Összeomlott az ügyfélkapu és a Magyarország.hu
Leállt a Magyarország.hu oldal december 16-án, így az elektronikus ügyintézéshez használt Ügyfélkapu és a fuvarozók számára fontos EKÁER is elérhetetlen. A hibát péntek reggel észlelték. Több, internetes hozzászóló szerint azonban napok óta problémás volt a rendszer.
Az Index egy könyvelőt idéz, aki szerint "átgondolatlan fejlesztéssel ismételten megnehezítik a könyvelők munkáját." Azt írja, néhány napja elkezdték átalakítani a magyarorszag.hu oldalt, ez okozza a problémát. Így viszont nem tudnak bevallásokat és bejelentéseket küldeni a NAV felé.
Közben a Visegrádi utcai Központi Okmányirodában még a sorszámok kiosztásáért is sorszámot kell húzni - írja az ATV. Sokszor ugyanis már nyitás előtt kiadja a gép az összes sorszámot:
akinek nem jut, az ilyenkor egy "pót" sorszámot kap, amellyel az eredeti sorszámra várhat.
Hátha valami csoda folytán üresedés lesz. És újabb sorszámokat osztanak ki, hogy a várakozó végre eljuthasson az ügyfélablakig.
Öt óra várakozásból három volt a sorszámra váró sorszámra várás, majd további két óra a sorszámra várás, végül a tényleges és 15 percig tartó ügyintézésre szinte azonnal sor került.
- olvasható a cikkben.
Oszd meg az információt ismerőseiddel is!