Elárasztották a felháborodott kommentek a KFC éttermének oldalát
Teleírták a KFC egyik budapesti gyorséttermének oldalát a felháborodott kommentelők, mikor kiderült, hogy véresre vertek egy vásárlót. Szabó Zoltán újságíró írta meg, hogy mi történt vele.
Vasárnap este kedvenc csirkéjét szerette volna megvenni, ám a vacsora helyett verést kapott.
Mivel nem volt elégedett az információkkal, a vásárlók könyvét kérte, de közölték vele, hogy az nincs meg, és a boltvezető a biztonsági őrrel kidobatta. Az őr ezek után még megverte úgy, hogy a száját több öltéssel kellett összevarrni.
Az eset után kivizsgálást és egy jótékonysági számlára befizetendő kártérítést kért. A cég most vizsgálja az ügyet.
Íme, a videó, amit az újságíró készített:
A dolog nagyon felkorbácsolta az indulatokat. A KFC Király utcai éttermének értékeléshez több százan jelölték be az egy csillagot és sokan írtak felháborodott üzenetet is.
"Egy jó nagy szégyen vagytok. Ezzel az a legnagyobb gond, hogy az összes többi KFC-t is lehúztátok, pedig lehet, hogy nem is tehetnek róla..."
"Egyszer ettem itt, csöpögött az olajtól a csirke. Nem mentem többet.
Vendéget verni, mert panasszal él?
Így már nem is fogok"
"A sor nem halad és már a sarokig ér, mert özönlenek a mazochisták, akik mind a panaszkönyvet követelik a pénztárosoktól..."
"Ideggyenge személyzet. Ennyire frusztrált állapotban milyen extrák mehetnek az ételbe?"
"Fúj.
Rohadjon rátok az összes csirkecomb."
"Egyszerűen ilyen nem történhet meg!
Keressék meg a felelősöket!"
"Szeretném megkérdezni, hogy először a maflást kell kérni vagy az ételt?
Hogy van a diktatórikus sorrend?
Illetve van egy haverom, aki menne oda biztiboynak, és kérdezi, hogy mi a kvóta.
Hány vendéget kell napi szinten kiütni?"
"Eddig a kedvencem volt a KFC, de mától fogva soha többet nem megyek KFC-be."
"Gyerekek, nem az a gáz, hogy őt megverték azért, mert élni szeretett volna a törvények biztosította jogával, hanem az, hogy ez bárkivel (IGEN, VELETEK IS) bármikor megtörténhet! Ezért nem szabad sem tűrni, sem hallgatni. Főként az üzletvezető felelős ezért a gyalázatért, a biztonsági őr pedig nemhogy biztonsági őr ne legyen, de még közmunkás se! Minden jóérzésű embert bojkottra buzdítok ezek után, míg megnyugtató módon nem látjuk rendezve a történetet."
Az ilyen vélemények mellett olyanok is akadnak, akik az áldozatot, vagyis Szabó Zoltán felelősségét firtatják - főleg az újságíró saját Facebook-posztja alatt.
Szabó Zoltán bejegyzéséhez is már több százan írták meg a véleményüket. De a KFC Magyarország oldalán is özönlenek a hozzászólások.
Juhász Nándor, az Amrest Kft. marketingvezetője aggasztónak nevezte a történteket, az üzemeltető cég azonnali kivizsgálást és gyors eredményt ígért.
Megkérdeztük Szabó Zoltánt is, aki azt mondta, hogy felvette vele a kapcsolatot az Amrest Kft., és kedden várható megbeszélés a céggel, ugyanis az újságíró ma még nemigen tud beszélni az összevarrt sebei miatt.