hirdetés

ÉLET-STÍLUS

Egy belföldi nyaralás árát is megspórolhatjuk éves szinten egy mobilcsomag-váltással

Egy magyar startup által fejlesztett applikációval több tízezer forintot spórolhatunk évente a mobilelőfizetésen. Utánajártunk, hogyan működik, miért érdemes kipróbálni.

Link másolása

hirdetés

Mikor választottál utoljára magadnak mobil díjcsomagot? Váltottál mostanában szolgáltatót? Mennyire volt egyszerű a döntés, hogy mi a jó neked? Egy nemrég készült felmérés szerint nehezen váltunk szolgáltatót, és ennek az egyik legfőbb oka, hogy átláthatatlannak tartjuk az ajánlatokat.

Rengeteg idő és nagy fáradság lenne megismerni az összes szolgáltató valamennyi ránk vonatkozó ajánlatát, összevetni azokat a felhasználási szokásainkkal. Valld be, te sem szoktad ezt az utat bejárni.

Amikor random járókelőket kérdeztünk erről Budapest belvárosában, ők is azt válaszolták, hogy nem fektettek nagy energiákat a helyzet feltérképezésére.

A jó hír az, hogy mostantól van egy kézenfekvő megoldás: a magyar startup által fejlesztett BillKiller applikáció néhány perc alatt elvégzi azt a kalkulációt, amit mi talán meg sem tudnánk oldani.

Halmai Attila és Sallai Ákos már három éve dolgoznak azon, hogy a tarifacsomagok közti választást megkönnyíthessék, és az ehhez kapcsolódó ötletüket megvalósíthassák. A startupoknak már azon kis százalékába tartoznak, akik el is jutnak a terveik kivitelezéséig, piacra léphetnek termékükkel – a tapasztalatok alapján ugyanis csak minden 100. startup tud külső finanszírozást is bevonni, és közülük minden 100. lesz csak igazán sikeres.

A BillKiller nemrég vett startot, az applikáció már letölthető – egyelőre ingyenesen – a cég weboldalán. A világ egyik legnagyobb auditor cége által kiadott tanúsítvány igazolja, hogy a BillKiller ajánlatai pontosak és részrehajlástól mentesek.

A BillKiller app néhány másodperc vizsgálódás után megmondja, hogy a mobilhasználati szokásaink alapján melyik éppen elérhető díjcsomag számunkra a legkedvezőbb és, hogy a jelenlegihez képest mennyi pénzt tudunk megtakarítani éves szinten.

Ez az összeg pedig akár több tízezer forint is lehet. Az eddigi 1200 felhasználónak átlagosan évente 55.000 Ft megtakarítás lehetőségét ajánlotta az applikáció. Hogy hogyan működik az app, miért van rá igény, kik állnak a fejlesztés mögött, és honnan tölthető le ingyenesen, kiderül a lenti kisfilmünkből:

hirdetés

A cikk a BillKiller Kft. támogatásával készült.


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

Címlapról ajánljuk

Címlapról ajánljuk


hirdetés
ÉLET-STÍLUS

A Kulcs Patikáknál fut az ősz legjobb nyereményjátéka!

Szuper nyeremények várnak!

Link másolása

hirdetés

Nincs még egy olyan patikahálózat itthon, mint a Kulcs. Nemcsak azért, mert magyar gyógyszerészcsaládok patikái alkotják a láncot (több mint 200-an vannak már országszerte!), de időről időre elő tudnak rukkolni valami szerethető, egészségtudatos kampánnyal is.

Itt van például a törzsvásárlói programjuk, ami az ún. Kulcs Kártyával elérhető. A kártyatulajdonosoknak garantálják a legnagyobb elérhető kedvezményeket a kiválasztott patikában, szuper vásárlói kedvezményeket kapnak országos partnereiknél, mint a Tchibo, az Intersport, a Synlab vagy a Könyvtündér. De a pénztárcán mérhető hasznon túl is tud újat mutatni: ingyenes, profi tornaedzésekkel tartják karban a törzsvásárlókat!

Most, az egészségtudatosság jegyében hirdették meg őszi nagy nyereményjátékukat is, a Kulcs Kártya Napokat, amelyben az újdonsült kártyások között jobbnál jobb nyereményeket sorsolnak ki.

Regisztrálj online Kulcs Kártyát, vagy digitalizáld a már meglévő plasztik Kulcs Kártyádat október 18-31. között és könnyedén tiéd lehet az egyik szuper főnyeremény: az egyedi női városi bicikli, vagy a két főre szóló hévízi pihenés a frissen felújított Hunguest Hotel Panorámában félpanzióval! De ez még nem minden, remek heti és napi nyeremények is várják a játékosokat!

Heti nyeremények:

hirdetés

2 db Veroval® 2 in 1 fül-és homloklázmérő

2 db Dcont Etalon vércukormérő

2 db Veroval® Compact felkari vérnyomásmérő

1 db trendi sporttáska

A heti nyeremények – a táska kivételével – gyógyászati segédeszközök. A kockázatokról olvassa el a használati útmutatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát!

