KULT
A Rovatból

Krokodilok közt nevelkedett, és retteg az Alzheimertől – A Chris Hemsworth-portré

Sokan irigykednek rá, amiért nyert a „génlottón”, legalábbis ami a külsejét illeti. Valójában azonban épp a génjei miatt vonul vissza egy időre. Egy ausztrál vidéki srác, majd a mennydörgés istene, aki továbbra is a földön jár.


Christopher Hemsworth 1983. augusztus 11-én látta meg a napvilágot Melbourne-ben, a tanárnő Leonie van Os és a szociális tanácsadó Craig Hemsworth gyermekeként. A bátyja, Luke (sz.:1980) után ő volt a második fiú, majd 1990-ben született meg az öccsük, Liam. Egyébként mindhárman ismert színészek lettek, Liamet többek között Az éhezők viadala-franchise-ból vagy A függetlenség napja – Feltámadás főszereplőjeként ismerhetjük (a Vaják 4. évadában pedig ő váltja Ríviai Geralt szerepében Henry Cavillt), Luke-ot pedig talán a Westworld című népszerű sorozat Ashley-jeként jegyezték meg maguknak a legtöbben.

Chris anyai nagyapja egyébként holland bevándorló volt, anyai nagyanyja pedig ír származású, apai ágon ugyanakkor angol, skót és német felmenőkkel rendelkezik. A Hemsworth- gyerekek Melbourne-ben és az Ausztrália északi területén fekvő Bulman nevű faluban nevelkedtek. "A legkorábbi emlékeim a vidéki marhatelepekhez kötődnek, aztán visszaköltöztünk Melbourne-be, aztán megint ide, majd újra oda.

A farm- és a városi élet között ingáztunk. A gyermekkorom nagy részét azért inkább Melbourne-ben töltöttem, de a legélénkebb emlékeim Bulmanhez köthetőek, krokodilokkal és bölényekkel. Ezek bizony nagyon különböző életterületek”

– mesélte Hemsworth, akinek az akciófilmek iránti szenvedélye is még a gyermekkorából ered: "Akciófilmeken nőttem fel: Schwarzenegger, Van Damme, Stallone filmjein. Folyamatosan néztem a filmjeiket, majd a testvéreimmel a hátsó kertben ugráltunk, és újrajátszottuk a jeleneteket. Élénk volt a fantáziánk, sok mindent elképzeltünk, de végül ezek a gyermeki élmények motiváltak arra, hogy színész akarjak lenni. Kezdetben a kalandozás volt a lényeg, később, a karrierem során azonban rájöttem, hogy főként a művészi mivolta rezonált rám, és ez a kreatív kiút nagyon fontos volt a számomra."

Chris gyermekkorát természetesen a szülei szakmája is formálta: "A szüleim hosszú évekig a gyermekvédelemben dolgoztak. Az édesapám félretette a saját szükségleteit, hogy a gyermekek segítésének szentelje az életét. A szüleim hatása és az, hogy milyen környezetben nőttem fel, erős inspirációt jelentett nekem. Félre kell tennünk a saját személyes jólétünket, hogy másokon segíthessünk."

Hemsworth filmes karrierjét a családja tanácsai és befolyása alakította.

Az azóta kialakult szupersztárstátusza s népszerűsége ellenére megtanulta, hogy mindig a földön járjon, és ne veszítse el a korábbi gondolkodásmódját:

"Az anyukám azt mondta nekem évekkel ezelőtt, hogy csak érezzem jól magam, én azonban beleragadtam a magammal szemben támasztott elvárásokba, reményekbe és álmokba, amiket el akartam érni. A csillagokat céloztam meg, és ez óriási terhet rótt rám. Azóta megtanultam, hogy ne nézzek ennyire messzire előre.”

Szappanból Hollywoodba

Chrisnek egyetlen motivációja volt annak idején abban, hogy színészként keresse a kenyerét. Hogy pénzt keressen, amivel segítheti a családját. "Szegénységben nőttünk fel, általában eléggé le voltunk égve. Úgy gondoltam, hogy a színészkedéssel kereshetek egy kis pénzt, és kihúzhatom a szüleimet az adósságokból, kifizethetem a házat, és segíthetek a barátoknak és a családnak. Azt hiszem, csak hűnek kell maradni önmagunkhoz, és tudatában kell lenni az állandó változásnak. Ez az egyetlen szabályom az életre, és ez soha nem fog megváltozni” – mondta.

Sok színész szappanoperákban vagy sikeres tévéműsorok statisztájaként kezdi a karrierjét. Ezek a szerepek lehetővé teszik számukra, hogy a franchise-okon belüli rangosabb szerepekbe kerüljenek, vagy kiszúrják őket nagyobb projektek alkotói. Hemsworth is így kezdte. Bár jelenleg a Marvel-franchise Thorjának szerepéről ismert, Chris karrierje a lehető legsokoldalúbb.

Ausztrál szappanoperákban kezdte, a tévés pálya pedig végül elvezette első hollywoodi blockbusterszerepéhez a 2009-es Star Trekben, amelyben George Kirköt, a főhős James T. Kirk kapitány (Chris Pine) apját alakította a film nyitányában.

Addig azonban meg kellett másznia az odavezető lépcsőfokokat is. A legelső szerepében Arthur királyt játszotta 19 évesen a 2002-es Guinevere Jones című ausztrál minisorozat két epizódjában. A széria egy tinilányt követett, aki azt hiszi, hogy ő Camelot reinkarnálódott királynője, Guinevere. Ezután tűnt fel, szintén 2002-ben Ausztrália legismertebb szappanoperájában, a Szomszédokban (hasonlóan sok más ausztrál kollégájához: pl. Margot Robbie, Russell Crowe, Kylie Minogue, Natalie Imbruglia és Ben Mendelsohn is itt kezdték a karrierjüket, illetve az öccse, Liam is feltűnt benne).

Majd 2004-ben állandó szerepet kapott az 1988 óta (máig) sugárzott Otthonunk című szappanoperában (ebből pedig többek között Isla Fisher, Naomi Watts, Heath Ledger, Ryan Kwanten, Simon Baker, Guy Pearce, Julian McMahon, Isabel Lucas, Melissa George, Samara Weaving, Brenton Thwaites és Luke Bracey emelkedtek ki később), amelyben 194 epizódon és három éven át alakította Kim Hyde karakterét.

És bár 2007-ben a saját döntéséből hagyta ott a sorozatot, később elárulta, hogy akkoriban eléggé szorongott, mivel nehezen talált munkát. Szerencsére azonban a sorsnak más tervei voltak vele…

Két éven át nem forgatott, majd jött J.J. Abrams és a Star Trek. S bár csupán néhány perc erejéig szerepelt a sikeres sci-fiben, ez elegendőnek bizonyult arra, hogy a producerek és a rendezők meglássanak valamit a jóképű, sármos, erős kisugárzású 26 éves színészben. Még az új Enterprise-kaland bemutatásának hónapjában (2009 májusa) behívták egy meghallgatásra, a Marvel-franchise Thorjának szerepére. S bár először kiszórták a jelöltek közül, végül adtak neki egy második esélyt, amelynek során már sikerült meggyőznie Kevin Feige-éket arról, hogy ő a mennydörgés tökéletes istene, így 2009 júniusában már övé is lett a szerep, amely világhírűvé tette, és akit máig alakít. Eddig összesen kilenc filmben láthattuk a pörölyös szöszi izomkolosszusként.

A romantikus doksis

Bár azt hihetnénk, hogy egy ilyen adoniszi külsővel megáldott, sikeres és körülrajongott férfiú (nem mellesleg pedig a világ egyik legjobban fizetett színésze) minden héten más bombázó mellett jelenik meg, valójában összesen két kapcsolatáról lehet tudni. 2005 és 2008 között volt együtt a színésznő Isabel Lucasszal (Transformers – A bukottak bosszúja, Daybreakers – A vámpírok kora, Halhatatlanok), akivel az Otthonunk forgatásán melegedett össze, majd 2010-ben, a Thor forgatása idején szeretett bele a nála 7 évvel idősebb, anyai ágon erdélyi magyar származású spanyol színésznőbe, Elsa Patakyba (Halálos iramban-filmek).

A kapcsolatuk villámgyorsan haladt előre, szeptemberben, vagyis az összejövésük után két hónappal már el is jegyezték egymást, s ugyanezen év karácsonyán, december 26-án pedig meg is tartották az esküvőt.

Azóta három gyermekük született, az India Rose nevű kislány 2012-ben, az ikerfiúk, Sasha és Tristan pedig 2014-ben. 2015-ben egyébként a család megelégelte a hollywoodi nyüzsgést, és Los Angelesből az ausztráliai Új-Dél-Walesben található Byron Baybe költözött.

Hemsworth tehát ritka sikeres színészi karriert tudhat maga mögött, noha díjakkal eddig nem kényeztette a szakma, igaz, nem is kifejezetten a díjvonatra szállt fel eddig, a Marvel-darabok mellett olyan filmekkel, mint a Hófehér és a Vadász (2012), valamint annak folytatása, A Vadász és a Jégkirálynő (2016), illetve a 12 katona (2018), a Men in Black – Sötét zsaruk a Föld körül vagy a két Tyler Rake – A kimenekítés-film (2020, 2023) inkább az akciós-kalandos, szélesebb közönséget kiszolgáló projektek mellett tette le a voksát. A legkomolyabb, legösszetettebb alakításai közé talán a Hajsza a győzelemértben (2013), A tenger szívében (2015) vagy a Húzós éjszaka az El Royale-ban (2018) játszott szerepei tartoznak, utóbbiban rosszfiúként is kipróbálta magát, amivel a gyengécske A pók fejében (2022) is próbálkozott, de nem rajta bukott a dolog.

Ám mindegy, hogy egy szappanoperában játszik, vagy a szeretett Thort alakítja, végül a magánélete elkezdte befolyásolni a hollywoodi ambícióit is. Lelkes szörfösként és a mentális egészség szószólójaként Hemsworth többször állt már a kamera mögé dokumentumfilmesként.

Az első doksi, amit készített, az Andy Irons: Kissed by God (2018) volt, amely címszereplője, a háromszoros világbajnok szörfös bipoláris zavarával és függőségével foglalkozott.

Miután Hemsworth társult a National Geographickel, két dokumentumfilm producere és főszereplője is lett: a Shark Beach with Chris Hemsworth-ben (2021) színészünk az ismert kelet-ausztráliai partszakaszt fedezi fel, s azt, hogy az emberek és a cápák valóban jól kijönnek-e egymással. Legutóbbi dokumentumszériája, a Limitless (2022) pedig Hemsworth eddigi legszemélyesebb munkája: a hatrészes sorozatban szembenéz a félelmeivel, többek között a magas helyekkel, az öregedéssel és az emlékezetével.

Ne felejts el!

S hogy miért olyan fontos az emlékezete? Nos, nemrég kiderült, hogy könnyen és idejekorán elveszítheti azt… A Limitless ötödik epizódjában ugyanis Hemsworth közzé tette nem sok jót ígérő felfedezését, miszerint anyai nagyapja Alzheimer-kórban szenved, s az is kiderült, hogy Chris is az APOE4 gén két példányát örökölte, egyet az édesanyjától, egyet pedig az apjától, ami viszont valószínűvé teszi, hogy nála is kialakul ez a betegség, ráadásul az ő esetében nyolcszor-tízszer nagyobb az esélye, mint átlagosan a lakosság körében. Épp ezért azt tervezi, hogy határozatlan időre szünetet tart a karrierjében, hogy több időt tölthessen a családjával. „Nem akartam ezzel manipulálni a közönséget, és túldramatizálni a dolgot, de azt sem, hogy valamiféle empátiára vagy bármi másra irányuló, a szórakoztatás érdekében elkövetett hamiskás próbálkozás legyen belőle"

- mondta Hemsworth, aki közel a 40-hez áldásként tekint a felfedezésre, ugyanis így elkezdhet lépéseket tenni a kockázat kezelésére, a fizikai és mentális egészségének megőrzésére, s így talán jó ideig elodázhatja a betegség kialakulását.

Többféleképpen is kezeli a helyzetet, többek között humorral.

A Netflixen június 16-án debütált Tyler Rake – A kimenekítés 2 után most egy ideig így nem láthatjuk majd semmiben, hiszen megpróbál eleget tenni ígéretének, és az egészségére, no meg a családjára fókuszál. Már korábban kiválasztották őt egy Hulk Hoganről szóló életrajzi film főszerepére, illetve Chris azt is lenyilatkozta már, hogy Thorként is szívesen visszatér még, amennyiben jó forgatókönyv készül hozzá, és tovább tudja vinni a karaktert eddig nem látott helyekre. Addig viszont egyszerre edzi a testét és az elméjét, s azokkal tölti az időt, akik a legfontosabbak a számára. Drukkolunk neki!


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Váratlan műsorváltozás az RTL-en: ma este több sikerműsor is elmarad
Az ugrás és A mi kis falunk ismétlése ma elmarad, helyettük a Tottenham–PSG UEFA Szuperkupa-meccset láthatják a nézők. A mérkőzés 20:15-től élőben megy, a késő esti híradó pedig 23:20-kor kezdődik.


Szerda estére változtatott a műsorrendjén az RTL, így a nézők most nem láthatják Az ugrás és A mi kis falunk ismétlését, vette észre a Média klub.

Az ugrás tavaly tél végén indult Gundel Takács Gábor vezetésével. A játékban a versenyzők egy öt méter magas, mesterséges híd egyik végéből indulnak, és a másikig kell eljutniuk. Tíz szinten, a híd adott pontján mindig a helyes állítást kell kiválasztaniuk, hogy megtalálják az egyetlen igaz átjárót. Aki téved, a mélybe esik, aki végig helyesen dönt, elviheti az ötmillió forintos főnyereményt. A vetélkedő idén új évaddal tért vissza, de a mai adás kimarad, ahogy A mi kis falunk ismétlése is.

A helyüket az UEFA Szuperkupa döntőjének élő közvetítése veszi át, amelyen a Tottenham és a PSG csap össze.

Ez egyben a 2025/2026-os Bajnokok Ligája-szezon kezdete is, amelynek fináléját Budapesten rendezik. A mérkőzés 20:15-kor kezdődik a Fókusz után. Az RTL Híradó ezen az estén 22:50 helyett 23:20-kor kerül adásba. Az ugrás és A mi kis falunk csütörtökön a megszokott időpontban folytatódik.

(via Blikk)


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.


Link másolása
KÖVESS MINKET: