KULT
A Rovatból

Eddie Murphy és Jonah Hill vígjátékán nem fogsz sírva nevetni – A magadfélék-kritika

Megnéztük a netflixes, A magadfélék című filmet.

Link másolása

Vannak azok a vígjátékok, amikben annyi megdöbbentő, béna és kellemetlen dolgot művelnek a szereplők, hogy nem bírsz nem nevetni rajta. És vannak azok, amiknek egyszerűen csak kedves és szórakoztató hangulatuk van, amitől végül jobb kedved lesz. Szerintem alapvetően ezeket keressük, amikor egy vígjátékra kattintunk. Hát erre a filmre sajnos egyik megállapítás sem igaz, a romantika sem pezseg benne, és drámának sem mondanám. Pedig az ötlet nem rossz.

Eddie Murphy és Jonah Hill régi motorosok, és valószínűleg unják már a klasszikus vígjáték formát.

Az utóbbi időben mindketten tűntek már fel olyan filmben, ami a szórakoztatásnál jóval többet adott: Eddie Murphy például a 2019-ben a Dolemite Is My Name-ben, Jonah Hill pedig a 2021-es Don't Look Up-ban.

Mindkét film a Netflixre készült, szóval akár közös alkotásuk, A magadfélék is mozoghatott volna ezen a vonalon.

A történetről röviden:

Adott egy fehér, zsidó srác, Ezra (Jonah Hill), aki megismer egy fekete, muszlim lányt, Amirát (Lauren London). Egymásba szeretnek, de a családok összeismertetése természetesen nem zajlik zökkenőmentesen. Ezra anyja, Shelley (Julia Louis-Dreyfus), és Amira apja, Akbar (Eddie Murphy) gyakorlatilag minden próbálkozásukra a lehető legrosszabbul reagálnak, és ezek a balul elsült találkozások, beszélgetések adják a film gerincét.

Klisés az alap, de alapvetően alkalmas lenne szórakoztatásra, hiszen a különböző kultúrák és generációk találkozása örök humorforrás. De ez a film mintha nem is szeretne igazán vicces lenni.

Dobnak ránk pár erőltetett, kétbalkezes, dadogós és drogozós poént, de a film legnagyobb részében abszolút nem cél a néző megnevettetése (vagy ha az volt a cél, akkor valamit nagyon rosszul csináltak).

Ráadásul ahhoz, hogy értsük a beszélgetéseket, és olykor el tudjunk mosolyodni Jonah Hill dumáján, értenünk kell a popkulturális utalásokat.

Ha nem vágjuk, hogy kicsoda Drake, vagy ha nem láttuk a Tron és a Jucie című filmeket, esélyünk sem lesz érezni a poént.

(Mondjuk én úgy, hogy képben voltam ezekkel sem nevettem fel...)

Alapvetően feliratos verzióban próbáltam elkapni a fonalat, de néha kíváncsiságból meghallgattam a magyar verziót is. Szerencsére a szöveg nem lett nagyon kiforgatva, magyarosítva, úgyhogy ha az ember tényleg nem érti, hogy mire próbálnak utalni, az azért van, mert főként az amerikai kultúrából merít.

Továbbá a fekete és a zsidó öntudat boncolgatása annyira sokszor, sokféleképpen és hosszan jön elő, hogy Közép-európai tapasztalatokkal ez szintén lehet túl ködös és megfoghatatlan.

Sokszor nehéz azt is eldönteni, hogy karikatúra-e ez az egész, vagy ténylegesen mélyen bele akar merülni ezekbe a különbségeke és a különböző népcsoportok sérelmeibe. Szinte csak összefeszülős pillanatokat látunk. Mintha a feketék és a fehérek, a muszlimok és a zsidók csak a különbségeket látnák egymásban. Mintha direkt nem vennék észre, hogy csak szimplán emberek mindannyian.

Ettől függetlenül a színészekre nem lehet különösebben panasz.

Julia Louis-Dreyfus például tökéletes alakítja a zsidó anyukát, aki nagyon trendinek, haladó szelleműnek és érdeklődőnek hiszi magát, de közben inkább sértő és iszonyat kellemetlen.

Igazi boomer, akit nem lehet visszafogni, pedig egyáltalán nem esik jól hallgatni, mert baromira nem vicces. Tudjuk, hogy ez a szerepe, de ettől még szarul esik.

Az örömapa meg a fekete öntudatot tolja túl. Faarccal és keményen.

Érdekes amúgy Eddie Murphy-t ilyen szerepben látni. Talán egy még drámaibb, még érzékenyebb, még komolyabb filmben izgalmas is lehetne ez az arca.

Jonah Hill és Lauren London között nem forr a levegő, de nekem szimpatikus, hogy végre nem tökéletes emberek alakítják a szerelmespárt egy filmben.

És bár a karakter nem ad neki elég teret rá, de Jonah Hill az egyetlen, aki egy kicsit tényleg vicces, szerethető, és olykor igazi embernek tűnik.

És sajnos ez a legnagyobb bók amit mondani tudok, mert összességében a film semmiből nem ad eleget. Nem nevettet meg, de elgondolkodtatni sem fog hosszútávon, mert ahhoz meg nem mélyül el rendesen.

Szépek a képek, jók a zenék, szeretni akarod a színészeket is, de az általuk megformált karakterek cselekedeteitől és mondataitól csak folyamatosan kellemetlenül érzi magát az ember.

És nem „felröhögök mert annyira kellemetlen”, csak simán kellemetlen.

A film végét azért nem lövöm le, de nyilván nem kell katartikus, fordulatos befejezésre számítani. A végső megoldás is elég random és lapos.

Talán pár tanulságot azért elvihetünk magunkkal a végén (vagy legalábbis a film is megerősít bennünket ezekben a dolgokban).

Soha nem fogjuk tudni pontosan beleképzelni magunkat a másik helyzetébe. Például fehér zsidóként senki nem fogja átérezni azoknak a feketéknek a helyzetét, akiknek a dédanyja még rabszolga volt.

De fontos az érzékenyítés, és fontos, hogy ezekről a témákról újra és újra szó essen, és pont egy félig vicces, félig komoly film segíthetne is ebben… De akkor ennél jóval összeszedettebbnek és érzékenyebbnek kellene lennie, és nem csak kliséket puffogtatnia.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk


KULT
Öngyilkosság, termékenységi botrány, iskolai zaklatás – Nehéz volt Pedro Pascal útja a világsikerig
Nem könnyítették meg A mandalóri és a The Last of Us sztárjának gyerekkorát a szülei, ám ő akkor sem adta fel, amikor már minden remény elveszett: Pedro Pascal sikertörténete sokakat inspirálhat.

Link másolása

Pedro Pascal jelenleg népszerűsége csúcsán van, köszönhetően annak, hogy az HBO óriási sikerű, posztapokaliptikus túlélődrámája, a The Last of Us 1. évadában, valamint a Disney+ egyik zászlóshajója, A mandalóri most futó 3. szezonjában egyaránt ő a főhős. E két szerepnek köszönhetően pedig a chilei színész csillaga soha nem látott magasságokban ragyog. Bizonyítja ezt a világ legnagyobb filmes adatbázisa, az IMDb Star Meter-listája, amely több millió felhasználó keresései alapján állítja sorrendbe a legnépszerűbb embereket, s bizony jelenleg épp Pedro Pascal csücsül a lajstrom trónján. Oda is való olyasvalaki, akit épp a Trónok harca tett világszerte népszerűvé, noha csupán egyetlen évadban tűnt fel… Amíg azonban The Last of Usban szereplő karaktere fiktív, gombafertőzött szörnyek ellen harcol, addig a 47 éves színésznek a saját, igencsak megrázó, valós démonjain kellett átküzdenie magát, hogy ilyen karriert futhasson be.

Hányattatott gyerekkor

A kis Pedro 1975. április 2-án született a chilei Santiagóban, Veronica Pascal gyermekpszichológus és Jose Balmaceda termékenységi orvos gyermekeként. Mindössze négy hónapos korában a szülei kénytelenek voltak őt és a nővérét, Javierát a nagynénjüknél hagyni, ők maguk pedig bujkálni, mivel keményen felléptek Chile akkori diktátora, Augusto Pinochet ellen. Hat hónappal később a házaspárnak sikerült átmásznia a venezuelai nagykövetség falain, és menedékjogot kérni.

"Annyira bátrak voltak! Nélkülük nem lennék itt, ebben a csodálatos országban, és bizonyára nem tölthetném ezt az estét önökkel” – mondta Pedro a Saturday Night Live című tévéműsorban elhangzott monológjában.

A családnak végül sikerült áttelepülnie, először Dániába, majd nem sokkal később az Egyesült Államokba, ahol a texasi San Antonio városa adott nekik otthont. Pedro 11 éves korában pedig átköltöztek a kaliforniai Orange Countyba. Pascal már ekkor beleszeretett a filmekbe, hiszen, ahogy a Varietynek adott interjújában elmondta, a szülei gyakran vitték őt és a testvéreit moziba, hogy minél több amerikai kultúrát szívjanak magukba. Kezdetben arról álmodott, hogy versenyúszó lesz, 11 éves koráig állami bajnokságokon is részt vett, ám ezt később abbahagyta, hogy inkább a színészi képességeit fejlessze. Az iskolában ugyanis folyamatosan súlyos zaklatásoknak volt kitéve a származása miatt (az angolt is törte még), ezért a filmekben talált menedéket a való világ kínjai elől. „Nem illeszkedtem be, és elég magányos voltam. Azzal töltöttem az időmet, hogy elkezdtem színdarabokat olvasni, és filmklasszikusokat kikölcsönözni” - magyarázta.

A középiskola elvégzése után Pedro színészetet tanult a New York-i Tisch School of the Artsban, ahol 1997-ben diplomázott. Azonban még főiskolás korában apja egy termékenységi botrányba keveredett, amelynek során többek között adócsalással is megvádolták, valamint azzal, hogy nők lefagyasztott embrióit a tudtuk nélkül kicserélte. Legalább 15 élveszületés származott a szabálytalan átültetésekből, így az általa is vezetett klinikát a petesejtlopási botrányt követően bezárták. Jose emiatt még a tárgyalása előtt elmenekült az országból, Veronica pedig visszaköltözött Chilébe a gyerekekkel. (Tavaly Jose végül bűnösnek vallotta magát adócsalásban, és feladta magát a rendőrségen, jelenleg is folyik ellene az eljárás, mindenesetre úgy tűnik, közte és Pedro között nem szakadt meg a kapcsolat, a színész ugyanis gyakran oszt meg közös képet az apjával az Instagramon.)

Élete szerelme

Négy évvel később, 1999-ben Pascal egy újabb tragédiával szembesült, amikor édesanyja tragikus módon öngyilkos lett.

A The Last of Us sztárja többször is beszélt arról, hogy milyen nagy hatással volt rá az anyja: "Ő volt életem szerelme" – nyilatkozta 2020-ban a People magazinnak.

"Mindig hihetetlenül támogató volt, egyik sikerem sem lenne valódi, ha ő nem lett volna. Minden nap gondolok rá, és érte élek, még akkor is, ha már nincs többé. Elveszíteni az életed legfontosabb személyét, rádöbbenni, hogy ilyesmi lehetséges, hogy megtörténhet az, amitől a legjobban félsz, megmagyarázhatatlan és maradandó pillanat.” Az anyja halálát követően döntött úgy, hogy a tiszteletére felveszi Veronica leánykori nevét, így hivatalosan is Pedro Pascal lett a művészneve. „Persze azért is, mert az amerikaiaknak olyan nehéz volt kiejteniük a Balmacedát. Fárasztó volt hallgatni is” - tette hozzá.

Már majdnem feladta

A karrierje első éveiben Pedro számos kisebb vendégszerepet kapott olyan sorozatokban, mint pl.

a Buffy, a vámpírok réme, a New York rendőrei, a Nyomtalanul, az Esküdt ellenségek, a Jackie nővér, A férjem védelmében, a Testvérek, a Különleges ügyosztály, a Helyszínelők, a Homeland – A belső ellenség vagy A mentalista. Első mozifilmje a 2005-ös argentin Nővérek volt, az USA-ban pedig a 2008-as I Am That Girlben és a 2011-es Matt Damon-féle Sorsügynökségben tűnt fel először.

Szóval rengeteg szerep után, 39 évesen jött a nagy áttörés, amikor megkapta Oberyn Martell szerepét a Trónok harca 4. évadában. „Egy iPhone-on zajlott a meghallgatás, ami szokatlan volt. És nem az egyik új készüléket kell elképzelni a csicsás kamerákkal. Ez szarul nézett ki. Függőlegesen vették fel, az egész nagyon amatőr volt. Kivéve az előadást, ami intenzív és hihető volt, tökéletes!” – elevenítette fel Pedro castingját a Trónok harca kreátora, David Benioff.

Pedro bevallotta, hogy mielőtt megkapta Oberyn szerepét, majdnem teljesen lemondott a színészetről, hiszen hosszú éveken át hiába próbált betörni az iparágba. „Voltak pillanatok, amikor tényleg megfogalmazódott bennem, hogy mit csinálnék, ha nem színészkednék. Elkezdtem ezen agyalni. De fogalmam sem volt, hogy mire támaszkodhaténk, mert mi, színészek hülyék vagyunk, nincsenek egyéb képességeink” – vallotta be őszintén a színész, akit nagyjából mindenki megjegyzett magának a Trónok harcában, s így elkezdtek záporozni hozzá az ajánlatok. Szerepelt többek között a Netflix Narcos című sorozatában, a 2016-os A Nagy Fal című akció-fantasyben (szintén Matt Damonnal), a Kingsman – Az Aranykör (2017) című kémvígjátékban, A lelőhely (2018) című sci-fiben, vagy A védelmező 2-ben (2018) Denzel Washington ellenlábasaként.

De (szerencsére) nem állt meg itt, nem elégedett meg további kisebb-nagyobb mellékszerepekkel.

S bár volt néhány további streaminges vagy mozis vállalása: pl. a Határok mentén (2019) Ben Affleckkel és Oscar Isaackel, a Wonder Woman 1984 (2020), a Mindenkiből lehet hős (2020), A buborék (2022) vagy Nicolas Cage oldalán A gigantikus tehetség elviselhetetlen súlya, napjaink legnépszerűbb színészévé nem ezek tették, hanem két sorozat: a 2019-ben starolt A mandalóri (amiben amúgy alig látni őt), valamint a The Last of Us.

Sorozatsikerek

Az HBO szériájának egészen hihetetlen nézettsége van, már a premierepizóddal 4,7 millió nézőt vonzott az USA-ban, ez a szám pedig a sorozat kilenc része során folyamatosan nőtt, az évadzárót például már 8,2 millióan nézték, ez pedig 75%-os emelkedést jelent. Pedro a Wirednek adott interjújában elmondta, hogy azért vállalta el Joel szerepét, mert valamilyen közös projektre vágyott az egyik példaképével: „Hogy teljesen őszinte legyek, Craig Mazinnal akartam együtt dolgozni, aki a Csernobilt készítette. Emellett az HBO egy olyan platform, amelyen szó szerint felnőttem.”

És hova tovább? Természetesen a The Last of Us második és A mandalóri negyedik évadára mérget vehetünk, s bár van ezeken kívül is akad sorozatterve a Stranger Things David Harbourjával (My Dentist’s Murder Trial), legközelebb egész estés filmekben láthatjuk: a The Uninvited című vígjátékban, valamint a Fél Nelson (2006), A szerencse forgandó (2015) és a Marvel Kapitány (2019) rendezőinek (Anna Boden, Ryan Fleck) új drámájában, a Freaky Talesben. Ez az igaz út!

Link másolása
KÖVESS MINKET:

KULT
A Rovatból
Takács Nikolas életében először írt dalt más előadónak, Alinka tehetsége meggyőzte
A Szabad levegő egyedülálló alkotás lett, korokon és stílusokon átívelő igazi remekmű. Nem kávé mellé, hanem csukott szemmel a kanapéban elmélyülve ajánljuk.

Link másolása

Takács Nikolast annyira magával ragadta felfedezettje, Alinka tehetsége, hogy megtört a jég: életében először másnak szerzett dalt.

Takács Nikolast nem kell bemutatni a 2010-es X- Faktorban az egész ország megismerte. Azóta jelent meg számos nagylemeze, de soha nem írt dalt másnak. Most először tett kivételt felfedezettjével Alinkával, akinek csodálatos hangja megihlette, így született meg a Szabad levegő.

Alinka klasszikus énekesművészként sok nívós rendezvényen lépett már fel, de az igazi ismeretség eddig még váratott magára. Most azonban, hogy Nikolas szakmailag és emberileg is mellé állt, minden adott ahhoz, hogy Alinka valódi dívává váljon. „Az első saját dal hatalmas mérföldkő az életemben” - meséli az énekesnő.

"Az még meghatározóbba teszi, hogy egy olyan fantasztikus hangú énekes írta nekem, akinek meghajlok a tehetsége elött, és akiről emberileg is bárki példát vehetne a mai világban. Azt hiszem csak annyit mondhatok: köszönöm!”

Alinka az Etűd Konzervatóriumban Bikfalvy Julia szárnyai alatt tanult operaénekes szakon. „Juli először nem akart felvenni, csak meghallgatott, de az énekem meggyőzte, így felvételi nélkül lettem a növendéke. A konzervatórium elvégzése után, tovább folytattam tanulmányaimat és kerestem az utamat. Szerettem volna a könnyebb műfajban is kipróbálni magam, de úgy, hogy a klasszikus képzettségemet is használjam. Sok énektanárnál megfordultam, de Nikolas volt az első, aki azonnal ráérzett arra, hogy mit is szeretnék. A közös munkát követően egy nap hatalmas meglepetés és öröm ért: Nikolas közölte velem, hogy írt nekem egy dalt!”

A nagyvolumenű dallamhoz Alinka gondolatai alapján Lombos Márton írta a szöveget. „Elsődleges számomra, hogy minél több emberhez jusson el a zeném és a gondolatok, érzések, amiket a segítségével szeretnék átadni: a szeretetet és a pozitív életszemlélet fontosságát. Olyan dalt szerettem volna, aminek a mondanivalójával a legtöbben tudnak azonosulni: az életben egyszer fent, egyszer lent vagyunk, de mindig felállunk és keressük a jót, a pozitívumot, a helyes utat.“

A dal olasz nyelven is elkészült, és így lesz ez a többivel is, mert Alinkának nagy szerelme Olaszország, ahol idővel szeretne fellépni. Közeli tervei között szerepel még egy dal és egy feldolgozás, amelyeket szintén Nikolasszal készítenek majd el, aztán jöhet egy nagy bemutatkozó koncert, ahol élőben hallhatják Alinkát és a dalait, illetve a klasszikus-populáris (cross-over) stílusú szerzemények mellett, néhány operaáriával is készül az énekesnő.

VIDEÓ: Alinka - Szabad levegő


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
Egy új kedvenc rockbanda, az Elishaz a Súlytalan című dalához készített klipet
A dallamtapadásos zenéhez örökérvényű témákat boncolgató szöveg társul.

Link másolása

Az Elishaz egyike annak a 40 produkciónak, amelyek bejutottak az idei A Dal című műsorba. Szép teljesítmény ez induló zenekarként, de a vájtfülű arcokat biztos nem ezzel nyűgözik majd le – arra itt van első videóklipes daluk, a Súlytalan!

Az együttes tagjai simán beazonosíthatóak, ha valaki közepesen képben van a hazai undergrounddal, mivel a srácok hosszú ideje tevékenykednek a zeneipar különböző területein - a színpadon innen és a függönyön túl.

Dobos Gergő (basszusgitár), Makk Vata (dob) és Sass Andris (gitár) már régebb óta ismerték egymást, amikor tavaly tavasszal Barabás Dávid (ének, gitár) bekerült a baráti társaságukba. A haverkodás hamar beindult, de ekkor még kimerült mindenféle bárpultok támasztásában. A fordulópontot Dávid szülinapja hozta el, amikor az augusztusi hajnalon a buli keménymagja egy hirtelen ötlettől vezérelve egyikük próbatermében kötött ki. Itt történt az első közös zenélés, ami tulajdonképpen felért egy zenekar-alapításba oltott aha-élménnyel.

Hamar kiderült, hogy négyen nemcsak emberileg, de zeneileg is egy hullámhosszon vannak. Elindult a közös munka, amit hétről-hétre egyre komolyabban vettek. Az eseményeket A Dalba való jelentkezés, majd az élő show-ba való bejutás még inkább katalizálta. Mindeközben az Elishaz teljes mértékben belefeledkezett a dalszerzésbe és a próbálásba. Annyira, hogy amikor kihirdették az idei műsor mezőnyét, akkor ocsúdtak fel, hogyha a történések miatt esetleg rájuk keresne valaki, az konkrétan semmit sem találna róluk a neten. Se egy dal, se egy rendes fotó, se egy zenekari profil valamelyik közösségi oldalon…

Ezeket a hiányosságokat mondhatni azonnal pótolták. Kis túlzással egy hét alatt felvették az odáig összerakott dalaikat, kettőhöz klipet is forgattak. Ebben az időszakban őrült tempót diktáltak, egy kívülálló számára képtelenség lett volna lépést tartani velük. Még szerencse, hogy nem kellett külsőst bevonniuk semmilyen munkafolyamatba, a szerzemények felvételétől a videók megvágásáig mindent megoldottak zenekaron belül.

Az Elishaz számára még a felfokozott februárnál is mozgalmasabbnak ígérkezik a márciusi hónap. A lendület megtartásához létfontosságú valamiféle energiabomba, ami a Súlytalan dal- és klippremierjével úgy néz ki, megérkezett.

A szám durván dinamikus riffelések mellett olyan szólamokat is hoz, amik pár hallgatás után garantáltan dallamtapadást okoznak. A szöveggel pedig felkerül az i-re az a bizonyos pont. Egyrészt bazi erős képekkel operál, másrészt olyan örökérvényű témákat boncolgat, mint az ego legyőzése és az önmagunkon való felülkerekedés. Teszi mindezt úgy, hogy közben nincs orrfacsaró izzadságszaga.

Egy ilyen ütős megjelenés után bizonyára sok kíváncsi tekintet követi majd a srácok következő húzását, ami jövő szombaton már érkezik is. Aznap a Világok haragja videója fog debütálni, amivel sikeresen kvalifikálták magukat A Dal legjobb 40 előadója közé.

VIDEÓ: Elishaz - Súlytalan


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KULT
A Rovatból
Gáspár Laci két év után új dallal jelentkezett
Az Állj fel című dal klipje méltó a visszatéréséhez, Csapó Ádám kreatív rendező különleges képi világot és animációkat is álmodott bele.

Link másolása

Gáspár Laci két év kihagyás után jelentkezett új saját dallal. Az X-Faktor mentora egy nehéz időszak után fordult ismét a zene felé, és mint mondja, évek óta várt lendületet kapott az alkotáshoz.

Állj fel című új dalával és klipjével kezdte újra alkotói munkásságát Gáspár Laci két év után. Az X-Faktorban mindig humoros mentor nehéz időszakon ment át, az elmúlt évek nyomot hagytak zenei karrierjén is. Ez azonban a múlté, hiszen lelkesebb és termékenyebb mint valaha.

„Általában a dalaimnak csak a zenéjét írom, a dalszövegeket pedig másokra bízom. De néha van olyan, hogy ez a kettő együtt jön, egyszerűen kiárad belőlem a dallam a dalszöveggel. Ez a dal is így született. Reggel az edzőteremben kardióztam egy negyven percet és alatta megírtam a szöveget, szinte teljesen”

- mesélte az Állj fel születését Gáspár Laci énekes, dalszerző.

„Az utóbbi években kicsit eltávolodtam a zenétől, sok volt a munka, az X-Faktort forgattuk. Örültem, hogy a családommal tudtam időt tölteni. De inspirációm is kevesebb volt. Nem vagyok én olyan, aki időre, mechanikusan ír zenét. Én évek óta vártam azt az erőt, azt a lendületet ami most megjött. Tüzet kaptam, és az életembe visszaköltözött a zene. Ez a dal az első lépcsőfok. Ez nagyon fontos nekem” - árulta el.

Váratlan helyről kapott erőt

„Az életemben vannak szakaszok, amikor nehezebb, sok a munka, nincs úgy idő, vagy nem vagyok annyira motivált. Én mélyen hiszek Istenben és mindent neki köszönök. Amikor ilyen helyzetben vagyok, megkérdezem, hogy mit gondol, mi a válasza erre a helyzetemre. Most is ez történt, és úgy éreztem, hogy azt mondja: Állj fel! Porold le magad, menj tovább! Nem ennyi volt, nincs még vége. Ez nekem erőt adott. Elmondhatom, hogy én írtam ezt a szöveget, de mégis úgy érzem, hogy úgy kaptam ezt a dalt, mint egy ajándékot” - részletezte élményét Gáspár Laci.

Különleges animációkkal készült

A dalhoz készült egy nagyon különleges klip is, mely Csapó Ádám, a CLAP! Studio tulajdonosának, a klip kreatív rendezőjének és szakmai csapatának, valamint Gáspár Lacinak a közös munkáját dicséri.

„Nagyon erős a dal mondanivalója és alapvetően a klipben Laci van a fókuszban, de úgy lett megalkotva, hogy az animációs elemekkel kiegészülve bárki beleképzelheti magát. Szerintem nincs olyan ember a legfiatalabbtól a legidősebbig, akinek ez a dal ne szólna valamilyen formában. Stúdiónkban hetente 10-15 előadónak/klipnek segítjük a munkáját, nagyon sok vizuális megoldással találkozunk. A mostani animációs videóklippel kreatív megközelítésre törekedtünk, ezzel is kiemelve a dal mondanivalóját. Lacival több mint 20 éve ismerjük egymást, több közös projektünk volt már, idén is folytatjuk a munkát nagyon sok újdonsággal készülünk” - nyilatkozta Csapó Ádám kreatív rendező.

VIDEÓ: Gáspár Laci - Állj fel!


Link másolása
KÖVESS MINKET: