A parkolóban szolgálja ki vendégeit egy angliai étterem háromfogásos menüvel
Az étterem melletti parkolóban, a vendégek saját autóiban tálalnak majd háromfogásos menüt a pincérek egy birminghami indiai étteremben - írja a Guardian. A Varanasi étterem érdekes áthidaló megoldást talált ki a járványhelyzet közepén: mivel vendégeik nem tudnak beülni a korlátozások miatt hozzájuk enni, majd ők kiviszik nekik a parkolóba. Mindez azonban nem egyszerű elviteles ételkiadásként képzelik el, sokkal inkább éttermi kiszolgálásként, amely nem asztaloknál, hanem a vendég autójában történik.
- mondta el a lapnak Abdul Wahab, az étterem vezetője.
A szolgáltatás szerint a vendégek előzetesen telefonon adják le rendelésüket, azon keresztül is fizetnek, majd a megbeszélt időre az étterem mögött található, 50 autó befogadására alkalmas parkolóba hajtanak. Ott a pincér kiviszi nekik az ételt, ám nem becsomagolva, hanem úgy, ahogy az étterembe kivinnék: tálcán, ízlésesen tálalva. Egyetlen dologban van csak különbség a helyszínen kívül: a tálca, a tányér és az evőeszköz is eldobható, így aki végső soron nem a parkolóban akar étkezni, az haza is viheti a menüt.
Úgy jellemezte mindezt, mint egy ebédet a repülőn. A Varanasi háromfogásos menüt kínál levessel, főétellel, amelyhez rizs és naan kenyér is jár, valamint desszerttel. A szabályok értelmében alkoholt nem árusíthatnak.
Az étterem november óta van zárva, eddig elvitelre nem főztek. A különleges autós szolgáltatás február 12-től indul minden héten péntektől vasárnapig, abban reménykednek, hogy a Valentin-nap miatt nagyobb lesz az érdeklődés.