Bedőlt a fideszes kommunikációs csodafegyverként beharangozott Harcosok órája nézettsége, mióta a Facebookon megtiltották a politikai hirdetéseket
Brutálisan összeomlott a Harcosok órája nézettsége – írja a Telex. Július végén indult el a Facebookon és a YouTube-on a fideszes kommunikációs csodafegyverként beharangozott napi beszélgetős műsor, a H.O. A műsorvezető, a köztévés híradósból lett Fidesz-frakciószóvivő Németh Balázs már az első héten milliós nézettséggel büszkélkedett, de már akkor látszott, hogy a valós érdeklődés ennek csak a töredéke, és hirdetésekkel tornásszák fel a számokat.
A lap szerint
A vendégek a hirdetési stop előtt és után is a Fidesz első vonalából érkeztek. Orbán Viktor kétszer ült be a stúdióba. Szijjártó Péter és Kocsis Máté hat-hat alkalommal szerepelt, de megfordult a műsorban Semjén Zsolt, Kövér László, Gulyás Gergely, Szentkirályi Alexandra, Menczer Tamás, Deutsch Tamás, Kubatov Gábor és Bayer Zsolt is.
A Telex szerint a műsor kudarca mögött egészen fura, szinte értelmezhetetlen szerkesztői döntések és szervezési hibák sejlenek fel. Az élő adások hétköznap 7:30-kor futnak, a műsor csatornája pedig Németh Balázs személyes Facebook-oldala, kevesebb mint 70 ezer követővel. A Fidesz központi, 420 ezer követővel rendelkező Facebook-oldalán meg sem osztották ezeket a videókat, és a legtöbb vendég saját felületére sem tették ki a részvételével futó adásokat, pedig Szijjártó félmilliós, Orbán 1,3 milliós követőtáborral rendelkezik.
A legutóbbi adást viszont Szijjártó már a saját oldalán is élőzte, ahol 22 ezres nézettséget ért el. Ez több mint hétszerese az elsődleges felületen mért 3100-nak, de a korábbi, hirdetéssel megtámogatott epizódoktól így is elmarad.
A lap értékelése szerint így elég kényelmetlen helyzetbe került az egész műsor, hiszen napi öt-hat ezer nézőért teljesen felesleges fenntartani és erre pazarolni felső polcos fideszes politikusok idejét. Megszüntetni viszont nem lehet, hiszen az a kudarc beismerése lenne.