Annyian rendelnek élelmiszert online, hogy az Auchan már nem tud új rendeléseket fogadni
Élelmiszer szállítási kapacitásaink megteltek, bizonytalan ideig nem tudunk új rendelést fogadni, az időkapuinkban látható információk valósak
- írja közleményében az Auchan.
Hozzáteszik, hogy a vállalatunk teljes csapata a beszállítóikkal közösen azon dolgozik, hogy minden áruházban elérhetőek legyenek a termékeik, így az online rendeléseket kiszolgáló 3 áruházban is.Ennek ellenére
a megnövekedett terhelés miatt a helyettesítő termékek aránya is megnövekedhet és előfordulhat, hogy bizonyos terméktípusokból helyettesítő terméket sem tudnak szállítani.
Írnak arról is, hogy a szokásostól lényegesen nagyobb megrendelések a futárokra is nagy terhelést rónak, ezért arra kérik a vásárlókat, hogy a termékek átadásakor tartsák be a futárok kéréseit.
Közleményükben ugyanakkor kitérnek arra is, hogy a futárok egyáltalán nem adhatják át a rendeléseket ott, ahol a kihelyezett hatósági jelzés alapján karantén alatt álló személy tartózkodik.
"Az árukiszállítási folyamataink nem teszik lehetővé a termékek kontaktusmentes átadását. Ezért az érvényben lévő hatósági előírások betartása érdekében és azoknak megfelelve munkatársaink nem adhatnak át rendelést olyan helyszínen, illetve címen, ahol a kihelyezett hatósági jelzés alapján járványügyi megfigyelés alatt álló személy tartózkodik"
- írja közleményében az Auchan.
Az áruház azt kéri azoktól, akik otthoni karanténban vannak, hogy vegyék figyelembe ezt a rendelés leadásakor, illetve a már leadott rendelésüket töröljék.
Közleményük végén azt is írják, hogy az online áruházunkkal kapcsolatos további tájékoztatást a honlapjukon teszik közzé, emellett pedig kiemelik, hogy az Info Centerükben dolgozó kollégáik nem tudják a rendeléseket módosítani, sem a termékek, sem a kiszállítás időpontját illetően.