Napi nyeremények:

1 db Kulcs Patikás hímzett törülköző

1 db Kulcs Egészséges Meglepetéscsomag

Még nincs Kulcs Kártyád? Légy most a Kulcs Patikák törzsvásárlói programjának részese!

IRÁNY A REGISZTRÁCIÓ ÉS NYERD MEG AZ ŐSZ „LEGKULCSOSABB” NYEREMÉNYEIT!

A játék leírása nem teljes, a képek illusztrációk; a játék és a nyeremények pontos leírását a játékszabályzat tartalmazz. További információk: www.kulcspatikak.hu/nyeremenyjatek


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:

hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés

Csomagküldőből Packeta – új név, új szolgáltatások a csomagküldésben

A Packeta új alkalmazásával sorban állás nélkül az ország több mint 700 pontjáról adhatod fel vagy veheted át csomagjaidat könnyedén.

Link másolása

hirdetés

Szolgáltatásainak minden területére kiterjedő fejlesztésekkel növeli a magyarországi csomagküldés gyorsaságát és fokozza annak kényelmét a nevét Packeta Hungary Kft.-re változtató egykori Csomagküldő.hu Kft. Az egymás közti küldemények területén meghatározó, a webáruházakban vásárolt termékek kiszállításában pedig közel tíz százalékos részesedéssel jelen lévő cég dinamikus terjeszkedését szeptember eleje óta új vezető irányítja.

Az 52 éves Pálfi Tamás a cégvezetői megbízatással azt a feladatot kapta a Packeta cseh tulajdonosától, hogy a névváltás levezénylése mellett a magyar vállalat teljesítményét egy év alatt duplázza meg. Ebben támaszkodhat a dinamikusan növekvő nemzetközi cégcsoport anyagi forrásaira, informatikai fejlesztéseire és kapcsolatrendszerére.

A Packeta Group ugyanis az idei első félévben 131%-kal növelte a különböző európai piacain kiszállított csomagok számát, árbevétele pedig meghaladta a 84 millió eurót, amivel éves szinten 138%-os növekedést ért el. A cégcsoport saját átvevőhelyeinek száma az első félévben majdnem kétezerrel növekedve elérte a közel nyolcezret, míg partneri átvevőhelyeinek száma meghaladja a 92 ezret. Az idei terv 201 millió eurós forgalom és 75 milliós csomagszám elérése, mintegy 3,3 milliárd euró összértékben.

Beruházásokkal a jobb kiszolgálásért

Magyarországon is befektet a piacba az anyavállalat: a kft. telephelyét augusztus végén új, 4100 m2 területű logisztikai központba költöztette, a megelőző évhez képest az idén év végéig 50%-kal növeli az alkalmazottak létszámát, országszerte pedig ugyancsak a 2020-hoz viszonyítva az év végéig 30%-kal bővíti átvevőhelyeinek számát, országos lefedettségét pedig további három vidéki depóval bővíti. A csomagátvevőhelyek száma a következő hónapokban 950-re szaporodik, amivel országos hálózatának hozzáférhetősége megközelíti a Magyar Postáét. Ezekre a pontokra akár már 550 Ft-ért is lehet csomagokat küldeni belföldre.

Digitális megoldás a kényelemért

A Packeta nem logisztikai cégnek vallja magát, hanem inkább egy digitális platformnak. Saját fejlesztésű IT megoldásaival olyan egyszerűvé és kényelmessé teszi a csomagfeladást, amennyire az csak lehetséges. A vállalat hisz abban, hogy minden csomag képes arra, hogy boldoggá tegye a címzettet és a feladót is. Megvalósítása érdekében a társaság a csomagküldés minőségét, kényelmét és gyorsaságát növelő megoldásokat dolgozott ki.

hirdetés
Kapcsolat több mint 70 futárszolgálattal

A hazánkban eddig Csomagküldő.hu néven működő logisztikai vállalat a Packeta Group tagja, a vállalat arculati egységesítési programja részeként Magyarországon is felvette a Packeta nevet. A hazánkban négy, világszerte több mint hetven futárszolgálattal együttműködő globális vállalat a cégnév egyesítésével könnyebben felismerhetővé kíván válni ügyfelei számára, tovább erősítve szerepét a nemzetközi logisztikai piacon.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
ÉLET-STÍLUS

Csomagküldőből Packeta – új név, új szolgáltatások a csomagküldésben

A Packeta új alkalmazásával sorban állás nélkül az ország több mint 700 pontjáról adhatod fel vagy veheted át csomagjaidat könnyedén.

Link másolása

hirdetés

Szolgáltatásainak minden területére kiterjedő fejlesztésekkel növeli a magyarországi csomagküldés gyorsaságát és fokozza annak kényelmét a nevét Packeta Hungary Kft.-re változtató egykori Csomagküldő.hu Kft. Az egymás közti küldemények területén meghatározó, a webáruházakban vásárolt termékek kiszállításában pedig közel tíz százalékos részesedéssel jelen lévő cég dinamikus terjeszkedését szeptember eleje óta új vezető irányítja.

