KULT
A Rovatból

Öngyilkos akart lenni, majdnem megsüketült, és a modellekre esküszik – A Bradley Cooper-portré

A Másnaposok, a Csillag születik és a Napos oldal kilencszeres Oscar-jelölt sztárja nem szívesen emlékszik vissza a vad, drogos, piás napjaira, arra viszont már annál szívesebben, amikor úgy döntött, itt az ideje a változtatásnak. 49 évesen pedig még mindig a karrierje csúcsán találjuk.


Kétségtelenül 2009 volt Bradley Cooper éve. Noha a mozgóképes karrierje tíz évvel korábban, 1999-ben indult egy kis szereppel a Szex és New Yorkban (ő volt Jake a 2. évad 4. epizódjában), és olyan ismert mozifilmekben is feltűnt különféle mellékszerepekben (sokszor játszotta a főhős egyik haverját), mint az Ünneprontók ünnepe (2005), az Anyám nyakán (2006), A meztelen dobos (2008), Az igenember (2008) vagy a Nem kellesz eléggé (2009), végül a 2009-es Másnaposokban főszerepet kapott, ami rögvest világhírűvé tette, így a következő években már A-kategóriás sztárként szerepelhetett olyan filmek élén, mint A szupercsapat (2010), a Csúcshatás (2011) vagy a Másnaposok további két része (2011, 2013). A 2012-es Napos oldalból pedig azt is megtudtuk, hogy nemcsak jóképű és sármos, hanem csodálatos színész is.

S valóban sokkal összetettebb ő, mint amilyennek elsőre látszik. A Georgetownon végzett Cooper tizenéves kora óta azonosul Joseph Merrickkel (egy torz, XIX. századi angol férfival, akiről David Lynch forgatott filmet Az elefántember címmel 1980-ban), az egyetemi diplomamunkáját Vladimir Nabokov Lolitájából írta, olyan könyveket kedvel, mint pl. Milan Kundera Halhatatlanság című műve, és imádja az olyan filmeket, mint a Szerelmem, Hirosima (1959) című francia klasszikus.

Hollywoodot is elhagyta Philadelphia kedvéért, amikor visszaköltözött gyermekkori otthonába, hogy gondozza rákos beteg apját (aki 2011 januárjában halt meg).

"Nevetségesen más a való életben" – mondta róla Todd Phillips, a Másnaposok-trilógia és a Joker rendezője: „Az emberek azt hiszik, hogy csak önmaga egy változatát játssza, pedig ez nem is állhatna távolabb az igazságtól. Ő nagyon is sebezhető, és van benne egy olyan melegség, amiről nem is gondolnád, hogy a lényének része."

Kórházról kórházra

Bradley Charles Cooper 1975. január 5-án született Philadelphiában, s ott is nőtt fel a nővérével, Hollyval együtt egy tőzsdeügynök apa, Charles és egy háztartásbeli anya, Gloria fiaként. Utóbbi révén olasz, előbbi révén ír származású, és mindkettejük révén katolikus. „A csontjaimban katolikus vagyok" – jegyezte meg egyszer Bradley, aki még mindig naponta imádkozik.

A születése után nem sokkal a szülei felfedezték, hogy koleszteatómája van, egy daganat a középfülben, amely süketséget okozhat, és ezért meg kellett műteni. „Nagyon fiatalon elkezdtem búvárkodni, és kilyukadt a fülem, 5 és 18 éves korom között négy vagy öt műtétem is volt. Most már állandó lyuk van a dobhártyámon, nem is tudok füldugó nélkül úszni."

De nem csak ezért volt nehéz a tinikora. 15 évesen ugyanis feldöntött egy üveglámpát, ami az arcán tört szét. „Spriccelt belőle a vér, majd hat hónapig nem tudtam mozgatni az arcom egy részét. Plasztikai műtétre volt szükségem". Az ebből és más balesetekből származó hegek megmaradtak az arcán, de hiúság nélkül mutogatja őket.

Cooper 12 éves volt, amikor megnézte David Lynch Az elefántemberét, ami teljesen lenyűgözte. „Az a film kísértett engem. Nem tudtam abbahagyni a sírást. Ahhoz, hogy bárki olyan mértékben megérintsen, hogy ez cselekvésre késztessen (mivel később Londonba utazott, hogy megnézze Merrick személyes tárgyait – a szerk.), abban lennie kell valamiféle azonosulásnak.”

A Villanovában, majd a Georgetownban folytatott tanulmányai után 70 000 dolláros diákhitelt vett fel, hogy csatlakozhasson a New York-i The New School Actors Studio drámaiskolához, amíg azonban ott tanult, szüntelenül dolgozott a megélhetéséért: portás volt a Morgans Hotelben, majd csatlakozott a LeAp (Learning Through an Expanded Arts Program) nevű nonprofit szervezethez, amely elvitte őt különféle belvárosi iskolákba, ahol a nehéz sorsú gyerekek könyörögtek neki, hogy fogadja örökbe őket.

A színészet számára reveláció volt. A felnőttként átélt fájdalmakat a munkájába sűrítette, így a való életben elmondása szerint először tanult meg igazán lazítani. Coopernek korán jöttek a sikerek: a csoportjából elsőként lett ügynöke, majd hamarosan a TLC utazási sorozatának, a Globe Trekkernek lett a házigazdája, amely olyan helyekre vitte el, mint Peru és Horvátország, és amelynek köszönhetően olyan sorozatokban kapott szerepet, mint a Szex és New York, a Kés/alatt és a legfontosabb, az Alias, amelynek 46 epizódjában is szerepelt 2001 és 2006 között.

Durva évek

"Már egyáltalán nem iszom, és nem drogozom" – nyilatkozta Cooper, hozzátéve, hogy 29 évesen hagyott fel a függőségeivel, amikor már elviselhetetlen volt a szerek ára. „A józanság sokat segít. Egyszer egy buliban szándékosan bevertem a fejem a betonpadlóba, mintha azt akartam volna ezzel kifejezni, hogy hé, nézzétek, milyen kemény vagyok! Aztán felálltam, és vér csöpögött rólam. Majd megint megtettem. Az éjszakát a St. Vincent kórházban töltöttem, miközben vártam, hogy összevarrjanak” – emlékezett vissza a vadabb időszakára, amikor az öngyilkosságot is fontolgatta, és amit szerencsére sikeresen maga mögött tudott hagyni.

„Annyira aggódtam, hogy mit gondolnak rólam, nem tudtam, hogyan éljem túl a napokat. Mindig kívülállónak éreztem magam, csak a fejemben éltem. Rájöttem, hogy nem fogok megfelelni mindannak a fantasztikus lehetőségnek, ami elém pottyant, és ez halálra rémített.”

Ekkor döntött úgy, hogy változtat az életén, a hatás pedig nem maradt el. Olyan komolyabb filmekben kezdett el szerepelni, amelyek rendre felbukkantak a díjátadó gálákon jelöltként és/vagy díjazottként, ilyen volt például a Lopott szavak (2012) vagy a Túl a fenyvesen (2012). A Napos oldalért 2013-ban megkapta élete első Oscar-jelölését színészként, majd ezt követte 2014-ben az Amerikai botrányért, 2015-ben pedig az Amerikai mesterlövészért kapott nomináció (utóbbiért már producerként is jelölték). Cooper hozzátette azért, hogy jó barátja és színészkollégája, Will Arnett rengeteget segített neki abban, hogy terápiákra járjon, és leszokjon a kábítószerekről.

2014-ben aztán csatlakozott a Marvel Mozis Univerzumához, igaz, „csupán” szinkronhangként, hiszen ő adja immár tíz éve Mordály, a mosómedve hangját. A sztárságát pedig az is jól jellemzi, hogy elkezdett cameózni és vendégszerepeket vállalni nagy filmekben – amikor a közönség megörül annak, hogy hirtelen felbukkan Bradley Cooper egy nem róla szóló sztoriban: ilyen volt A szerelem epizódjai (2015), a Haverok fegyverben (2016), A csempész (2018), a Licorice Pizza (2021) vagy a Dungeons & Dragons: Betyárbecsület (2023).

Csillag született

"Mindig a történeten, a felvételen és a jelenet tényleges kivitelezésén agyalok. Egyáltalán nem úgy gondolkodom, mint egy színész” – nyilatkozta egyszer Cooper, ez pedig később meg is mutatkozott a karrierjében. Már kapásból azzal, hogy korán elkezdett producerkedni, a Csúcshatásnak, a Lopott szavaknak, a Napos oldalnak és az Amerikai botránynak executive producere volt, az első fő produceri munkája, az Amerikai mesterlövész pedig azonnal Oscar-jelölést hozott neki. Majd olyan filmekkel folytatta e posztjában a karrierjét, mint a Haverok fegyverben vagy a szintén Oscar-nominációkat hozó Joker (2019) és a Rémálmok sikátora (2021).

És persze ne feledjük a Csillag születiket (2018) sem, amellyel alaposan meglepte a világot: kiderült ugyanis, hogy Cooper rendezőként is rendkívül tehetséges.

A Lady Gagával közösen forgatott zenés drámájáért három minőségében (férfi főszereplő, forgatókönyvíró, producer) is Oscar-díjra jelölték, a film pedig összesen 8 nominációt kapott, nem rossz eredmény ez egy elsőfilmes direktortól. S bár Cooper az eddigi 9 jelöléséből egyet sem tudott díjra váltani, könnyen lehet, hogy második rendezésével, a nemrég a Netflixen bemutatott Maestróval tovább bővíti nominációinak listáját – fogalmazzunk úgy, hogy a Leonard Bernsteinről szóló életrajzi filmjével egy felettébb Oscar-kedvenc tematikában alkotott.

Színésznők és modellek

Színészünk csupán egyszer volt házas eddig, akkor is mindössze néhány hónap erejéig. 2006 októberében ugyanis eljegyezte Jennifer Esposito színésznőt, és decemberben már össze is házasodtak. Jennifer aztán 2007 májusában beadta a válókeresetet, amit novemberben véglegesítettek. A rövidke házasságukkal kapcsolatban Cooper anno így nyilatkozott: „Ez csak valami, ami megtörtént. A jó dolog az, hogy mindketten rájöttünk, így a jó. Néha csak úgy rájössz." Utána olyan sztárokkal járt, mint Renée Zellweger (vele a 2009-es Védtelen gyermek forgatásán ismerkedett meg), Zoe Saldana (vele a 2012-es Lopott szavakén), majd áttért a modellekre. Suki Waterhouse-szal két évig volt együtt 2013 és 2015 között, Irina Shaykkal pedig négy évet töltött 2015-től 2019-ig. Tőle született eddigi egyetlen gyermeke, a Lea de Seine nevű kislány, még 2017 márciusában.

A Shaykkal való szakítása után 2022-ben Dianna Agron színésznő oldalán látták, tavaly október óta pedig állítólag Gigi Hadiddal randizgat, szóval úgy tűnik, továbbra sem tud ellenállni a modelleknek.

Cooper és a családja egyébként szoros kötelékben élnek. Két évvel azután, hogy az édesapja 2011-ben tüdőrákban meghalt, az édesanyjával Los Angelesbe költözött. Azt mondta, hogy az apja diagnózisa után nagyon szerencsés helyzetben volt, mert mindent félre tudott tenni, és teljes mértékben az ő gondozására tudott koncentrálni. Egyébként azóta támogat olyan szervezeteket, amelyek segítenek a rák elleni küzdelemben.

Róla mondták

Bradley Coopert jó barátja, Robert De Niro (akivel együtt szerepelt a Csúcshatásban, a Napos oldalban, az Amerikai botrányban és a Joyban is) így jellemezte egyszer: „Nagyon okos és őszinte, a spektrum minden oldalát ki tudja próbálni. Nagyon jó, és egyre jobb és jobb lesz.” Todd Phillips pedig a következőt mondta róla: „Annyira őszinte és egyenes fickó; egy cseppnyi kétszínűség sincs benne.”

Bradley tehát, úgy tűnik, tényleg túl van a fiatalkori sötét napjain, és a fényes jövő felé halad, olyan filmekre alapozva a hírnevét, amelyekben hisz. Gyerekkori barátja, egyben a Lopott szavak társrendezője, Brian Klugman elmondása szerint még mindig azon csodálkozik, hogy a fiú, aki anno részt vett a bár micvóján, megmaradt olyannak, aki két lábbal a földön áll, és hű önmagához. „Annyi káosz kavarog körülötte. Egyik filmből a másikba kerül. Ez egy nagyon szürreális életmód. De nézd meg, milyen döntéseket hoz – ezek nem egy tipikus filmsztár döntései. Egyik sem csak a pénzről és a hírnévről szól."


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


KULT
A Rovatból
Isztriai tengerparti hangulat a Városmajorban – különleges színházi est vár Budapesten
Igazi horvátországi tengerparti hangulat lesz a Városmajori Szabadtéri Színpadon a Zentai Magyar Kamaraszínház kiváló színészei jóvoltából!


Nem kell tehát a tomboló hőségben órákat várakozni az autópályán, hogy átéljük az Isztria hangulatát, a városmajori nézők ugyanis lírai-groteszk tengerparti társasutazáson vehetnek részt, hiszen augusztus 25-én Budapestre érkezik a Szedjetek szét!

Közel van a Vajdaság, valahogy sokaknak mégis távol: az, ami az ütemes tempóban megújuló zentai színházzal történik, feltétlenül figyelemre érdemes. A Dévai Zoltán és Mezei Kinga vezette teátrum gyorsan felkerült újra a délvidéki magyar színházak összetéveszthetetlen esztétikája iránt rajongók belső térképére. Kicsi, de erős – talán így lehetne leírni legrövidebben azt, ahogyan és ami itt történik.

Merész vállalásokból nincs hiány, és erről megbizonyosodhat az, aki ellátogat a nagy vajdasági költő, Domonkos István műveiből készült, 2024-ben bemutatott előadásra.

Aminek van előtörténete, többféle is. Egyrészt a hosszú színházi memóriával rendelkezők emlékezhetnek Mezei Kinga korai, nagy visszhangot kiváltott Via Italia-rendezésére, melyet „Domi” szövegei nyomán álmodott színpadra. Néhány éve a Zenta melletti szomszédvárban, a szabadkai Kosztolányi Dezső Színházban született meg az első Szedjetek szét, szintén Mezei rendezésében. Az egykori szereplők közül Hajdú Tamás, Mészáros Gábor és Pálfi Ervin az újragondolt változatban is részt vesz, de a színpadon látjuk még többek között a rendezőt magát, vagy a Budapestről Zentára szerződött Vilmányi Benettet is.

Domonkos István költészete alapélmény számtalan vajdasági alkotónak. A Szedjetek szét kiindulópontja A kitömött madár című regény, majd a rá néhány évre, 1971-ben publikált Kormányeltörésben című vers. Ez utóbbi jelentőségéről Keresztury Tibor irodalomtörténész így fogalmaz: „az idegenség, a magány, kitaszítottság, a nyelvvesztés, a hazához fűződő viszony, az elveszített otthon, a sehová sem tartozás... keserű himnusza ez, melynek végetérhetetlen avantgárd sodrását, áradását visszatérő motívumok strukturálják... Élő, működő, aktuális, frissnek ható matéria: éppúgy meggyőződhet erről Domonkos régi híve, ismerője, mint az, aki ezt a verset, ezt a költőt most fedezi magának fel.”

És a felfedezéshez, illetve újraismerkedéshez tökéletes matéria a zentai színház előadása. Az isztriai tengerparton vagyunk a hetvenes években, a zenészek az üdülők szórakoztatására kitartóan húzzák a talpalávalót. Közben pedig a véletlen által egymás mellé sodort, karakteres és emlékezetes figurák élővé és átélhetővé varázsolják a horvát (rém)álmot. Négy monológot hallunk, és mindnek központi témája a menni vagy maradni kérdése – Domonkos szomorú varázslata, hogy a kérdés aktualitása mit sem kopott az elmúlt négy és fél évtizedben ezen a vidéken...

Ahelyett, hogy az apró történéseknél leragadnánk, érdemes egy nagy levegőt venni, és úgy elmerülni ebben a különös világban. Aki nem szakértője a vajdasági kultúrának és gondolkodásnak, annak sem kell aggódnia, hiszen az előadás jófajta humorral mutat görbe tükröt a mindig abszurd világnak. Eljön az a pillanat is, amikor a nevetés megszakad, és minden elsötétül egy pillanatra, de a keserű valóság is szerethetővé nemesül a fináléban.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk
KULT
A Rovatból
Vecsei H. Miklós az SZFE-s tanáráról: Büszke voltam rá, hogy az én farkamat fogja
A színész az Ördögkatlanon beszélt a színházi közeg visszaéléseiről vagy családja megosztottságáról. Az interjúban arról is beszélt, miért utasított vissza egy állami díjat.


Vecsei H. Miklós az Ördögkatlan fesztiválon beszélgetett Veiszer Alindával, az interjú Veiszer Patreon-oldalán jelent meg, amelyet a Telex szemlézett. A színész-rendező többek között a Nemzeti Színházhoz való szerződéséről, a családja megosztottságáról, az SZFE-s éveiről és egy visszautasított állami díjról is beszélt.

Elmondta, hogy mesterei és szakmabeli barátai közül senki nem beszélte le arról, hogy elfogadja Vidnyánszky Attila ajánlatát. A döntés előtt kikérte Jordán Tamás, Molnár Piroska, ifj. Vidnyánszky Attila és gyimesi nagymamája véleményét is. Hozzátette, hogy közülük csak

nagymamája nevezhető Orbán Viktor „véres szájú hívének”. Vecsei hangsúlyozta: ő a Nemzeti Színházban hisz, nem valamelyik igazgatójában.

A beszélgetésben arról is szó esett, hogy mennyire megosztottnak látja Magyarországot. Vecsei úgy fogalmazott: imádja az országot, de sírnia kell, milyen állapotban van. Példaként említette, hogy

a családja egyik része a Pride-on van, a másik fele pedig a nagymamájánál nézi a csíksomlyói búcsút.

Az interjúban felidézte az SZFE-n töltött éveit is. Azt mondta, hogy öt évig volt ott hallgató, és teljesen természetesnek számított, hogy egy hatvanas férfi tanár fogdosta őt, miközben instruálta. Szavai szerint:

„Sőt, még büszke is voltam rá, hogy az én farkamat fogja, és nem a másokét, mert akkor engem akar instruálni.”

Vecsei arról is beszélt, hogy az SZFE modellváltásával nem értett egyet. Éppen ebben az időszakban kapta volna meg a kormánytól a Fiatalok a Polgári Magyarországért Díjat. Írt egy levelet az akkor még államtitkár Novák Katalinnak, amelyben jelezte: a kitüntetést csak akkor veszi át, ha beszélhet vele az ügyről. „Nem válaszolt nekem Novák Katalin. És nem is fogadott. És akkor én sem fogadtam el ezt a díjat” – mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Váratlan műsorváltozás az RTL-en: ma este több sikerműsor is elmarad
Az ugrás és A mi kis falunk ismétlése ma elmarad, helyettük a Tottenham–PSG UEFA Szuperkupa-meccset láthatják a nézők. A mérkőzés 20:15-től élőben megy, a késő esti híradó pedig 23:20-kor kezdődik.


Szerda estére változtatott a műsorrendjén az RTL, így a nézők most nem láthatják Az ugrás és A mi kis falunk ismétlését, vette észre a Média klub.

Az ugrás tavaly tél végén indult Gundel Takács Gábor vezetésével. A játékban a versenyzők egy öt méter magas, mesterséges híd egyik végéből indulnak, és a másikig kell eljutniuk. Tíz szinten, a híd adott pontján mindig a helyes állítást kell kiválasztaniuk, hogy megtalálják az egyetlen igaz átjárót. Aki téved, a mélybe esik, aki végig helyesen dönt, elviheti az ötmillió forintos főnyereményt. A vetélkedő idén új évaddal tért vissza, de a mai adás kimarad, ahogy A mi kis falunk ismétlése is.

A helyüket az UEFA Szuperkupa döntőjének élő közvetítése veszi át, amelyen a Tottenham és a PSG csap össze.

Ez egyben a 2025/2026-os Bajnokok Ligája-szezon kezdete is, amelynek fináléját Budapesten rendezik. A mérkőzés 20:15-kor kezdődik a Fókusz után. Az RTL Híradó ezen az estén 22:50 helyett 23:20-kor kerül adásba. Az ugrás és A mi kis falunk csütörtökön a megszokott időpontban folytatódik.

(via Blikk)


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

KULT
A Rovatból
Ez a férfi tényleg egy félisten élőben is – megvadult nőstényhordák ellenére is elsöprő volt Jason Momoa koncertje
A hisztérikus követelőzések ellenére sem vetkőzött, viszont felszabadultan zenélt Jason Momoa a bandájával a budapesti Akváriumban. A meglepetés-fellépő a 16 éves fia volt, aki szintén nagyon átélte a teltházas bulit.


Amióta megláttam a Trónok Harcában Khal Drogóként belovagolni Jason Momoát (akiről valljuk be, nők millióinak szintúgy a lovaglás jut eszébe), híresen elfogult lettem. Úgyhogy amikor kiderült, hogy Budapesten koncertezik a nyelvbotlásnak vagy dadaizmusnak is beillő, Öof Tatatá nevű bandájával, fél órán belül öten küldték el nekem a hírt.

2019-ben már voltam olyan koncerten, amelyen ő is ott volt, ugyanis pont a Dűne első részének budapesti forgatása alatt turnézott utoljára a Slayer. De Momoa akkor sajnos nem a küzdőtéren pogózott, mint nemrég Ozzy búcsúbuliján a Pantera riffjeire, hanem a színpad mellől élvezte a show-t.

Jól tettem, hogy fénysebességgel lecsaptam egy jegyre, mert egy nap alatt 80%-ban el is fogytak a jegyek, és utána hamar teltházas lett a buli. Nyilván rengetegen úgy voltak vele – kétségkívül én is –, hogy kit érdekel, Jason milyen zenét játszik, ha az Old McDonalds had a farm dallamára olvassa fel a telefonkönyvet, akkor is izgalmas lesz látni, hogy milyen a kisugárzása ennek a tesztoszteron-hegynek.

Amikor rákerestem a 2024-ben alakult Öof Tatatá-ra, annyit tudtam meg elöljáróban, hogy Mike Hayes énekes-gitáros és Kenny Dale dobos a két zenésztársa, és többek közt Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin és Jimi Hendrix feldolgozásokat adnak elő.

Erre mondjuk nekem, mint rock-metal fanatikusnak extrán fel is csillant a szemem, a műfajt nem kedvelő gruppie-k meg majd elvonatkoztatnak a zenétől, úgysem azért lesznek ott.

A késő esti klubkoncertet illetően arra számítottam, hogy csipketangákat csúzlizó csajok lepik majd el az Akvárium területét, és lesz pár Temu-köpenyes Aquaman, aki így próbál majd a helyszínen csajozni. Sokat nem tévedtem. Két órával a 22.30-ra kiírt koncert előtt már beengedték a sorokban kígyózó keménymagot: valóban volt köztük egy nagydarab kamu-Momoa, számtalan rocker, néhány Momoa-pólós rajongó, szuperhős-fan srácok, és persze zömében állig felnyomott dekoltázsú, kikent-kifent, elszánt lányok, illetve idősebb nők egyaránt. Volt, aki a párjával érkezett, de a többség csapatostul, hiú reményekkel telve portyázott.

Az Akvárium nagytermébe lejutva végtelenítetve vetíteni kezdték – az első sorokat rögtön elfoglaló rajongótábornak – a színész vodkareklámját. Amely elsőre szexinek hatott, ezredszerre már vallatásnak. Az pedig még inkább, hogy ennyi ideig kellett felfokozott hangerővel ovuláló hölgyek locsi-fecsijét hallgatnom, akik már attól önkívületben sikítottak, ha egy road bement letenni egy setilstet a földre.

Amikor végre elkezdődött a koncert, egyébként a kiírt időben, én instant hormonsokkot kaptam a belépő Jason Momoától, mert ez a férfi tényleg egy félisten élőben is. Huncut mosolygások, magabiztos közvetlenség, laza haj- és fenékrázás, gyakori közönséghez dumálás és karizmatikusság (nos, a karizma sem utolsó).

Aki pedig a – nemrég a forgatás miatt történt – szakrális szakálltalanítás miatt izgult, annak jelentem, hogy azóta kellemes borostája nőtt, amely remekül áll neki.

Maga a koncert számomra kifejezetten hangulatos és élvezetes volt, mintha egy blueskocsmában lettem volna, ahol a régi haverok előadják a kedvenc rock-metál slágereiket. Kenny jól dobolt, Mike pedig ugyan nem a legjobb énekes, viszont igazán kiváló gitáros, valamint egy tüneményes és szerethető figura. A trió néha kibővült Nakoa-Wolffal, Momoa 16 éves fiával, aki szintén az apjával együtt forgat nálunk. A srác nem csupán a szülei vonásait örökölte (bár lágyabb kivitelben, puttó angyalkás fürtökkel), hanem az apja zenei tehetségét is, mert már most jól gitározott, és látványosan élvezte a reflektorfényt, szinte fürdőzött a sikerben.

Az apja-fia páros még vokálozott is egyet közös mikrofonba a Rebel Yell alatt. A közönség láthatóan nem tudta értékelni a jammelős blues-részeket és a keményebb metálszekciót sem, csak a populárisabb slágerekre indult be az éneklés, mint amilyen a Red Hot-féle Can’t stop meg a Zombie vagy a Purple Rain.

A buli közben azonban egyre inkább szégyelltem, hogy nő vagyok, annyi lealjasodást láttam és hallottam. Ennyi malacvisítás konkrétan a vágóhídon nincs. Hol hörögve skandálták a családjuktól elszabadult asszonyok, hogy „Shirt off! Shirt off!”, hol magyarul vinnyogták, hogy „Rajtad van a póló, mi van veled?!" vagy "Aquaman gyere ide!". Volt momoás felnőttszínező is valaki kezében (na jó, az nekem is megvan), és egy molinón az első sorban a "Can I have a dickpic?" állt.

A koncert közepén majdnem agyontaposott-rúgott két ittas hölgyemény, hogy egy méterrel közelebb lássák az idoljukat. A (velem is) durván verekedő, megvadult egyedet végül a szekus szedte ki a sorból. Mintha egy nagyszabású lánybúcsún lettem volna – nem csoda, hogy Momoa végül nem vette le a trikóját, becsültem is érte, hiszen nem chippendale műsorral érkezett.

Az éjjel fénypontjaként még a dobverőt is elkaptam a végén, pedig én nem is nyúltam utána, mint száz másik kéz, csak hallottam, hogy a földön koppan, és pont be tudtam slisszolni a lábak közé, hogy felvegyem.

És az a harci helyzet, hogy Momoa és az egész bandája rendkívül szimpatikus és megnyerő volt a műsor alatt. Pedig én tényleg szerettem volna fogást találni ezen a pasin. De nem sikerült - sajnos semmilyen értelemben.

Link másolása
KÖVESS MINKET: