Aljas bosszút állt az étteremtulajdonos, miután egy vendég potyára foglalt asztalt nála
Nagyon kiakadt a wales-i Bully's étterem vezetője, mert egy vendégük végül mégsem jelent meg abban az időpontban, amikorra asztalt foglalt, és nem is jelezte ezt feléjük. Bosszúból csinált egy képet a foglalás adatairól - köztük a hölgy nevével, telefonszámával és e-mail címével - és feltöltötte Twitterre azzal a szöveggel, hogy
"mostantól kiposztolom a potyafoglalásokat."

A vendég személyes adatai 26 perccel a foglalás időpontja után kerültek ki a netre, a bejegyzés pedig olyan gyorsan elterjedt, hogy magához az illetőhöz is eljutott a híre. Emily Quinlan felháborodott posztban reagált a történtekre:
"Vészhelyzet volt, és a foglalás lemondása az utolsó dolog volt, ami a fejemben járt. Az illem és a professzionalizmus teljes hiánya miatt máris veszítettetek egy vendéget. Két személyre foglaltam asztalt és erősen kétlem, hogy 400 fontot (142 ezer forintot) vesztettetek. Talán újra kellene gondolnotok, milyen iparágban is dolgoztok. Ez egy vicc"
- írta a fiatal nő, aki intézkedni fog, hogy ne maradjon következmények nélkül az adatai nyilvánossá tétele.
Azt is megjegyezte, hogy nagyon találó az étterem neve - az angol bully szó ugyanis zaklatást, bántást jelent.

Miután a rosszindulatú poszton rengeteg twitterező kiakadt, az étterem tulajdonosa törölte azt, majd később egy újabb bejegyzésben bocsánatot kért a megsértett vendégtől.
"Elnézést kérünk a tegnap esti tweetért. Az érzelmek szülték, ezért méltóképpen elnézést kérünk. Tudjátok, ez egy családi vállalkozás, amit a szenvedély és az erős közösségi szellem hajt. Nem egy étterem-lánc része, hanem függetlenek vagyunk, akik szeretik, amit csinálnak" - magyarázkodott Russel Bullimore.
Bár sajnálatát fejezte ki a történtek miatt, mégis kedvelte egy vele egyetértő twitterező kommentjét, aki azt írta Emily-nek címezve, hogy
"Ők nem egy rohadt jótékonyság, te önző tehén."
"Nem ismerlek, de kösz" - írta válaszként az étterem vezetője, amivel még jobban felhergelte a Twitter népét.
Russel Bullimore a Mirror-nak elmondta, hogy azért dühödött be a hölgy esete miatt, mert hetente 12 ember csinálja ugyanezt, ami fejenként 40 fontba (14 ezer forintba) kerül neki. Ez évente akár 50 ezer font, azaz 17 millió forint veszteséget jelenthet.
"Tudok minden személyről, aki telefonált, és meg is köszönöm, ha időben lemondják a foglalást. Egyfolytában nézem a telefonomat és az e-mailjeimet. A telefonomban jelenleg több meg nem jelent vendég neve szerepel a híváslistán, mint ahány barátomé" - mondta a férfi.
A Bully's tulajdonosa az adatokat megosztó poszttal kapcsolatban csak annyit mondott:
"Csak gondolok egyet, aztán cselekszem."
Forrás: Mirror