Az 52 éves Pálfi Tamás a cégvezetői megbízatással azt a feladatot kapta a Packeta cseh tulajdonosától, hogy a névváltás levezénylése mellett a magyar vállalat teljesítményét egy év alatt duplázza meg. Ebben támaszkodhat a dinamikusan növekvő nemzetközi cégcsoport anyagi forrásaira, informatikai fejlesztéseire és kapcsolatrendszerére.

A Packeta Group ugyanis az idei első félévben 131%-kal növelte a különböző európai piacain kiszállított csomagok számát, árbevétele pedig meghaladta a 84 millió eurót, amivel éves szinten 138%-os növekedést ért el. A cégcsoport saját átvevőhelyeinek száma az első félévben majdnem kétezerrel növekedve elérte a közel nyolcezret, míg partneri átvevőhelyeinek száma meghaladja a 92 ezret. Az idei terv 201 millió eurós forgalom és 75 milliós csomagszám elérése, mintegy 3,3 milliárd euró összértékben.

Beruházásokkal a jobb kiszolgálásért

Magyarországon is befektet a piacba az anyavállalat: a kft. telephelyét augusztus végén új, 4100 m2 területű logisztikai központba költöztette, a megelőző évhez képest az idén év végéig 50%-kal növeli az alkalmazottak létszámát, országszerte pedig ugyancsak a 2020-hoz viszonyítva az év végéig 30%-kal bővíti átvevőhelyeinek számát, országos lefedettségét pedig további három vidéki depóval bővíti. A csomagátvevőhelyek száma a következő hónapokban 950-re szaporodik, amivel országos hálózatának hozzáférhetősége megközelíti a Magyar Postáét. Ezekre a pontokra akár már 550 Ft-ért is lehet csomagokat küldeni belföldre.

Digitális megoldás a kényelemért

A Packeta nem logisztikai cégnek vallja magát, hanem inkább egy digitális platformnak. Saját fejlesztésű IT megoldásaival olyan egyszerűvé és kényelmessé teszi a csomagfeladást, amennyire az csak lehetséges. A vállalat hisz abban, hogy minden csomag képes arra, hogy boldoggá tegye a címzettet és a feladót is. Megvalósítása érdekében a társaság a csomagküldés minőségét, kényelmét és gyorsaságát növelő megoldásokat dolgozott ki.

hirdetés
Kapcsolat több mint 70 futárszolgálattal

A hazánkban eddig Csomagküldő.hu néven működő logisztikai vállalat a Packeta Group tagja, a vállalat arculati egységesítési programja részeként Magyarországon is felvette a Packeta nevet. A hazánkban négy, világszerte több mint hetven futárszolgálattal együttműködő globális vállalat a cégnév egyesítésével könnyebben felismerhetővé kíván válni ügyfelei számára, tovább erősítve szerepét a nemzetközi logisztikai piacon.

hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET:


hirdetés
ÉLET-STÍLUS
A Rovatból
hirdetés

A rizs feleannyiba, a spagetti harmadannyiba kerül a brit Aldiban, mint nálunk, a kilós tejföl ára viszont duplaannyi ott

31 alapélelmiszer árát hasonlították össze, ezekből 14 olcsóbb Angliában, mint Magyarországon, és sokszor nem is kevéssel.
Címkép: Unsplash - szmo.hu
2021. október 18.


Link másolása

hirdetés

A G7 gazdasági hírportál megkérte egy Angliában élő olvasóját, Pétert, hogy vegyen meg 31 alapvető élelmiszert.

A férfi a kasszánál 13 260 forintnak megfelelő fontot fizetett, ugyanez a bevásárlás Magyarországon 11 886 forintba kerül.

Konkrét árak szeptember 30-án(1 font = 416 forint)

  • 1 kiló durum spagetti: 116 forint Angliában, 518 forint Magyarországon
  • 1 kiló rizs: 187 forint Angliában, 368 forint Magyarországon
  • 1 kiló tejföl: 1289 forint Angliában, 681 forint Magyarországon
  • 1 killó banán: 312 forint Angliában, 479 forint Magyarországon
  • 1 kiló toast kenyér: 549 forint Angliában, 249 forint Magyarországon

A lap készített már hasonló vizsgálatot a Lidl kapcsán is, ezzel a céljuk, hogy egy konkrét nagy bevásárlás költségének változásain mérjék az inflációt vagy a deflációt.

Angliában ugyan többet kellett fizetni összesen, viszont a G7 megnézte azt is, hogy a nettó medián fizetés (az a bér, amitől lefele és felfele is ugyanannyi elem van, tehát nem átlagról van szó, hanem középértékről) 2000 font körül van, ami 850 ezer forintnak felel meg. Ugyanez a szám Magyarországon 210 ezer forint, így a végén kijön, hogy a 31 termékes vásárlás egy angol fizetésnek az 1,6 százalékát, míg egy magyar fizetésnek az 5,6 százalékát emészti fel.

"Nem meglepő módon tehát (nem reprezentatív) összehasonlításunk szerint a magyar családnak 3,5-szer nagyobb teher ugyanazt megvenni ugyanabban a boltban, mint az angolnak"

– számolták ki.

hirdetés


hirdetés
Link másolása
KÖVESS MINKET: