Zseniális reklámmal szabadkozik a KFC, amiért kifogytak a csirkéből
Az Kentucky Fried Chicken arról híres, hogy - mint ahogy a nevében is benne van -, csirkehúsból készült ételeket árulnak, ezért különösen kínos, hogy 900 brit éttermükből 700-ban nem tudták kiszolgálni vendégeiket.
A brit Metro és Sun lapokban tették most közzé nyilvános, némi kreativitással fűszerezett bocsánatkérésüket, amelynek legerősebb üzenete, hogy a cég nevének betűit összecserélve a FCK szócskával kezdődik, ami a "baszd meg" (fuck) rövidített, de így is mindenki számára világos változata.

A pár soros folytatásban azt is kimondják, hogy ők maguk is mennyire cikinek találják, hogy egy csirkeételeket áruló étteremből pont a legfontosabb alapanyag fogy ki.
Azóta már túl is jutottak az átmeneti válsághelyzeten és újranyitották azokat az egységeiket, amit a csirkehiány miatt rövid időre bezártak.
Forrás: BBC