News here
hirdetés

FELFEDEZŐ

30 doboz Pepsit ivott meg naponta, hipnoterápiával gyógyult ki függőségéből egy brit férfi

A Tesco dolgozójaként bármikor hozzájuthatott az üdítőitalhoz, két évtizeden keresztül napi 10 litert fogyasztott belőle.

Link másolása

hirdetés

20 éven keresztül minden egyes nap 30 doboz Pepsit ivott meg egy brit férfi. A furcsa és meglehetősen káros szokás 140 ezer fontjába (~65,5 millió forint) került – írja a Daily Mail.

A 41 éves Andy Currie már reggel, egyből ébredés után elfogyasztott egy egész liter üdítőt, ám miután az orvosai figyelmeztették, hogy fennállhat nála a cukorbetegség kockázata, szakemberhez fordult és hipnoterápiás kezelést kért, hogy megszabaduljon a függőségétől.

A szakember megállapította, hogy Currie-nak korlátozó táplálékfelvételi zavara van, vagyis szigorúan korlátozza a saját étrendjét. A mostanra már gyógyult férfi azt mondta, hogy mindig is élvezte a kóla ízét, ezért a 20-as éveiben hamar magáévá tette a káros szokást.

Az pedig csak rontott a helyzeten, hogy éjszaka dolgozott, ezért szüksége volt koffeinre, ráadásul a Tesco alkalmazottjaként bármikor hozzájuthatott a nagy mennyiségben kimondottan egészségkárosító hatású üdítőitalhoz.

„Minden évben vehettem volna egy autót azért a pénzért, amit a Pepsire költöttem” – fogalmazott a férfi.

„Még mindig van két doboz Pepsi a hűtőmben, amit a hipnoterápia előtt meg akartam inni, de nem volt rá időm. Egy hónapja nem nyúltam hozzájuk, és nem is tervezem. Most jobban szeretem a vizet. A feleségem, Sarah azt mondja, hogy a bőröm jobban néz ki, és sokkal több energiám van"

- mondja Currie, aki egyetlen kezelés után felhagyott a káros szokással és húsz év után először ivott tiszta vizet.

hirdetés


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
FELFEDEZŐ
Stílus, elegancia, nőiesség – Claudio Dessi
A Sebastiano cipőboltok és a webáruház idei évben kiemelt Claudio Dessi-kollekciót kínál vevőinek.

Link másolása

hirdetés

A Claudio Dessi egy olyan márka, melyet a nők nagyon kedvelnek. Nem csoda, hiszen a márka cipőket dob piacra, még hozzá nem is akármilyeneket, hiszen ezek a cipők vonzzák a tekintetet.

Mindannyian tudjuk, hogy a nőket különleges kapcsolat fűzi a cipőkhöz, mely az erősebbik nemet sokszor kiborítja. Na, de mit is tudhat egy férfi arról, hogy milyen érzés egy elegáns, ugyanakkor nőies cipőben végigvonulni az utcán. A Claudio Dessi cipőkben bárki ízig-vérig nőnek érezheti magát.

A Claudio Dessi márka gyorsan reagál a trendek változására, így minden egyes újabb kollekció rabul ejti a gyengébbik nem szívét. Mindezek együttesen tették azt lehetővé, hogy idén ünnepli 20. születésnapját a Claudio Dessi Collection márka.

A brand mögött természetesen egy hölgy, mégpedig Rácz Rozália áll, aki a tervezéstől az anyagok kiválasztásáig, a termék elkészültéig végig figyeli/követi a munkafolyamatokat.

Hitvallása pedig egy üzenet a divat világ szerelmeseinek: "A tervezés során arra törekszem, hogy olyan nőies, egyedi darabokat hozzak létre, amely magabiztosságot pozitív kisugárzást teremt viselője számára. Elsődleges szempont a tökéletes harmónia megteremtése a ruhatárban."

hirdetés

Szavait, a divathoz való hozzáállását/ érdemes megfontolni/követni!

