Több milliárdos tájékoztató kampányt indítanak a homofób tartalmú gyermekvédelmi szavazásról
Az Országgyűlés korábban indítványozott egy "gyermekvédelmi" néven elhíresült népszavazást. Ugyan a kormány célja a szülők kikérdezése utódaik jogairól és azok védelméről, azonban a kérdések olyan intézkedésekre vonatkoznak, amelyeket már meghoztak. A törvényt rengeteg kritika érte, mivel többek szerint sértő az LMBTQ-közösségre nézve a gyermekek "védelme" a "meleglobbitól". A népszavazást az országgyűlési választások napján, április 3-án tartják majd.
Most a kormány hivatalos Facebook-oldalán jelentette be, hogy tájékoztató kampányt indít a népszavazásról. A hagyományos eszközök mellett online felület és honlap is készül majd.
A „gyermekvédelmi népszavazásra vonatkozó kormányzati kommunikációs kampány megvalósítását a kormányközeliként emlegetett Balásy Gyula nyerte el. Vállalkozásaival február elejéig már csaknem 20 milliárd forint értékben kötöttek szerződést.
A Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetiroda idei két, nagy összegű szerződését nyerték el Balásy vállalkozásai (a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft.).
A Diétás Magyar Múzsa Facebook-oldal pedig pénteken szúrta ki, hogy a népszavazást népszerűsítő plakát fotója egy interneten megvásárolható stockfotó. Így feltehetően a képen nem egy magyar édesanya és gyermeke látható.