A Netflix megmutatja, milyen lenne, ha a szép emberek a „csúnyákkal” háborúznának – A Csúfok viszont csúfot űz a nézőkből is
Bandzsi, Vézna és Ormány felszínes kalandjai a szép új világban, avagy légdeszkázás, kötelező szépészeti műtét és mérgező orchideamezők. Lesz nemulass!
Amikor már azt hittük, hogy a young adult műfajon belüli sci-fik és fantasyk végre kivesztek a mozikból, és Hollywoodban is felismerték, hogy Az éhezők viadala-majmolások nem feltétlenül vezetnek sem anyagi, sem szakmai sikerekhez, akkor jön a Netflix, és újra ránk rúgja az ajtót: „Tessék, megmutatjuk, hogy van még kraft ebben a zsánerben” – mondanák, de nem lenne igazuk. Pedig az olyan „örökbecsű” alkotások után, mint A negyedik (2011), A beavatott-sorozat (2014-2016), Az 5. hullám (2016), a Sötét elmék (2018), Az útvesztő-trilógia (2014-2018) és persze az Alkonyat-filmek (2008-2012), azt hittük, végre megkímélnek minket a posztapokaliptikus tinik világmegmentős ténykedéseitől.
A Csúfok viszont (sajnos) abszolút visszahozza ezt a 10-15 évvel ezelőtti hangulatot, amikor még tele voltak a mozik hasonló darabokkal.
Természetesen ezúttal is egy regény, pontosabban regényfolyam első része szolgáltatta az alapot (Scott Westerfield tollából), szóval senki ne lepődjön meg, hogy a Csúfoknak nincs lezárása, csupán a sztori egy bizonyos pontján elindul a végefőcím.
Itt bizony terveznek a folytatásokkal, vagyis az Uglies után a Pretties és a Specials című 2. és 3. résszel minimum. Minden bizonnyal ehhez az is kell, hogy kellő mennyiségű néző kattintson a filmre a Netflixen, de a céget ismerve maximum tényleg kiemelkedő érdektelenség esetén kaszálnák el az első rész után a trilógiát. A rendező McG (Charlie angyalai 1-2, Terminátor: Megváltás, Kémes hármas, 3 nap a halálig, A bébiszitter 1-2 stb.) tehát, úgy tűnik, egy ideig el lesz foglalva ezzel a projekttel.
A sztori pedig valóban a young adult sci-fik „legszebb” (elnézést a sok gúnyos idézőjelért) időszakát idézik: egy jövőbeli lepuszult világban új, virágzó társadalmat épített az emberiség, amelyben 16 éves korában kivétel nélkül mindenkit egy szépészeti beavatkozásnak vetnek alá, amely során széppé és kívánatossá varázsolják az embereket.
Ha pedig mindenki szép, megszűnnek a különbségek, a viszálykodások, és egy véget nem érő bulivá válik az élet.
Főszereplőnk, Tally (Joey King) is nagyon várja már a műtétjét, hogy végre csatlakozhasson a szépekhez, a 16 évnél fiatalabbak, vagyis a csúfok ugyanis nem vegyülhetnek a szép felnőttekkel, így a városon kívül, a folyó túloldalán, egy hatalmas kollégiumban tengetik napjaikat a tanulmányaik közepette. Tally aztán összebarátkozik Shayjel (Brianne Tju), a szabad szellemű lánnyal, aki egy nap arra kéri őt, hogy szökjön meg vele a koleszből, hogy csatlakozzanak a David (Keith Powers) vezette ellenálláshoz, a Füstöshöz, akik a vadonban élnek egy önfenntartó közösségben, távol a szépek civilizációjától. Tally nemet mond Shaynek, aki így nélküle indul útnak. Később Tallyt épp a műtétje előtt hívatja magához a társadalmat vezető Dr. Cable (Laverne Cox), aki arra kéri őt, hogy keresse meg Shayt s vele együtt Davidet, hogy leszámolhassanak a szép új világot veszélyeztető radikális terroristákkal. Tally így kémként csatlakozik végül mégis a kis közösséghez, ahol aztán a feje tetejére áll az addigi világképe, vagy mondhatnánk úgy is, hogy kiderül a csúf igazság.
Tehát egy klasszikus „amiben eddig vakon hittél, az nem is úgy van”-receptet követ a regény és a film is, amiben a rendszer látszólag hű és elkötelezett katonája szemét végre felnyitják, erősen meghasonlik, és a megfelelő oldalon harcol tovább. Semmi meglepetés.
Az érzelmi belehelyezkedés pedig már kapásból nehéz, tekintve, hogy többek közt Joey Kingről, Brianne Tjuról, vagy a Tally legjobb barátját, Perist alakító Chase Stokesról kéne elhinnünk, hogy ők csúnyák, akik alig várják, hogy szépek legyenek.
Ez a szépítés pedig nagyjából annyit jelent, hogy átfestik és belövik a frizurájukat, kisminkelik őket, és választhatnak bármilyen szemszínt (akár aranyat is). Az alkotók tehát valójában csúfot űznek a nézőkből, hiszen a való világban King, Tju vagy Stokes épphogy a szépekhez tartoznának, ezért az átlagember szimpátiáját vajmi nehezen nyerhetik el a külsejükkel kapcsolatos panaszaikkal (a saját maguknak adott filmbeli becenevük pl. Bandzsi, Vézna és Ormány, haha).
A Csúfok persze a hiúsággal, önkényuralommal, emberséggel kapcsolatos és különféle társadalmi vetületeitől megcsupaszítva alapvetően egy látványos akciófilm (a videóklipes esztétikából érkező McG-től mi mást is várhatnánk).
Szóval a tanulság – amit természetesen kábé tízpercenként rágnak a szánkba, és mindent nyomatékosan ki is mondanak a szereplők – a filmbeli, birkamódra élő társadalomhoz hasonlóan végig felszínes marad, a rendező pedig inkább az akciókra, a jövőbeli világ látványos bemutatására, a kütyükre, a díszletekre és egyéb dizájnelemekre koncentrál. Ezek kapcsán tisztán érződik, hogy a Netflix ezúttal sem fukarkodott, mindazonáltal idegen testként vannak jelen ebben a történetben, ami kevésbé igényel akciókat, inkább amolyan kötelező elemként tuszkolták bele mindet, és bár valóban látványosak, sajnos nem túl kreatívak, sem pedig emlékezetesek.
Így azonban marad nekünk egy felszínes, és nem túl kidolgozott, inkább csak nagyvonalakban felskiccelt jövőbeli világ, amelyben a szépek rosszak, a „csúnyák” (igazából ők is szépek) meg jók. Na ilyet sem láttunk még… Nem valószínű persze, hogy a Csúfok ellőtte a trilógia minden puskaporát, és a következő részek minden bizonnyal tartogatnak még csavarokat és pálfordulásokat, a kérdés inkább az, hogy a sztori nyitánya után egyáltalán kíváncsak leszünk-e még a szépek és csúfok további acsarkodására.
Amikor már azt hittük, hogy a young adult műfajon belüli sci-fik és fantasyk végre kivesztek a mozikból, és Hollywoodban is felismerték, hogy Az éhezők viadala-majmolások nem feltétlenül vezetnek sem anyagi, sem szakmai sikerekhez, akkor jön a Netflix, és újra ránk rúgja az ajtót: „Tessék, megmutatjuk, hogy van még kraft ebben a zsánerben” – mondanák, de nem lenne igazuk. Pedig az olyan „örökbecsű” alkotások után, mint A negyedik (2011), A beavatott-sorozat (2014-2016), Az 5. hullám (2016), a Sötét elmék (2018), Az útvesztő-trilógia (2014-2018) és persze az Alkonyat-filmek (2008-2012), azt hittük, végre megkímélnek minket a posztapokaliptikus tinik világmegmentős ténykedéseitől.
A Csúfok viszont (sajnos) abszolút visszahozza ezt a 10-15 évvel ezelőtti hangulatot, amikor még tele voltak a mozik hasonló darabokkal.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
93 éves korában elhunyt Kalmár Tibor, Jászai Mari-díjas rendező és érdemes művész. A hírt a Rádió Bézs közölte, ahol megható sorokkal emlékeztek rá.
A Facebookon azt írták: a szórakoztatás nagymestere csak 93 éves volt. Hozzátették, hogy cselekvési kedve, szelleme és humora nem volt korhoz köthető.
„Kalmár a Valahol Európában című filmben "csak" epizódszereplő volt. Ott azt kérdezte tőle a gyerekfőszereplő Kuksi, hogy "Még mindig verik őket?" Mire ő azt válaszolta, hogy "tudja a rosseb". Ezen aztán mindenki nevetett. Mi most nem nevetünk. Meghalt Kalmár Tibor, akiről mindenki azt hitte, hogy 120 évig él majd, aki több mint száznyolcvan egész estés tévéműsort rendezett, aki legnagyobbakkal dolgozott. Korai volt. Mulattattam és mulattam volt az egyik könyvének a címe. Reméljük Kalmár Tibor jól szórakozott. A közönsége egészen biztosan” – fogalmaztak a bejegyzésben.
A Szeretlek Magyarország 2018-ban készített interjút a népszerű szerző-rendezővel.
Augusztus 21-én, 96 éves korában elhunyt Gyökössy Zsolt színházi- és televíziórendező. A szomorú hírt az IdőJel Kiadó osztotta meg a Facebookon.
Nevéhez fűződik a legendás Szeszélyes évszakok, de rengeteg más színházi és televíziós produkcióban is maradandót alkotott. Nemrég még Sztárok-Sztorik című könyvét mutatta be, amelyben pályájának emlékeit gyűjtötte össze.
„Még fél éve sincs, hogy a Jókai Szalonban együtt ünnepelhettük kötetének bemutatóját – lám, a Fennvaló még megadta neki azt a nagyszerű ajándékot, hogy ebben a maga nemében páratlan emlékezés-gyűjteményben mintegy tisztelegve nemcsak előttünk, de Előtte is felvonulhattak különleges rendezői, televíziós pályájának jólismert művészei – Antal ImrétőlMáthé Erzsiig, Dörner GyörgytőlLatinovits Zoltánig, Alfonzótól és Bodrogi GyulátólKabos Lászlóig és tovább. Mindnyájuk munkatársa volt – a velük megélt élményeket, a közös munka sok közös történetét örökre emlékezetes módon osztotta meg közönségével e kiadónk által útjára bocsájtott, feledhetetlen könyvében” – írta a kiadó.
Gyökössy Zsolt 1929. június 8-án született Körösladányban. 1952-ben szerezte meg rendezői diplomáját, és közel tíz éven át több magyar nagyváros színházában dolgozott. Rendezett prózai és zenés darabokat, operetteket, operát és daljátékokat is.
Budapesten a Tarka Színpad, majd a Kamara Varieté művészeti vezetőjeként tevékenykedett több mint egy évtizeden át. Később a Magyar Televízióban folytatta munkáját, ahol a főszerkesztőség vezető rendezője lett.
A Szeszélyes évszakok mellett olyan műsorok fűződnek a nevéhez, mint a Fejezetek a cirkuszlexikonból, a Gálvölgyi-show, a szilveszteri műsorok, a Kató néni kabaréja, a Hogy volt! Hogy volt?, a Sportolók a porondon és az Antal-show.
Augusztus 21-én, 96 éves korában elhunyt Gyökössy Zsolt színházi- és televíziórendező. A szomorú hírt az IdőJel Kiadó osztotta meg a Facebookon.
Nevéhez fűződik a legendás Szeszélyes évszakok, de rengeteg más színházi és televíziós produkcióban is maradandót alkotott. Nemrég még Sztárok-Sztorik című könyvét mutatta be, amelyben pályájának emlékeit gyűjtötte össze.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Claudia Maria Schiffer 1970. augusztus 25-én született a németországi Rheinbergben, egy Düsseldorf közelében lévő kisvárosban, Heinz és Gudrun Schiffer gyermekeként, egy jómódú középosztálybeli családban, amely hamarosan két fiútestvérrel, Stefannal és Andreasszal, valamint egy húggal, Ann Carolinnal bővült. Visszatekintve Claudia elmondta, annak ellenére, hogy a szülei nagyon elfoglaltak voltak a munkájukkal, végig jelen voltak az életükben. Különösen az édesanyja. „Ő lett a hősünk, mert mindent tudott, és mindenre volt válasza. Segített nekünk a házi feladatokban, különösen akkor, ha valamelyik tantárgyban nehezen boldogultunk. Minden délután leült velünk, és elmagyarázta nekünk, amit nem értettünk” – emlékezett vissza erre az időszakra a modell.
A szülei ugyanakkor más módon is segítették őt és a testvéreit, mivel nem akarták, hogy rossz hatások érjék őket a suli után, ezért gondoskodtak róla, hogy sok más tevékenységekben is részt vegyenek. Claudia például megtanult zongorázni, teniszórákat vett, aerobikra, jazzre, sztepptáncra, és úszásra járt.
Elmondása szerint a szüleinek köszönhető, hogy nem iszik, nem dohányzik, és hogy sosem tartozott azok közé, akik minden este elmentek szórakozni, és reggel 6-ig buliznak. „Olyan gyerekeket akartak, akikben megbízhatnak, akik hazajönnek, és elmondják nekik az igazat” – tette hozzá.
Egy diszkóban fedezték fel
Az iskolában Claudiát nem rajongták körbe annyira a többiek, mint gondolnánk. Nem volt a suli sztárja, nem tartozott a legnépszerűbbek közé, akikkel minden fiú randizni akart. Saját elmondása szerint azért, mert ő annyira más volt: túl magas, túl vékony és a többiekhez képest túl gazdag. A magassága (180 cm) miatt ráadásul szégyenlős is volt. Soha nem akart a figyelem középpontjában lenni, ezért egy idő után nem is vett magának új ruhákat. Elmondása szerint az anyja nem is értette ezt: „Olyan gyönyörű vagy, miért nem öltözöl úgy?” – kérdezte Claudiától, aki azonban csak farmert és teniszcipőt akart viselni.
Ettől függetlenül az osztály egyik legjobb tanulója volt, a nyelvek például különösen jól mentek neki: anyanyelve, a német mellett például folyékonyan beszélt franciául és angolul is, egy ideig pedig azt gondolta, hogy az apja nyomdokaiba lép majd, és sikeres ügyvéd lesz. Még latinul is tanult az iskolában emiatt, mert arra szüksége lesz a jogi tanulmányokhoz. Sokszor elkísérte az apját a bíróságra, az utolsó sorban ült, figyelte őt, és azt gondolta: „Hű, én is ezt akarom csinálni.”
A sors azonban más szakmát tartogatott a számára. 1987 októberében, 17 évesen néhány barátjával elment táncolni egy düsseldorfi diszkóba. Aline Souliers, a Metropolitan modellügynökség munkatársa meglátta ott őt, adott neki egy névjegykártyát, és azt mondta, megvan benne az, ami a modellkedéshez kell.
Másnap aztán Aline találkozott a szüleivel is, és meghívta őket Párizsba. Heinz és Gudrun érezték, hogy ez hatalmas lehetőség a lányuknak, de haboztak, mert szerették volna, ha befejezi a középiskolát.
Így is lett, Claudia még hat hónapig tanult, hogy leérettségizhessen, ez idő alatt pedig senkinek sem mondhatta el az iskolában, hogy a vizsgák után Párizsba megy modellkedni, még a legjobb barátnőjének sem. Csak az indulása előtti napon mondta el a barátainak, hogy hova utazik, és miért.
1000 címlap
Párizsban aztán gyorsan jött a siker. A híres Elle magazin szerkesztői meglátták őt, megtetszett nekik, és szinte azonnal címlapra tették. Ez volt Schiffer első magazinborítója. Hamarosan kiválasztották a Guess farmermárka egyik kampányához, amelynek során az arca és az alakja bejárta az egész világot. Egy éven belül már az első divatbemutatóján modellkedett, méghozzá a Chanelnek. Ezután következett a Versace, a Valentino, a Dior és a divatipar összes többi óriása. Kapcsolata a Chanellel és a Metropolitan Souliers-vel egészen 1996-ig tartott. 1992-ben Claudia kizárólagos globális szerződést írt alá a Revlon céggel 10 évre, több millió dollárért, ez a megállapodás tette őt a történelem legjobban fizetett modelljévé.
Az Elle és a Vogue mellett számos más magazin címlapján is megjelent, többek között a Harper's Bazaar, a Cosmopolitan és a Time címlapján, sőt, ő volt az első modell, aki a Vanity Fair, a Rolling Stone és a People címlapján is szerepelt. 1997 májusában a Playboy borítóján és a magazin fotósorozatában is szerepelt, összesen pedig több mint 1000 magazin címlapján jelent meg.
A divatvilágban töltött addigi kilenc éve alatt ugyanakkor Schiffer megtanulta, hogy nem mindenki viselkedik helyesen ebben a szakmában. Egyrészt ott volt a kábítószer-szubkultúra. „Eleinte nem is vettem észre. Olyan tiszta helyről jöttem, annyira naiv voltam. Utána mondták, hogy a stúdióban rajtam kívül mindenki be volt tépve, és én nem is tudtam róla. Most már észreveszem. De soha nem tennék ilyet. Nem szeretem elveszíteni az önkontrollt. Nem szeretem azt az érzést, hogy nem tudom irányítani, amit mondok vagy gondolok” – nyilatkozta erről.
Igazából producer
Ahogy a modellek gyakorta, ő is kipróbálta magát a nagyvásznon, noha sosem voltak kifejezett színészi ambíciói. Először az 1994-es Richie Rich: Rosszcsont beforrban tűnt fel, ahol a címszereplő Macaulay Culkin aerobiktanárát alakította, illetve feltűnt a Filmszakadás (1997), a Fekete-fehér (1999), a Csajok, mindent bele (1999), a Halálos hajsza (2000), a Zoolander: A trendkívüli (2001 – ebben saját magát alakította), a Meg vagyunk lőve (2002) című filmekben, a Dharma és Greg, avagy kettőn áll a vásár című sorozat két epizódjában (2002), valamint a 2003-as Igazából szerelemben Carolként.
Érdekes módon ez utóbbi volt eddig a legutolsó szerepe, vagyis az utóbbi 22 évben nem lehetett őt látni semmilyen filmben, rövidfilmben, videóklipben, és nem is szinkronizált. Csupán önmagaként tűnt fel tévéműsorokban, dokumentumfilmekben stb. Életének ezt a részét, úgy tűnik, végleg maga mögött hagyta.
Elkezdett viszont producerkedni. Olyan filmekben dolgozott e minőségében, mint a Kick-Ass 2 (2013), a Kingsman: A titkos szolgálat (2014), az Eddie, a sas (2015), a Kingsman: Az Aranykör (2017), a Rocketman (2019), a Csendes éj (2021), a King’s Man: A kezdetek (2021), a Tetris (2023) vagy az Argylle: A szuperkém (2024). Ebben persze erősen szerepet játszott, hogy hozzáment feleségül a filmes fenegyerekhez, a rendező-producer Matthew Vaughnhoz. De ne szaladjunk ennyire előre!
Bűvésztrükkök, filmtrükkök
Claudia még 1993-ban egy berlini gálán ismerkedett meg az amerikai bűvésszel, David Copperfielddel, aki felhívta őt a színpadra, hogy részt vegyen egy gondolatolvasó mutatványban. A trükk annyira jól sikerült, hogy 1994 januárjában eljegyezték egymást. A jegyességük alatt Schiffer néha fellépett Copperfielddel, mint különleges vendégasszisztens: lebegett, guillotine alá került, vagy kettévágták egy fűrésszel.
Ők voltak a kilencvenes évek egyik legnagyobb sztárpárja, mígnem 1999 szeptemberében bejelentették, hogy a munkarendjük miatt véget vetettek a kapcsolatuknak.
Két évvel korábban beperelték a francia Paris Match magazint, miután a lap azt állította, hogy a kapcsolatuk csak színjáték volt, és Schiffer fizetést kapott azért, hogy Copperfield menyasszonyának adja ki magát, pedig nem is kedvelte őt. 1999-ben a szupermodellnek egy nem nyilvános összegű kártérítést ítéltek meg, a Paris Match-nek pedig helyreigazítást kellett közölnie, miután egy francia bíróság a magazin cikkét hamisnak ítélte.
A Copperfielddel való szakítása után Schiffernek rövid ideig (2000-ig) volt kapcsolata a műkereskedő Tim Jefferiesszel, majd jött a nagy szerelem. 2000 novemberében ismerkedett meg Matthew Vaughnnal, aki addig Guy Ritchie állandó producereként volt ismert, később azonban ő maga is sikeres rendezői karriert futott be. 2002. május 25-én házasodtak össze Suffolkban, és még abban az évben megvásárolták ott a Coldham Hall nevű Tudor-kori kastélyt. Schiffernek és Vaughnnak egy fia és két lánya született: Caspar 2003-ban, Clementine Poppy 2004-ben, Cosima pedig 2010-ben született.
Hollywoodi mércével Schiffer és Vaughn kapcsolata már kifejezetten hosszúnak számít, idén ünnepelték a 23. házassági évfordulójukat.
Claudia pedig ma, 55 évesen sikeres üzletasszony. Új lakberendezési kollekciókat tervez a Bordallo Pinheiro és a Vista Alegre számára, és továbbra is a divatvilág kulisszái mögött tényedik. Nemrég szerepelt a Versace 2024 tavaszi és a Balenciaga 2025 téli kampányában, valamint megjelent saját könyve, a Captivate! Fashion Photography from the '90s.
Claudia Maria Schiffer 1970. augusztus 25-én született a németországi Rheinbergben, egy Düsseldorf közelében lévő kisvárosban, Heinz és Gudrun Schiffer gyermekeként, egy jómódú középosztálybeli családban, amely hamarosan két fiútestvérrel, Stefannal és Andreasszal, valamint egy húggal, Ann Carolinnal bővült. Visszatekintve Claudia elmondta, annak ellenére, hogy a szülei nagyon elfoglaltak voltak a munkájukkal, végig jelen voltak az életükben. Különösen az édesanyja. „Ő lett a hősünk, mert mindent tudott, és mindenre volt válasza. Segített nekünk a házi feladatokban, különösen akkor, ha valamelyik tantárgyban nehezen boldogultunk. Minden délután leült velünk, és elmagyarázta nekünk, amit nem értettünk” – emlékezett vissza erre az időszakra a modell.
A szülei ugyanakkor más módon is segítették őt és a testvéreit, mivel nem akarták, hogy rossz hatások érjék őket a suli után, ezért gondoskodtak róla, hogy sok más tevékenységekben is részt vegyenek. Claudia például megtanult zongorázni, teniszórákat vett, aerobikra, jazzre, sztepptáncra, és úszásra járt.
Elmondása szerint a szüleinek köszönhető, hogy nem iszik, nem dohányzik, és hogy sosem tartozott azok közé, akik minden este elmentek szórakozni, és reggel 6-ig buliznak. „Olyan gyerekeket akartak, akikben megbízhatnak, akik hazajönnek, és elmondják nekik az igazat” – tette hozzá.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!
Megújul a Reggeli: új műsorvezetők érkeznek, hárman távoznak szeptembertől
Ősztől négy páros váltja egymást a műsorban, köztük olyan nevek, akik korábban már vezették a Reggelit. Szabados Ági, Ember Márk és Nádai Anikó viszont új feladataikra vagy magánéletükre koncentrálnak.
Az RTL hétfő este bejelentette, hogy ősztől új korszak kezdődik a Reggeli életében. Három ismert tévés is csatlakozik a műsorhoz: Jakupcsek Gabriella, Ábel Anita és Szujó Zoltán. Utóbbi kettő nem ismeretlen a nézők számára, hiszen korábban már láthattuk őket a reggeli adásokban, írja a 24.hu.
A változás részeként három műsorvezető elköszön a stábtól. Szabados Ági a Fókuszra és annak vezetésére szeretne több figyelmet fordítani. Ember Márk a színházi és filmes munkái mellett az RTL képernyőjén is feltűnik majd, méghozzá a Sztárbox egyik műsorvezetőjeként. Nádai Anikó pedig családi okok miatt mond búcsút a Reggelinek egy időre.
Szeptember 1-től négy páros váltja egymást a műsorban:
Jakupcsek Gabriella és Szujó Zoltán, Ábel Anita és Tihanyi Péter, Peller Anna és Papp Gergő, valamint Peller Mariann és Szondi Vanda.
Az RTL és a Reggeli szerkesztősége sok sikert kívánt mind a jelenlegi, mind a korábbi tagoknak.
Az RTL hétfő este bejelentette, hogy ősztől új korszak kezdődik a Reggeli életében. Három ismert tévés is csatlakozik a műsorhoz: Jakupcsek Gabriella, Ábel Anita és Szujó Zoltán. Utóbbi kettő nem ismeretlen a nézők számára, hiszen korábban már láthattuk őket a reggeli adásokban, írja a 24.hu.
A változás részeként három műsorvezető elköszön a stábtól. Szabados Ági a Fókuszra és annak vezetésére szeretne több figyelmet fordítani. Ember Márk a színházi és filmes munkái mellett az RTL képernyőjén is feltűnik majd, méghozzá a Sztárbox egyik műsorvezetőjeként. Nádai Anikó pedig családi okok miatt mond búcsút a Reggelinek egy időre.
Regisztrálj, vagy lépj be, hogy tovább tudd olvasni a cikket!