Stílus neked, szenvedéllyel!

A divat világa varázslatos, amely kitölti az egész életemet. Hiszem, hogy elhivatottságom a divat iránt, stílust teremt Magyarországon! (Rácz Rozália)

Bármilyen alkalomról legyen szó, Claudio Dessi kollekciójából biztosan megtalálja azokat a darabokat, melyek tökéletesen illenek az adott eseményhez. Ezek a cipők előhozzák Önből a nagy betűs nőt, miközben igazán kényelmesek!

A Claudio Dessi márka már jó ideje jelen van a divat világában, azonban a lelkesedés, a fiatalos lendület és a divat iránti szüntelen rajongás egyáltalán nem lankad, hanem szüntelenül megújulnak és ennek köszönhetően csodás lábbelikkel látják el a gyengébbik nemet.

A Lux by Dessi egy olyan prémium kategória, mely az elegáns cipőket egy új dimenzióba emeli. Egy ilyen cipőben igazi királynőket fogja érezni magát!

A Claudio Dessi cipők stílusos megjelenést biztosítanak, melyek számos élethelyzetben önbizalommal töltik fel viselőiket.

Merész trendeket követ az utcai kollekcióban, de a kifinomult, alkalmi kollekció is megtalálható a márka tervezésében.

A lábbelik készítésénél fontos szempont, hogy anyaguk természetes bőrből készüljenek, kimagasló gyártási technológia mellett! Hazánk egyik jelentős divateseményén a Budapest Fashion Week fináléjában immáron második alkalommal mutatta be nagy sikerrel az új ruha, cipő és táska kollekcióját.

A 2022-es tavaszi kollekciót az elegáns színek a bézs-arany kombinációja ihlette, ehhez extrém talpakat és fényes anyagokat használt a tervező. A márka célja, hogy mind színvilágában, mind formai megjelenésében elérhetővé tegye a magyar divatkedvelők számára a vezető világmárkák által diktált trendeket elérhető áron.

Az idei nyár a színekről, eleganciáról és a kényelemről szól!

Claudio Dessi 2022 nyári kollekciója megtalálható a Krokodil Corso Cipőáruházban, Budapest belvárosában, és kiemelt Sebastiano cipőboltjaiban. Természetesen online is beszerezheti kedvenc modelljeit.

Tűnjön ki a tömegből, élvezze a nyarat a Claudio Dessi elegáns szandáljaiban, melyhez biztos megtalálja a hozzá passzoló kiegészítőt is, mert egy jó lábbeli mit sem ér a megfelelő ridikül nélkül!

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
FELFEDEZŐ
Havi 13 milliót keres egy férfi azzal, hogy bárki, bármikor és bárhogyan felébresztheti
Igaz, hogy keveset alszik, de annál többet keres a 28 éves profi ébredő. Júniusban még több bevételre számít, mint a legutóbbi hónapban.

Link másolása

hirdetés

Havonta 28 ezer fontot, vagyis közel 13 millió forintot keres azzal egy ausztrál férfi, hogy teljesen váratlan pillanatokban bárki felébresztheti, írja a Mirror.

Jakey Boehm hálószobája felett bárki átveheti az irányítást az éjszaka tetszőleges pontján, majd egy kiválasztott dallal és fényhatások kíséretében felkeltheti az édesdeden szunyókáló férfit.

A profi ébredő még egy olyan karkötőt is beszerzett, ami aktiválás után addig rezeg, amíg fel nem kel a viselője.

Boehm ébredéseit a TikTokon már félmilliónál is többen követik. Egyik legnépszerűbb videójában egy felfújható baba, egy buborékfújó és egy gyerekdal veri ki az álmot a 28 éves férfi szeméből:

@jakeyboehm

Control my room join the live ♬ original sound - Jakey - Interactive Sleep ?

A férfi folyamatosan újabb és újabb ébresztőelemeket vásárol a hálószobába. Így aki jobb híján egy kicsit szeretné megzavarni az álmát, már kedvére válogathat a 20 hangeffekt, a buborékfújó, a lézershow és a felfújható gumibaba kombinációjából.

hirdetés
Boehm ébresztőshowja minden este hét órán keresztül tart. Elmondása szerint ilyenkor általában 10-15 másodpercenként érkezik egy újabb ébresztés.

A férfi az ötletével májusban nagyjából 13 millió forintot keresett, de számításai szerint ebben a hónapban még ennél is több üti a markát az álmatlanságért.

Bár a férfi pihenési szokásait alaposan megváltoztatta a különös karrier, az egyre gyarapodó bevételek miatt egy percig sem bánta meg, hogy profi ébredő lett. Épp ellenkezőleg: Boehm a közeljövőben további kegyetlen ébresztőholmik beszerzését tervezi.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ
Betiltották a kakilást egy munkahelyi vécében az emeleten dolgozók érdekében
A pisilés rendben van, de a nagydologgal azért kell az emeletre menni, hogy a kellemetlen szag ne zavarja az iroda többi dolgozóját.

Link másolása

hirdetés

A Redditen kötött ki az a cetli, amit egy munkahelyi vécé ajtajára ragasztott ki az irodavezető, írja a Daily Star.

A néhány soros, angol nyelvű üzenetben felhívják a figyelmet arra, hogy a jövőben a mellékhelyiséget csak pisilésre lehet használni. Majd azt kéri, hogy az új szabály betartásával a kollégák tartsák tiszteletben az irodában dolgozó többi embert.

Egyúttal az emeleti és melléképületben található mosdókat ajánlja azoknak, akik nem bírnák ki a munkaidő végéig a nagydologgal. A szokatlan üzenetet pedig egy vidám, kacsintó kakival nyomatékosítják.

A mindig heves redditezők most sem okoztak csalódást, és alaposan eligazították at irodai kakilást megreformáló cetliírót. Akad olyan kommentelő, aki szerint a helyzetre a szellőztetés vagy egy ventilátor megoldást jelenthet. Másvalaki szerint pedig a kollégákra kell bízni, hogy tartsák rendben maguk után az illemhelyet.

A legradikálisabb azonban az a hozzászóló volt, akinek innentől kezdve az lenne a célkitűzése, hogy minden áldott nap különlegesen büdös széklettel örvendeztesse meg a főnökét. Míg másvalaki inkább nem menne el ébredés után otthon a vécére, hanem megvárná ezzel, amíg beér a munkahelyére.

hirdetés

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
FELFEDEZŐ
Boldogarc Úr, vagyis egy 17 éves meztelen-csivava keverék lett a világ legrondább kutyája
Az idős kutya már nagyon beteg, így lehet, hogy ez volt az első és egyben utolsó versenye is.

Link másolása

hirdetés

A koronavírus-járvány miatt két év szünetet követően újra megválasztották a világ legrondább kutyáját, írja a Daily Star. A győztes Mr. Happy Face (Boldogarc Úr), egy kínai meztelen kutya és csivava keveréke lett.

A már hivatalosan is rendkívül csúnya, 17 éves ebet egy menhelyről fogadta örökbe gazdája. A győztes kutya 1000 dollárt (377 ezer forint) és egy meghívást kapott az NBC Today című műsorába, ahol Janeda Banelly elmondta: ez volt Mr. Happy Face első versenye, ami egy kicsit megviselte a veterán ebet.

Kifejtette, hogy a kutyának rengeteg egészségügyi problémája van, ezért nem valószínű, hogy sokáig élvezhetik a társaságát. Meghökkentő külseje ellenére azonban a legboldogabb teremtménynek tartja, amit valaha útjába sodort az élet. A gazdi hangsúlyozta, hogy aki csak teheti, fogadjon örökbe idős kutyát, mert ezeknek az állatoknak is szeretetre és családra van szüksége.

A teljes, angol nyelvű beszélgetést és a világ legrondább kutyáját itt lehet megnézni:


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
Ajánljuk