szandra, Tóth Vera, Csiszár István, Rab Gyula, Pataki Bence, Cserta Balázs zenekara és ifj. Balogh Ferenc. Az est házigazdája Bősze Ádám lesz.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
PROGRAMOK
Öltözzetek az 1920-as évek Amerikájába! Rendhagyó divatkavalkád várható az Arénában a Postmodern Jukebox buliján
Aki szereti a csillogást, a glamourt, annak a június 23-i este feledhetetlen lesz.

Link másolása

hirdetés

A 20. század utolsó harmadában, az USA-ban született meg a posztmodern irányzat.

Nem csak gyönyörű épületeket, hanem például zenei újításokat, később magát a "Scott Bradlee's Postmodern Jukebox" megalakulását is köszönhetjük ennek az időszaknak. A PMJ budapesti koncertje kapcsán arra kérik a szervezők a közönséget, hogy: Gatsby stílusú öltözékben érkezzenek az Arénába.

A pop-jazz jelenség 2011 óta élő fellépések sorozatával szórakoztatta a közönséget a világ minden táján, Magyarországon is többször adtak már koncertet. A népszerű zongorista, Scott Bradlee által alapított, kimagaslóan tehetséges nemzetközi énekesekből és zenészekből álló PMJ csapat a pandémia ideje alatt szüneteltette élő fellépéseit, a munkát azonban ekkor sem hagyták abba.

A zenei társulat youtube és tik-tok csatornája igazán népszerűvé vált különleges zenei feldolgozásaiknak köszönhetően. Harmónikus, jazz és swing stílusban dolgozták fel a mai modern zeneszámokat. Nem mást várhatunk fellépéseiken sem, ahol nem ritkán, meglepetés vendég előadókat is láthatunk.

A PMJ különlegesen tehetséges énekesei „időgépbe teszik a popzenét” és velünk együtt ünneplik meg a 20-as évek legnagyobb slágereit.

A júniusban ismét Budapestre látogató PMJ koncert szervezői arra kérik a vendégeket, hogy amennyiben van rá módjuk és szeretnék meglepni a fellépőket, akkor a '20-as évek divatjának megfelelő öltözékben érkezzenek.

hirdetés
Aki szereti a csillogást, a glamourt, annak ez az este feledhetetlen lesz.

A pop-jazz jelenség élő fellépések sorozatával keresztülszeli az Egyesült Arab Emírségeket, Kanadát, az Egyesült Királyságot és Európát.

Turnéjuk során 2022. június 23-án este látogatnak el a magyar fővárosba, hogy a Papp László Budapest Sportarénában lépjenek fel.

A koncert szervezője a Green Stage Production iroda, melynek mottója:

"A Földünk védelme, és ezért tudatos célunk, minden általunk megrendezésre kerülő koncert, előadás megvalósításához szükséges energia felhasználások adataiból kiszámíthassuk az adott események Ökológiai lábnyomát, ezen számítások eredményeként pedig annyi fát ültessünk hazánkban, amely ezt a keletkezett öko lábnyomot ellensúlyozni képes".

Jegyek kaphatók a Tex országos jegyirodáiban és ITT

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
PROGRAMOK
A Rovatból
hirdetés
2022-ben ismét vár a Múzeumok Majálisa
Végre nem az online térben, hanem a Nemzeti Múzeumban és a Múzeumkertben rendezik, 70 intézmény részvételével.

Link másolása

hirdetés

Két év kihagyás után visszatér a Nemzeti Múzeumba és a Múzeumkertbe május 21-22-én, szombaton és vasárnap a Múzeumok Majálisa!

Az esemény több mint 70 múzeum részvételével, napközben gyerekprogramokkal, ingyenes tárlatvezetésekkel, változatos gasztroélményekkel, WAMP dizájn vásárral, este pedig koncertekkel várja a látogatókat.

A színes programok mellett a szakmai közönségnek előadásokat és konferenciát is szerveznek. A hagyományokhoz híven idén is a majális keretein belül adják át az Év Múzeuma díjat.

Este fellép többek között Ivan and the Parazol és Dj Bootsie. A múzeum lépcsőjén különleges táncelőadást mutat be a Willany Leo Társulat, valamint megtekinthető Adorjáni Bálint Capa kamaradarabja is.

A Múzeumok Majálisa programjai, valamint az esti koncertek mindkét napon ingyenesek.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: