KULT
A Rovatból

Ujréti László: "Terence Hill megköszönte, hogy a hangommal sokkal jobb színészt csináltam belőle"

Terence Hill magyar hangjával arról is beszélgettünk, hogy Bujtor István miért nem vállalta tovább Bud Spencer szinkronizálását, és azt is elárulta, hogy Terence Hill miért nem osztott autogramot a Syma csarnokban.


– Az interjúra készülve láttam, hogy Ön is Szentesen született. Nem tudom, hogy a levegőben van valami, vagy mi lehet az oka, hogy ilyen sok tehetséges ember született ott. Színészek, humoristák, filmrendezők...

– Éppen most szombaton volt a szentesi gimnázium híres drámatagozatának megalakulásának a negyvenéves évfordulója. Én persze jóval azelőtt érettségiztem, akkor még nem létezett drámatagozat, de egy furcsa véletlen folytán ugyanaz volt az osztályfőnököm kezdő tanárként, aki aztán 1978-ban Várkonyi Zoltánnal létrehozta ezt a speciális osztályt. De tény, hogy sokan származnak Szentesről. Például Őze Lajos, aki egyszer meg is mutatta nekem, hol laktak a város szélén. De a többiek, akik onnan kerültek ki, mondjuk a Gáspár testvérek (Gáspár Sándor és Gáspár Tibor - KMG), mind jóval fiatalabbak, mint én. Őket már nem is igazán ismertem személyesen.

– A múlt héten Magyarországon járt Terence Hill, és természetesen az új filmjében is Ön a magyar hangja. Vissza tud emlékezni, melyik volt az első filmje, amelyet szinkronizált?

– A Különben dühbe jövünk 80-ban vagy 81-ben. Maga a film egyébként 74-es, hozzánk annyival később hozták be.

– Mikor ébredt rá, hogy ez más, mint a többi, és hogy Ön lett „a” szinkronhang?

– Jóval később, a kilencvenes évek közepén. A közönségtalálkozón is meséltem azt a történetet, amikor egy reklámot vettünk fel, és utánam szaladt az egyik hangmérnök srác, hogy nem mondanék-e fel egy rövid szöveget az üzenetrögzítőjére. Mondtam, nagyon szívesen. Leírta egy cetlire, ez állt rajta: „A gazdám nincs itthon, hagyj üzenetet. Terence Hill.” Akkor szembesültem vele, mekkora siker ez. Azután meghívott egy Bud Spencer – Terence Hill fanclub. Nem is hallottam előtte a fan clubról. Pedig már akkor volt honlapjuk is. Addig nem volt ilyen, legfeljebb néha megállítottak, hogy „jaj, de ismerős a hangja”.

Persze, amikor meghívtak a gárdonyi strandra egy rajongói találkozóra, ahol még hagymás bab is volt, azért sejtettem, hogy nem a Németh László darabban láttak a József Attila Színházban.

De hát ez elsősorban a két színész sikere, valami olyan egyedi keveréket alkottak, amihez ritka szerencse kell.

– Amennyire egyei találkozás volt Bud Spencer és Terence Hillé, épp olyan egyedi Bujtor Istváné és Ujréti Lászlóé. Mindkét színésznek kölcsönözték a hangjukat mások is, de mégis, a rajongók számára az az igazi szinkron, ahol önök szólalnak meg. Annak ellenére, hogy az ISZDB szinkronos adatbázis szerint Kránitz Lajos többször kölcsönözte a hangját Bud Spencernek, mint Bujtor István.

– Ez utóbbi egyébként azért van, mert amikor bejött az Extra Large sorozat, a Pista akkoriban családi okokból külföldre költözött, és azt mondta, nem fog emiatt hazajárni. Így kezdődött. Kránitz meg is kérdezett, hogy el merje-e vállalni a Pista után. De miért ne vállalta volna? Ha nemet mond rá, akkor megcsinálja más.

Aztán volt még egy közös munkánk Pistával. Sok év után készítettek Spencerék egy utolsó közös filmet, ami már nem aratott olyan nagy sikert.

- Bunyó karácsonyig...

- Azaz! Szóval hallottam, hogy nem olyan jó. Bevallom, nem láttam egyben a filmet. Minden esetre akkor sikerült meggyőzniük Pistát, hogy jöjjön haza.

– Ha jól tudom, Ön nem csak itt, Magyarországon találkozhatott Terence Hillel, hanem kiutazott Olaszországba is.

– A forgalmazó megkért szeptember elején, hogy menjek ki Rómába a promóció kedvéért. Először a magyar alkotókkal készítettek interjúkat, fotóztak, és másnap elmentünk a film jogtulajdonosához, egy idős hölgyhöz,

aki egyébként Antonioni és Woody Allen operatőrjének, Carlo DiPalmának az özvegye.

Egy csodálatos lakásban lakik szemben a Medici palotával és a spanyol lépcsővel. Elképesztő látvány volt, alattunk hat emelet mélység. Ráadásul Adriana, a hölgy megmutatta a férje szobáját is. Megkérdeztem, fényképezhetek-e, azt mondta, természetesen. Ott vették fel a riport is Terence Hillel, és Adriana adott nekünk egy ebédet.

– A képeken úgy láttam, a Luciát alakító Veronica Bittóval is találkozott.

– Igen, ő körülbelül délben jött oda. Nekem nagyon tetszett a filmben nyújtott alakítása. Terence Hill nagy felfedezése. Csodálatosan játssza Luciát, ezt a furcsa, élni vágyó fiatal lányt.

– Terence Hill hogy érezte magát Magyarországon?

– Kicsit túlzsúfolt volt neki a program. Én nem vagyok fent a Facebookon, de a feleségem mondja, sokan panaszkodnak, hogy lecsúsztak róla, nem kaptak autogramot, nem tudtak szelfit készíteni vele. Kétféle rajongó van. Aki odament, és nem sikerült neki, az szid mindenkit, akinek sikerült, az boldog.

Én is ott voltam a Syma csarnokban, ahova be volt ígérve, hogy Terence Hill fél órát dedikál. De lehetett rajta látni, hogy nagyon kifárasztotta az egész napos program.

Mégis csak egy 79 éves ember! Reggel negyed 8-kor már interjút adott a szállodában, és utána egész nap vitték mindenfelé.

A József Attila Színházban, a Színházak Éjszakáján mondták, hogy nagyon keres egy házaspár. Végül megtaláltak. Ők mindenütt ott voltak, amerre sejtették, hogy Terence Hill is ott lehet, még a reptérre is kimentek. Annyira oda voltak érte, hogy én nem is értettem, hogy lehet ennyire lelkesedni valakiért. Lehet, ez velem a baj. Én soha nem tudtam senkiért így lelkesedni. Kérleltek, hogy intézzem el nekik, hogy Erdélybe is menjen el Terence Hill. Sajnos ezt nem ígérhettem meg.

– Önnek mit mondott Terence Hill?

– Amikor a Corvin Moziban bementünk a harmadik terembe, akkor, mielőtt elmondta volna a történetet, amit mindenütt másutt is – hogy hogyan ismerkedett meg Bud Spencerrel –, köszönetet mondott nekem.

Nyilván csak udvariasságból, de azt mondta, köszöni, hogy neki kölcsönöztem a hangomat, mert sokkal jobb színészt csináltam belőle, mint amilyen.

Persze mondtam neki, hogy túloz.

- A rajongók talán nem mind tudják, hogy a Nevem Thomas szinkronja családi munka volt, hiszen a szinkronrendező, Sostarics Ágnes a felesége. Szerencsére ebben az esetben nem érheti a rendezőt az a vád, hogy elfogultságból osztotta önre a szerepet, de azért mégis érdekes szituáció.

– Lehet, hogy néhányan belemagyaráznak ebbe minden féle üzleti szálat is. De elmondom, mi történt. Engem körülbelül márciusban hívott fel a forgalmazó cég, hogy elkészítik a magyar változatot, és szeretnék, ha elvállalnám, hiszen én vagyok Terence Hill magyar hangja. Mondtam, hogy természetesen vállalom. Ennyi volt. Telt múlt az idő, már augusztus elején jártunk, amikor egyszer csak az Ági mondta, felkérték, hogy vállalja el a Nevem Thomas szinkronrendezését. Kérdeztem, hogy rólam nem beszéltek? Azt mondta, nem. Azután eltelt pár nap, és megint felhívták őt, hogy szeretnének találkozni mindkettőnkkel. De hogy ők honnan tudták, hogy ő az én feleségem, miért így kértek fel minket, azt nem tudjuk.

– Nem kérdezte meg?

– Őszintén szólva, nem, az ember ilyenkor nem ezzel van elfoglalva. Ők üzletemberek, ez az ő döntésük volt.

Egyébként engem a szinkronban fel kellett venni előre, egyedül, mert másnap délután már indultam Rómába. Azon a bizonyos ebéden mondtam is Veronica Bittónak, hogy Budapesten épp most veszik fel a szinkront a magyar hangjával. Küldtem is haza egy képet a kolléganőnek, Tamás Nikolettnek.

– Egy ekkora szakmai siker, mint amit ön elért Terence Hill hangjaként, nyilván jó érzés. De ez a pályafutásának ez csupán egy szelete, és az Ön szempontjából talán nem is a legfontosabb. Például több mint 50 éve tagja, 2008 óta örökös tagja a József Attila Színháznak.

– Igen. Ha nem is voltam mindig tag, de nem volt olyan évad, hogy ne léptem volna színpadra a József Attilában.

A Színház- és Filmművészeti Főiskolán Várkonyi Zoltán osztályában végeztem. Nagyon híres osztály volt: Konrád Antal, Kránitz Lajos, Kovács István, Tahi Tóth László, Huszti Péter, Káldi Nóra, Dőry Virág, Voith Ági... Sajnos már sokan meghaltak közülünk. A főiskola után egy évre Miskolcra szerződtem, onnan jöttem azután vissza Budapestre, a József Attilába. Kedves szerepem volt Leon Gandillot A kikapós patikárusában a titkár. Ez már a 80-as években volt, amikor Galambos Erzsi eljött az Operettől és átszerződött hozzánk. Erzsi borzasztó büszke rá a mai napig, mindig úgy emlegeti, hogy a szíve csücske.

Az első nagy sikeremet egy angol bulvárszerző, Alan Ayckbourn Nálunk, nálatok, náluk című darabjával arattam, de nagyon sok kisebb nagyobb szerepet is eljátszottam.

Ugyancsak a 80-as években legendás volt a Me and My Girl, a Macskák után az első musical előadás Budapesten. Több mint száz előadás ment le belőle. Még évekkel később is megállítottak az utcán, hogy nem újítjuk-e fel a darabot. De sajnos jött egy olyan vezetés, amelyik – a mai napig nem értem, miért –, levette az előadást. Ez egyébként előfordul, amikor új igazgató érkezik egy színházhoz, hogy a régi igazgató darabjait kiveszi a repertoárból.

A Fenyő féle Made in Hungáriát is szerettem. Azután jött Nemcsák Károly, neki más elképzelései voltak, én pedig akkor szépen kipakoltam a fiókomból és eljöttem. De néhányhéttel később megkeresett, és azt mondta, szeretné, ha nem szakadnék el a színháztól. Akkor csináltuk meg Béres Icával A nagymamát, és jött Arthur Miller Alkuja. Azt a mai napig játsszuk. És ha az előbb azt mondtam a Patikáriusra, hogy Galambos Erzsi szíve csücske, az Arthur Miller előadás a négyünk szíve csücske, mert hogy négyen játsszuk. Fehér Anna, Seress Zoltán, Nemcsák Károly és jómagam. Fantasztikus színdarab.

Egy zseni írta néhány évvel a halála előtt, csodálatos humorral és életbölcselettel.

– Terence Hill elment, de szerencsére Ön itt van nekünk mindig. Milyen előadásokban láthatják Önt a rajongók a most kezdődő színházi évadban?

– Az üvegcipőben én játszom a rendőrfőnököt, amit szintén imádok. A Veszek egy éjszakát egy múlt század eleji ismeretlen szerző darabja. Verebes Pista találta. Persze abban az értelemben ismeretlen, hogy nem lehet tudni a szerző kilétét. Akkoriban a zsenik – a Hunyady Sándorok, a Bródy Sándorok, a Kosztolányi Dezsők – ha megszorultak, álnéven írtak valamit, és beküldették a szerkesztőségbe, hátha fizetnek érte valamit. Szégyellték, vagy nem tudni, miért, nem akarták ráírni a nevüket. De ezt a darabot elképesztő technikával és dramaturgiai talentummal írták meg. Valószínű, hogy nem egy névtelen senki alkotása, aki azután örökre eltűnt. A Pista átdolgozta, tette bele korabeli kuplékat, és tavaly a Szarvasi Teátrum Nyári Fesztiválján ez az előadás kapta a legjobb zenés rendezés díját, én pedig a legjobb férfi mellékszereplő lettem. A most induló évadban pedig eljátszhatom Gerhart Hauptman Naplemente előtt című darabját, ami nagyon nagy megtiszteltetés.

Verebes azt mondta, hogy „ezt neked el kell játszanod”.

Közben pedig épp megint Terence Hillt szinkronizáltam a Don Matteo legújabb évadában. A Légy jó mindhaláligban pedig az iskola igazgatót alakítom, és nagyon élvezem. Szóval jól érzem magam.

Fotó: RomisMozi, Ujréti László


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Tóth Gabi: kimegyek mindjárt, azt kint valakit agyonverek – A Megasztár előzetese szerint bőven lesz feszültség a tehetségkutatóban
Herceg Erika könnyeit törli, Curtis kiakad és káromkodik, Marics Peti pedig kiabálni kezd.


Hamarosan érkezik a Megasztár idei évada. A csatorna egy előzetest is megosztott, melyből kiderül, hogy bőven lesznek megint feszültségek, sértődések, könnyek.

A műsorban új mesterek is érkeznek. A zsűri tagjai: Tóth Gabi, Herceg Erika, Curtis és Marics Peti. Ördög Nóra pedig új társat kap a műsorvezetéshez, Till Attila helyett Szépréthy Roland lesz a partnere.

VIDEÓ: A Megasztár beharangozója


Link másolása
KÖVESS MINKET: