Tele lesz szivárványos hirdetéssel a Puskás Aréna a vasárnapi holland-cseh meccsen
A vasárnapi Hollandia-Csehország Eb-nyolcaddöntőn szivárványban pompázik majd a Puskás Aréna, legalábbis a pálya körül a hirdetések bizonyosan.
A mai amszterdami Wales-Dánia meccsen ugyanis több szponzor is a Pride-hónaphoz igazította az eddigi hirdetéseit - vette észre a 444. A lap fotóin látszik, hogy a Volkswagen, a Booking.com, a Tik Tok, a Just Eat és a Heineken is a Pride-hónaphoz illő hirdetéseket tett közzé.
A kínai hirdetők, a Gazprom és a Qatar Airways maradtak az eddigi reklámjaiknál, a Booking.com viszont azt jelezte, hogy az Eb végéig maradnak majd a reklámok.
Nem lennénk Szijjártó Péter helyében, aki már abban összeesküvést látott, hogy Münchenben a német-magyaron egy szurkoló szivárványos zászlóval rohant be a magyar himnusz alatt, szerinte direkt engedhették be a rendezők.
Mint köztudott, az UEFA nem engedélyezte, hogy Münchenben a stadion szivárványos kivilágítást kapjon, de a szivárványos hirdetésekkel nemigen tud mit kezdeni, és vélhetően nincs is baja vele, mint ahogy Neuer karszalagjával sem volt. A The Athletic szerint az UEFA azt nyilatkozta, hogy minden partnerük maga dönthet a saját üzeneteiről, az UEFA pedig teljes mértékben támogatja a toleranciát és az elfogadást - írja a lap.