FELFEDEZŐ
A Rovatból

Keserű Balázs nyerte Az álommelót, 3 milliós fizetésért fog dolgozni egy évig

Pont tízszer annyit keres majd bruttóban Balogh Leventénél, mint amennyi az első fizetése volt.


Keserű Balázs nyerte az RTL Az álommeló című műsorát, ő lesz egy éven át az ásványvízkirály, Balogh Levente elnöki asszisztense havi bruttó 3 millió forintos fizetésért.

Magyarországon a bruttó átlagkereset 531 ezer 200 forint, ám egy légiforgalmi irányító 1,9 millió forintot keres, de az államtitkárok is „csak” keresnek – Balázs náluk is többet fog.

– Az, hogy a ranglétrán nem egy, hanem egyszerre tíz lépcsőfokot ugrottam, visszaigazolás, hogy jó úton járok. Másrészt egy biztos jövő felé mutat, amit a győzelem nélkül legalább tíz év munkája előzött volna meg

– mondta Balázs a Blikknek.

Reménykedik, hogy megbízatása nem csak 12 hónapra szól, ezelőtt egy minőségbiztosítással foglalkozó cég alkalmazottja volt.

– Az eddigi fizetésem három részből tevődött össze, az alapbéremből, a túlórapénzből és a kiküldetési díjakból, ez összesen körülbelül nettó 680 ezer forint volt. Persze ez már az az összeg, amit az utolsó időszakban kerestem. A legelső fizetésem az első munkahelyemen mintegy bruttó 300 ezer forint volt, Leventénél nagyjából ennek a tízszeresét kapom majd

– Nem költözöm új albérletbe, nem vásárolok autót. Egyelőre kivárok, és amennyit csak lehet, félreteszek a fizetésemből. A beosztásból fakadóan a megjelenésemre figyelnem kell, úgyhogy veszek majd egy-két szebb ruhadarabot.

Ráadásul szerinte nem fogja megváltoztatni a siker.

– Nem vagyok olyan típus, aki a nyilvánosság előtt meglovagolja a sikert. Tudom, milyen behatások érnek majd a jövőben, de azt gondolom, meg tudok maradni ugyanannak az embernek, aki vagyok - mondta.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Népszerű
Ajánljuk
Címlapról ajánljuk


FELFEDEZŐ
A Rovatból
„Ez undorító!” – Megdöbbentő dolgot tett a jakuzziban a hotel dolgozója, a vendégek kiakadtak
A vendégek videóra vették a bizarr esetet, majd panaszt tettek. Mint kiderült, ez a szállodánál régóta bevett gyakorlat.
DKA - szmo.hu
2025. november 11.



Döbbenetes eset történt egy amerikai hotelben: döbbent vendégek videózták le, ahogy az Expressway Suites egyik alkalmazottja a szálloda jakuzzijába dobálja a foltosnak mondott ágyneműket, majd egy seprűnyéllel kavargatni kezdi azokat a klóros vízben – írta meg a New York Post.

„Ez undorító. Viccelnek? Ezeken az ágyneműkön alszunk? Teljesen kiakadtam”

– mondta az egyik vendég, miután végignézte a jelenetet.

A szálloda vezetősége azzal védekezett, hogy a jakuzzis áztatást csak végső megoldásként, a makacs foltok eltávolítására használják, és elvileg csak záróra után. Állításuk szerint a dolgozót megrovásban részesítették, amiért a vendégek előtt végezte a műveletet.

Egy rögzített telefonhívás során az egyik alkalmazott azt is elmondta a panaszkodó vendégnek, hogy a módszerrel „apró kis foltokat” szednek ki, majd a medencét leeresztik és alaposan kitisztítják.

A helyi közegészségügyi hatóság azonnal megtiltotta hotelnek, hogy a vendégeknek fenntartott jakuzziban áztassa a lepedőket. Bár a bizarr gyakorlat miatt nem szabtak ki bírságot, mert nem állapítottak meg közvetlen veszélyt, a hatóság több utóellenőrzést is elrendelt.

Egy, a szállodánál 2010-ben dolgozó volt alkalmazott szerint a gyakorlat egyáltalán nem új keletű. Azt állította, hogy a jakuzzis előáztatás már akkoriban is bevett eljárás volt az erősen szennyezett textíliák esetében.

Az amerikai járványügyi központ (CDC) szerint a nem megfelelően karbantartott jakuzzik a meleg víz és a belekerülő testnedvek miatt a baktériumok melegágyai lehetnek. Olyan súlyos betegségeket terjeszthetnek, mint a legionáriusbetegség, de okozhatnak kellemetlen bőrkiütést is.

„Ahogy az ember ül a forró vízben, a bőre szó szerint leválik… vedlik le róla” – fogalmazott Amy Vandal, a másik vendég, aki jelentette az esetet a hatóságoknak.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Orbán Viktor: Nekem már megjött az első szállítmány
Az ATV-ben készült firkából napok alatt lett mém, majd jótékonysági termék. A miniszterelnök már be is mutatta a saját darabját a közösségi oldalán.


Orbán Viktor a Facebook-oldalán jelentette be, hogy már kapható az a pulóver, amelyen az a rajz szerepel, amit ő „az ország kedvenc jegyzetének” nevez. A miniszterelnök posztjában azt írja, neki már meg is érkezett az első szállítmány.

A bejegyzés szerint a termék a dpkshop.hu honlapon rendelhető meg. Azt is közölte, hogy

„a pulóverekből befolyt minden bevétel a kárpátaljai gyermekeket segítő KEGYES Alapítványnak megy,

a 'Jónak lenni jó!' kampány keretében.”

Az akció előzménye, hogy Orbán Viktor 2025. november 11-én az ATV Mérleg című műsorában, Rónai Egonnak adott interjúja közben egy A4-es lapra jegyzetelt.

A rajzról készült kép hamar mémmé vált, a felhasználással kapcsolatos kérdésekre pedig a miniszterelnök november 13-án a Forbes Facebook-posztja alatt jelezte, hogy „az engedélyt mindenkinek megadom. Szabadság van.”

A termékeket a Digitális Polgári Körök (DPK) webshopja árulja. A DPK a miniszterelnök által 2025-ben indított online közösségszervező kezdeményezés, amely idén ősszel tömegrendezvényt tartott, majd országjárást hirdetett.


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk

FELFEDEZŐ
A Rovatból
Pulcsi és póló készült Orbán Viktor rajzáról – két párt is árul ilyet, mától bárki viselheti magán a miniszterelnök jegyzeteit
A Digitális Polgári Kör webshopjában lehet megvásárolni a ruhadarabokat, amelyeket még kedvezményes áron árulnak. Ugyanakkor már a Magyar Kétfarkú Kutyapárt is árusít hasonlót.
Fotó: dpkor.hu - szmo.hu
2025. november 14.



Péntektől bárki megvásárolhatja azt a pulóvert, amelyen Orbán Viktor sokat emlegetett rajza szerepel - írja a Magyar Nemzet.

A Digitális Polgári Kör (DPK) indította el a webshopot, ahol a miniszterelnök által inspirált termékeket árulják. A befolyt összeget pedig teljes egészében a „Jónak lenni jó!” kampánynak ajánlják fel.

A ruhadarabok egyelőre csak előrendelhetőek, így jelenleg a póló 5 500 forintba, a pulcsi pedig 9 495 forintba kerül.

A póló teljes ára egyébként 7 335 forint a pulcsi pedig 12 660 forint lesz.

Orbán Viktor legendás rajzát a november 11-i Rónai Egonnak adott ATV-interjúja közben készítette, majd a műsor végén a műsorvezetőnek ajándékozta.

A „firka” kereskedelmi hasznosítása azonban sokáig kérdéses volt a szerzői jogi védelem miatt, a helyzetet végül a miniszterelnök oldotta meg egy csütörtöki Facebook-kommentben.

„Az engedélyt mindenkinek megadom. Szabadság van!”

– írta a kormányfő.

A miniszterelnök egy korábbi videóban egyébként azt mondta, ő nem rajzolgat, hanem jeleket tesz a papírra.

A vásárlók által támogatott „Jónak lenni jó!” kampány idén a háború sújtotta Kárpátalján élő beteg, árva és otthonukat vesztett gyerekeket segítő KEGYES Alapítvány javára gyűjt. Az adományvonal a 1358-as számon érhető el, egy hívás vagy SMS 500 forintot ér.

Nem a Fidesz (illetve az ahhoz köthető szerveződés) azonban az egyetlen, sőt még csak nem is az első, amelyik ilyen ruhadarabot árul. Egy nappal korábban a Magyar Kétfarkú Kutyapárt jelentette be, hogy webshopra dobnak hasonló terméket. Állításuk szerint már most hatalmas az érdeklődés rá.


Link másolása
KÖVESS MINKET:


FELFEDEZŐ
A Rovatból
Mesterséges intelligenciával trükköztek, hogy visszakapják a rendelésük árát, de a futárcég kiszúrta a csalást
Egy pofátlan próbálkozó a neten dicsekedett a trükkel, amivel ingyen akart ebédelni. A DoorDash nevű cég azonban közölte, hogy felismerték a turpisságot, és nem dőltek be.


Vírusként terjed a neten az a trükk, amivel felhasználók mesterséges intelligencia segítségével manipulálnak ételfotókat, hogy visszakapják a rendelésük árát. Egy X-posztban egy férfi azzal büszkélkedett, hogy a tökéletesen átsült hamburgerpogácsát egyetlen kattintással tette látszólag nyerssé, majd a képet elküldte a DoorDash nevű ételkiszállítónak.

A csalási kísérlet azonban nem járt sikerrel, a DoorDash ugyanis közölte, hogy a kép hamis, és mesterséges intelligenciával manipulálták

írta az Indy100. A cég szerint nem egyedi esetről van szó, már az év eleje óta tudnak a problémáról, és rendelkeznek a szükséges eszközökkel az ilyen visszatérítési csalások kiszűrésére.

A jelenséget a nemzetközi sajtó is felkapta, a Daily Dot ezen a héten számolt be arról, hogy egyre terjednek az olyan próbálkozások, ahol a felhasználók MI-vel vagy Photoshoppal teszik „alulsütötté” vagy „romlottá” az ételeket a fotókon.

A DoorDash idén májusban egy közleményben jelezte, hogy zéró toleranciát alkalmaz a csalásokkal szemben, és folyamatosan fejleszti védelmi rendszereit.

A cég korábban a fiókmegosztások visszaszorítására is bevezetett szigorúbb személyazonosság-ellenőrzést.

A platform elleni visszaélések komolyságát mutatja, hogy idén májusban egy több millió dolláros kárt okozó bűnügyben többen is bűnösnek vallották magukat, miután a cég belső rendszereit manipulálták. A generatív mesterséges intelligencia elterjedése mindenesetre egyre nehezebbé teszi a képalapú panaszkezelést, komoly kihívás elé állítva a cégeket, amelyeknek egyszerre kell védeniük partnereiket és a jogos panasszal élő vásárlókat is.

via 24.hu


Link másolása
KÖVESS MINKET:

Ajánljuk