KÉK HÍREK
A Rovatból

Sokkolta a nőt: titokban a padlásán élt az exe, aki késsel támadt rá

A rendőrség a ház átkutatásakor fedezte fel a 21 éves férfi rejtekhelyét.

Link másolása

Élete legsokkolóbb élményén van túl az a louisianai nő, aki megtudta, hogy volt barátja hosszabb ideje háza padlásán élt, onnan figyelte titokban - írja a WGNO.

A nő először április 29-én hívta ki exére a rendőrséget, amikor a 21 éves Taylor Broussard az engedélye nélkül, erőszakkal lépett a házába. Május 3-án Broussard ismét betört a házba, és rátámadt volt párjára. A nő ekkor egyedül volt otthon a gyerekével. A férfi először ököllel kezdte ütni a nőt, aki testével védte a gyermekét. Ezután egy kés is előkerült, amivel Broussard összevagdosta a nő matracát, és több tárgyat is a hálószobájában.

stalker

Taylor Broussard

A nő és a gyerek a szomszéd házba menekült, onnan értesítette a rendőrséget. A férfi ellopta a nő táskáját és a telefonját, majd a nő autójával menekült el a helyszínről.

A kiérkező rendőrök átkutatták a lakást, ekkor fedezték fel, hogy a férfi már jó ideje a nő padlásán rejtőzött, bár azt egyelőre nem tudni, pontosan mióta. Mindenesetre

a padláson egy matracot, vizes palackokat, ételt és vizelettel töltött palackokat is találtak.

A férfit végül múlt szerdán tartóztatták le Baton Rouge-ban. A rendőrség 9 különböző vád alapján indít ellene eljárást.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KÉK HÍREK
„Húzd fel, húzd fel, húzd fel!” – A pilóta dermesztő utolsó szavai, mielőtt a repülőgép a tengerbe zuhant, megölve 228 embert
Az Air France járata még 2009-ben zuhant le, több mint 200 emberrel a fedélzetén. A feketedoboz rögzítette a személyzet utolsó szavait.

Link másolása

2009. június 1-jén az Air France 447-es járata elindult Rio de Janeiróból Párizsba. Az Airbus A330 azonban soha nem érte el végső célját, mivel az Atlanti-óceánba zuhant.

A fedélzeten tartózkodó mind a 228 személy, a személyzet 12 tagja és 216 utas tragikus halált halt.

Napokkal később az Air France repülőgépének maradványait megtalálták a hullámokon lebegve, ami után kétéves mélytengeri keresés vette kezdetét. A keresőszemélyzet megtalálta a fedélzeti adatrögzítőket, más néven a fekete dobozokat, amelyek kulcsfontosságú információkat tartalmaztak arról, hogy mi történt a levegőben a repülőgép lezuhanása előtt.

Az adatok azt mutatták, hogy a repülőgép sebességérzékelői jegesedés miatt eltömődtek, amikor a gép megpróbált átjutni a viharon.

Ez azt eredményezte, hogy hibás adatokat szolgáltattak a repüléshez. Mivel a hibás adatok a robotpilótát használhatatlanná tették, azt kikapcsolták, miközben a pilóták megpróbálták értelmezni a sebességükre és magasságukra vonatkozó zavaros adatokat. Az 58 éves Marc Dubois kapitányt és két másodpilótája, a 37 éves David Robertet és a 32 éves Pierre-Cédric Bonint helytelen navigációs adatok birtokában próbálták elhagyni a vihar térségét.

A gép már annyit vesztett a sebességéből, hogy átesett, de a trió ezt nem érzékelve tévesen felfelé húzta a gép orrát, nem pedig lefelé.

Ennek következményeként a 447-es járat zuhanni kezdett, miközben a pilóták pánikba esett beszélgetést folytattak.

„Elvesztettük a sebességünket!” – kezdte az egyik pilóta.

„Nem tudom, mi történik” – hallatszott egy másik hang.

Bonin később már így kiabál: „Gyerünk! Húzd fel, húzd fel, húzd fel!”

”B***, le fogunk zuhanni! Ez nem igaz! De mi történik?” - kiáltott fel Robert.

Amikor már szembesültek az elkerülhetetlen sorsukkal, egy ismeretlen személy azt kiáltotta: „Kib***, halottak vagyunk.”

A rögzített beszélgetésekből kiderül, hogy az Air France járatának két pilótája aludt, amikor a gép bajba került.

A tények ismeretében felmerül a kérdés, hogy a végzetes események másképp is lejátszódhattak volna?

A Daily Mail szerint Alain Bouillard vezető nyomozó azt mondta: „Ha a kapitány a helyén maradt volna a viharzónában, és nem megy el aludni, a tapasztalatai miatt talán a történet másképp végződött volna. De nem hiszem, hogy fáradtság miatt távozott az ülésből. Ez inkább a szokásos viselkedés volt, az Air France pilótakultúrájának része. Így a távolléte nem volt szabályellenes. Mégis meglepő, mert ha te vagy a felelős vezető a gépen, nem akkor mész pihenni, amikor ilyen vihar közeleg."

2023-ban egy párizsi bíróság úgy döntött, hogy az Air France és az Airbus nem bűnös a fedélzeten tartózkodók haláláért.

Link másolása
KÖVESS MINKET:

KÉK HÍREK
A Rovatból
Métereket repült egy szabálytalan gyalogos, miután elgázolta a villamos Budapesten
A férfi nem a zebrán, hanem a síneken ment át. Nem nézett körbe, ezért telibe kapta a nagy sebességgel érkező villamos.
Maier Vilmos - szmo.hu
2024. április 19.


Link másolása

Métereket repült az a budapesti gyalogos, akit a József körúton gázolt el a villamos csütörtök délután, írja a Tények. A balesetet egy várakozó autó fedélzeti kamerája vette fel.

A gyalogos nem a zebrán ment át, hanem a síneken, de nem nézett körül, ezért nem is vette észre a nagy sebességgel érkező villamost. A felvételen hallatszik a hatalmas csattanás, ami után a férfi métereket repült. A villamos sofőrje szinte azonnal a fékbe taposott, de már nem tudta elkerülni az ütközést.

A szemtanúkat sokkolta a látvány, de gyorsan hívták a mentőket. Az elgázolt gyalogost könnyebb sérülésekkel szállították kórházba.

A figyelmetlen gyalogos elgázolásáról készült videót itt lehet megnézni:


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KÉK HÍREK
A Rovatból
Pitiáner ügyön bukhatott el a győri rendőrkapitány, a sztárzsaruként elhíresült helyettesét is magával rántotta
Tavaly szeptemberben került rács mögé az ezredes, azóta már tucatnyi embert hallgattak ki. Egy apróbb „szívesség” miatt kerülhetett bajba a főzsaru.

Link másolása

Tavaly szeptember 1-jén tartóztatták le hivatali bűncselekmény miatt a győri rendőr ezredest, de azóta sem derült ki, vajon miért kerülhetett börtönbe - írja a Blikk. Ugyanakkor a Telex információi szerint már több tucatnyi embert hallgatott ki a rendőrség, akik közül az egyiküket le is tartóztatták még az év elején.

A hírek szerint a letartóztatott férfi az egykori megyei főkapitány-helyettes, aki évekkel ezelőtt nyugdíjba vonult, de korábban sztárzsarunak számított, hiszen több kiemelt és nagy nyilvánosságot kapott bűnügy vagy gyilkosság felderítéséről is beszámolt a sajtónak.

A győri rendőrkapitány letartóztatása óta folyamatosak a találgatások, vajon miért is csukták le. A Blikk információi szerint

több bűncselekmény elkövetésével is gyanúsítják. Minden bizonnyal ennek köszönhető az ügyben szereplő gyanúsítottak viszonylag nagy száma is.

De egy városi legenda szerint a kapitány bukását az okozta, amikor egy Győr-szerte ismert "nagykutya" lakásán illegális lőszereket találtak, ő pedig megpróbálta ezt az ügyet eltussolni.

A híresztelés azóta sem több szóbeszédnél, ugyanakkor valóban egy kisebb súlyú "szívesség" elkövetésével irányította magára a nyomozók figyelmét, aminek a következménye a főrendőr szeptemberi letartóztatása lett.

A Központi Nyomozó Főügyészség legfrissebb tájékoztatása szerint 18 gyanúsítottat már kihallgattak, akik közül ketten jelenleg is letartóztatásban vannak.

Az intézkedés tükrében tehát olyan elemei is lehetnek a gyanúsítást képező bűncselekményeknek, amelyek államtitkot képeznek – mondta korábban a Blikknek Baracz Vilmos ügyvéd, a Tettrekész Magyar Rendőrség Szakszervezet jogásza.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


KÉK HÍREK
A Rovatból
Hároméves kisgyerek zuhant ki egy csepeli panelház ötödik emeletéről
A zuhanás erejét tompíthatta, hogy az ablak alatti bokrokra esett. A gyereket súlyos állapotban vitte kórházba a mentőautó.

Link másolása

Kizuhant egy hároméves kisgyerek pénteken egy emeletes ház ablakából Csepelen, írja az MTI. A gyereket mentő vitte kórházba a Kossuth Lajos utcai panelháztól.

Csécsi Soma, a Budapesti Rendőr-főkapitányság szóvivője a hírügynökségnek elmondta: a rendőrség szemlét tartott a helyszínen, és kiskorú veszélyeztetésének gyanújával büntetőeljárást indított.

A Blikk azt írja, hogy a gyerek az ötödik emeletről zuhanhatott ki.

A ház alatti bokrokon landolt, ami felfogta a zuhanást, de még így is súlyos állapotban szállíthatták kórházba.

Link másolása
KÖVESS MINKET: