News here
hirdetés

FELFEDEZŐ

Így vesznek rá, hogy többet költs: kipakolták a Lidl titkait a brit alkalmazottak

Miért van a bejárathoz közel a pékáru? Vesz valaki virágot az üzletben? Hogyan lehetnek olyan gyorsak a pénztárosok? A cég rengeteg módszert talált ki a hatékonyság növelésére.

Link másolása

hirdetés

Néhány éve még csak egy volt az Egyesült Királyságban működő sok kiskereskedelmi hálózat közül a Lidl, mára azonban a piac egyik legnagyobb szereplője lett, írja a Mirror. Naponta több tízezer angol fordul meg diszkontjaikban, 2023-ig csak az Egyesült Királyságban 1000 további üzlet nyitását tervezik. De hogyan lett az egykor lesajnált német hálózatból megkerülhetetlen óriás? Többek között ez is kiderül a Channel 5 új, Lidl: The BIG Budget Supermarket című dokumentumfilmjéből.

A filmben több, egykor a hálózat alkalmazásában álló kereskedelmi dolgozó nyilatkozik. Beszámolóik során leleplezik a cég praktikáit a vásárlók ügyes befolyásolásától kezdve a saját márkás termékeken át a villámgyors pénztárosok titkáig bezárólag.

Az ügyfelek meggyőzése

A hálózat röviddel a nagy rivális Aldi után nyitotta első üzletét 1973-ban Németországban. A messze földön híres német precizitást helyezték előtérbe, sokkal kevesebb energiát fektettek a boltok megjelenésébe. Ezen változtatott az angol bolthálózat egykori vezérigazgatója. Ronny Gottschlich célja az volt, hogy ne legyen kínos érzés a Lidlben vásárolni.

Az egyik legjobb ötlete az volt, hogy a pékárut a riválisokkal szemben ne a bolt hátsó felében, hanem a bejárt közvetlen közelében helyezzék el. Ezzel ugyanis a vásárlók rögtön a frissen sült termékek illatával találkoznak, miután belépnek az üzletbe. A trükk segített levetkőzni azt az előítéletet, hogy a hálózat többnyire fagyasztott és konzervtermékek árusításával foglalkozik.

hirdetés

Hogyan veszik rá a vásárlót arra, hogy többet költsön?

Miközben a legtöbb üzletben a termékek alá helyezik az árcímkéket, a Lidl gyakran fölé teszi az árat. Ez néha összezavarja a vásárlókat, akik sokszor már csak a kasszánál szembesülnek azzal, hogy elnézték az árcímkét.

Ugyanilyen trükk a bevásárlókocsik formája és mérete is. Míg a legtöbb szupermarket nagyjából egységes méretű és formájú drótkosarakat kínál a bejáratnál, addig a német hálózat mélyebb, gurulós műanyag kosarakat nyújt, amiket nem kell kézbe venni. A praktika miatt a vásárlók észre sem veszik, hogy valójában mennyit pakoltak már a kosárba, hiszen nem érzik a súlyát, a mérete pedig csalóka.

Pimaszul másolja a nagy márkákat

A kiskereskedelmi lánc egyik nagy ereje a saját márkás termékekben rejlik. Ezek jellemzően nagyon hasonlítanak valamely nagy, ismert márka termékeihez, de még éppen annyira különböznek, hogy ne sértsenek törvényt.

A hasonló formájú, színű csomagolás miatt sokan azt hiszik, hogy a már bejáratott márka termékeit vásárolják, csak lényegesen olcsóbban.

Titkok a pénztárnál

Nem létezik, hogy bármely vásárló képes lenne lépést tartani az árucikkeket villámgyorsan pittyegtető pénztárosokkal. Minél gyorsabban dolgozik a pénztáros, annál több vásárló tud fizetni egységnyi idő alatt, akik szintén eszeveszett tempóban próbálják a termékeket a kosárba visszapakolni. Majd miután végeztek, elvonulnak az ablak melletti polchoz, ahol kényelmesen elpakolnak, de az egész művelettel nem tartják fel a többi fizetőt.

A hihetetlenül szorgos pénztárosok egyik titka, hogy a termékek jelentős részén több vonalkódot is elhelyeztek, így nem kell keresgélni a pénztárosnak a fekete-fehér csíkokat.




hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
FELFEDEZŐ
Stílus, elegancia, nőiesség – Claudio Dessi
A Sebastiano cipőboltok és a webáruház idei évben kiemelt Claudio Dessi-kollekciót kínál vevőinek.

Link másolása

hirdetés

A Claudio Dessi egy olyan márka, melyet a nők nagyon kedvelnek. Nem csoda, hiszen a márka cipőket dob piacra, még hozzá nem is akármilyeneket, hiszen ezek a cipők vonzzák a tekintetet.

Mindannyian tudjuk, hogy a nőket különleges kapcsolat fűzi a cipőkhöz, mely az erősebbik nemet sokszor kiborítja. Na, de mit is tudhat egy férfi arról, hogy milyen érzés egy elegáns, ugyanakkor nőies cipőben végigvonulni az utcán. A Claudio Dessi cipőkben bárki ízig-vérig nőnek érezheti magát.

A Claudio Dessi márka gyorsan reagál a trendek változására, így minden egyes újabb kollekció rabul ejti a gyengébbik nem szívét. Mindezek együttesen tették azt lehetővé, hogy idén ünnepli 20. születésnapját a Claudio Dessi Collection márka.

A brand mögött természetesen egy hölgy, mégpedig Rácz Rozália áll, aki a tervezéstől az anyagok kiválasztásáig, a termék elkészültéig végig figyeli/követi a munkafolyamatokat.

Hitvallása pedig egy üzenet a divat világ szerelmeseinek: "A tervezés során arra törekszem, hogy olyan nőies, egyedi darabokat hozzak létre, amely magabiztosságot pozitív kisugárzást teremt viselője számára. Elsődleges szempont a tökéletes harmónia megteremtése a ruhatárban."

hirdetés

Szavait, a divathoz való hozzáállását/ érdemes megfontolni/követni!

Stílus neked, szenvedéllyel!

A divat világa varázslatos, amely kitölti az egész életemet. Hiszem, hogy elhivatottságom a divat iránt, stílust teremt Magyarországon! (Rácz Rozália)

Bármilyen alkalomról legyen szó, Claudio Dessi kollekciójából biztosan megtalálja azokat a darabokat, melyek tökéletesen illenek az adott eseményhez. Ezek a cipők előhozzák Önből a nagy betűs nőt, miközben igazán kényelmesek!

A Claudio Dessi márka már jó ideje jelen van a divat világában, azonban a lelkesedés, a fiatalos lendület és a divat iránti szüntelen rajongás egyáltalán nem lankad, hanem szüntelenül megújulnak és ennek köszönhetően csodás lábbelikkel látják el a gyengébbik nemet.

A Lux by Dessi egy olyan prémium kategória, mely az elegáns cipőket egy új dimenzióba emeli. Egy ilyen cipőben igazi királynőket fogja érezni magát!

A Claudio Dessi cipők stílusos megjelenést biztosítanak, melyek számos élethelyzetben önbizalommal töltik fel viselőiket.

Merész trendeket követ az utcai kollekcióban, de a kifinomult, alkalmi kollekció is megtalálható a márka tervezésében.

A lábbelik készítésénél fontos szempont, hogy anyaguk természetes bőrből készüljenek, kimagasló gyártási technológia mellett! Hazánk egyik jelentős divateseményén a Budapest Fashion Week fináléjában immáron második alkalommal mutatta be nagy sikerrel az új ruha, cipő és táska kollekcióját.

A 2022-es tavaszi kollekciót az elegáns színek a bézs-arany kombinációja ihlette, ehhez extrém talpakat és fényes anyagokat használt a tervező. A márka célja, hogy mind színvilágában, mind formai megjelenésében elérhetővé tegye a magyar divatkedvelők számára a vezető világmárkák által diktált trendeket elérhető áron.

Az idei nyár a színekről, eleganciáról és a kényelemről szól!

Claudio Dessi 2022 nyári kollekciója megtalálható a Krokodil Corso Cipőáruházban, Budapest belvárosában, és kiemelt Sebastiano cipőboltjaiban. Természetesen online is beszerezheti kedvenc modelljeit.

Tűnjön ki a tömegből, élvezze a nyarat a Claudio Dessi elegáns szandáljaiban, melyhez biztos megtalálja a hozzá passzoló kiegészítőt is, mert egy jó lábbeli mit sem ér a megfelelő ridikül nélkül!

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
FELFEDEZŐ
Egy férfinek véletlenül fizetése 268-szorosát utalták ki, azóta felmondott és eltűnt
Munkáltatói sehol sem tudták elérni, majd június 2-án beadta felmondását. A hatóságok azóta is keresik.
Fotó: Pixabay/Raten-Kauf - szmo.hu
2022. július 02.


Link másolása

hirdetés

A chilei férfi úgy érezhette megnyerte a lottó főnyereményt, amikor fizetése 286-szorosát utalta ki neki munkáltatója. Azóta felmondott és eltűnt, a hatóságok folyamatosan keresik a pénz visszafizetése miatt - írja a LADBible.

A férfi a Consorcio Industrial de Alimentos (Cial) nevű élelmiszeripari vállalatnál dolgozott, amely Chile egyik legnagyobb felvágottgyártója.

Fizetése havi 500 ezer chilei peso (nagyjából 205 ezer forint) volt, amely helyett májusban a vállalat tévedésből 165 398 851 chilei pesót (több mint 68 millió forint) utalt ki neki.

Ez a férfi fizetésének 268-szorosa volt. Amint a HR-osztály észrevette a hibát, felkereste az alkalmazottat, hogy tárgyalják meg a téves kifizetést. A férfi először beleegyezett, hogy másnap reggel elmegy a bankjához, és rendezi a visszafizetést, de ezután nem jelent meg a munkahelyén, és végül teljesen eltűnt.

Munkáltatói sehol sem tudták elérni, majd június 2-án beadta felmondását. A Cial vállalat jogi lépéseket indított ellene, hogy megpróbálja visszakapni a túlfizetést. A hatóságok azóta sem tudták elkapni a férfit, a pénzzel együtt nyoma veszett.

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ
Egymásba szerettek, de lehet, hogy féltestvérek, mégsem adják fel a kapcsolatukat
Erős a gyanú, hogy a két lánynak ugyanaz a férfi az apja. DNS-teszttel fogják kideríteni az igazságot.

Link másolása

hirdetés

A húszas éveikben járó fiatalok, Mercedes Stewart és Carley Gonschior, két évvel ezelőtt ismerkedetek meg a kanadai Ontarióban. Először egy bárban futottak össze, és állítólag azóta elválaszthatatlanok egymástól, ezen a tényen pedig az sem változtat, hogy talán féltestvérek - számolt be róla a Daily Mail.

Néhány hónappal azután, hogy megismerkedtek, a lányok bemutatták egymásnak az anyukáikat – ekkor jött a feketeleves. A két nő ugyanis rengeteg közös pontot vélt felfedezni a múltjukban: minél többet beszélgettek, annál erősebb lett a gyanújuk, hogy Carley és Mercedes apja ugyanaz a férfi.

Mercedes és Carley most úgy döntöttek, készíttetnek egy DNS-tesztet, mert szeretnék tudni az igazságot, bármennyire nehéz is lesz azt hallani.

„Rengeteg dolgot kell átgondolnunk és megemésztenünk. A megismerkedésünk óta minden napunkat együtt töltjük, a pandémia idején együtt hoztuk létre a TikTok-, és az OnlyFans-csatornánkat, melyek a megélhetésünket jelentik” – mondták a fiatalok.

Azt is elmondták, hogy jelenleg épp a teszt eredményeit várják, de addig nem változtatnak a kapcsolatukon. Azt azonban tudják, hogy a későbbiekben nagyon nehéz döntések várnak rájuk. Ezek meghozatalát pedig csak tovább nehezíti, hogy követők ezrei fejtik ki a véleményüket a helyzetükről.

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ
„Tök meleg van” – írta Orbán a tökös képéhez
A miniszterelnök legújabb fotóján egy láda tököt cipel, amik egyenesen a felcsúti veteményesből érkeztek.

Link másolása

hirdetés

Üdítő, nyári bejegyzéssel örvendeztette meg a követőit Orbán Viktor a Facebook-oldalán vasárnap. A kormányfő a képen egy tökökkel teli ládát cipel, amelyek a leírás szerint „egyenesen a felcsúti veteményesből” érkeztek.

A képhez Orbán csak annyit írt:

„tök meleg van”.

Fotó: Facebook/Orbán Viktor

hirdetés


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: