Hatalmas baki az MKB-nál: van, aki kétszer kapott fizetést
Kedd este több olvasó is jelezte az Indexnek, hogy nem lát pénzt az MKB-nál vezetett számlaegyenlegén. Mint kiderült, az informatikai rendszer frissítő programja okozta a szokatlan problémát. Azonban a portál olvasói szerdán is fedeztek fel hibákat a rendszerben: volt, aki indokolatlan költségek felszámolását panaszolta, valaki pedig duplán kapott fizetést.
A bank nemrég cserélt informatikai rendszert, akkor úgy jelentették be, hogy "július első napjaiban az MKB Bank sikerrel hajtotta végre az elmúlt évtizedek legnagyobb hazai, banki informatikai rendszerátállását."
"Az tény, hogy szeptember 4-én este hibásan jelentek meg az egyenlegek.
A nulla forintos, téves számlaegyenleg csekély ideig jelent meg ügyfeleinknél, a problémát az ilyenkor szokásos ügymenet szerint, rövid idő alatt megoldottuk, ennek eredményeként ügyfeleinknél a helyes számlaegyenleg jelenik meg" - nyilatkozta az MKB illetékes.
Egy cégvezető elmondta a portálnak, hogy volt olyan alkalmazottja, aki kétszer kapott fizetést, kétszeres sms-értesítéssel, és az illetőnek kétszeresen is megnövekedett a számlaegyenlege.
A munkatárs azonnal felhívta a telebankját, ahol azt a tájékoztatást kapta, hogy a pénzt ne költse el, ne utalja el, a bank rendezi majd a téves utalást.